SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 december 2021 11:34 schreef taxibabe het volgende:
Hoe gaat het nu met de zindelijkheid hier?
En weet iemand of een peuter een uit-knop heeft en waar die dan zit?![]()
We hebben gisteren kerst gevierd bij opa en oma. Die wonen in Tiel, dat is vanuit de Achterhoek zo'n 1,5 uur rijden. Meneer heeft de hele weg zitten ouwehoeren, bij afslag Tiel besloot hij een powernap te doen van 10 minuten, bij aankomst om half 1 stond hij weer aan..
De hele middag is hij bezig geweest, dansen, spelletjes met oma, ouwehoeren met opa en weer dansen. Hij heeft heel even 'rustig' op de stoel gezeten met de tablet. En weer door! Hahaha![]()
Mijn vader had een compleet diner in elkaar gedraaid met heerlijke gerechten, waaronder kikkerbilletjes![]()
Alles werd door Thomas naar binnengewerkt! Vreetzakje
![]()
20.30 uur zijn we weer naar huis gegaan, hij viel een half uur later in de auto in slaap![]()
![]()
Maar wat kan dat kind genieten van alles!![]()
Mars is zindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zonder ongelukjes, had gedacht dat het deze dagen wat lastiger zou zijn ivm Kerst en bijbehorend programma maar gisteren moesten Opa en Oma toch echt hun mes en vork neerleggen tijdens het hoofdgerecht, omdat ze moesten komen kijken naar de dampende hoop in de toiletpot.
![]()
Oh die uitknop, hahaha, die zoek ik ook maar dan voor mijn kleuter. Maar wat een heerlijke omschrijving van Thomas en zijn Kerstavonturen.Hij stond er knap op met zijn das.
Iedereen fijne dagen gehad?
Het loont ook om eens bij de bieb te kijken, in zo’n bak met afgeschreven boeken. Daar haalde ik laatst 4 avi-boekjes voor ¤1,- totaal.quote:Op maandag 27 december 2021 13:26 schreef Tink89 het volgende:
Onze peuter is net 3 en vond het fantastisch met kerst allemaal. Maar jeetje, wat was ze druk... en dan valt ze volgens mij nog best mee als ik de drie wervelwinden van mijn broer zie rondrennen.
Heb net de Avi start boekjes gekocht bij de Kruidvat, ze is aan het lezen en wilde graag boekjes om de letters te oefenen. Prima schat, gaan we regelen
Txs, ga ik zeker doen! Deze was 1,29 bij kruidvat, ook nog te doenquote:Op maandag 27 december 2021 19:54 schreef Malteser het volgende:
[..]
Het loont ook om eens bij de bieb te kijken, in zo’n bak met afgeschreven boeken. Daar haalde ik laatst 4 avi-boekjes voor ¤1,- totaal.
Haha, hier had meneer de sudocreme uit de luiertas weten te graaien. Alles zat onder en hij heeft zelfs wat opgegetenquote:Op dinsdag 28 december 2021 23:34 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had in de haast vanavond Bas zijn tube Bepanthen op het verschoontafeltje in zijn kamer laten liggen ipv terug in de kast gelegd.
Nu heb ik een slapende moddervette peuter, bed en knuffels. Top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |