quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:40 schreef itchycoo het volgende:
Sowieso wordt hij gekoppeld aan een oer-Hollands meisje dat Azie obsessed is
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
Ga zelf eens zoeken man, 2e keer hieraan meedoen
Maar is idd normaal wel vaak zoquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:41 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik zat er klaarblijkelijk totaal naast
Hohohooooo maaaanquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Je komt uit Azië
Waar ben je gevonden?
Hahaquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Je komt uit Azië
Waar ben je gevonden?
Popje!quote:
ik zou haar echt geen 42 gevenquote:
Als ze koken jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:47 schreef hollandia02 het volgende:
Hoor wel dat zulke Indo vrouwen vaak echt leuke vrouwen zijn om mee samen te wonen
Ik had 49 gedacht. Huismoeke.quote:
zij ziet het helemaal zitten alleen al om het feit dat hij chinees isquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze Aziatische jongen niet zo likeable?
Snap dan niet helemaal waarom hij een tweede keer mee mag doen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Is deze Aziatische jongen niet zo likeable?
Dat idee heb ik nou juist niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zij ziet het helemaal zitten alleen al om het feit dat hij chinees is
Dat Aziatisch meisje ook hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:49 schreef hollandia02 het volgende:
Die Aziatische jongen is wel echt een stereotype chinees
Divibokaalquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Snap dan niet helemaal waarom hij een tweede keer mee mag doen.
Die is wel wat verkaasder hoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat Aziatisch meisje ook hoor.
een keertje zwaardvechten en dan dumpenquote:
Geen mention ontvangen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:51 schreef Fosive het volgende:
[..]
Voortaan graag op tijd komen
We starten om 19:25
wel een dikke reetquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:53 schreef Caland het volgende:
SODEJU die kan een sigaar opsteken onder de douche
Voet fetisjistenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:54 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe kun je nu weer 2 sneaker mensen vinden, bruh
Dat is toch niet iets wat ze in de beschrijving zetten
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:55 schreef hollandia02 het volgende:
Hij moet er wel de hele tijd bijvertellen dat die uit Noord komt ipv een pauper uit Zuid of West
Die stagiaires stellen zulke vragen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:54 schreef hollandia02 het volgende:
Hoe kun je nu weer 2 sneaker mensen vinden, bruh
Dat is toch niet iets wat ze in de beschrijving zetten
Told youquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Huismoeke pinda voelt het niet
Hij voelt het echter wel
Dit was gewoon een vrouwen manier van een keiharde neequote:Op vrijdag 3 december 2021 19:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mensen die een romantische klik verwachten tijdens de eerste date
Ik snap dat sommige vrouwen het als een excuus gebruiken, maar sommige mensen verwachten serieus een romantische klik tijdens de eerste date.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:58 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dit was gewoon een vrouwen manier van een keiharde nee
Alsof een man het op een onaantrekkelijke vrouw kan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:58 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mensen die een romantische klik verwachten tijdens de eerste date
Dat inderdaadquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ingeborg zoekt geluk maar haar aura is zo zuur dat je er lijken in kan oplossen.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ingeborg zoekt geluk maar haar aura is zo zuur dat je er lijken in kan oplossen.
perfecte match.quote:
Je voelt toch of je nooit sex met iemand zou willen hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik snap dat sommige vrouwen het als een excuus gebruiken, maar sommige mensen verwachten serieus een romantische klik tijdens de eerste date.
quote:
Die gaat nu ook een account hier aanmaken om incel bagger te postenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb lang zitten twijfelen
Na haar antwoord zeg ik nee
De tandjes wat een droeftoeter
Wacky Fridayquote:
Zo mooiquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb lang zitten twijfelen
Na haar antwoord zeg ik nee
De tandjes wat een droeftoeter
Jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Je ziet Ingeborg denken, kut ik moet nog beginnen met eten.
Er valt ook helemaal niet positief te zijn als fabrieksarbeider.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:08 schreef Hexagon het volgende:
Coen maakt wel een beste indruk door zo enthousiast te zijn over zijn baan
Weer een mislukte grap van ons aller Coen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:09 schreef hollandia02 het volgende:
Maar bij Koen stonds toch Docent Nederlands?
Stukje schaamtequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:09 schreef hollandia02 het volgende:
Maar bij Koen stonds toch Docent Nederlands?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Het bedoelde groeihormoon was naar haar neus gestegen.
Een van haar studenten laten nakomenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ingeborg heeft na de uitzending direct een ticket naar Gambia geboekt om zich helemaal te laten wonen.
Ik wordtquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:12 schreef hollandia02 het volgende:
Ik wordt dit jaar 26, opgenomen in januari
Je kan het anders aanvliegen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er valt ook helemaal niet positief te zijn als fabrieksarbeider.
Doe hem naquote:
Ik wordtquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:12 schreef hollandia02 het volgende:
Ik wordt dit jaar 26, opgenomen in januari
“Ik ben eindelijk verlost uit m’n huwelijk”quote:
Rik de Jong op de motor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef hollandia02 het volgende:
Ik mis de stoere ruige persoonlijkheid
Die is direct
Jarenlang een of ander suf moeke. En nu wil ze ineens een "ruige persoonlijkheid" hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef hollandia02 het volgende:
Ik mis de stoere ruige persoonlijkheid
Die is direct
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Het bedoelde groeihormoon was naar haar neus gestegen.
Goede uiterlijk jah. Wel awkward.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:16 schreef hollandia02 het volgende:
Kelly wil ik wel mee naar huis nemen
Dat sneaker ding en swoosh logo is raar maar voor de rest achquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Goede uiterlijk jah. Wel awkward.
Je herkende ze op de uni ook meteen. Van die chicks voor wie dan niks te gek is, maar op de achtergrond zie je de saaiheid klaarstaanquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jarenlang een of ander suf moeke. En nu wil ze ineens een "ruige persoonlijkheid" hoor.![]()
Wellicht haar aan een of andere No Surrender figuur koppelen?
Een zeer romantische datequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:17 schreef hollandia02 het volgende:
Lekker gaan scooterrijden in Rotterdam
heb je linkquote:
Poezeltjequote:
Denk het niet.quote:Op maandag 6 december 2021 19:25 schreef Fosive het volgende:
Het zal me benieuwen of forumgebruiker @:Coco vandaag wel op tijd is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |