speciaal voor jouquote:
quote:The 'cheeseburger fish' - this deep sea find has been compared to a cheeseburger,
Jammer welquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
weer een mooie crash van I am stupid
ik denk dat hij mazzel heeft dat het eerste de achterkant wasquote:
Een selfie?quote:
het lijkt wel een hamburger die in jelly verandert isquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat jullie al gegeten hebben, want ik vind het er ealgelijk uit zien.
Zo'n hamburger uit blik uit het Sicstus topicquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt wel een hamburger die in jelly verandert is
het wat topic???quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n hamburger uit blik uit het Sicstus topic
Je waant je zo in De Librije met zo'n goden-diner als dat!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n hamburger uit blik uit het Sicstus topic
Maar dan andersquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je waant je zo in De Librije met zo'n goden-diner als dat!
ik ga even neuzenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze! CUL / Sicstus' blikvoer en kant en klare meuk - nu speciaal :T
Geweldig topic
Eh nee, maar het is toch geweldig hoe Sicstus het allemaal weet te brengen en het toch maar allemaal proeftquote:
ik zou mijn maag er niet aan wagen!!!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh nee, maar het is toch geweldig hoe Sicstus het allemaal weet te brengen en het toch maar allemaal proeft
de BV is thuisquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ja @:Suzi1 de bui is over!
Ik herhaal de geit is gemolken de bui is over!
Oja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
de BV is thuis
herhaal de BV is thuis
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Oja.
Is WF weggemaakt?
Met betonnen schoenen
He @suzi1 ik herhaal; de klus is geklaardquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
de klus is geklaard
nu nog even het restant beton opruimen
Vlugge Japie staat tot uw dienstquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
He @:Suzi1 ik herhaal; de klus is geklaard
Gaat z'n gangetjequote:
druk geweestquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Hoe is t daar
Jawel, niet zoveel bijzonders
Oh helpt ze ook mee,of moet je alles zelf doen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
druk geweest
stomme boodschappen
dingen klaarzetten voor een klein feestje voor dochterlief morgenavond
nee ze helpt netjes meequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh helpt ze ook mee,of moet je alles zelf doen?
goed opgevoed hequote:
Beide denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed opgevoed he
of alles is blijven hangen![]()
graag gedaan snoesquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:25 schreef suzi1 het volgende:
dankewel voor klusklaren maily en greysie!
ik heb even niks nuquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:29 schreef suzi1 het volgende:
ik zit in een kuthumeur van heb je haar daar. maar wie weet krijgen we een leuke stream
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:35 schreef suzi1 het volgende:
gaat wel weer over koen, maar t blijft kut
Jaaa tochquote:
dafuq engie!!quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef engine het volgende:
Maar mijn nieuwste verslaving: https://ip2.network/
En dan vooral de RV7 stream. Dat is een soort amateur gouden kooi in een camper. Helemaal gek die lui. Maar is nu ochtend daar dus weinig te beleven maar gisteravond gingen ze helemaal los. Hebben ze bij die dikzak z'n neptanden uit z'n bek gefrutst toen hij lazerzat was en die dingen grijs gespotenen nog veel meer van dat soort shit. Vanmorgen was hij pissig omdat z'n tanden kwijt waren en dreigde hij naar huis te gaan "no more content if i don't get my teeth".
Kreeg ie ze terug en toen was alles weer prima![]()
Vaag verhaal
maar ze voelen zich dus wel helemaal thuisquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ze zijn nu net uitgespeeld. waren aan t rondrennen. maar komen nog steeds niet bij me in bed
Huh?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
OMG @:Engine Braddie zit achterin!!!
had niet anders verwacht met zo'n lief baasjequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef suzi1 het volgende:
ja 2 moeten nog iets meer uit hun schulp komen hoor. maar ze voelen zich al vrijer en das goed
quote:
een look a likequote:
Ja die had gisteren een fles jagermeister op. Hij is jarig vandaag dus het is vanavond vast weer feestquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
OMG @:Engine Braddie zit achterin!!!
bookmarket!quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En ze zijn ook echt 24/7 live. Halen geld binnen met donaties en begrijpen heel goed dat hoe gekker hoe meer geld. Vanwege het tijdsverschil is het vaak het leukst om te kijken 's ochtends als ik wakker word.
hij ziet er niet zo vrolijk uitquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die had gisteren een fles jagermeister op. Hij is jarig vandaag dus het is vanavond vast weer feest
fok en masked singerquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:42 schreef suzi1 het volgende:
nu heb ik teveel om te kijken. wat zal ik aan laten staan dan? wat doe jij greysie
Begrijpelijk de dag na een fles jagermeister. Hij had ook zichzelf ondergezeken op de bank toen hij sliepquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij ziet er niet zo vrolijk uit![]()
![]()
Ja ik ook hoor nuquote:
te dronken dusquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Begrijpelijk de dag na een fles jagermeister. Hij had ook zichzelf ondergezeken op de bank toen hij sliep
Daarom drink ik eigenlijk nooit sterke drank. Dat gaat foutquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
te dronken dus
lekker coma zuipen
quote:
Omgquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die had gisteren een fles jagermeister op. Hij is jarig vandaag dus het is vanavond vast weer feest
21,5 graad momenteel maar het is al avond.quote:
oehhhhh heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
21,5 graad momenteel maar het is al avond.
Ja zeker.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
oehhhhh heerlijk
als ik ooit ga emigreren
dan naar een warm land
Niet persé willen maar het zou voor mij geen probleem zijn zolang ik af en toe naar "huis" kan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
Zouden jullie in een ander land willen wonen?
ik heb die mogelijkheid. maar ik wil om de eoa stomme reden hier blijvenquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
ja echt winterquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Niet persé willen maar het zou voor mij geen probleem zijn zolang ik af en toe naar "huis" kan.
waar naar toe dan snoesquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb die mogelijkheid. maar ik wil om de eoa stomme reden hier blijven
sws ben ik dan mijn inkomen kwijt. al zou dat niet eens zo'n grote ramp zijn
Als je naar Spanje gaat dan ga ik met je mee.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja echt winter
heerlijk!!
maar niet wat we nu hebben
en de meeste tijd van het jaar lekker warm
zoals Spanje ofzo
gezelligquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je naar Spanje gaat dan ga ik met je mee.
eigenlijk alle landen waar ik tot dusverre was had ik het gevoel "leuk voor vakantie, maar wonen, meh"quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
al eens in een scandinavisch land geweest dan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
eigenlijk alle landen waar ik tot dusverre was had ik het gevoel "leuk voor vakantie, maar wonen, meh"
al gebeuren er in NL ook zat dingen waarvan ik een "meh" gevoel krijg
Ja maar dat is dan wel m'n eigen kutquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:04 schreef suzi1 het volgende:
het is thuis vertrouwd. ik vlucht t liefst naar huis. ook al is het hier kut
ik hou ook van mijn huisquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:04 schreef suzi1 het volgende:
het is thuis vertrouwd. ik vlucht t liefst naar huis. ook al is het hier kut
jazeker. Denemarken zou ik idd niet zo slecht vinden. Zweden is mooi maar te politiek correct, Noorwegen mooi maar te koudquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
al eens in een scandinavisch land geweest dan?
Dat vind ik zo'n lekker nummer. Weet alleen niet meer wie het zong. Het was een groep. Misschien Backstreet Boys? En nee, ik bedoel niet Tina Turner, want die had natuurlijk ook een enorme hit met David Bowie.quote:
ja dat is ook wat mij tegenstaatquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jazeker. Denemarken zou ik idd niet zo slecht vinden. Zweden is mooi maar te politiek correct, Noorwegen mooi maar te koud
Tina Turnerquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n lekker nummer. Weet alleen niet meer wie het zong. Het was een groep. Misschien Backstreet Boys? En nee, ik bedoel niet Tina Turner, want die had natuurlijk ook een enorme hit met David Bowie.
@suzi1 weet jij het waar dat stukje van kwam? Ik weet het zo ook niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n lekker nummer. Weet alleen niet meer wie het zong. Het was een groep. Misschien Backstreet Boys? En nee, ik bedoel niet Tina Turner, want die had natuurlijk ook een enorme hit met David Bowie.
ik vind het heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:07 schreef Koen66 het volgende:
Zuid Europa, perfect voor vakanties maar de "mañana mañana" mentaliteit trek ik slecht, erg lastig afspraken maken lijkt me
NKOTBquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
@:suzi1 weet jij het waar dat stukje van kwam? Ik weet het zo ook niet.
Backstreet boys denk ik niet.
ik hou van de tussenvorm. Relaxed aan maar wel afspraken kunnen makenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk
dat haastige nederlands vind ik vreselijk
Daar wen je aan. En als je niet aan dat soort dingen kunt wennen is het vooral verstandig niet te verhuizen want het is overal wel watquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:07 schreef Koen66 het volgende:
Zuid Europa, perfect voor vakanties maar de "mañana mañana" mentaliteit trek ik slecht, erg lastig afspraken maken lijkt me
was toch van josie on vacation? ik kom bij outfields terecht. al zegt die naam me weer niksquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
@:suzi1 weet jij het waar dat stukje van kwam? Ik weet het zo ook niet.
Backstreet boys denk ik niet.
hou me zelf altijd aan afsprakenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou van de tussenvorm. Relaxed aan maar wel afspraken kunnen maken
ik had het goedquote:
beterquote:
yes!quote:
Haten op Tinaquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter
Turner is een soort anti-muze voor me, altijd geweest, vreselijke stem
Ik wou hem net posten.quote:
ik had mijn hele kamer volhangen met NKOTBquote:
quote:
Step by stepquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
Lalalalalalala tonight! Zo lekker. Vrolijk hier helemaal van op. Jullie ook?
Soms heb je dat he? Dat heb ik met de zanger van Blöf. Kan er niet naar luisteren.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter
Turner is een soort anti-muze voor me, altijd geweest, vreselijke stem
en die onbegrijpelijke tekstenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms heb je dat he? Dat heb ik met de zanger van Blöf. Kan er niet naar luisteren.
fixed that for youquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat betekent dat ook alweer? Vergeet het steeds
Dan vind ik het nog beroerderquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en die onbegrijpelijke tekstenAl schrijft ie die niet zelf
lmgtfyquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fix This For Youquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
let me google that for youquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
https://nl.lmgtfy.app/#gsc.tab=0&gsc.q=lmgtfy
winner winner chicken dinnerquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze is nog beter
https://letmegooglethat.com/?q=lmgtfy
Ik moest lachen toen ik die voor het eerst zag.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze is nog beter
https://letmegooglethat.com/?q=lmgtfy
nu niet meer?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik die voor het eerst zag.
I wanna be a hippyquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:24 schreef suzi1 het volgende:
je zou maar een hippie willen zijn, of wah engine!
I want to get stonedquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:24 schreef suzi1 het volgende:
je zou maar een hippie willen zijn, of wah engine!
Delen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:26 schreef suzi1 het volgende:
ik heb ergens nog wel wat liggen. ligt er blijkbaar al jaren! vond het tijdens het puinruimen deze zomer
Lekker hoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent nu officieel viva ontmaagd![]()
![]()
wat vind je ervan Woudje?quote:
Was DTS niet meer gezellig dan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat vind je ervan Woudje?
onze vernieuwde
gezellige SC
Voor mij ook makker, altijd geweestquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was voor mij toch ook al een SC
HEY HOI !quote:
een bepaalde user eend ik zal geen namen noemen mag er niet postenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij ook makker, altijd geweest
Nootjequote:Op vrijdag 3 december 2021 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
HEY HOI !
BEDANKT voor de mention.
Ik dacht wtf waarom krijg ik een rode mention maar dat was
HOI
Oh, nou, dan is dat mooi opgelost!quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
een bepaalde user eend ik zal geen namen noemen mag er niet posten
en we willen wel gezellig met hem posten
Haaaaaiquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
HEY HOI !
BEDANKT voor de mention.
HOI
ik zou niet weten waaromquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh, nou, dan is dat mooi opgelost!![]()
Gaan we hier nu ook ruzie maken met een mod of niet?
Nee wij maken noooooit ruzie met modsquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nootjequote:Op vrijdag 3 december 2021 21:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
HEY HOI !
BEDANKT voor de mention.
HOI
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom
ik maak ook nooit ruzie Woudje
dat weet je toch
Grapje tochquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee wij maken noooooit ruzie met mods
Jazeker!quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is een serieuze vraag?quote:
Ik vond het meestal wel gezellig hoorquote:
dan moet je er ook geen ruzie makenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vond het meestal wel gezellig hoor
Ik krijg altijd overal ruzie, maakt niet zo veel uit waarquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je er ook geen ruzie maken
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd overal ruzie, maakt niet zo veel uit waar
Beter dan corona positiefquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was 1 factor, en er heerste te veel negativiteit rondom corona steeds.
Buiten dat was het sowieso echt wel vaak super gezellig hoor!
Ik ook, daarom was ik ook daar aanwezig. Lekker niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:43 schreef engine het volgende:
ow wow die dikzak is net ergens voor ontbijt geweest maar heeft nog helemaal niet gedoucht
40+ is een warm badquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in 40+ werd ik in de hoek gezet na een bolk
Zit je daar nu nog om te piepen Koen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daarom voel ik mij daar ook zo thuis.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
40+ is een warm bad
@:engine
@:deisyy
niet iedereen vind dat leukquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
40+ is een warm bad
@:engine
@:deisyy
Precies, er zijn er die moeten niets van DTS hebbenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet iedereen vind dat leuk
sommigen hebben er geen fijne associaties mee
War is een WF?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef suzi1 het volgende:
zodra bepaalde WF-en denken het hoogste woord te hebben ben ik er al snel klaar mee
Ik snap dat nooit zo goed, kan mij het schelen in welk topic ik postquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, er zijn er die moeten niets van DTS hebben
ik d8 serieus toen dat ik in DTS reageerdequote:Op vrijdag 3 december 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet iedereen vind dat leuk
sommigen hebben er geen fijne associaties mee
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik d8 serieus toen dat ik in DTS reageerde
Mij niet, maar ik vind DTS wel een leuke sc.quote:
Dit mag je niet zeggen, DTS is een spel!1!!!1quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mij niet, maar ik vind DTS wel een leuke sc.
Maar niet iedereen is zo makkelijk als wijquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, kan mij het schelen in welk topic ik post
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik d8 serieus toen dat ik in DTS reageerde
Ja ach, sommigen vinden zelfs dat als je een voet buiten DTS zet, dat je weer keihard terug gebitchslapped moet worden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo goed, kan mij het schelen in welk topic ik post
Ow FOK! leest er iemand mee?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen, DTS is een spel!1!!!1
ik denk in elke Sc wel eensquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef Koen66 het volgende:
bij gezelligheid ben ik ter plekke, bij gezeik pleite. En dat gebeurt ook regelmatig in mijn standaard thuishonk KSC
Je bent zelf leukquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef greysbones het volgende:
ik vind Viva ook een leuke SC
en 40+
en F1
en dagbagger
afgelopen zaterdag 40+ meet, was tofquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef suzi1 het volgende:
40+ was ik ook heel snel klaar mee. jammer is dat
Juistum.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef Koen66 het volgende:
bij gezelligheid ben ik ter plekke, bij gezeik pleite. En dat gebeurt ook regelmatig in mijn standaard thuishonk KSC
en bedankt he woudjequote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb de leukste mensen ontmoet in DTS, 2018 was echt een top jaar, jammer dat velen al weg zijn.
Ik lachte daar altijd wel omquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, sommigen vinden zelfs dat als je een voet buiten DTS zet, dat je weer keihard terug gebitchslapped moet worden.
Jammer hoor, dat was ooit een leuke sc.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:52 schreef suzi1 het volgende:
ik heb geen problemen met gezeik. liefst lees ik gezeik onder elkaar
maar geen zin in verspilde energie
Zekers en ik heb mijn chocolade letter nog.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag 40+ meet, was tof
Elk jaar wel, maar 2018 was écht een warm bad, toen was iedereen leuk met elkaar.quote:
Die slaan er een beetje van in paniek.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, sommigen vinden zelfs dat als je een voet buiten DTS zet, dat je weer keihard terug gebitchslapped moet worden.
ow ik vermaak me er vaak prima hoor, alleen sommige momenten wat minder. Zit nu in zo'n periodequote:Op vrijdag 3 december 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer hoor, dat was ooit een leuke sc.
Ja ach, ik kan er zo veel over zeggen, maar laten we dit topic gewoon positief houden!quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die slaan er een beetje van in paniek.
Ja dat is jammer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:50 schreef suzi1 het volgende:
40+ was ik ook heel snel klaar mee. jammer is dat
je moet wel in de juiste kudde blijvenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die slaan er een beetje van in paniek.
Was echt heel leuk Koenquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag 40+ meet, was tof
Behoorlijk ja, maar wij zijn nu Viva-mensen: geboren en getogen in DTS, maar we hebben nu een nieuwe nationaliteit!quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:53 schreef suzi1 het volgende:
ik vond dat heel raar om te zien, de paniek om dts-ers
dan is het toch triest?
Het zegt meer over die mensen zelf.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:53 schreef suzi1 het volgende:
ik vond dat heel raar om te zien, de paniek om dts-ers
dan is het toch triest?
ik ben geboren in de COSquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, maar wij zijn nu Viva-mensen: geboren en getogen in DTS, maar we hebben nu een nieuwe nationaliteit!iek bien Viva-user!
De meeste hebben hem al opquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers en ik heb mijn chocolade letter nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |