speciaal voor jouquote:
quote:The 'cheeseburger fish' - this deep sea find has been compared to a cheeseburger,
Jammer welquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
weer een mooie crash van I am stupid
ik denk dat hij mazzel heeft dat het eerste de achterkant wasquote:
Een selfie?quote:
het lijkt wel een hamburger die in jelly verandert isquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat jullie al gegeten hebben, want ik vind het er ealgelijk uit zien.
Zo'n hamburger uit blik uit het Sicstus topicquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt wel een hamburger die in jelly verandert is
het wat topic???quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n hamburger uit blik uit het Sicstus topic
Je waant je zo in De Librije met zo'n goden-diner als dat!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n hamburger uit blik uit het Sicstus topic
Maar dan andersquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je waant je zo in De Librije met zo'n goden-diner als dat!
ik ga even neuzenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze! CUL / Sicstus' blikvoer en kant en klare meuk - nu speciaal :T
Geweldig topic
Eh nee, maar het is toch geweldig hoe Sicstus het allemaal weet te brengen en het toch maar allemaal proeftquote:
ik zou mijn maag er niet aan wagen!!!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh nee, maar het is toch geweldig hoe Sicstus het allemaal weet te brengen en het toch maar allemaal proeft
de BV is thuisquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ja @:Suzi1 de bui is over!
Ik herhaal de geit is gemolken de bui is over!
Oja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
de BV is thuis
herhaal de BV is thuis
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Oja.
Is WF weggemaakt?
Met betonnen schoenen
He @suzi1 ik herhaal; de klus is geklaardquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
de klus is geklaard
nu nog even het restant beton opruimen
Vlugge Japie staat tot uw dienstquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
He @:Suzi1 ik herhaal; de klus is geklaard
Gaat z'n gangetjequote:
druk geweestquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Hoe is t daar
Jawel, niet zoveel bijzonders
Oh helpt ze ook mee,of moet je alles zelf doen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
druk geweest
stomme boodschappen
dingen klaarzetten voor een klein feestje voor dochterlief morgenavond
nee ze helpt netjes meequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh helpt ze ook mee,of moet je alles zelf doen?
goed opgevoed hequote:
Beide denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed opgevoed he
of alles is blijven hangen![]()
graag gedaan snoesquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:25 schreef suzi1 het volgende:
dankewel voor klusklaren maily en greysie!
ik heb even niks nuquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:29 schreef suzi1 het volgende:
ik zit in een kuthumeur van heb je haar daar. maar wie weet krijgen we een leuke stream
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:35 schreef suzi1 het volgende:
gaat wel weer over koen, maar t blijft kut
Jaaa tochquote:
dafuq engie!!quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef engine het volgende:
Maar mijn nieuwste verslaving: https://ip2.network/
En dan vooral de RV7 stream. Dat is een soort amateur gouden kooi in een camper. Helemaal gek die lui. Maar is nu ochtend daar dus weinig te beleven maar gisteravond gingen ze helemaal los. Hebben ze bij die dikzak z'n neptanden uit z'n bek gefrutst toen hij lazerzat was en die dingen grijs gespotenen nog veel meer van dat soort shit. Vanmorgen was hij pissig omdat z'n tanden kwijt waren en dreigde hij naar huis te gaan "no more content if i don't get my teeth".
Kreeg ie ze terug en toen was alles weer prima![]()
Vaag verhaal
maar ze voelen zich dus wel helemaal thuisquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:37 schreef suzi1 het volgende:
ze zijn nu net uitgespeeld. waren aan t rondrennen. maar komen nog steeds niet bij me in bed
Huh?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
OMG @:Engine Braddie zit achterin!!!
had niet anders verwacht met zo'n lief baasjequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef suzi1 het volgende:
ja 2 moeten nog iets meer uit hun schulp komen hoor. maar ze voelen zich al vrijer en das goed
quote:
een look a likequote:
Ja die had gisteren een fles jagermeister op. Hij is jarig vandaag dus het is vanavond vast weer feestquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
OMG @:Engine Braddie zit achterin!!!
bookmarket!quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En ze zijn ook echt 24/7 live. Halen geld binnen met donaties en begrijpen heel goed dat hoe gekker hoe meer geld. Vanwege het tijdsverschil is het vaak het leukst om te kijken 's ochtends als ik wakker word.
hij ziet er niet zo vrolijk uitquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die had gisteren een fles jagermeister op. Hij is jarig vandaag dus het is vanavond vast weer feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |