speciaal voor jouquote:
quote:The 'cheeseburger fish' - this deep sea find has been compared to a cheeseburger,
Jammer welquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou![]()
![]()
![]()
weer een mooie crash van I am stupid
ik denk dat hij mazzel heeft dat het eerste de achterkant wasquote:
Een selfie?quote:
het lijkt wel een hamburger die in jelly verandert isquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat jullie al gegeten hebben, want ik vind het er ealgelijk uit zien.
Zo'n hamburger uit blik uit het Sicstus topicquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lijkt wel een hamburger die in jelly verandert is
het wat topic???quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n hamburger uit blik uit het Sicstus topic
Je waant je zo in De Librije met zo'n goden-diner als dat!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n hamburger uit blik uit het Sicstus topic
Maar dan andersquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Je waant je zo in De Librije met zo'n goden-diner als dat!
ik ga even neuzenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze! CUL / Sicstus' blikvoer en kant en klare meuk - nu speciaal :T
Geweldig topic
Eh nee, maar het is toch geweldig hoe Sicstus het allemaal weet te brengen en het toch maar allemaal proeftquote:
ik zou mijn maag er niet aan wagen!!!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eh nee, maar het is toch geweldig hoe Sicstus het allemaal weet te brengen en het toch maar allemaal proeft
de BV is thuisquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ja @:Suzi1 de bui is over!
Ik herhaal de geit is gemolken de bui is over!
Oja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
de BV is thuis
herhaal de BV is thuis
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Oja.
Is WF weggemaakt?
Met betonnen schoenen
He @suzi1 ik herhaal; de klus is geklaardquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
de klus is geklaard
nu nog even het restant beton opruimen
Vlugge Japie staat tot uw dienstquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:01 schreef maily het volgende:
[..]
He @:Suzi1 ik herhaal; de klus is geklaard
Gaat z'n gangetjequote:
druk geweestquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Hoe is t daar
Jawel, niet zoveel bijzonders
Oh helpt ze ook mee,of moet je alles zelf doen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
druk geweest
stomme boodschappen
dingen klaarzetten voor een klein feestje voor dochterlief morgenavond
nee ze helpt netjes meequote:Op vrijdag 3 december 2021 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh helpt ze ook mee,of moet je alles zelf doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |