Lekker. Ik had nasi gemaakt. Met een gebakken eiquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:19 schreef potjecreme het volgende:
Deze hele week al niet zo'n zin in koken. Vandaag een luxe pistolet van de ah op het menu.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De derde post zou zijn geweest : Dat is mijn tekst
Dat is pas lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker. Ik had nasi gemaakt. Met een gebakken ei
Aangepastquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:30 schreef potjecreme het volgende:
Vergeten jullie de manager niet. @:wcpot en @:tassendief
Ga ik zo doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:30 schreef potjecreme het volgende:
Vergeten jullie de manager niet. @:wcpot en @:tassendief
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker. Ik had nasi gemaakt. Met een gebakken ei
Mmm lekker.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Ik had vandaag stamppot zuurkool met vette jus op het menu staan.
Mjammiequote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Oehh, bamihap met maggi en mayoquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef Drass het volgende:
Bamihap met Frikandel speciaal en friet 😁
Wie is dat?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:24 schreef potjecreme het volgende:
Zo, dat was een klapper.
[ afbeelding ]
Daar is niet heel veel meer van overquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:24 schreef potjecreme het volgende:
Zo, dat was een klapper.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
oh zo lekker!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef Drass het volgende:
Bamihap met Frikandel speciaal en friet 😁
Ohh kaas, daar ben ik ook dol op. Ik heb truffelpate in de ijskast, heel de ijskast stinkt er naar. Maar het is wel heel lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:55 schreef Ole het volgende:
gister tapas maar iets teveel kaas
vandaag was mijn buik er niet zo mee eens helaas
Ik zit klaarquote:
gefeliciteerd met je nieuwe autoquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Vandaag in het hoge noorden een andere auto gekochtVolgende week ophalen(weer dik 2u enkele reis in de auto zitten
)
Avond allerliefstequote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Vandaag in het hoge noorden een andere auto gekochtVolgende week ophalen(weer dik 2u enkele reis in de auto zitten
)
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je nieuwe auto
Danku dankuquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste. Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Ach, je moet er wat voor overhebben hè. Veel veilige kilometers gewenst.
Echt zo'n "oh jee, alles gaat helemaal mis" situatie. Ben benieuwd hoe het eindigt.quote:
Ja echt, het gaat echt allemaal fout. Maar jeetje, wat speelt Kees Prins goed zeg. Ben ook benieuwd hoe het eindigt. Die Raoul is trouwens wel een heel lekker hapjequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echt zo'n "oh jee, alles gaat helemaal mis" situatie. Ben benieuwd hoe het eindigt.
Ik ga vandaag sport kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen PoppeltjeNog plannen voor vandaag?
Ha een sportief dagje dus. Leuk en veel plezier.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga vandaag sport kijken![]()
13h30: Veldrijden
18h00: F1
20h30: Schaatsen
Wat voor merk type/jaar/kleur is het geworden?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
)
Wat goed! Hier is ook een nieuwe auto onderwegquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
)
Welke Volvo is het geworden?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat goed! Hier is ook een nieuwe auto onderweg
Sorry, geen Volvo.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, geen Volvo.Ik ben van religie veranderd, het is een Tesla geworden.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Misschien dat ik het na drie maanden wel zat ben en dan weer smekend bij de Volvo dealer staquote:
En dan ruil je de auto snel weer in voor een dikke 5 cilinderquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Model S of Model X?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2021 Model 3 performance, in het rood met zwart interieur.quote:
Fijne wagenquote:Op zaterdag 4 december 2021 17:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2021 Model 3 performance, in het rood met zwart interieur.![]()
Exact deze uitvoering:
Nee nog niet. Ik ga eerst kijken hoe het met een normaal stopcontact gaat (laad met circa 17/kmh.) En dan weet ik nog niet of ik binnen of buiten wil laden. De auto is met ingeklapte spiegels ~1.95m breed en de garagedeur is 2.35 breed (garage zelf is dan weer 3m breed), wel een beetje krap dus ik weet niet of ik hem altijd naar binnen ga rijden. Dus zet ik die laadpaal dan buiten op de oprit onder een afdakje, of binnen in de garage, weet ik ook nog niet wat ik wil.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijne wagen![]()
500km range is goed te doen...al zal dat in de praktijk wel wat minder zijn.
Heb je al een laadpaal geregeld?
Dat is idd een behoorlijke klus (krachtstroomgroep, bestrating e.d.)...verstandige keuze om het eerst even aan te kijken. Je hebt dacht ik ook zonnepanelen...in het ideale geval wil je in de zomer deze gebruiken om de Tesla op te laden. Lastig allemaal...quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik ga eerst kijken hoe het met een normaal stopcontact gaat (laad met circa 17/kmh.) En dan weet ik nog niet of ik binnen of buiten wil laden. De auto is met ingeklapte spiegels ~1.95m breed en de garagedeur is 2.35 breed (garage zelf is dan weer 3m breed), wel een beetje krap dus ik weet niet of ik hem altijd naar binnen ga rijden. Dus zet ik die laadpaal dan buiten op de oprit onder een afdakje, of binnen in de garage, weet ik ook nog niet wat ik wil.
Maar dan moet de meterkast weer omgebouwd worden, er moet een kabel ingegraven worden, dus bestrating moet worden opengehaald, beetje veel gezeik. En dan moet ik nog offerte gaan aanvragen en een betrouwbare elektricien vinden (ik wil niet in opgelicht als lijdend voorwerp langskomen).
Lang verhaal kort. Nee. Niet geregeld, als opladen met het stopcontact me niet bevalt kan ik dat altijd nog doen.
Mooie auto Monk.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2021 Model 3 performance, in het rood met zwart interieur.![]()
Exact deze uitvoering:
Veel plezier. Ik hou niet van romantische filmsquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:05 schreef Dotteke het volgende:
IK ga denk ik op SBS om 20.00 Pak van mijn hart kijken
Broers Tom en Niek hebben een kledingverhuurbedrijf en Sinterklaascentrale. Ze zijn net begonnen met de decembervoorbereidingen als de aantrekkelijke Julia hun bedrijf een aanbod doet. Dat verandert alles.
Denk ook niet dat het superromantisch gaat worden, maar zo onder het breien door een luchtig iets om te kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik hou niet van romantische films
Lekker knus. Wat ben je aan het breien?quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het superromantisch gaat worden, maar zo onder het breien door een luchtig iets om te kijken
Deze alleen andere kleurenquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker knus. Wat ben je aan het breien?
Ohh mooi. Lekker warm ook.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze alleen andere kleuren
[ afbeelding ]
Kom er alleen niet lekker inquote:
Kan me voorstellen dat het met markers inderdaad wat makkelijker gaat. Succesquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom er alleen niet lekker in
Net uitgehaald en weer opnieuw begonnen, drama want zijn 241 steken![]()
Maar ik heb nu markers gezet, komt goed hoop ik.
Voor de gunstige bijtellingquote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dit is em niet maar ziet er wel hetzelfde uit!quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:17 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat voor merk type/jaar/kleur is het geworden?
Toyota genotquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:36 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dit is em niet maar ziet er wel hetzelfde uit!
[ afbeelding ]
Zekers, terug naar waarmee ik ben begonnen....Corolla, Celica, Starlet, Corolla Coupe GT, Celica Supra....en in 1998 ben ik overgestapt naar Volvo omdat Toyota alleen nog maar voorwielaandrijvers maaktequote:
Wat een plaatje zegquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:36 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van_Poppel zal trots op je zijnquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:36 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Jap laat je nooit in de steek.quote:Op zaterdag 4 december 2021 18:43 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zekers, terug naar waarmee ik ben begonnen....Corolla, Celica, Starlet, Corolla Coupe GT, Celica Supra....en in 1998 ben ik overgestapt naar Volvo omdat Toyota alleen nog maar voorwielaandrijvers maaktedus de Corsa zet ik bij het grofvuil en we gaan weer betrouwbaar rijden
Danku !!, de mijne ziet er in het echt nog mooier uit; wit metallic, en mooiere velgen!quote:
Denk het ook, moeilijk inhalen daarquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde, ik vrees dat hij hier z'n WK-kansen heeft verneukt.
Wat zal je blij zijn! Top hoor en van harte gegundquote:Op zaterdag 4 december 2021 18:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Danku !!, de mijne ziet er in het echt nog mooier uit; wit metallic, en mooiere velgen!
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik eet tegenwoordig alleen chocolade kruidnoten
Alleen de witte en de melk. Puur lust ik niet. Ben ook gek op borstplaatjes, de witte en marsepeinquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik eet tegenwoordig alleen chocolade kruidnoten
Doe mij maar gevuld speculaas en gevulde kerstkransjesquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen de witte en de melk. Puur lust ik niet. Ben ook gek op borstplaatjes, de witte en marsepein
Gevulde speculaas, Zo lekker. En dan niet met die harde randjes want dan zit er maar zo weinig spijs in. Ja, ik weet het; veeleisendquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Doe mij maar gevuld speculaas en gevulde kerstkransjes![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die politieagent?(naam met Y ofzo )
25k door het putjequote:Op zaterdag 4 december 2021 19:42 schreef Ole het volgende:
[..]nee
gedupeerde.. Nota bene zelf financieel adviseur
Dat zal ook wel niet want als je bij dezelfde bank een spaarrekening hebt dan kun je het zo overboeken met dezelfde inlogquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:46 schreef Ole het volgende:
ik snap niet dat mensen zoveel geld op hun betaalrekening hebben staan trouwens
Rijke tatta'squote:Op zaterdag 4 december 2021 19:46 schreef Ole het volgende:
oh ja dat is zoquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet want als je bij dezelfde bank een spaarrekening hebt dan kun je het zo overboeken met dezelfde inlog
Ja, dat. Wat is de zin nog? Geen rente. Niks meer.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat zal ook wel niet want als je bij dezelfde bank een spaarrekening hebt dan kun je het zo overboeken met dezelfde inlog
Ach ja, helemaal volladen hoeft natuurlijk niet (al wil ik dat wel), wanneer rij ik nou >450km op een dag, jaarlijks is dat denk ik op 1 hand te tellen. En als ik een keer moet laden dan doe ik dat bij een supercharger, die staan vaak bij een vd Valk, dan moet ik mij daar even een half uurtje vermaken, dat lukt me wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al zal het met een simpel verlengsnoertje wel even duren voor je de batterij volledig hebt opgeladen. Misschien dat er in de buurt snellaadpalen zijn...
Zal je verbazen hoeveel mensen dat helaas hebben.quote:Op zaterdag 4 december 2021 19:46 schreef Ole het volgende:
quote:Spoorboekje nacht van Rail Away
23:52 Nederland: vier seizoenen (2014)
00:17 G-Brittannië: NYMR: Pickering-Grossmont (2015)
00:42 Zwitserland: Bernina 1: Chur-Bever (2012)
01:07 Zwitserland: Bernina 2: Pontresina-Tirano (2012)
01:32 Japan: Nagasaki-Sasebo (2015)
01:57 Duitsland: Kempten-Garmisch-Innsbruck (2002)
02:22 Spanje: P.de Mallorca-Port de Soller (2000)
02:47 Polen: Wroclav-Szklarska Poreba (2020)
03:15 Duitsland: Aschau-Wendelstein (2015)
03:40 Canada: SS Marie-Agawa Canyon (2012)
04:05 Zweden: Ludvika-Mora (2018)
04:30 Kroatië: Zagreb-Knin (2018)
04:55 USA: Denver-Pike Peak (1996) [Allereerste aflevering Rail Away]
05:20 Zwitserland: Furka-Zermatt (2019)
(Tijden bij benadering).
Gevuld speculaas. Ga ik morgen bakkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 19:34 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Doe mij maar gevuld speculaas en gevulde kerstkransjes![]()
![]()
![]()
Tomatensoep en carpaccioquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach ja, helemaal volladen hoeft natuurlijk niet (al wil ik dat wel), wanneer rij ik nou >450km op een dag, jaarlijks is dat denk ik op 1 hand te tellen. En als ik een keer moet laden dan doe ik dat bij een supercharger, die staan vaak bij een vd Valk, dan moet ik mij daar even een half uurtje vermaken, dat lukt me wel.
Ik vanmorgen ook. En nu heb ik een zere armquote:Op zaterdag 4 december 2021 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze heeft de boosterprik al gehad; in principe dus geen probleem.
Trustequote:Op zondag 5 december 2021 00:23 schreef praadje het volgende:
En nu ga ik heerlijk slapen. Slaap lekker lieverds.![]()
En 4 op een rij![]()
![]()
![]()
En dat had je bij de vorige twee nietquote:Op zondag 5 december 2021 00:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vanmorgen ook. En nu heb ik een zere arm
Nee toen had ik AZ. Nergens last van. Nu gaat het wel met mijn arm maar ik kan niet zeggen dat ik me echt fit voel du moment.quote:Op zondag 5 december 2021 06:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat had je bij de vorige twee niet
Wat naar voor je zegquote:Op zondag 5 december 2021 13:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee toen had ik AZ. Nergens last van. Nu gaat het wel met mijn arm maar ik kan niet zeggen dat ik me echt fit voel du moment.
Thanks lieffie.quote:Op zondag 5 december 2021 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk trekt deze ellende snel weg. Ik duim voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 december 2021 18:02 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Tast toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op zondag 5 december 2021 18:02 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Tast toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is nu al spannend en ze moeten nog startenquote:
Dit is ook een idioot snel stratencircuit...als dat maar goed gaatquote:Op zondag 5 december 2021 18:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Het is nu al spannend en ze moeten nog starten
Hopelijk maakt Hamilton nog een zeldzaam foutjequote:Op zondag 5 december 2021 18:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is ook een idioot snel stratencircuit...als dat maar goed gaat
quote:Op zondag 5 december 2021 18:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Hamilton nog een zeldzaam foutje
Klopt. Max begint weer een beetje agressief rijgedrag te vertonen Koos zal het ook niet goedkeurenquote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel terecht, want Max sneed die bocht af.
Klopt, al bij al een prima Hoogma oplossing van de raceleiding.quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Klopt. Max begint weer een beetje agressief rijgedrag te vertonen Koos zal het ook niet goedkeuren
Laten we het hopen...zo'n "Lack of Power" aan de boordradio stemt mij niet heel hoopvol.quote:Op zondag 5 december 2021 19:49 schreef WcPot het volgende:
Hopelijk heeft Max voordeel dat hij in de vrije lucht zit. En dat Lewis zijn banden gaat oproken
Of nog een safety car in het voordeel van Max dat er nog een paar langzame ronden komen om banden te sparenquote:Op zondag 5 december 2021 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laten we het hopen...zo'n "Lack of Power" aan de boordradio stemt mij niet heel hoopvol.
quote:Op zondag 5 december 2021 19:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of nog een safety car in het voordeel van Max dat er nog een paar langzame ronden komen om banden te sparen
Jaquote:Op zondag 5 december 2021 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Vinden jullie het ook zo'n spannende race?
Het is nog niet klaar toch? Straks naar de stewards.quote:Op zondag 5 december 2021 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
Ik benoem bij deze het hele Mercedes team tot het meest ONSPORTIEVE F1 team ooit !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een walgelijke bedoening met die lui en Hamilton is de meest hypocriete lul ooit
What's gebeurd?quote:Op zondag 5 december 2021 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
Ik benoem bij deze het hele Mercedes team tot het meest ONSPORTIEVE F1 team ooit !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een walgelijke bedoening met die lui en Hamilton is de meest hypocriete lul ooit
Hamilton 1 is wel goed voor mijn managerquote:Op zondag 5 december 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is nog niet klaar toch? Straks naar de stewards.
Nee maar ik weet wel elke kant het kwartje op gaat vallen....BOT en HAM krijgen nergens straf voor.quote:Op zondag 5 december 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is nog niet klaar toch? Straks naar de stewards.
Spannende laatste race. Is toch tof voor ons kijkers.quote:Op zondag 5 december 2021 21:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel elke kant het kwartje op gaat vallen....BOT en HAM krijgen nergens straf voor.
De FIA die voor de zoveelste keer het Mercedes team de hand boven het hoofd houdt.....zoals al het hele seizoen. HAM moet nl. kampioen worden, no matter what!quote:
Ik hoop eigenlijk op een race incident Verstappen - Lewis in de eerste bocht.quote:Op zondag 5 december 2021 21:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Spannende laatste race. Is toch tof voor ons kijkers.
(glas half vol)
Alleen dat rem incident is het tochquote:Op zondag 5 december 2021 21:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Spannende laatste race. Is toch tof voor ons kijkers.
(glas half vol)
Ja, ik zit net zoiets te lezen. Met dat hij achterop klapte omdat Ham remde blijkbaar. Wat een kneuzenkermis als dat waar is.quote:Op zondag 5 december 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
De FIA die voor de zoveelste keer het Mercedes team de hand boven het hoofd houdt.....zoals al het hele seizoen. HAM moet nl. kampioen worden, no matter what!
Eerst maar afwachten wat de Stewards zeggenquote:Op zondag 5 december 2021 21:41 schreef potjecreme het volgende:
Punten zijn in de manager @:tassendief @:wcpot
Tassendief pakt mij toch veel punten!
Wat een suffige mensen weer... Lezen die lui geen kranten ofzo?quote:
Ik snap er ook niets van...je wordt hier dagelijks voor gewaarschuwd.quote:Op zondag 5 december 2021 21:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat een suffige mensen weer... Lezen die lui geen kranten ofzo?
Deze truc heeft toch wel meerdere keren in de krant gestaan...
Ook de abn waarschuwt hierover zodra je inlogt bij hen... (bankmail)
Men zegt dat IEDEREEN dit kan overkomen... Nou dacht het niet!
En ga ff lekker een programma installeren...
quote:
Lekker!quote:Op maandag 6 december 2021 17:29 schreef monkyyy het volgende:
Boerenkool met worst tijd [ afbeelding ]
Voel je je niet lekker?quote:Op maandag 6 december 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
Verse groentesoep met een boterham met komijnekaas. Volgens mij hebben ze Covid ingespoten ipv Pfizer
Door het vaccin, heb jij nu de booster gehad?quote:
Yep. Zaterdag heb ik die gekregen.quote:Op maandag 6 december 2021 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door het vaccin, heb jij nu de booster gehad?
Daar kan je je inderdaad ziek van wordenquote:Op maandag 6 december 2021 18:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Zaterdag heb ik die gekregen.
Ja. dat dus.quote:Op maandag 6 december 2021 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je je inderdaad ziek van worden
Ik was er ook een paar dagen niet echt lekker van. OOk niet echt ziek maar zo ble gevoel
Tv abo op zeggenquote:Op dinsdag 7 december 2021 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Avond allemaal
LLDL en verder weer niets, kan beter de tv het huis uit doen is niet veel meer op
Ja echt hequote:
Kijk bijna geen tv eigenlijk meer, sommige programma's of seriesquote:
LLDL kijk ik zo goed als niet meer. Veel te veel rare mensen tegenwoordig. Alsof het allemaal in scene is gezet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Avond allemaal
LLDL en verder weer niets, kan beter de tv het huis uit doen is niet veel meer op
Morguh Praadjequote:
Yep, gisteren al. Gelukkig wel zeg. Lief dat je het vraagtquote:Op woensdag 8 december 2021 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Praadje![]()
Voel je je al wat beter?
Gelukkig maar, ik was er de vorige keer wel een week niet lekker van.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:54 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep, gisteren al. Gelukkig wel zeg. Lief dat je het vraagt
Wanneer krijg je die?quote:Op woensdag 8 december 2021 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was er de vorige keer wel een week niet lekker van.
En heel lang moe
Afwachten hoe het hier bij de derde gaat
Ik heb geen idee, als het goed is deze maandquote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, als het goed is deze maand
Maar het loopt hier allemaal niet zo lekker.
Tot later!quote:Op woensdag 8 december 2021 17:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik moet even weg en weet niet of ik op tijd terug ben
Binnenkort ligt al dat lekkere sinterklaassnoepgoed afgeprijsd in de super. Kun je een lekker voorraadje aanleggenquote:Op woensdag 8 december 2021 18:11 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb chocolade afkickverschijnselen. Valt mij rauw het niet meer eten van chocoladeletters.
Kleren zitten al wat strakker. Ik sla overquote:Op woensdag 8 december 2021 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Binnenkort ligt al dat lekkere sinterklaassnoepgoed afgeprijsd in de super. Kun je een lekker voorraadje aanleggen
Ja, dat is weer het nadeel van al dat lekkers he?quote:Op woensdag 8 december 2021 19:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kleren zitten al wat strakker. Ik sla over![]()
Als je geen maat kan houden. Kocht letter en dacht daar doe ik wel een paar dagen over. In 1 dag opquote:Op woensdag 8 december 2021 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is weer het nadeel van al dat lekkers he?
Heel spannend de laatste racequote:Op donderdag 9 december 2021 18:01 schreef potjecreme het volgende:
Spannend race weekend
[ afbeelding ]
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:praadje
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Dotteke
Thanks Supercremequote:Op donderdag 9 december 2021 18:01 schreef potjecreme het volgende:
Spannend race weekend
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij weer typisch een race dat ik niet moet gaan kijken. Vaak als ik kijk dan gaat het niet goed met Max weet ik uit eigen ervaringquote:Op donderdag 9 december 2021 18:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja misschien een beetje te spannend
Ohhh Ga jij dan maar wel kijkenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit lijkt mij weer typisch een race dat ik niet moet gaan kijken. Vaak als ik kijk dan gaat het niet goed met Max weet ik uit eigen ervaring
Voor mijn manager zou het wel goed zijn voor Hamilton en Bottasquote:Op donderdag 9 december 2021 18:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ohhh Ga jij dan maar wel kijken![]()
Precies manager >echte levenquote:Op donderdag 9 december 2021 18:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Voor mijn manager zou het wel goed zijn voor Hamilton en Bottas
Poppel_Godquote:Op donderdag 9 december 2021 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Vanavond weer een fijne tv avond met Ik Vertrek en Alberto.
quote:Op donderdag 9 december 2021 18:01 schreef potjecreme het volgende:
Spannend race weekend
[ afbeelding ]
Avond Poppeltje.quote:Op donderdag 9 december 2021 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond
Vanavond weer een fijne tv avond met Ik Vertrek en Alberto.
quote:Op vrijdag 10 december 2021 17:54 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Dagelijks;
17.55; Wordt u al geholpen SBS6
19.00; Lang Leve de Liefde SBS6
19.00 M NPO1
19.25; First dates NPO3
19.30: HLF 8 SBS6
21.30; 112 vandaag RTL5
Diversen;
20.30; De Verhulstjes RTL5
20.30; Bed & Breakfast NPO1 https://www.tvgids.nl/tv-(...)o1-amusement-reality
Amusement;
20.00; The masked singer RTL4
20.30; Hotter than my daughter RTL5
Serie; (4 delig) 4/4
21.30; BuZa NPO1
Sport;
20.25; NOS Sport: Schaatsen: Wereldbeker Calgary NPO3
20.30; Veronica Inside VER
Aktueel;
22.15; Beau RTL4
22.50; OP1 NPO1
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:potjecreme
Typefouten onder voorbehoud.
Morgenavond nog een dagje loonslaven van 17:06uur tot 01:31uur. Dan ook weekendquote:
Misschien dat Ziggo dit weekend via Canal Digitaal gaat uitzenden. Dan kan ik de race ook kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |