Klopt. Max begint weer een beetje agressief rijgedrag te vertonen Koos zal het ook niet goedkeurenquote:Op zondag 5 december 2021 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel terecht, want Max sneed die bocht af.
Klopt, al bij al een prima Hoogma oplossing van de raceleiding.quote:Op zondag 5 december 2021 19:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Klopt. Max begint weer een beetje agressief rijgedrag te vertonen Koos zal het ook niet goedkeuren
Laten we het hopen...zo'n "Lack of Power" aan de boordradio stemt mij niet heel hoopvol.quote:Op zondag 5 december 2021 19:49 schreef WcPot het volgende:
Hopelijk heeft Max voordeel dat hij in de vrije lucht zit. En dat Lewis zijn banden gaat oproken
Of nog een safety car in het voordeel van Max dat er nog een paar langzame ronden komen om banden te sparenquote:Op zondag 5 december 2021 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laten we het hopen...zo'n "Lack of Power" aan de boordradio stemt mij niet heel hoopvol.
quote:Op zondag 5 december 2021 19:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Of nog een safety car in het voordeel van Max dat er nog een paar langzame ronden komen om banden te sparen
Jaquote:Op zondag 5 december 2021 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Vinden jullie het ook zo'n spannende race?
Ik wel, moet blijven kijkenquote:
Het is nog niet klaar toch? Straks naar de stewards.quote:Op zondag 5 december 2021 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
Ik benoem bij deze het hele Mercedes team tot het meest ONSPORTIEVE F1 team ooit !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een walgelijke bedoening met die lui en Hamilton is de meest hypocriete lul ooit
What's gebeurd?quote:Op zondag 5 december 2021 21:14 schreef Snowsquall het volgende:
Ik benoem bij deze het hele Mercedes team tot het meest ONSPORTIEVE F1 team ooit !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een walgelijke bedoening met die lui en Hamilton is de meest hypocriete lul ooit
Hamilton 1 is wel goed voor mijn managerquote:Op zondag 5 december 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is nog niet klaar toch? Straks naar de stewards.
Nee maar ik weet wel elke kant het kwartje op gaat vallen....BOT en HAM krijgen nergens straf voor.quote:Op zondag 5 december 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is nog niet klaar toch? Straks naar de stewards.
Spannende laatste race. Is toch tof voor ons kijkers.quote:Op zondag 5 december 2021 21:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel elke kant het kwartje op gaat vallen....BOT en HAM krijgen nergens straf voor.
De FIA die voor de zoveelste keer het Mercedes team de hand boven het hoofd houdt.....zoals al het hele seizoen. HAM moet nl. kampioen worden, no matter what!quote:
Ik hoop eigenlijk op een race incident Verstappen - Lewis in de eerste bocht.quote:Op zondag 5 december 2021 21:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Spannende laatste race. Is toch tof voor ons kijkers.
(glas half vol)
Alleen dat rem incident is het tochquote:Op zondag 5 december 2021 21:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Spannende laatste race. Is toch tof voor ons kijkers.
(glas half vol)
Ja, ik zit net zoiets te lezen. Met dat hij achterop klapte omdat Ham remde blijkbaar. Wat een kneuzenkermis als dat waar is.quote:Op zondag 5 december 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
De FIA die voor de zoveelste keer het Mercedes team de hand boven het hoofd houdt.....zoals al het hele seizoen. HAM moet nl. kampioen worden, no matter what!
Eerst maar afwachten wat de Stewards zeggenquote:Op zondag 5 december 2021 21:41 schreef potjecreme het volgende:
Punten zijn in de manager @:tassendief @:wcpot
Tassendief pakt mij toch veel punten!
Wat een suffige mensen weer... Lezen die lui geen kranten ofzo?quote:
Ik snap er ook niets van...je wordt hier dagelijks voor gewaarschuwd.quote:Op zondag 5 december 2021 21:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat een suffige mensen weer... Lezen die lui geen kranten ofzo?
Deze truc heeft toch wel meerdere keren in de krant gestaan...
Ook de abn waarschuwt hierover zodra je inlogt bij hen... (bankmail)
Men zegt dat IEDEREEN dit kan overkomen... Nou dacht het niet!
En ga ff lekker een programma installeren...
quote:
Lekker!quote:Op maandag 6 december 2021 17:29 schreef monkyyy het volgende:
Boerenkool met worst tijd [ afbeelding ]
Voel je je niet lekker?quote:Op maandag 6 december 2021 18:13 schreef praadje het volgende:
Verse groentesoep met een boterham met komijnekaas. Volgens mij hebben ze Covid ingespoten ipv Pfizer
Door het vaccin, heb jij nu de booster gehad?quote:
Yep. Zaterdag heb ik die gekregen.quote:Op maandag 6 december 2021 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door het vaccin, heb jij nu de booster gehad?
Daar kan je je inderdaad ziek van wordenquote:Op maandag 6 december 2021 18:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Yep. Zaterdag heb ik die gekregen.
Ja. dat dus.quote:Op maandag 6 december 2021 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je je inderdaad ziek van worden
Ik was er ook een paar dagen niet echt lekker van. OOk niet echt ziek maar zo ble gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |