Lekker. Ik had nasi gemaakt. Met een gebakken eiquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:19 schreef potjecreme het volgende:
Deze hele week al niet zo'n zin in koken. Vandaag een luxe pistolet van de ah op het menu.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De derde post zou zijn geweest : Dat is mijn tekst
Dat is pas lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker. Ik had nasi gemaakt. Met een gebakken ei
Aangepastquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:30 schreef potjecreme het volgende:
Vergeten jullie de manager niet. @:wcpot en @:tassendief
Ga ik zo doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:30 schreef potjecreme het volgende:
Vergeten jullie de manager niet. @:wcpot en @:tassendief
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker. Ik had nasi gemaakt. Met een gebakken ei
Mmm lekker.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Ik had vandaag stamppot zuurkool met vette jus op het menu staan.
Mjammiequote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Oehh, bamihap met maggi en mayoquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef Drass het volgende:
Bamihap met Frikandel speciaal en friet 😁
Wie is dat?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:24 schreef potjecreme het volgende:
Zo, dat was een klapper.
[ afbeelding ]
Daar is niet heel veel meer van overquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:24 schreef potjecreme het volgende:
Zo, dat was een klapper.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
oh zo lekker!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:16 schreef Drass het volgende:
Bamihap met Frikandel speciaal en friet 😁
Ohh kaas, daar ben ik ook dol op. Ik heb truffelpate in de ijskast, heel de ijskast stinkt er naar. Maar het is wel heel lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:55 schreef Ole het volgende:
gister tapas maar iets teveel kaas
vandaag was mijn buik er niet zo mee eens helaas
Ik zit klaarquote:
gefeliciteerd met je nieuwe autoquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Vandaag in het hoge noorden een andere auto gekochtVolgende week ophalen(weer dik 2u enkele reis in de auto zitten
)
Avond allerliefstequote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
Vandaag in het hoge noorden een andere auto gekochtVolgende week ophalen(weer dik 2u enkele reis in de auto zitten
)
quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je nieuwe auto
Danku dankuquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond allerliefste. Gefeliciteerd met je nieuwe auto. Ach, je moet er wat voor overhebben hè. Veel veilige kilometers gewenst.
Echt zo'n "oh jee, alles gaat helemaal mis" situatie. Ben benieuwd hoe het eindigt.quote:
Ja echt, het gaat echt allemaal fout. Maar jeetje, wat speelt Kees Prins goed zeg. Ben ook benieuwd hoe het eindigt. Die Raoul is trouwens wel een heel lekker hapjequote:Op vrijdag 3 december 2021 23:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Echt zo'n "oh jee, alles gaat helemaal mis" situatie. Ben benieuwd hoe het eindigt.
Ik ga vandaag sport kijkenquote:Op zaterdag 4 december 2021 09:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedemorgen PoppeltjeNog plannen voor vandaag?
Ha een sportief dagje dus. Leuk en veel plezier.quote:Op zaterdag 4 december 2021 09:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik ga vandaag sport kijken![]()
13h30: Veldrijden
18h00: F1
20h30: Schaatsen
Wat voor merk type/jaar/kleur is het geworden?quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
)
Wat goed! Hier is ook een nieuwe auto onderwegquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Snowsquall het volgende:
Avond![]()
)
Welke Volvo is het geworden?quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat goed! Hier is ook een nieuwe auto onderweg
Sorry, geen Volvo.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, geen Volvo.Ik ben van religie veranderd, het is een Tesla geworden.
quote:Op zaterdag 4 december 2021 16:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sorry, geen Volvo.Ik ben van religie veranderd, het is een Tesla geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |