Er staan er meer onder Yuki dan erbovenquote:
En dat is met sandbagsquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes weer 1-2
FluitVlag maar af
Zet is in een spoiler, mijn stream loopt achterquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Brake By Wire probleem bij Russell.
Ik moest hardop schaterlachen en werd daardoor raar aangekeken. Bedankt hoor!quote:
dan zet je hem voorquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:21 schreef dycto het volgende:
[..]
Zet is in een spoiler, mijn stream loopt achter
Wie is Zet en waarom zit hij/zij in een spoiler?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:21 schreef dycto het volgende:
[..]
Zet is in een spoiler, mijn stream loopt achter
hihiquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie is Zet en waarom zit hij/zij in een spoiler?
Waarschijnlijk is Zet illegaal.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie is Zet en waarom zit hij/zij in een spoiler?
Misschien moet je dan gasly en Perez vergelijken en er dan achter komen dat Gasly een langzamere auto heeft.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat Gasly dit jaar beter is in de kwalificatie, ligt dat aan de auto of aan hemzelf? Bij Perez is dat duidelijk omdat Max in dezelfde auto zit, maar Tsunoda is niet echt goed vergelijkingsmateriaal wat dat betreft..
Waarom zou je opeens Gasly en Perez vergelijken dan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gasly en Perez vergelijken en er dan achter komen dat Gasly een langzamere auto heeft.
simpel geheel afstellen op kwalificatiequote:Op vrijdag 3 december 2021 18:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom zou je opeens Gasly en Perez vergelijken dan?
Het ging mij erom dat wordt gezegd dat dat Gasly goed is in kwalificatie, maar een mindere racer. Dat lijkt me een te simpele conclusie als het ook aan de auto kan liggen dat het in de race minder is en Tsunoda daarvoor geen goede vergelijking is.
schumacher bijnaquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Hopen dat er nu iemand in de muur rijdt
Schumacherquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Hopen dat er nu iemand in de muur rijdt
word volgend jaar mooi......hammie veel janken omdat russel gewoon sneller isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |