SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Voor 12 uur snachts. Helder toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ruim begrip he jongens.
december, 03 2021 - Voor het einde van de dag
Zijn natuurlijk ook wel mooiere foto's van haar.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:03 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom.
Toen ze de voice won amper 18. Achja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maan is 24, dat is gewoon legaal, nog steeds niet normaal, maar wel legaal
Maan is niet zo heel erg slim, daar vallen sommige mannen op die niet zo heel erg goed in de markt liggen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk ook wel mooiere foto's van haar.
Zo lopen er genoeg rond in Hilversum die denken dat de wereld om hen draait. In de jaren dat ik daar gewerkt heb genoeg verhalen gehoord.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk ook dat als je Marco Borsato een lieve leuke sympathieke man vond dat je dan wel vaker de mist ingaat met mensen op hun waarde inschatten.
Niet alleen in Hilversum hoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo lopen er genoeg rond in Hilversum die denken dat de wereld om hen draait. In de jaren dat ik daar gewerkt heb genoeg verhalen gehoord.
Tja roem en centjes trekken natuurlijk ook wel hele scholen bakvissen aan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo lopen er genoeg rond in Hilversum die denken dat de wereld om hen draait. In de jaren dat ik daar gewerkt heb genoeg verhalen gehoord.
Nou, ik ben hier om iets voor 16 mooi weg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor 12 uur snachts. Helder toch?
Even wat aandacht van Marco en slipje vliegt uit. Die mannen zijn ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja roem en centjes trekken natuurlijk ook wel hele scholen bakvissen aan.
Natuurlijk. Wanneer je jaaaaren lang verafgood wordt en veel geld hebt dat dat invloed heeft op hoe je in het leven staat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja roem en centjes trekken natuurlijk ook wel hele scholen bakvissen aan.
Daar herken je de sjappies wel aan, altijd de vraag "zin om een kopje koffie te drinken?"quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat aandacht van Marco en slipje vliegt uit. Die mannen zijn ook wel bijzonder.
Een ex van mij heeft ook een BN'er die laatst ineens bij haar voor de deur stond om "koffie te drinken" om 23:00.
Die heeft er nooit een geheim van gemaakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef Karzai het volgende:
Jeroen Pauw heeft zijn roem ook goed uitgemolken
Ja daarom is het goed dat politici in "normale landen" maar een beperkte tijd aan de macht mogen zijn, na een tijdje worden die ook gek, machtsdronken, paranoia en sadistisch.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wanneer je jaaaaren lang verafgood wordt en veel geld hebt dat dat invloed heeft op hoe je in het leven staat.
irritant is dat he. de blauwe en paarse gaan volgens mij ook niet tegelijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik trek het vrij slecht dat de groene en roze cheerleader niet simultaan dansen.
Ja dat slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik trek het vrij slecht dat de groene en roze cheerleader niet simultaan dansen.
Ja maar die heeft charisma, is intelligent, belezen en die blaast menigeen omver die in dezelfde kamer is, dat is net een roofvogel voor wat betreft zijn werk en zo doet hij dat met vrouwen ook.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef Karzai het volgende:
Even allemaal onder elkaar zetten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
irritant is dat he. de blauwe en paarse gaan volgens mij ook niet tegelijk
Ben je een BN'er en sta je 's avonds bij de ex van CE voor de deurquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar herken je de sjappies wel aan, altijd de vraag "zin om een kopje koffie te drinken?"
Die staan aardig wat van de werkelijkheid af inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wanneer je jaaaaren lang verafgood wordt en veel geld hebt dat dat invloed heeft op hoe je in het leven staat.
Mooi autistentestje;quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
DIe doen normaalquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi autistentestje;
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Amsterdamse ex van me die had als bijnaam De Tiet en daar stonden ze ook vaak op de raarste tijdstippen aan te bellenquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je een BN'er en sta je 's avonds bij de ex van CE voor de deur
Dit vind ik wel een mooie bijnaam, de Tiet. Ben je een seriemoordenaar in het Victoriaanse Londen, en dan is je bijnaam de Tiet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amsterdamse ex van me die had als bijnaam De Tiet en daar stonden ze ook vaak op de raarste tijdstippen aan te bellen
Ik weet het nog niet. Kies jij maarquote:
rauwe andijviestamppot met ikea balletjesquote:
2 van die 6 bakken chinees die over zijn van gisterenquote:
Hoe vaak eet je Chinees?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 van die 6 bakken chinees die over zijn van gisteren
Ik heb gnocchi met geitenkaas, rucola, appel en walnoten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Kies jij maar
En straks weer hogere cijfers als de kerk weer open gaatquote:
Oke, jij mag niet meer kiezenquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gnocchi met geitenkaas, rucola, appel en walnoten.
Corona is gods wil hequote:Op vrijdag 3 december 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En straks weer hogere cijfers als de kerk weer open gaathttps://www.ad.nl/binnenl(...)ten-houden~a0bcdb58/
Ik denk dat ik hier ook voor gaquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Warme geitenkaas en warme appel zelfs
warme appel hoort alleen in een taart of strudelquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Warme geitenkaas en warme appel zelfs
Ik heb volgens mij nog bladerdeeg, kan als toetje zo;n appelbol maken maar daar moet volgens mij een halve kilo suiker in.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
warme appel hoort alleen in een taart of strudel
Hmm, misschien kunnen we toch nog tot een overeenkomst komen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog bladerdeeg, kan als toetje zo;n appelbol maken maar daar moet volgens mij een halve kilo suiker in.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog bladerdeeg, kan als toetje zo;n appelbol maken maar daar moet volgens mij een halve kilo suiker in.
Die god is eigenlijk wel een beetje een paardenlulquote:
Nah, valt tegen hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die een beetje gezond eten zijn 85 procent knapper.
Ik heb het hier wel regelmatig over zooi, maar stiekem eet ik best heel gezond.quote:
Oh joy.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Nou de zoggi monteur is weer de deur uit, aardig ventje dit maal die alles grondig heeft nagelopen. Het probleem zit (verrassend) nog steeds in de kabel buiten, hij heeft nog geprobeerd een andere aannemer te regelen dan die van vorige keer maar dat lukte helaas niet ivm contractafspraken. Dus nu komen ze woensdag weer gezellig de straat opengraven
Daar heb ik wel wat verhalen overquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef Karzai het volgende:
Zit je nou al die tijd op je bundel te internetten?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Nou de zoggi monteur is weer de deur uit, aardig ventje dit maal die alles grondig heeft nagelopen. Het probleem zit (verrassend) nog steeds in de kabel buiten, hij heeft nog geprobeerd een andere aannemer te regelen dan die van vorige keer maar dat lukte helaas niet ivm contractafspraken. Dus nu komen ze woensdag weer gezellig de straat opengraven
Nee internet heb ik inmiddels wel weer, maar het tv-signaal is praktisch doodquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je nou al die tijd op je bundel te internetten?
Vertel we zitten te wachten op smeuige verhalenquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat verhalen over
Teringquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee internet heb ik inmiddels wel weer, maar het tv-signaal is praktisch dood
Mja, beter van nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vertel we zitten te wachten op smeuige verhalen![]()
Ja heel verrassend ook als die kabel een week los open in de natte kleigrond ligt dat dat mogelijk niet goed is ervoorquote:
Ze mogen je wel een knappe korting geven voor al dit gedoe.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heel verrassend ook als die kabel een week los open in de natte kleigrond ligt dat dat mogelijk niet goed is ervoor
Fuck televisie, in Foqueville DAAR gebeurt hetquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee internet heb ik inmiddels wel weer, maar het tv-signaal is praktisch dood
je bent vroeg terug van mooie dingen doenquote:
pit stopquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent vroeg terug van mooie dingen doen
Beter dan GTST.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fuck televisie, in Foqueville DAAR gebeurt het [ afbeelding ]
Achtergrondgeluid ditdatquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon bij bitterbal op de bank tv kijken en tegen elkaar aan kruipen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aan dat korstje krabbelen om bij de ragout proberen te komen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bij bitterbal op de bank tv kijken en tegen elkaar aan kruipen.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:00 schreef Karzai het volgende:
klokslag vier open ik het feestelijke Sinterklaas weekend om vast te wennen aan het ambtenaren bestaan
[ afbeelding ]
Oeeee dat biertje!quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:00 schreef Karzai het volgende:
klokslag vier open ik het feestelijke Sinterklaas weekend om vast te wennen aan het ambtenaren bestaan
[ afbeelding ]
Bijna nooit, maar gisteren waren pa en ma op bezoek. Dan wel.quote:
leuk toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna nooit, maar gisteren waren pa en ma op bezoek. Dan wel.
61 % stralendere huid, ook zo'n lulkoek. Nog zonder dat het van jou af komt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die een beetje gezond eten zijn 85 procent knapper.
Ja hoor. Alleen is het voor mijn moeder kennelijk volstrekt onmogelijk om het pand te verlaten zonder minstens ERGENS commentaar op te hebben. Gisteren was het weer wat kalkaanslag op het kraantje bij het wastafeltje in het toilet. Vanochtend heel epistel in de mail over met welk soort sponsje en met welk merk groene zeep ik dat schoon moet maken. Ik ben godverdomme 18 ja. Al een tijdje.quote:
Even een paar uurtjes in reactor 4 van Tsjernobyl krijg je ook een heel erg stralende persoonlijkheid van naar het schijntquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
61 % stralendere huid, ook zo'n lulkoek. Nog zonder dat het van jou af komt.
Ik vind het heerlijk en enorm geruststellend dat alle moeders zo zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen is het voor mijn moeder kennelijk volstrekt onmogelijk om het pand te verlaten zonder minstens ERGENS commentaar op te hebben. Gisteren was het weer wat kalkaanslag op het kraantje bij het wastafeltje in het toilet. Vanochtend heel epistel in de mail over met welk soort sponsje en met welk merk groene zeep ik dat schoon moet maken. Ik ben godverdomme 18 ja. Al een tijdje.
Bij mij valt het wel mee, meestal is het mijn vader die over zulk soort futiliteiten moppertquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk en enorm geruststellend dat alle moeders zo zijn.
ze bedoelt 't goedquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen is het voor mijn moeder kennelijk volstrekt onmogelijk om het pand te verlaten zonder minstens ERGENS commentaar op te hebben. Gisteren was het weer wat kalkaanslag op het kraantje bij het wastafeltje in het toilet. Vanochtend heel epistel in de mail over met welk soort sponsje en met welk merk groene zeep ik dat schoon moet maken. Ik ben godverdomme 18 ja. Al een tijdje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geef het doorquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:31 schreef Ama het volgende:
Mijn vader mag alleen zeggen dat ik mijn ramen moet wassen want dat moet ook nodig.
Moet bij mij eigenlijk ook wel weer eens, heb ik alleen geen zin in.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:31 schreef Ama het volgende:
Mijn vader mag alleen zeggen dat ik mijn ramen moet wassen want dat moet ook nodig.
Ja ik vind het echt kut maar dit kan eigenlijk ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet bij mij eigenlijk ook wel weer eens, heb ik alleen geen zin in.
Vind het bij mijn ouders vaak een stuk rommeliger dan hier bij mijquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder komt soms periodes niet langs omdat ze de bende hier niet trekt
toen ik nog full-on voer maakte m'n ma de hut 2x helemaal schoon als ik op zee zatquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder komt soms periodes niet langs omdat ze de bende hier niet trekt
oh nee, ik ben wel echt koning chaos vergeleken met mn moeder.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind het bij mijn ouders vaak een stuk rommeliger dan hier bij mij
Nou ja het is ook niet echt een puinhoop of vies bij ze, maar wel overal stapeltjes en zulk soort dingenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh nee, ik ben wel echt koning chaos vergeleken met mn moeder.
Heb dat dan ook echt van mn vader
Klinkt als mijn huis.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het is ook niet echt een puinhoop of vies bij ze, maar wel overal stapeltjes en zulk soort dingen
Kom dan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou spontaan zin krijgen om op te ruimen.
Afwas moet je gewoon één keer per dag sowieso doen. Laten staan is zo vies.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:37 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was ik wel veel erger, maar met twee jaar thuiszorg wordt je wel wat opruimender als je elke dag volk over de vloer hebt. Heb mezelf ook aangeleerd dat als ik klaar ben met eten gelijk alles in de vaatwasser te zetten ipv het op te stapelen op het aanrecht en zulk soort dingetjes
Poetsvrouw ama.quote:
Als iemand anders mijn ramen even komt doen vind ik het een goede deal.quote:
ja hier worden ze ook gewassen, ziet er niet uitquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:36 schreef Ama het volgende:
Maar hij woont in een flat dus dat is vals spelen want daar wassen ze de ramen voor hem.
Vast beter dan mijn ramen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja hier worden ze ook gewassen, ziet er niet uit
Ik heb gewoon overal meuk liggen. Dingen waarvan ik niet weet wat ik er nou mee moet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:37 schreef LTVDK het volgende:
Vroeger was ik wel veel erger, maar met twee jaar thuiszorg wordt je wel wat opruimender als je elke dag volk over de vloer hebt. Heb mezelf ook aangeleerd dat als ik klaar ben met eten gelijk alles in de vaatwasser te zetten ipv het op te stapelen op het aanrecht en zulk soort dingetjes
Ik moet het zelf doen, ziet er ook niet uit. Kan het wel om de week doen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja hier worden ze ook gewassen, ziet er niet uit
Ik heb van de week alle dozen weggegooid van apparaten enz maar is ook allemaal minstens drie jaar oud.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon overal meuk liggen. Dingen waarvan ik niet weet wat ik er nou mee moet.
Doos van de iPad, kan dat weg? Moet ik dat ergens in een kast flikkeren? En ik had een of ander lampjesding van m'n tante gekregen maar ik heb er nergens plek voor, dus dat ligt nog op tafel. Bijvoorbeeld.
Ja het is bij mij ook wel wat vertekend, woonkamer, keuken en slaapkamer zijn allemaal redelijk netjes opgeruimd. Heb ook nog een 'werkkamer', daar ligt het wel helemaal vol met zulk soort doosjes ja en zakken kleding die ik moet weggooien enzoquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon overal meuk liggen. Dingen waarvan ik niet weet wat ik er nou mee moet.
Doos van de iPad, kan dat weg? Moet ik dat ergens in een kast flikkeren? En ik had een of ander lampjesding van m'n tante gekregen maar ik heb er nergens plek voor, dus dat ligt nog op tafel. Bijvoorbeeld.
Misschien beetje zelfde.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lijkt alsof er een neushoorn op is klaargekomen
En ondertussen 3 of 4 vogelafdrukken erbij
Ja de werkkamer, op vrijdagavond flikker ik alles van de eettafel daar neer en dan lijkt het huis heel opgeruimd. Maar je moet dus ook niet in het hok van de wasmachine of in de badkamer kijken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is bij mij ook wel wat vertekend, woonkamer, keuken en slaapkamer zijn allemaal redelijk netjes opgeruimd. Heb ook nog een 'werkkamer', daar ligt het wel helemaal vol met zulk soort doosjes ja en zakken kleding die ik moet weggooien enzo
Kamer waar de wasmachine staat is nog relatief opgeruimd hier, liggen alleen wel soms wat stapels ongevouwen was bovenop de machines en half uit de droger en zulksquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de werkkamer, op vrijdagavond flikker ik alles van de eettafel daar neer en dan lijkt het huis heel opgeruimd. Maar je moet dus ook niet in het hok van de wasmachine of in de badkamer kijken.
Het is een heel klein hok met wat planken met schoonmaakzooi erboven, en dan ernaast nog een prullenbak en droogrek en andere zut gefrot.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kamer waar de wasmachine staat is nog relatief opgeruimd hier, liggen alleen wel soms wat stapels ongevouwen was bovenop de machines en half uit de droger en zulks
Bij jou begrijp ik dat ook wel. Je moet anders steeds zo onlogisch omlopen in je keuken om bij de kraan te komen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:37 schreef LTVDK het volgende:
Mijn washok is ongeveer twee keer zo groot als mijn badkamerquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is een heel klein hok met wat planken met schoonmaakzooi erboven, en dan ernaast nog een prullenbak en droogrek en andere zut gefrot.
Kom vechten dan!quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jou begrijp ik dat ook wel. Je moet anders steeds zo onlogisch omlopen in je keuken om bij de kraan te komen.
klopt. vind ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:42 schreef Ama het volgende:
Wat zouden jullie mijn huis leeg vinden dan.
nog niet. nog. niet.quote:
Je kan toch bellenquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:55 schreef LTVDK het volgende:
Zo maar eens even langs de AH om te kijken of ze mijn paraplu nog hebben
Dan komen ze hem echt niet brengen hoorquote:
Mijn chromedinges is ook verzondenquote:
Loop meteen nog even langs de keukenboerquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan komen ze hem echt niet brengen hoormaar moet toch nog tig kilometer lopen dus maakt weinig uit
zou gewoon een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan komen ze hem echt niet brengen hoormaar moet toch nog tig kilometer lopen dus maakt weinig uit
Hier ook niet. Meestal op wat platen die er net wel/niet inkomen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb op niets in de top 10 gestemd.
Hotel California en Stairway To Heavenquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb op niets in de top 10 gestemd.
Eh, nummer 3 staat me het meest aan geloof ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.nporadio2.nl/(...)npo-radio-2-top-2000
Rollercoaster niet meer op 1![]()
![]()
Nog steeds zon 20.000 plaatsen te hoog, maar soit
En dit. Wat ik leuk vind, komt er toch niet in.quote:
3 vind ik ook een leuke dit jaar. Schijnt te maken hebben met Peter R.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, nummer 3 staat me het meest aan geloof ik.
Oh, dat zou me niet verbazen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
3 vind ik ook een leuke dit jaar. Schijnt te maken hebben met Peter R.
De pizza ligt in de oven.quote:
Dat was sowieso met iets van The Golden Earring. Bij Peter R zou het ook kunnen hoor..quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat zou me niet verbazen.Was dat ook niet iets met dat radiostations die tegelijk gingen draaien ofzo?
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Piet Za ligt al in de oven..
Oh gezellig zeg, hier hadden jullie ons niks van verteldquote:
Ik luister geen radio verder, dus het kan ook makkelijk een klok-klepel en plank misslaan zijn van mijn kant.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was sowieso met iets van The Golden Earring. Bij Peter R zou het ook kunnen hoor..
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Oh gezellig zeg, hier hadden jullie ons niks van verteld
Oh, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
12 jaar geleden werd ik (voor het eerst) oom...
Ze hadden net allebei iets in de oven dus ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
Ijsdraakje is zwanger van bos z'n peperoni?
RTL4 kijken zat niet in mijn opvoeding.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
voor eenieder die kut met dekbedovertrekken: nu op RTL 4 kijken
daar schortte wel meer aan iddquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
RTL4 kijken zat niet in mijn opvoeding.
Zag het jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
voor eenieder die kut met dekbedovertrekken: nu op RTL 4 kijken
Goed zo, oppervlakkige mensen zijn er al genoeg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb al minstens drie jaar geen RTL4 meer gekeken.
Als ik thuis ben kijk ik om 18u 't journaal en dan blijft ie meestal met t geluid uit aan staan tot 20uquote:
Denk het welquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Tweede gesprek is woensdag met VIER mensen![]()
Zouden ze voor de salarisonderhandelingen een theater afhuren en de hele organisatie uitnodigen?
Akkoord.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:51 schreef Karzai het volgende:
mijn uitjes liggen te stoven in balsamico, straks voor op de hot dogs
Ruikt naar ambtenarijquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Zouden ze voor de salarisonderhandelingen een theater afhuren en de hele organisatie uitnodigen?
Oh maar dan komen wij ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje popcorn etenquote:
een echte boulevard fan gespotquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:53 schreef Karzai het volgende:
rtl4 journaal om half zeven kijk ik wel altijd, die hebben een beter weerbericht
Nou ja, beter dan tegen een rijdende intercityquote:
ohquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
sķchtends he voor ik de deur uit ga, dan weet ik wat ik aan moet trekken
Watquote:
Dit is raar tijdens een sollicitatie maar okquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan tegen een rijdende intercity
Die hebben ze niet in dat theaterquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan tegen een rijdende intercity
Met cavia’s en bh’s gooien is verder wel heel normaalquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is raar tijdens een sollicitatie maar ok
Misschien hebben ze onlangs in een intercity geīnvesteerdquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die hebben ze niet in dat theater
Euuuuhm.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen toch altijd als ze iemand leuk vinden?
een rijdende tijdens een sollicitatiegesprek? Zijn ze bang dat ze iemand kunnen verstaan of zoquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben ze onlangs in een intercity geīnvesteerd
Weet jij veel?
Met een bh hooien is toch niet zo heel vreemd?quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met cavia’s en bh’s gooien is verder wel heel normaal
Nee voor een beetje godmens dagelijkse kost natuurlijk. Voor de rest van de planeet misschien wat minder gewoon hequote:Op vrijdag 3 december 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een bh hooien is toch niet zo heel vreemd?
Sla d'r voor de bekquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Ze hebben die hotel heaters buiten toch gestolen. Dus vraag of k ze dan van balkon bij het restaurant binnen mee moet nemen. Zegt ze ja kijk het eerst maar aan met die dingetjes die er hangen. ...
Het word 5 graden in die tyfus zaak. Wat denken die mensen. Zelf staat ze warm binnen natuurlijk met d'r smoel
Ja, dat is natuurlijk nooit de bedoeling ...quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een rijdende tijdens een sollicitatiegesprek? Zijn ze bang dat ze iemand kunnen verstaan of zo
Nou ja ben serieus. Zij stond altijd buiten. Totdat het koud werd en dan heeft ze dus schijt aan de mensen die daar in de stront en kou staanquote:
Gooien niet, hooien is wel vreemdquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een bh hooien is toch niet zo heel vreemd?
Nog een paar weekjes.... Ben je al wat nieuws aan het zoeken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ben serieus. Zij stond altijd buiten. Totdat het koud werd en dan heeft ze dus schijt aan de mensen die daar in de stront en kou staan
Boerinnen misschien?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooien niet, hooien is wel vreemd
Nee want alles en iedereen moet om 1700 dicht flesquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes.... Ben je al wat nieuws aan het zoeken?
Brabantse ?quote:
Hooien en kuilen!quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooien niet, hooien is wel vreemd
Ik mis het verband een beetje maar okee.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want alles en iedereen moet om 1700 dicht fles
0 uur gewerkt vandaag, alleen in huisquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Elf uur gewerkt vandaag en zo meteen nog haasten om boodschappen te halen, hups alle ongevaccineerden verbannen naar Palistan aub.
dat de horeca nu verlies draait?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis het verband een beetje maar okee.
Kom eraanquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
begirjp niet waarom ze maar koste wat het kost met die zaak buiten doorgaan in de winter als het vol ligt met stront, alles wordt gejat en er niemand komt,
Morgen krijgen ze een gratis broodje braadworst tussen 2 en 3..... Zetten ze op instagram. Niet bij een consumptie ofzo nee. gewoon gratis broodje....
er is in alle sectoren personeelstekort. Je kunt toch wel IETS?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat de horeca nu verlies draait?
je hebt mijn uitstap naar de detailhandel mee gemaakt tochquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is in alle sectoren personeelstekort. Je kunt toch wel IETS?
Ik kom morgen gratis braadworst vretenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
begirjp niet waarom ze maar koste wat het kost met die zaak buiten doorgaan in de winter als het vol ligt met stront, alles wordt gejat en er niemand komt,
Morgen krijgen ze een gratis broodje braadworst tussen 2 en 3..... Zetten ze op instagram. Niet bij een consumptie ofzo nee. gewoon gratis broodje....
Als alleen binnen open is dan moet je de uren met nog meer mensen delen en dus nog meer min uren?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:14 schreef bitterbal het volgende:
Gaat het nog goed ballie?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
en dan moet ik morgen dus gaan zeggen ja het is wel bij een drankje hoor, alleen als u hier ook zit...
ZET DAT DAN OP INSTAGRAM GODVERDOMME
Die gaan dus die hete braadworsten tegen je lieve beige snuitje aangooien.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
en dan moet ik morgen dus gaan zeggen ja het is wel bij een drankje hoor, alleen als u hier ook zit...
Nou ik vind wel dat je vijandig doet hoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:18 schreef bitterbal het volgende:
ja klopt. das ook de reden dat ze buiten nu wel openhouden maar het wordt wat onwerkbaar zoquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als alleen binnen open is dan moet je de uren met nog meer mensen delen en dus nog meer min uren?
Er zijn ook wat bedrijven die wat meer respectabel zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt mijn uitstap naar de detailhandel mee gemaakt toch
ja geirriteerd. Morgen 6 graden en dan zegt ze gewoon ja kijk het eerst maar aan met wat er hangt.quote:
ja nou durf er ook nikjs meer over te zeggen nee tegen zequote:Op vrijdag 3 december 2021 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik vind wel dat je vijandig doet hoor![]()
weet niet wat ik kan doen. denk vrij weinigquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn ook wat bedrijven die wat meer respectabel zijn.
Jij een hekel aan kouquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geirriteerd. Morgen 6 graden en dan zegt ze gewoon ja kijk het eerst maar aan met wat er hangt.
nou wat er hangt heb je geen flikker aan. En jullie weten dat ik een schurfthekel heb aan kou.
Of je worst lustquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geirriteerd. Morgen 6 graden en dan zegt ze gewoon ja kijk het eerst maar aan met wat er hangt.
nou wat er hangt heb je geen flikker aan. En jullie weten dat ik een schurfthekel heb aan kou.
Jaaa, zo even kijken.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij een hekel aan kou![]()
Nooit achter je gezocht
Nou ik vind dat wel tof naar het personeel want winst draaien ze er niet op.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt. das ook de reden dat ze buiten nu wel openhouden maar het wordt wat onwerkbaar zo
Deze heeft geen krulletjesquote:
Morgen mensen die daar de zaak op stelten komen zetten die een kroegentocht door Rotterdam doen en bitterbal op gaan tillen enzo.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of je worst lust [ afbeelding ]
Het nummer is sowieso fijn, schoot in de lach tijdens het sporten.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik vind dat wel tof naar het personeel want winst draaien ze er niet op.
Gelukkig zijn wij dat niet dan hequote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen mensen die daar de zaak op stelten komen zetten die een kroegentocht door Rotterdam doen en bitterbal op gaan tillen enzo.
Dat er uren gedraaid kunnen worden?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik zeg net dat het onwerkbaar is? Niemand wil er staan? Dus wat is er dan tof aan?
Die kan ik binnen ook gezien ze morgenook partimmers inzettenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat er uren gedraaid kunnen worden?
Hmm- hm!quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier wonen alleen lekker ruikende prinsesjes, slanke fotomodellen en wulpse feetjes
Dat ze haar best doet om mensen de contracturen te geven. Dat niemand er wil staan kan zij toch ook niets aan doen? Maar goed, het zal wel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik zeg net dat het onwerkbaar is? Niemand wil er staan? Dus wat is er dan tof aan?
Die parttimers willen ook graag uren?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die kan ik binnen ook gezien ze morgenook partimmers inzetten
Ik vind hem wel lekker hard haha. Metal komt goed naar boven hier.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het nummer is sowieso fijn, schoot in de lach tijdens het sporten.
ik denk dat jij eroo niet graag met 6 graden staat en geen gasten :pquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ze haar best doet om mensen de contracturen te geven. Dat niemand er wil staan kan zij toch ook niets aan doen? Maar goed, het zal wel.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lekker hard haha. Metal komt goed naar boven hier.
Ik zou ook niet graag een dag in de kou staan daar.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat jij eroo niet graag met 6 graden staat en geen gasten :p
Nou ja ik heb ook niet gesolliciteerd op een functie in de horeca waarbij terras werken ook tot mijn werkzaamheden behoren.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat jij eroo niet graag met 6 graden staat en geen gasten :p
Ja kom we gaan met zijn allen, kijken wie de meeste worsten kan vreten in een uur, in de vrieskou.quote:
denk dat je mijn punt niet begrijptquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die parttimers willen ook graag uren?
Man man manquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je misschien wel wilt horen als...
Dat je niet ontslagen hoeft te worden en beetje relaxt kunt werken?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Is dit een uitdaging?quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kom we gaan met zijn allen, kijken wie de meeste worsten kan vreten in een uur, in de vrieskou.
Precies. Laat die krullenkop maar dravenquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kom we gaan met zijn allen, kijken wie de meeste worsten kan vreten in een uur, in de vrieskou.
Dat krijg je ook niet meer warm daarna, dan zit het in je botten die kou, dagenlang.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou ook niet graag een dag in de kou staan daar.
moet dat blijkbaar allemaal accepteren want uren en heb gesolliciteerd er op ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat krijg je ook niet meer warm daarna, dan zit het in je botten die kou, dagenlang.
Lieverd je hebt er toch zelf op gesolliciteerd? Je maakt al te weinig uren en die werkgever doet haar best om je toch zoveel mogelijk uren te geven. Maar dat wil je niet horen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je mijn punt niet begrijpt![]()
er ligt stront op de grond. Het is zand he. dus smerig als de tyfus. er liggen zakjes waar drugs in hebben gezeten. Er ligt poep en plas en alles wat los en en vast zit wordt gejat.
En er komen ook geen mensen eten dus hoe is het dan nog tof om daar een zaak open te houden? Het is fucking smerig.
ja ja ja heb er op gesolliciteerdquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lieverd je hebt er toch zelf op gesolliciteerd? Je maakt al te weinig uren en die werkgever doet haar best om je toch zoveel mogelijk uren te geven. Maar dat wil je niet horen natuurlijk.
Ja eens, laat haar alsjeblieft buiten dichtgooien.
Dit klinkt als Vietnam na de napalm op de Vietnamezen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat je mijn punt niet begrijpt![]()
er ligt stront op de grond. Het is zand he. dus smerig als de tyfus. er liggen zakjes waar drugs in hebben gezeten. Er ligt poep en plas en alles wat los en en vast zit wordt gejat.
En er komen ook geen mensen eten dus hoe is het dan nog tof om daar een zaak open te houden? Het is fucking smerig.
Beetje empathie is soms ver te zoeken, vermanende vingers zullen er gewezen moeten worden nondeju.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet dat blijkbaar allemaal accepteren want uren en heb gesolliciteerd er op ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |