SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Voor 12 uur snachts. Helder toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ruim begrip he jongens.
december, 03 2021 - Voor het einde van de dag
Zijn natuurlijk ook wel mooiere foto's van haar.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:03 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom.
Toen ze de voice won amper 18. Achja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maan is 24, dat is gewoon legaal, nog steeds niet normaal, maar wel legaal
Maan is niet zo heel erg slim, daar vallen sommige mannen op die niet zo heel erg goed in de markt liggen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk ook wel mooiere foto's van haar.
Zo lopen er genoeg rond in Hilversum die denken dat de wereld om hen draait. In de jaren dat ik daar gewerkt heb genoeg verhalen gehoord.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk ook dat als je Marco Borsato een lieve leuke sympathieke man vond dat je dan wel vaker de mist ingaat met mensen op hun waarde inschatten.
Niet alleen in Hilversum hoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo lopen er genoeg rond in Hilversum die denken dat de wereld om hen draait. In de jaren dat ik daar gewerkt heb genoeg verhalen gehoord.
Tja roem en centjes trekken natuurlijk ook wel hele scholen bakvissen aan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo lopen er genoeg rond in Hilversum die denken dat de wereld om hen draait. In de jaren dat ik daar gewerkt heb genoeg verhalen gehoord.
Nou, ik ben hier om iets voor 16 mooi weg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor 12 uur snachts. Helder toch?
Even wat aandacht van Marco en slipje vliegt uit. Die mannen zijn ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja roem en centjes trekken natuurlijk ook wel hele scholen bakvissen aan.
Natuurlijk. Wanneer je jaaaaren lang verafgood wordt en veel geld hebt dat dat invloed heeft op hoe je in het leven staat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja roem en centjes trekken natuurlijk ook wel hele scholen bakvissen aan.
Daar herken je de sjappies wel aan, altijd de vraag "zin om een kopje koffie te drinken?"quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat aandacht van Marco en slipje vliegt uit. Die mannen zijn ook wel bijzonder.
Een ex van mij heeft ook een BN'er die laatst ineens bij haar voor de deur stond om "koffie te drinken" om 23:00.
Die heeft er nooit een geheim van gemaakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef Karzai het volgende:
Jeroen Pauw heeft zijn roem ook goed uitgemolken
Ja daarom is het goed dat politici in "normale landen" maar een beperkte tijd aan de macht mogen zijn, na een tijdje worden die ook gek, machtsdronken, paranoia en sadistisch.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wanneer je jaaaaren lang verafgood wordt en veel geld hebt dat dat invloed heeft op hoe je in het leven staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |