SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Voor 12 uur snachts. Helder toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ruim begrip he jongens.
december, 03 2021 - Voor het einde van de dag
Zijn natuurlijk ook wel mooiere foto's van haar.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:03 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom.
Toen ze de voice won amper 18. Achja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maan is 24, dat is gewoon legaal, nog steeds niet normaal, maar wel legaal
Maan is niet zo heel erg slim, daar vallen sommige mannen op die niet zo heel erg goed in de markt liggen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk ook wel mooiere foto's van haar.
Zo lopen er genoeg rond in Hilversum die denken dat de wereld om hen draait. In de jaren dat ik daar gewerkt heb genoeg verhalen gehoord.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk ook dat als je Marco Borsato een lieve leuke sympathieke man vond dat je dan wel vaker de mist ingaat met mensen op hun waarde inschatten.
Niet alleen in Hilversum hoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo lopen er genoeg rond in Hilversum die denken dat de wereld om hen draait. In de jaren dat ik daar gewerkt heb genoeg verhalen gehoord.
Tja roem en centjes trekken natuurlijk ook wel hele scholen bakvissen aan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo lopen er genoeg rond in Hilversum die denken dat de wereld om hen draait. In de jaren dat ik daar gewerkt heb genoeg verhalen gehoord.
Nou, ik ben hier om iets voor 16 mooi weg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor 12 uur snachts. Helder toch?
Even wat aandacht van Marco en slipje vliegt uit. Die mannen zijn ook wel bijzonder.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja roem en centjes trekken natuurlijk ook wel hele scholen bakvissen aan.
Natuurlijk. Wanneer je jaaaaren lang verafgood wordt en veel geld hebt dat dat invloed heeft op hoe je in het leven staat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja roem en centjes trekken natuurlijk ook wel hele scholen bakvissen aan.
Daar herken je de sjappies wel aan, altijd de vraag "zin om een kopje koffie te drinken?"quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat aandacht van Marco en slipje vliegt uit. Die mannen zijn ook wel bijzonder.
Een ex van mij heeft ook een BN'er die laatst ineens bij haar voor de deur stond om "koffie te drinken" om 23:00.
Die heeft er nooit een geheim van gemaakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef Karzai het volgende:
Jeroen Pauw heeft zijn roem ook goed uitgemolken
Ja daarom is het goed dat politici in "normale landen" maar een beperkte tijd aan de macht mogen zijn, na een tijdje worden die ook gek, machtsdronken, paranoia en sadistisch.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wanneer je jaaaaren lang verafgood wordt en veel geld hebt dat dat invloed heeft op hoe je in het leven staat.
irritant is dat he. de blauwe en paarse gaan volgens mij ook niet tegelijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik trek het vrij slecht dat de groene en roze cheerleader niet simultaan dansen.
Ja dat slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik trek het vrij slecht dat de groene en roze cheerleader niet simultaan dansen.
Ja maar die heeft charisma, is intelligent, belezen en die blaast menigeen omver die in dezelfde kamer is, dat is net een roofvogel voor wat betreft zijn werk en zo doet hij dat met vrouwen ook.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef Karzai het volgende:
Even allemaal onder elkaar zetten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
irritant is dat he. de blauwe en paarse gaan volgens mij ook niet tegelijk
Ben je een BN'er en sta je 's avonds bij de ex van CE voor de deurquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar herken je de sjappies wel aan, altijd de vraag "zin om een kopje koffie te drinken?"
Die staan aardig wat van de werkelijkheid af inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wanneer je jaaaaren lang verafgood wordt en veel geld hebt dat dat invloed heeft op hoe je in het leven staat.
Mooi autistentestje;quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
DIe doen normaalquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi autistentestje;
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Amsterdamse ex van me die had als bijnaam De Tiet en daar stonden ze ook vaak op de raarste tijdstippen aan te bellenquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je een BN'er en sta je 's avonds bij de ex van CE voor de deur
Dit vind ik wel een mooie bijnaam, de Tiet. Ben je een seriemoordenaar in het Victoriaanse Londen, en dan is je bijnaam de Tiet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amsterdamse ex van me die had als bijnaam De Tiet en daar stonden ze ook vaak op de raarste tijdstippen aan te bellen
Ik weet het nog niet. Kies jij maarquote:
rauwe andijviestamppot met ikea balletjesquote:
2 van die 6 bakken chinees die over zijn van gisterenquote:
Hoe vaak eet je Chinees?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 van die 6 bakken chinees die over zijn van gisteren
Ik heb gnocchi met geitenkaas, rucola, appel en walnoten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Kies jij maar
En straks weer hogere cijfers als de kerk weer open gaatquote:
Oke, jij mag niet meer kiezenquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gnocchi met geitenkaas, rucola, appel en walnoten.
Corona is gods wil hequote:Op vrijdag 3 december 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En straks weer hogere cijfers als de kerk weer open gaathttps://www.ad.nl/binnenl(...)ten-houden~a0bcdb58/
Ik denk dat ik hier ook voor gaquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Warme geitenkaas en warme appel zelfs
warme appel hoort alleen in een taart of strudelquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Warme geitenkaas en warme appel zelfs
Ik heb volgens mij nog bladerdeeg, kan als toetje zo;n appelbol maken maar daar moet volgens mij een halve kilo suiker in.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
warme appel hoort alleen in een taart of strudel
Hmm, misschien kunnen we toch nog tot een overeenkomst komen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog bladerdeeg, kan als toetje zo;n appelbol maken maar daar moet volgens mij een halve kilo suiker in.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog bladerdeeg, kan als toetje zo;n appelbol maken maar daar moet volgens mij een halve kilo suiker in.
Die god is eigenlijk wel een beetje een paardenlulquote:
Nah, valt tegen hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die een beetje gezond eten zijn 85 procent knapper.
Ik heb het hier wel regelmatig over zooi, maar stiekem eet ik best heel gezond.quote:
Oh joy.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Nou de zoggi monteur is weer de deur uit, aardig ventje dit maal die alles grondig heeft nagelopen. Het probleem zit (verrassend) nog steeds in de kabel buiten, hij heeft nog geprobeerd een andere aannemer te regelen dan die van vorige keer maar dat lukte helaas niet ivm contractafspraken. Dus nu komen ze woensdag weer gezellig de straat opengraven
Daar heb ik wel wat verhalen overquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:23 schreef Karzai het volgende:
Zit je nou al die tijd op je bundel te internetten?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
Nou de zoggi monteur is weer de deur uit, aardig ventje dit maal die alles grondig heeft nagelopen. Het probleem zit (verrassend) nog steeds in de kabel buiten, hij heeft nog geprobeerd een andere aannemer te regelen dan die van vorige keer maar dat lukte helaas niet ivm contractafspraken. Dus nu komen ze woensdag weer gezellig de straat opengraven
Nee internet heb ik inmiddels wel weer, maar het tv-signaal is praktisch doodquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je nou al die tijd op je bundel te internetten?
Vertel we zitten te wachten op smeuige verhalenquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heb ik wel wat verhalen over
Teringquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee internet heb ik inmiddels wel weer, maar het tv-signaal is praktisch dood
Mja, beter van nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vertel we zitten te wachten op smeuige verhalen![]()
Ja heel verrassend ook als die kabel een week los open in de natte kleigrond ligt dat dat mogelijk niet goed is ervoorquote:
Ze mogen je wel een knappe korting geven voor al dit gedoe.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heel verrassend ook als die kabel een week los open in de natte kleigrond ligt dat dat mogelijk niet goed is ervoor
Fuck televisie, in Foqueville DAAR gebeurt hetquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee internet heb ik inmiddels wel weer, maar het tv-signaal is praktisch dood
je bent vroeg terug van mooie dingen doenquote:
pit stopquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent vroeg terug van mooie dingen doen
Beter dan GTST.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fuck televisie, in Foqueville DAAR gebeurt het [ afbeelding ]
Achtergrondgeluid ditdatquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon bij bitterbal op de bank tv kijken en tegen elkaar aan kruipen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje aan dat korstje krabbelen om bij de ragout proberen te komen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon bij bitterbal op de bank tv kijken en tegen elkaar aan kruipen.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:00 schreef Karzai het volgende:
klokslag vier open ik het feestelijke Sinterklaas weekend om vast te wennen aan het ambtenaren bestaan
[ afbeelding ]
Oeeee dat biertje!quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:00 schreef Karzai het volgende:
klokslag vier open ik het feestelijke Sinterklaas weekend om vast te wennen aan het ambtenaren bestaan
[ afbeelding ]
Bijna nooit, maar gisteren waren pa en ma op bezoek. Dan wel.quote:
leuk toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna nooit, maar gisteren waren pa en ma op bezoek. Dan wel.
61 % stralendere huid, ook zo'n lulkoek. Nog zonder dat het van jou af komt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:44 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die een beetje gezond eten zijn 85 procent knapper.
Ja hoor. Alleen is het voor mijn moeder kennelijk volstrekt onmogelijk om het pand te verlaten zonder minstens ERGENS commentaar op te hebben. Gisteren was het weer wat kalkaanslag op het kraantje bij het wastafeltje in het toilet. Vanochtend heel epistel in de mail over met welk soort sponsje en met welk merk groene zeep ik dat schoon moet maken. Ik ben godverdomme 18 ja. Al een tijdje.quote:
Even een paar uurtjes in reactor 4 van Tsjernobyl krijg je ook een heel erg stralende persoonlijkheid van naar het schijntquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
61 % stralendere huid, ook zo'n lulkoek. Nog zonder dat het van jou af komt.
Ik vind het heerlijk en enorm geruststellend dat alle moeders zo zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen is het voor mijn moeder kennelijk volstrekt onmogelijk om het pand te verlaten zonder minstens ERGENS commentaar op te hebben. Gisteren was het weer wat kalkaanslag op het kraantje bij het wastafeltje in het toilet. Vanochtend heel epistel in de mail over met welk soort sponsje en met welk merk groene zeep ik dat schoon moet maken. Ik ben godverdomme 18 ja. Al een tijdje.
Bij mij valt het wel mee, meestal is het mijn vader die over zulk soort futiliteiten moppertquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk en enorm geruststellend dat alle moeders zo zijn.
ze bedoelt 't goedquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen is het voor mijn moeder kennelijk volstrekt onmogelijk om het pand te verlaten zonder minstens ERGENS commentaar op te hebben. Gisteren was het weer wat kalkaanslag op het kraantje bij het wastafeltje in het toilet. Vanochtend heel epistel in de mail over met welk soort sponsje en met welk merk groene zeep ik dat schoon moet maken. Ik ben godverdomme 18 ja. Al een tijdje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik geef het doorquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:31 schreef Ama het volgende:
Mijn vader mag alleen zeggen dat ik mijn ramen moet wassen want dat moet ook nodig.
Moet bij mij eigenlijk ook wel weer eens, heb ik alleen geen zin in.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:31 schreef Ama het volgende:
Mijn vader mag alleen zeggen dat ik mijn ramen moet wassen want dat moet ook nodig.
Ja ik vind het echt kut maar dit kan eigenlijk ook niet meer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet bij mij eigenlijk ook wel weer eens, heb ik alleen geen zin in.
Vind het bij mijn ouders vaak een stuk rommeliger dan hier bij mijquote:Op vrijdag 3 december 2021 16:32 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder komt soms periodes niet langs omdat ze de bende hier niet trekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |