quote:Britse explosievendienst rukt uit voor man met antitankprojectiel in achterste
De Britse explosieven opruimingsdienst (EOD) is uitgerukt naar het Gloucestershire Royal Hospital nadat een man met een antitankprojectiel in zijn rectum op de spoedeisende hulp werd binnengebracht. Artsen vreesden dat de kogel, 17 bij 6 centimeter groot, elk moment kon ontploffen. Dat meldt de Britse krant The Sun.
Het bleek later te gaan om een 57mm-projectiel uit de Tweede Wereldoorlog, dat werd gebruikt in antitankgeschut. Het object was al verwijderd uit de anus van de man voordat de politie in het ziekenhuis arriveerde. Daarna werd de Britse EOD ingeschakeld.
,,Zoals bij elk incident met munitie, werden de relevante veiligheidsprotocollen gevolgd om te zorgen dat patiënten, personeel en bezoekers geen gevaar liepen”, liet een woordvoerder van het ziekenhuis weten.
Uitgegleden
De patiënt claimde dat hij uitgegleden was en toen op de kogel viel. ,,De man zei dat hij het projectiel vond toen hij aan het opruimen was”, vertelde een anonieme bron aan de krant. Hij zou de kogel op de grond hebben neergezet, waarna hij ‘uitgleed en er bovenop viel’. ,,Hij had erg veel pijn. Volgens mij verzamelde hij militaire memorabilia.”
Volgens dokter Carol Cooper, tevens medisch journalist voor onder meer The Sun, had de patiënt dood kunnen gaan als het object zijn ingewanden had geperforeerd. Er worden talloze soorten objecten gevonden in rectums, voegde ze toe: ,,Van wijnglazen tot flessen ketchup en stofzuigeronderdelen.”
De man is inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis en zal naar verwachting volledig herstellen van het voorval.
Hmmm... ja ja...quote:De patiënt claimde dat hij uitgegleden was en toen op de kogel viel.
Familie van Siswet?quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:49 schreef Frutsel het volgende:
Hij zou de kogel op de grond hebben neergezet, waarna hij ‘uitgleed en er bovenop viel’.
Welke begrafenis?quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:00 schreef vipergts het volgende:
Dan hou je het ook niet droog als je op begrafenis had gezeten weten dat hij zich rectaal heeft op geblazen met een antitank granaat.a
Is dat Johanna Krul?quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:54 schreef dycto het volgende:
De meneer die per ongeluk uitgegleden is en zijn rectum pardoes over een antitankpojectiel uit de tweede wereldoorlog voelde knellen:
[ afbeelding ]
Siswet?quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Siswet laat er een hele tank in verdwijnen.
Daarom staat er ook als, ik zag gewoon een begrafenis voor me met allemaal lachende mensen vanwege de doodsoorzaak.quote:
Er valt weinig te begraven als dat ding in zijn aars was afgegaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:15 schreef vipergts het volgende:
[..]
Daarom staat er ook als, ik zag gewoon een begrafenis voor me met allemaal lachende mensen vanwege de doodsoorzaak.
Gewoon een kwestie van met veel geduld alle stukjes grondig bij elkaar vegen.quote:
ff op google gekeken. Gadverdammequote:Op vrijdag 3 december 2021 13:19 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Net doen alsof je niet weet wie siswet is
Toen keek ik ook. Spijt van! AAAUW!!!quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
ff op google gekeken. Gadverdamme
Google onthoud dit moment ook mooi voor je, in hun enorme database van profielen en surfgedragquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Helpquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Google onthoud dit moment ook mooi voor je, in hun enorme database van profielen en surfgedrag
Little Britain. In deze politiek correcte tijden bijkans onmogelijk. Ik denk dat elke aflevering na de censuur nog maar vijf minuten duurt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:55 schreef Berkery het volgende:
Sir Norman Fry zeker![]()
"I followed the gentlemen into the toilet cubicle to discuss foreign policy"
Little Britain.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:55 schreef Berkery het volgende:
Sir Norman Fry zeker![]()
"I followed the gentlemen into the toilet cubicle to discuss foreign policy"
Ha Gaaaaaaaaaaaayquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |