abonnement Unibet Coolblue
pi_202460369
twitter

Nu al zin in het 2G debat.

Wordt weer pijnlijk om te kijken. Liegen en draaien..
pi_202460377
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:45 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het gaat hier niet om 'onderbouwing'. De onderbouwing die jij zoekt kun je beter ophalen bij een willekeurige witte jas

Het gaat erom dat je de wereld vanuit een bepaald perspectief bekijkt. En jij, ik en de rest hier hebben totaal andere brilletjes op waarmee we de wereld bekijken. En zullen het dus nooit eens worden.

Ik raad je aan om hier niet onnozel als een zalm tegen de stroom in te gaan zwemmen. Voor erkenning is er COR subforum waar mensen als jij prima aan hun trekken komen.
Maar BNW is toch geen ONZ? Is het doel om gewoon onzin te verzinnen en daarover gezellig met elkaar doen, of zo de frustratie over de situatie waarin we zitten van ons af te schudden of is BNW bedoeld om verder te kijken dan wat je in het nieuws leest en wat daar allemaal mogelijk achter steekt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 4 december 2021 @ 08:13:43 #103
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202460502
twitter

Wederom volg het draadje .. dat ook meteen de grafieken van het rivm onderuit haalt.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202460622
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 01:16 schreef mootie het volgende:

[..]
Ook in BNW moet je gewoon dingen onderbouwen.
Uh nee dus
pi_202460960
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Wederom volg het draadje .. dat ook meteen de grafieken van het rivm onderuit haalt.
Het is ook onbegrijpelijk waarom de overheid, en volgens mij geen enkele overheid, niet specifieker kijkt naar wie er het meest waarschijnlijk in het ziekenhuis belanden en zich daar op te richten, ipv af te stevenen op algehele vaccinatiedwang...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202461400
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 00:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, het is eigenlijk heel simpel, ik begrijp iets niet en jij wel. En Tingo ook.
Ik vraag om een uitleg en in plaats daarvan krijg ik de ene na de andere persoonlijke aanval...

Dat zegt genoeg.

Als je het echt begrijpt en ik niet, dan zou je het heel eenvoudig kunnen uitleggen. Maar in plaats daarvan val je me aan.
Kort door de bocht prikken we mensen waaronder in 2020 geen oversterfte of nauwelijks oversterfte plaats vond. Die nemen dus allemaal geen vaccin voor zichzelf. Nu blijkt dat anderen besmetten ook nauwelijks wordt gestopt met het vaccin. Maar lijkt het op een gelimiteerde tijd te zijn dat het iets zou kunnen helpen. Dan blijf je je boosteren voor de rest van je leven opdat er per persoon 0.1 persoon oid minder besmet raakt per jaar. En daarvoor krijg je een vaccin terug dat helemaal niet zonder risico's is.

Als je nu kijkt naar oversterfte wordt die opeens hoger vanaf het moment van prikken bij de 65- populatie. Dat zij niet sterven aan corona blijkt uit de cijfers van vorig jaar. Daarin is nouwelijks iets veranderd. Dat de negatieve kanten van het vaccin dan weleens groter kunnen zijn dan de baten is dan praktisch helemaal niks voor nodig.

De statistieken moeten nog komen maar er zijn verschillende onderwerpen die zonder goede statistieken door je strot worden geduwd. Als iets opvallend is is het het onwetenschappelijke karakter van alle nonsense.

Iemand die gelooft dat mondkapjes een significant effect hebben op besmettingen leeft niet in de realiteit, het blijkt helemaal nergens uit. In lab settings of in cherry pick settings zal het wat laten zien. Dan krijg je publication bias voor je kiezen etc etc. Zal wel ingewikkeld zijn voor het gros maar je kijkt gewoon niet naar de statistieken als je denkt dat het wel werkt.

Iemand leeft letterlijk in een andere wereld en jij zult daar misschien ook onder vallen, je bent niet te overtuigen omdat je de feiten misschien niet kan zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 04-12-2021 10:47:50 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202461625
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 10:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kort door de bocht prikken we mensen waaronder in 2020 geen oversterfte of nauwelijks oversterfte plaats vond. Die nemen dus allemaal geen vaccin voor zichzelf. Nu blijkt dat anderen besmetten ook nauwelijks wordt gestopt met het vaccin. Maar lijkt het op een gelimiteerde tijd te zijn dat het iets zou kunnen helpen. Dan blijf je je boosteren voor de rest van je leven opdat er per persoon 0.1 persoon oid minder besmet raakt per jaar. En daarvoor krijg je een vaccin terug dat helemaal niet zonder risico's is.

Als je nu kijkt naar oversterfte wordt die opeens hoger vanaf het moment van prikken bij de 65- populatie. Dat zij niet sterven aan corona blijkt uit de cijfers van vorig jaar. Daarin is nouwelijks iets veranderd. Dat de negatieve kanten van het vaccin dan weleens groter kunnen zijn dan de baten is dan praktisch helemaal niks voor nodig.

De statistieken moeten nog komen maar er zijn verschillende onderwerpen die zonder goede statistieken door je strot worden geduwd. Als iets opvallend is is het het onwetenschappelijke karakter van alle nonsense.

Iemand die gelooft dat mondkapjes een significant effect hebben op besmettingen leeft niet in de realiteit, het blijkt helemaal nergens uit. In lab settings of in cherry pick settings zal het wat laten zien. Dan krijg je publication bias voor je kiezen etc etc. Zal wel ingewikkeld zijn voor het gros maar je kijkt gewoon niet naar de statistieken als je denkt dat het wel werkt.

Iemand leeft letterlijk in een andere wereld en jij zult daar misschien ook onder vallen, je bent niet te overtuigen omdat je de feiten misschien niet kan zien.
Ik begrijp je reactie niet, eerder hebben we de status quo tussen ons opgemaakt en dan blijkt dat we niet zo heel veel meer verschillen van elkaar qua kijk op de situatie.
Dat de oversterfte wordt veroorzaakt door vaccinatie: dat is nog geen vastgesteld feit. Dat zal eerst moeten worden uitgezocht wat daarvan de oorzaak is.
Dat mondkapjes significant helpen: heb ik nooit beweerd.

En wat vaccinatie betreft, het heeft alleen zin om iedereen te vaccineren als dat significante reductie op de verspreiding van het virus geeft.
Of de tweede booster dat doet, geen idee.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202461666
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 08:36 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]
Uh nee dus
Ja hoor
pi_202461676
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik begrijp je reactie niet, eerder hebben we de status quo tussen ons opgemaakt en dan blijkt dat we niet zo heel veel meer verschillen van elkaar qua kijk op de situatie.
Dat de oversterfte wordt veroorzaakt door vaccinatie: dat is nog geen vastgesteld feit. Dat zal eerst moeten worden uitgezocht wat daarvan de oorzaak is.
Dat mondkapjes significant helpen: heb ik nooit beweerd.

En wat vaccinatie betreft, het heeft alleen zin om iedereen te vaccineren als dat significante reductie op de verspreiding van het virus geeft.
Of de tweede booster dat doet, geen idee.
Ijdele hoop maar je bent milder dan voorheen. Naar mijn idee.

Klopt maar we weten het nog niet en dan iedereen dat vaccin door de strot willen douwen... Gekkenwerk.

Die universaliteit maakt mij skeptisch. Welke organisaties zitten aan de touwtjes die niet geheel zichtbaar zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202461696
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 december 2021 06:48 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Hier wil ik dan graag meer over weten, maar ik kan niks vinden.
pi_202461812
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:06 schreef mootie het volgende:

[..]
Hier wil ik dan graag meer over weten, maar ik kan niks vinden.
Kon er vanochtend weinig over vinden..

Heb net nog een keer gezocht voor je en vind nu dit
twitter
pi_202461830
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:16 schreef _I het volgende:

[..]
Kon er vanochtend weinig over vinden..

Heb net nog een keer gezocht voor je en vind nu dit
[ twitter ]
Ah ok, heel ander verhaal dus.
Vandaar dat ik niks vond met zoekterm corona :D
pi_202461839
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:18 schreef mootie het volgende:

[..]
Ah ok, heel ander verhaal dus.
Vandaar dat ik niks vond met zoekterm corona :D
Had je wel gezocht op “la corona”?
  zaterdag 4 december 2021 @ 11:19:56 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202461854
twitter


:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202461855
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:19 schreef _I het volgende:

[..]
Had je wel gezocht op “la corona”?
Oui!
pi_202462114
quote:
Sinterklaas is met zijn 315 risicogroep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202462131
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:16 schreef _I het volgende:

[..]
Kon er vanochtend weinig over vinden..

Heb net nog een keer gezocht voor je en vind nu dit
[ twitter ]
ROFL voor George wel protesteren maar dit dan niet. Naja prima.

George was ook een schande immers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202462165
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
ROFL voor George wel protesteren maar dit dan niet. Naja prima.

George was ook een schande immers.
Van mij mag het wel gaan sneeuwen! Wat jij?
  zaterdag 4 december 2021 @ 11:59:23 #119
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202462348
twitter


Oh.. interessant wat mw. Ute Bergner zegt :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 4 december 2021 @ 12:04:37 #120
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202462414
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 december 2021 11:46 schreef _I het volgende:

[..]
Van mij mag het wel gaan sneeuwen! Wat jij?

:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202462906
quote:
:'(
pi_202462964
Is het al code zwart :M
  zaterdag 4 december 2021 @ 15:15:26 #126
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202464845
Petitie voor inzet nieuwe Valneva-vaccin bijna 2900 keer getekend
Een petitie waarin wordt opgeroepen om het coronavaccin van Valneva beschikbaar te maken in Nederland, is bijna 2900 keer ondertekend. De petitie werd halverwege november gestart. Volgens de ondertekenaars is het Valneva-vaccin een "klassiek vaccin, dat mogelijk een grote groep Nederlanders aanspreekt die zich om uiteenlopende redenen nog niet heeft laten vaccineren tegen het coronavirus."

Het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) kondigde deze week aan dat het gaat meekijken met onderzoeken naar het vaccin. Deze zogenoemde "rolling review" gebeurt voordat een officieel goedkeuringstraject voor het vaccin ingezet kan worden. Doordat het EMA nu alvast meekijkt, kan het oordeel over het vaccin sneller klaar zijn wanneer de aanvraag wordt ingediend.

Coronaminister Hugo de Jonge schreef in een Kamerbrief van eind november al dat het Valneva-vaccin "is gebaseerd op de meer klassieke technologie van een geïnactiveerd stukje van het virus". Valneva maakt het virus in het lab onschadelijk en brengt het via vaccinatie in om de afweer van het lichaam in gang te zetten. Dat is een andere techniek dan wordt gebruikt bij de mRNA-vaccins, zoals die van Pfizer/BioNTech. In die vaccins zit een stukje genetische code dat lichaamscellen aanzet tot het aanmaken van eiwitten die lijken op een eiwit van het coronavirus. Als iemand dan later met het virus zelf in aanraking komt, herkent het afweersysteem een stukje daarvan en dat is voldoende om de afweer in gang te zetten.

Van het vaccin van Valneva zijn, net als bij het vaccin van Pfizer/BioNTech, twee doses nodig. Ook Thierry Baudet, een belangrijk gezicht van de antivaccinatiebeweging, twitterde zaterdag over het vaccin van Valneva.

De Europese Commissie heeft al een deal met de fabrikant over de inkoop van bijna 27 miljoen doses van het vaccin. In de Kamerbrief van eind november liet De Jonge echter weten dat het vaccin in Nederland vooralsnog "niet grootschalig zal worden ingezet voor onze vaccinatiecampagne. Dit omdat we reeds voldoende andere veilige en effectieve vaccins hebben ingekocht." Nederland koopt wel 10.000 doses via de deal van de Europese Commissie.

"Door wel mee te doen met deze overeenkomst, behouden we de mogelijkheid om - indien gewenst - in 2023 een groter aantal doses van dit vaccins af te nemen, onder de opties onder dit contract", aldus de minister. "Dit zou bijvoorbeeld gewenst kunnen zijn wanneer dit vaccin buitengewoon effectief blijkt te zijn tegen een nieuwe variant van dit virus." Volgens De Jonge wordt toelating en levering van het vaccin "in de loop van 2022" verwacht.

Zou dit gaan werken ? Zou toch een mooialternatief zijn en misschien beter dan wat er nu op de markt is.
Ik ben benieuwd, wat is jullie gedachte erover?

Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)a-2900-keer-getekend
There is only one religion
  zaterdag 4 december 2021 @ 15:20:00 #127
132191 -jos-
Money=Power
pi_202464927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 16:44 schreef -jos- het volgende:
N.a.v. een bericht over synthetische nanodeeltjes met grafeenoxide in vaccins ben ik weer eens wappie theorieen gaan lezen.

Alle covid vaccins bevatten blijkbaar synthetische nanodeeltjes.

Dat grafeenoxide een ingredient is is 2 maanden geleden al beweerd op groningerkrant.nl.

Robert Young heeft de covid vaccins onderzocht (niet peer-reviewed) en vond een waslijst aan niet vermeldde ingredienten waaronder grafeenoxide (link naar video):

[ afbeelding ]

Ex-Pfizer medewerker Karen Kingston zegt ook dat er grafeenoxide in vaccins zit (link naar video).

Verder zegt ze dat grafeenoxide erin kan zitten omdat het een trade secret zou zijn en dat het een test is om op termijn verbinding te kunnen leggen tussen mensen en het internet m.b.v. 5G.

Hier is een Chinees patent (2020) dat grafeenoxide voorstelt in een covid vaccin.

Er is hier al een fact-check over de claim van Karin Kingston maar Robert Young wordt er helaas niet genoemd.
Ik heb een update op deze post met nog meer wappie informatie.

Het plaatje met de ingredienten die Robert Young vond is kapot maar staat gelukkig nog in de Wayback Machine:

Toevallig kwam ik weer het onderwerp grafeenoxide tegen. Mogelijk is dit een psyop wat ik in reacties lees maar ga het toch delen.

Gaat om deze video (d.d. 23 november) waarin chemicus Dr. Andreas Noack uitgebreid uitlegt waarom grafeen(hydr)oxide moleculen als scheermesjes zijn (en niet biologisch afbreekbaar) en daardoor in de bloedbaan schade kunnen aanrichten die sterfgevallen en bijwerkingen zou kunnen verklaren:
https://www.bitchute.com/video/WCfyNz0eK6zV/

Kort hierna is hij dood/vermoord:
Bron 1 (zijn vrouw): https://www.bitchute.com/video/x6Su6ErfdvM1/
Bron 2 (gemeente):

[ Bericht 0% gewijzigd door -jos- op 04-12-2021 16:37:22 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_202465475
twitter


Jaja
pi_202465523
twitter
pi_202465986
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 12:45 schreef PSVCL het volgende:
Is het al code zwart :M
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2021 18:34 schreef jcdragon het volgende:
Het begint wel serieus grijs zwart zwart te worden
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202466239
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]

Haha 🤡
  zaterdag 4 december 2021 @ 17:12:03 #132
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202466551
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2021 09:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is ook onbegrijpelijk waarom de overheid, en volgens mij geen enkele overheid, niet specifieker kijkt naar wie er het meest waarschijnlijk in het ziekenhuis belanden en zich daar op te richten, ipv af te stevenen op algehele vaccinatiedwang...
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat een rivm zelf niet deze feiten weergeeft in een grafiek.. waarom dit gedraai
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202467035
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik vind het ook onbegrijpelijk dat een rivm zelf niet deze feiten weergeeft in een grafiek.. waarom dit gedraai
Ik vermoed dat er gelden vasthangen aan het % gevaccineerden.
Meende ergens gelezen te hebben dat om in aanmerking te komen voor de EU covidsteun er minimaal 75% van de bevolking gevaccineerd moet zijn.

Kan het niet meer vinden, maar dat er zoiets achter zit lijkt me logisch. Er zijn contracten getekend met een bepaalde afname, dus dan zal je daar ook aan moeten voldoen.

Het gaat echt niet alleen om de volksgezondheid. Iedereen weet dat prikken tegen longweginfecties onbegonnen werk is.

Ben benieuwd of we het ooit allemaal te horen krijgen.
pi_202467429
https://www.theguardian.c(...)ovid-variant-spreads
Nog geen Omicron deauden volgens het WHO.
pi_202467467
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-ze-hebben-een-loop/

Twee nijlpaarden in België testen positief op covid. Gelukkig niet meer dan een loopneus.
🦛🦛
pi_202467623
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 17:42 schreef _I het volgende:

[..]
Ik vermoed dat er gelden vasthangen aan het % gevaccineerden.
Meende ergens gelezen te hebben dat om in aanmerking te komen voor de EU covidsteun er minimaal 75% van de bevolking gevaccineerd moet zijn.

Kan het niet meer vinden, maar dat er zoiets achter zit lijkt me logisch. Er zijn contracten getekend met een bepaalde afname, dus dan zal je daar ook aan moeten voldoen.

Het gaat echt niet alleen om de volksgezondheid. Iedereen weet dat prikken tegen longweginfecties onbegonnen werk is.

Ben benieuwd of we het ooit allemaal te horen krijgen.
Ik vind de EU echt zo een onethisch ondemocratische kut organisatie. Niet te zuinig.

Je ziet het één keer en je komt er niet meer vanaf. Echt.

Dus met de dag keren meer mensen zich tegen de EU is mijn verwachting. De jongeren, ja, de jongeren, die zijn nog ff blind van de mooie woordjes, als ze ouder zijn en zien hoe het spelletje werkt bij de EU keren ze bij.

Men doet alsof de nieuwe generatie anders denkt. Nee, ze moeten het gewoon nog gaan begrijpen.

Met die engnek TimmerFrans aan kop. Met zijn groene deal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202467857
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind de EU echt zo een onethisch ondemocratische kut organisatie. Niet te zuinig.

Je ziet het één keer en je komt er niet meer vanaf. Echt.

Dus met de dag keren meer mensen zich tegen de EU is mijn verwachting. De jongeren, ja, de jongeren, die zijn nog ff blind van de mooie woordjes, als ze ouder zijn en zien hoe het spelletje werkt bij de EU keren ze bij.

Men doet alsof de nieuwe generatie anders denkt. Nee, ze moeten het gewoon nog gaan begrijpen.

Met die engnek TimmerFrans aan kop. Met zijn groene deal.
Nu de WHO zn samenwerkingsovereenkomst voor pandemieën heeft, heb ik zomaar het vermoeden dat we er veel meer gaan zien de komende jaren.

De EU is net zo’n monster. Ben helemaal voor vrij reizen, maar het is toch niet te overzien.

Allemaal enge mensen op dat niveau. Ursula, Frans, Tedros..
pi_202468190
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind de EU echt zo een onethisch ondemocratische kut organisatie. Niet te zuinig.

Je ziet het één keer en je komt er niet meer vanaf. Echt.

Dus met de dag keren meer mensen zich tegen de EU is mijn verwachting. De jongeren, ja, de jongeren, die zijn nog ff blind van de mooie woordjes, als ze ouder zijn en zien hoe het spelletje werkt bij de EU keren ze bij.

Men doet alsof de nieuwe generatie anders denkt. Nee, ze moeten het gewoon nog gaan begrijpen.

Met die engnek TimmerFrans aan kop. Met zijn groene deal.
Daarom JA21
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202468304
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Daarom JA21
Wat zegt Joost?

Sowieso is alles wat in het kabinet zit + GroenLinks + pvdd een no go.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202468357
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat zegt Joost?

Sowieso is alles wat in het kabinet zit + GroenLinks + pvdd een no go.
Joost is altijd kritisch geweest op het beleid van de EU en heeft eergisteren gestemd voor de motie om een vaccinatieverplichting te verbieden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202468444
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Joost is altijd kritisch geweest op het beleid van de EU en heeft eergisteren gestemd voor de motie om een vaccinatieverplichting te verbieden.
Ze waren ff half team Baudet natuurlijk totdat Baudet het renaissance schip in de fik zette.

Maar Joost heb ik wel vertrouwen in.. Nuchter rechts..

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 04-12-2021 19:09:38 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202469019
https://www.dailymail.co.(...)mmon-cold-virus.html
Er lijken delen van Omicron uit een verkoudheidsvirus te komen, vandaar de besmettelijkheid.
  zaterdag 4 december 2021 @ 19:25:42 #143
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202469229
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:17 schreef _I het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)mmon-cold-virus.html
Er lijken delen van Omicron uit een verkoudheidsvirus te komen, vandaar de besmettelijkheid.
Dat waren de alpha en delta ook, vandaar dat het vaccin van astra -zenica is gebaseerd op een verkoudheids-virus.
There is only one religion
  zaterdag 4 december 2021 @ 19:28:22 #144
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202469275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 18:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Joost is altijd kritisch geweest op het beleid van de EU en heeft eergisteren gestemd voor de motie om een vaccinatieverplichting te verbieden.
Joost is pro EU
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202469321
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
Dat waren de alpha en delta ook, vandaar dat het vaccin van astra -zenica is gebaseerd op een verkoudheids-virus.
Toch op een adenovirus van een gorilla?
pi_202469339
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:28 schreef greysbones het volgende:

[..]
Joost is pro EU
Onzin. Ook bij LR was kritisch op wat er op Europees niveau gebeurde.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 4 december 2021 @ 19:41:52 #147
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202469501
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:31 schreef _I het volgende:

[..]
Toch op een adenovirus van een gorilla?
Dance99Vv in BNW / Neveneffecten vaccins compilaties

hier stond een algemeen verkoudheidsvirus
There is only one religion
pi_202469630
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:31 schreef _I het volgende:

[..]
Toch op een adenovirus van een gorilla?
Dat was J&J... tenminste.. een of andere primaat.
pi_202469820
twitter

De reacties zijn niet te positief :D
Plaats hier uw advertentie
pi_202469873
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 december 2021 19:48 schreef yinxs het volgende:

[..]
Dat was J&J... tenminste.. een of andere primaat.
AZ ook, chimpanzee idd
https://www.forbes.com/si(...)ine/?sh=3bf16aa17b3e

[ Bericht 1% gewijzigd door _I op 04-12-2021 20:22:26 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')