idd hier hetzelfde. dat filmpje was toen snel verwijderd geloof ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
dat is 1 van de eerste filmpjes die ik aan het begin heb gezien die mij het gevoel gaven dat ik niet gek was
quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
idd hier hetzelfde. dat filmpje was toen snel verwijderd geloof ik.
Goeie welquote:
Vax plicht met een experimenteel goedje. walgelijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:32 schreef yinxs het volgende:
Ja hoor. Hugo de Jonge draait over vaccinatieplicht
https://www.geenstijl.nl/(...)er-vaccinatieplicht/
[ afbeelding ]
Met hoeveel leugens en valse beloftes (regel zonder uitzondering tot nu toe) kan deze man weg blijven komen voor ie aangepakt mag worden?
Er is hoognodig een wetgeving nodig die politici dwingt om achter (publiekelijk) gemaakte beloftes te blijven staan. 180 graden draaien binnen een te korte tijd zonder grote onverwachte ontwikkelingen moet bestraft worden. 3 strikes en eruit, voorgoed.
We gaan het nooit verplichten, geen dwang, geen drang. Dat doen we nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Vax plicht met een experimenteel goedje. walgelijk![]()
![]()
Die nieuwe varianten lijkt een mind of their own te hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, lastig hι, dat een nieuwe variant niet met een gebruiksaanwijzing komt....
Als het gebeurt, dan hoop ik dat de week erop de kantoormensen mee gaan doen die constant buiten schot blijven (ik ben er daar ook 1 van) en dan de winkelmedewerkers, de zorg en iedereen...quote:
Jij had verwacht dat het virus een vastgesteld traject aflegt?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die nieuwe varianten lijkt een mind of their own te hebben.
Sci-Fi TV reality show.
Ik denk dat jij degene bent die het niet snaptquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat het virus een vastgesteld traject aflegt?
Tja, iedereen doet telkens alsof Hugo alleenheerser is...quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:42 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Vax plicht met een experimenteel goedje. walgelijk![]()
![]()
Dan kun jij het op eenvoudige wijze uitleggen....quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat jij degene bent die het niet snapt@:Tingo wel
Oh ja hoor, je snapt het niet en wil niet verder kijken dan het verhaal dat je dag in dag uit gevoerd is. Is ook niet erg...quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan kun jij het op eenvoudige wijze uitleggen....
Geen uitleg.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh ja hoor, je snapt het niet en wil niet verder kijken dan het verhaal dat je dag in dag uit gevoerd is. Is ook niet erg...
Leuk, heb ik ook met mn ouwe buurman midden in het supermarkt gedaan. Hoe vreselijk gek is het wereld geworden dat handen schudden levensgevaarlijk is.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goeie welIk heb ook alleen mijn handen gewassen na wc bezoek of wanneer ik met eten snijden en koken bezig ben. Hand sanitizer nooit gebruikt, handen wassen na supermarkt? echt niet. Ik doe er ook niet aan mee die flauwekul. Kreeg van de week nieuwe fiets geleverd, wil die fietsenboer een box geven, ik zei "hier schudden we gewoon nog handen" zijn reactie was, hand open en hand geven maar zei wel dat er zoveel mensen nog bang zijn dat ie het maar zo doet.
Heeft het zin? Denk het niet.. Wil jij constant een discussie aangaan waar je niet uitkomt? Wil je met die discussie polarisatie bevorderen? Wat is jouw doel? Ik denk dat ik voor de meeste users hier spreek dat ze zich niet laten overhalen door jouw propaganda hier, dus jouw doel is?quote:
Isn't it great, a nice sterile worldquote:Op vrijdag 3 december 2021 23:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Leuk, heb ik ook met mn ouwe buurman midden in het supermarkt gedaan. Hoe vreselijk gek is het wereld geworden dat handen schudden levensgevaarlijk is.
Ik snap iets niet, maar jij wel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft het zin? Denk het niet.. Wil jij constant een discussie aangaan waar je niet uitkomt? Wil je met die discussie polarisatie bevorderen? Wat is jouw doel? Ik denk dat ik voor de meeste users hier spreek dat ze zich niet laten overhalen door jouw propaganda hier, dus jouw doel is?
Ik vraag het me echt serieus af, wat mensen als jij hier doen... Het haalt niks uit en je lokt alleen maar negativiteit uit.
Gezonde immuunsysteemen kunnen het aan. Als je denk van niet, fijn hoor - ga dan maar lekker in de booster queue staan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij had verwacht dat het virus een vastgesteld traject aflegt?
Oh, is niet levensgevaarlijk, maar is wel een van de redenen dat de besmettingscijfers de pan uitrijzen en daaropvolgend die bezetting in het ziekenhuis, waardoor de overheid met andere beperkingen komt...quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Leuk, heb ik ook met mn ouwe buurman midden in het supermarkt gedaan. Hoe vreselijk gek is het wereld geworden dat handen schudden levensgevaarlijk is.
Niet iedereen heeft een goed immuunsysteem.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gezonde immuunsysteemen kunnen het aan. Als je denk van niet, fijn hoor - ga dan maar lekker in de booster queue staan.
In jouw optiek zegt dat genoeg, het gekke is dat mensen die een andere visie hebben voor jou gelijk als wappie weggezet worden. Ik denk dat je als je de topics terug leest je genoeg argumenten kunt vinden waarom wij niet meegaan in de wereld waar jij in geloofd toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik snap iets niet, maar jij wel.
Dan kun je het dus gewoon uitleggen.
Maar vervolgens komt die uitleg er niet, enkel wat klaagzang.
Tja, dat zegt genoeg.
Bedankt voor je bijdrage, Mevrouw Koopmans.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een goed immuunsysteem.
70% van de IC opnames betreft mensen die wel denken dat ze er eentje hebben...
Tja, het is eigenlijk heel simpel, ik begrijp iets niet en jij wel. En Tingo ook.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In jouw optiek zegt dat genoeg, het gekke is dat mensen die een andere visie hebben voor jou gelijk als wappie weggezet worden. Ik denk dat je als je de topics terug leest je genoeg argumenten kunt vinden waarom wij niet meegaan in de wereld waar jij in geloofd toch?
Het zegt dan ook meer over jou dan over ons dat je je evangelie hier blijft verkondigen. Er was ooit een tijd waar iedereen vrij was te denken en doen... Misschien heb je zelf die tijd overgeslagen? Ik weet het niet, Maar ik kom ook niet in het COV topic om jou te vertellen dat je de booster niet moet nemen.
Misschien is een leven en laten leven wel iets voor jou om over na te denken. En voor je begint met "de IC's liggen vol met de unvaxxed" Al zou het waar zijn wat ik betwijfel dan zijn het niet de users in de leeftijdgroep hier!
En nu terug naar je safe spot jij
Geen dank en bedankt voor het compliment.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, Mevrouw Koopmans.
Ik val jou niet aan, ik geef alleen aan dat je de reeks eens moet doorlezen en dan een idee kan vormen waarom wij het niet willen. Redenen genoeg. Waarom die herhalen? Als jij ze niet wil zien, prima. up2u maar val ons niet steeds lastig met je "get the jab" promotie. Is geen aanval.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, het is eigenlijk heel simpel, ik begrijp iets niet en jij wel. En Tingo ook.
Ik vraag om een uitleg en in plaats daarvan krijg ik de ene na de andere persoonlijke aanval...
Dat zegt genoeg.
Als je het echt begrijpt en ik niet, dan zou je het heel eenvoudig kunnen uitleggen. Maar in plaats daarvan val je me aan.
Lijkt erop dat jij het niet hebt begrepen.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik val jou niet aan, ik geef alleen aan dat je de reeks eens moet doorlezen en dan een idee kan vormen waarom wij het niet willen. Redenen genoeg. Waarom die herhalen? Als jij ze niet wil zien, prima. up2u maar val ons niet steeds lastig met je "get the jab" promotie. Is geen aanval.
Weet je, ga je gang... je snapt het niet of wil het niet snappen. Laat ook maar, je bent de discussie niet eens waard. Geniet van je boosters mattiequote:Op zaterdag 4 december 2021 00:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Lijkt erop dat jij het niet hebt begrepen.
Bovendien beweer ik nergens dat jij het vaccin moet nemen. Snap ook niet waarom je daar zo bang voor bent dat je het nodig vindt om mij weg te jagen...
Oh, ik snap het wel, jij snapt het zelf kennelijk niet... Daarom kun je het niet uitleggen...quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, ga je gang... je snapt het niet of wil het niet snappen. Laat ook maar, je bent de discussie niet eens waard. Geniet van je boosters mattie
Fyn avond verder.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, ik snap het wel, jij snapt het zelf kennelijk niet... Daarom kun je het niet uitleggen...
En je laat mij ook niet in mijn waarde met betrekking tot de keuzes die jij denkt die ik maak.
Ook heb je geen enkel idee wat mijn standpunt precies is en probeer je me in een bepaalde hoek te drukken...
Maar dat was te verwachten.
Simpel uitleggen wat ik niet zou snappen is er niet bij...
Mij aanvallen is een stuk eenvoudiger kennelijk...
Grapjas, ik zie je al tijden posten hier en alleen maar met 1 reden.. En die ken je zelf heel goed. En dan mij vragen om een verklaring? We zitten hier in BNWquote:Op zaterdag 4 december 2021 00:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, ik snap het wel, jij snapt het zelf kennelijk niet... Daarom kun je het niet uitleggen...
En je laat mij ook niet in mijn waarde met betrekking tot de keuzes die jij denkt die ik maak.
Ook heb je geen enkel idee wat mijn standpunt precies is en probeer je me in een bepaalde hoek te drukken...
Maar dat was te verwachten.
Simpel uitleggen wat ik niet zou snappen is er niet bij...
Mij aanvallen is een stuk eenvoudiger kennelijk...
Ik ben benieuwd, wat is volgens jou mijn standpunt met betrekking tot vaccineren?quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Grapjas, ik zie je al tijden posten hier en alleen maar met 1 reden.. En die ken je zelf heel goed. En dan mij vragen om een verklaring? We zitten hier in BNW![]()
Je kan het blijven proberen om dingen te draaien, en in jouw richting te krijgen maar dat gaat gewoon niet werken. Veel mensen denken gewoon niet hetzelfde als jij. En dan nog, ik zou nog steeds een biertje met je drinken aan de bar. Het maakt mij geen fuck uit wat iemand doet. Vaxxed of Unvaxxed.
Oh daar ben ik ook eerlijk in, geen idee hoe jij daar in staat.. Ik reageer alleen op de posts waar je een reactie op vraagt. Maar vertel eens dan. Hoe sta jij erin qua vaccinaties?quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, wat is volgens jou mijn standpunt met betrekking tot vaccineren?
Ik wacht wel even op je reactie...
Dus je hele tirade tegen mij is eigenlijk nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook eerlijk in, geen idee hoe jij daar in staat.. Ik reageer alleen op de posts waar je een reactie op vraagt. Maar vertel eens dan. Hoe sta jij erin qua vaccinaties?
Ben het met het meeste wel eens, en ik heb Covid gehad dus voor mezelf zie ik geen probleem. Maar waarom wil je hier zo graag de discussie aan? Dat vraag ik me af.. Hey, risico groep en niet vaccineren is eigen schuld. Maar de discussie die je zoekt snap ik niet.. Dat is een beetje mijn vraag. Hier discussiλren we over vaccins, en ook de reden waarom Covid er is. En de agenda erachter.. Waarom wil je daar tegen in gaan vraag ik me af?quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:42 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus je hele tirade tegen mij is eigenlijk nergens op gebaseerd.
Wat vaccinatie betreft, doel van vaccineren is jezelf beschermen en de verspreiding van het virus te beperken.
Dat laatste kan het huidige vaccin niet adequaat, dus heeft het alleen nut ter bescherming.
We weten bij Covid aardig goed wie het meest vatbaar is voor ernstig verloop van de ziekte. Die zouden zich zeker moeten vaccineren, de rest is optioneel.
Ik ben wel gevaccineerd, jij kennelijk niet en dat is prima. De heksenjacht op ongevaccineerden is disproportioneel en gevaarlijk, en draagt zeker niet bij tot het bestrijden van het virus. De coronapas etc ben ik op tegen, evenals vaccinatieplicht of -drang.
Hahaha idd!quote:Op zaterdag 4 december 2021 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Grapjas, ik zie je al tijden posten hier en alleen maar met 1 reden.. En die ken je zelf heel goed. En dan mij vragen om een verklaring? We zitten hier in BNW![]()
volgens mij zijn de meesten die gestorven waren aan covid, de ouderen die daarvoor jaarlijks de griep prik hadden genomenquote:
Uhmmm mijn punten die ik noemde zijn in de voorgaande reeksen al benoemd.. Waarom deze herhalen?quote:Op zaterdag 4 december 2021 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook in BNW moet je gewoon dingen onderbouwen.
Het gaat hier niet om 'onderbouwing'. De onderbouwing die jij zoekt kun je beter ophalen bij een willekeurige witte jasquote:Op zaterdag 4 december 2021 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook in BNW moet je gewoon dingen onderbouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |