Verrassend. Chansons-effect groter dan Maneskin kleuters dusquote:
Ging over t Songfestival dus Zitti en Buoni natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:45 schreef molloot200 het volgende:
Barbara Pravi staat erin
Arcade dalende trend
Waterloo stijgende trend
Maneskin staat er ook in. Welk nummer werd niet genoemd.
Verrassend. Als Zitti e Buoni erin staat dan gok ik I Wanna Be Your Slave en Beggin' ook, die zijn veel populairder (bij fans).quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ging over t Songfestival dus Zitti en Buoni natuurlijk
Aan Nederland heeft het niet gelegen. 24 punten voor Voilà (12 van jury en publiek) en alleen 2 publiekspunten voor Zitti E Buoni.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo had t bij t Songfestival ook moeten zijn
Dit is een dagjesmensopiniequote:Op vrijdag 3 december 2021 12:52 schreef TommyL0204 het volgende:
Worden we vanmiddag BLACKED of toch RADAR LOVED? Eerlijk, de top 10 luister ik toch bijna nooit 'live' op oudjaarsavond. Ik vind de onderste 1000 platen vaak veel interessanter, van die Oh Ja momenten!
Stemden wij daar vorig jaar wel op?quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:56 schreef TLC het volgende:
Ik lees dit topic toch best aardig en ik heb nog nergens Rollercoaster in een lijstje zien staan
Dus ik heb ijdele hoop dat we niet het jaar ermee afsluiten
Bij mij. In mijn planten-lijstje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:56 schreef TLC het volgende:
Ik lees dit topic toch best aardig en ik heb nog nergens Rollercoaster in een lijstje zien staan
Hé hoi, mijn lijstje niet gezien?quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:56 schreef TLC het volgende:
Was ook een beetje een coronanummer vorig jaar, dat al het gedoe zo'n rollercoaster was.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Stemden wij daar vorig jaar wel op?
In de Evergreen lijst stond hij gewoon op een, dus de boomers houden er wel van.
Terwijl dat juist niet zo was.. niks ging door.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was ook een beetje een coronanummer vorig jaar, dat al het gedoe zo'n rollercoaster was.
Ofzo.
Vorig jaar hadden we er 141; nu misschien 100 ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:13 schreef Tussle266 het volgende:
100 lijstjes op een forum is echt een goede graadmeter.
Schaamteloos toegeven ook gewoonquote:
Oranje Glowquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Schaamteloos toegeven ook gewoon
In mijn geval is het een dingetje van mij en mijn vriendin (en onze magnolia). Daarmee vind ik niet dat het in de Top 10 thuishoort maar ik ik gun het succes Danny wel. Al heeft ie betere nummers gemaakt. Was ook het enige concert van dit jaar dat wel (net aan) doorging.
Sowieso wel, hierop gebaseerd heb ik vertrouwen in de Curequote:Op vrijdag 3 december 2021 13:13 schreef Tussle266 het volgende:
100 lijstjes op een forum is echt een goede graadmeter.
The Cure zou in tijden van pandemie sowieso in de top 10 moeten staan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso wel, hierop gebaseerd heb ik vertrouwen in de Cure
quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Schaamteloos toegeven ook gewoon
In mijn geval is het een dingetje van mij en mijn vriendin (en onze magnolia). Daarmee vind ik niet dat het in de Top 10 thuishoort maar ik ik gun het succes Danny wel. Al heeft ie betere nummers gemaakt. Was ook het enige concert van dit jaar dat wel (net aan) doorging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |