Verrassend. Chansons-effect groter dan Maneskin kleuters dusquote:
Ging over t Songfestival dus Zitti en Buoni natuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2021 12:45 schreef molloot200 het volgende:
Barbara Pravi staat erin
Arcade dalende trend
Waterloo stijgende trend
Maneskin staat er ook in. Welk nummer werd niet genoemd.
Verrassend. Als Zitti e Buoni erin staat dan gok ik I Wanna Be Your Slave en Beggin' ook, die zijn veel populairder (bij fans).quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ging over t Songfestival dus Zitti en Buoni natuurlijk
Aan Nederland heeft het niet gelegen. 24 punten voor Voilà (12 van jury en publiek) en alleen 2 publiekspunten voor Zitti E Buoni.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zo had t bij t Songfestival ook moeten zijn
Dit is een dagjesmensopiniequote:Op vrijdag 3 december 2021 12:52 schreef TommyL0204 het volgende:
Worden we vanmiddag BLACKED of toch RADAR LOVED? Eerlijk, de top 10 luister ik toch bijna nooit 'live' op oudjaarsavond. Ik vind de onderste 1000 platen vaak veel interessanter, van die Oh Ja momenten!
Stemden wij daar vorig jaar wel op?quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:56 schreef TLC het volgende:
Ik lees dit topic toch best aardig en ik heb nog nergens Rollercoaster in een lijstje zien staan
Dus ik heb ijdele hoop dat we niet het jaar ermee afsluiten
Bij mij. In mijn planten-lijstje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:56 schreef TLC het volgende:
Ik lees dit topic toch best aardig en ik heb nog nergens Rollercoaster in een lijstje zien staan
Hé hoi, mijn lijstje niet gezien?quote:Op vrijdag 3 december 2021 12:56 schreef TLC het volgende:
Was ook een beetje een coronanummer vorig jaar, dat al het gedoe zo'n rollercoaster was.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Stemden wij daar vorig jaar wel op?
In de Evergreen lijst stond hij gewoon op een, dus de boomers houden er wel van.
Terwijl dat juist niet zo was.. niks ging door.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was ook een beetje een coronanummer vorig jaar, dat al het gedoe zo'n rollercoaster was.
Ofzo.
Vorig jaar hadden we er 141; nu misschien 100 ofzo.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:13 schreef Tussle266 het volgende:
100 lijstjes op een forum is echt een goede graadmeter.
Schaamteloos toegeven ook gewoonquote:
Oranje Glowquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Schaamteloos toegeven ook gewoon
In mijn geval is het een dingetje van mij en mijn vriendin (en onze magnolia). Daarmee vind ik niet dat het in de Top 10 thuishoort maar ik ik gun het succes Danny wel. Al heeft ie betere nummers gemaakt. Was ook het enige concert van dit jaar dat wel (net aan) doorging.
Sowieso wel, hierop gebaseerd heb ik vertrouwen in de Curequote:Op vrijdag 3 december 2021 13:13 schreef Tussle266 het volgende:
100 lijstjes op een forum is echt een goede graadmeter.
The Cure zou in tijden van pandemie sowieso in de top 10 moeten staan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso wel, hierop gebaseerd heb ik vertrouwen in de Cure
quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:14 schreef alpeko het volgende:
[..]
Schaamteloos toegeven ook gewoon
In mijn geval is het een dingetje van mij en mijn vriendin (en onze magnolia). Daarmee vind ik niet dat het in de Top 10 thuishoort maar ik ik gun het succes Danny wel. Al heeft ie betere nummers gemaakt. Was ook het enige concert van dit jaar dat wel (net aan) doorging.
Die komt Hoog binnenquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
En we pluggen Hoogkamer nog maar eens
Met die jingle van Frank en Wout weet je al dat het een kutduo isquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:24 schreef Cee het volgende:
Van Broekhuijzen omschrijft de clip van Kate Bush met Donald Sutherland en Wout en Frankie zeggen Wuthering Heights, de clowns.
Trefwoorden Donald Sutherland en weermachine waren ook niet duidelijk ofzo..quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:24 schreef Cee het volgende:
Van Broekhuijzen omschrijft de clip van Kate Bush met Donald Sutherland en Wout en Frankie zeggen Wuthering Heights, de clowns.
Ik vind het ook niet wat.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:25 schreef TLC het volgende:
Ik blijf Rollercoaster een 13-in-een-dozijn nummer vinden. Het zou bij mij niet eens de Top2000 halen
Samen met de Vaccines jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 13:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
The Cure zou in tijden van pandemie sowieso in de top 10 moeten staan.
The needle and the damage done van Neil Young voor de antivaxers..quote:
En Engel van Rammstein.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
The needle and the damage done van Neil Young voor de antivaxers..
"Am i part of the cure, or am i part of the disease"quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
The needle and the damage done van Neil Young voor de antivaxers..
Wel graag met Annelie danquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tracy Chapman - Fast Car
Ben E. King - Stand By Me
Daniel Lohues - Hier Kom Ik Weg
Skik - Op Fietse
Robyn - With Every Heartbeat
Placebo - Pure Morning
First Aid Kit - My Silver Lining
Europe - The Final Countdown
Sweet - The Ballroom Blitz
ABBA - I Have A Dream
ABBA - Summer Night City
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart (Albumversie)
Rolling Stones - Paint It Black
Harry Styles - Sign Of The Times
Anita Meyer - Why Tell Me Why
Pearl Jam - Just Breathe
Beach Boys - Sloop John B
Rammstein - Du Hast
Neil Young - Rockin' In The Free World
Nothing But Thieves - Amsterdam
Focus - Hocus Pocus (Albumversie)
Kansas - Carry On Wayward Son (Albumversie)
White Lies - Farewell To The Fairground
Fischer-Z - The Worker
Fleetwood Mac - Go Your Own Way
Turtles - Happy Together
Editors - Papillon
Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine
Melanie & The Edwin Hawkins Singers - Lay down
Uriah Heep - Easy Livin'
Clash - Rock The Casbah
Common Linnets - Calm After The Storm
Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
Tommy James and the Shondelles - Crimson and Clover
Peter Schilling - Major Tom ( Losgelöst)
Hoorde net dat “mijn” Emmen de best stemmende stad is. Dat wordt Lohues in de top 10
Een van de artiesten die ik alleen tijdens de top 2000 hoor en eigenlijk altijd mooi vind.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hoorde net dat “mijn” Emmen de best stemmende stad is. Dat wordt Lohues in de top 10
Of Jannes.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh ja, dat kan ook nogquote:
Of Martje Hoogkamer met: Ik wil zwemmen in Bacardi Emmenquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Of Crash Test Dummies met Mmm Mmm Mmm Mmm
Dat zijn een heleboel Emmen![]()
![]()
Dit kán toch niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:21 schreef alpeko het volgende:
[..]
Of Martje Hoogkamer met: Ik wil zwemmen in Bacardi Emmen![]()
Wie geeft mij een ban? Please.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |