SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk wachten tot na Sinterklaas toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie her en der al wat kerstbomen, vind het wel wat vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe 2quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:14 schreef TaMieke het volgende:
Beetje jammer
Hoeveel gesprekken heb je lopen, Buda?
ja je was er dichtbij :pquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
De tt had moeten zijn: Haags klinkt hoger
Bij mijn ouders kwam de kerstboom er meestal rond de 20e of zoquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk wachten tot na Sinterklaas toch?
Dan pas?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn ouders kwam de kerstboom er meestal rond de 20e of zo
Ow.....succes iigquote:
Dat is vrij laat weer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn ouders kwam de kerstboom er meestal rond de 20e of zo
Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon al die kerstboom opzetten als je het leuk vindt
Maar die halen 'm ook "pas" weg na Driekoningen zeker?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije zet je de boom pas neer op kerstavond
Geen boom mag ook toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon al die kerstboom opzetten als je het leuk vindt
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die halen 'm ook "pas" weg na Driekoningen zeker?
Bij ons thuis was het eigenlijk altijd opruimen op nieuwjaarsdag, dus waarschijnlijk stond 'ie even lang, alleen op een ander moment.quote:
ik heb een kerst hamster van de appie, is dat genoeg?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een grinch, ik doe niet aan kerstbomen.
Misschien sjouw ik m'n kersthuisjes naar beneden, al weet ik niet zo goed waar ik ze neer moet zetten.
Voor mij wel hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een kerst hamster van de appie, is dat genoeg?
Ik heb ook geen kerstboom. Ik heb een stenen boompje voor een kaarsje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een grinch, ik doe niet aan kerstbomen.
Misschien sjouw ik m'n kersthuisjes naar beneden, al weet ik niet zo goed waar ik ze neer moet zetten.
Ik vind het wel gezellig staan, maar ik vind het een hoerige kutklus, zo'n boom. En kerel loopt al rood aan bij het idee van kerst, dus het zit me wel goed.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond een kerstboom optuigen hartstikke leuk toen ik nog samenwoonde, maar alleen word ik al depri bij de gedachte
Ik vind het er wel leuk en sfeervol uitzien,quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig staan, maar ik vind het een hoerige kutklus, zo'n boom. En kerel loopt al rood aan bij het idee van kerst, dus het zit me wel goed.
Gisteren wel de eerste sneeuw gezienquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren wel de eerste sneeuw gezien
Hij heeft een chocoladeletter afgeleverd, maar die ligt op kantoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:28 schreef Karzai het volgende:
Benieuwd of de sint vandaag nog langs komt
Mja, volgens mij ligt er wel het een en ander op zolder, maar geen idee waar en hoe dat eruit ziet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het er wel leuk en sfeervol uitzien,
maar ik heb geen boom, geen lampjes, geen ballen, geen piek en geen zin om dat te kopen
quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond een kerstboom optuigen hartstikke leuk toen ik nog samenwoonde, maar alleen word ik al depri bij de gedachte
Ja, hier ook.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, volgens mij ligt er wel het een en ander op zolder, maar geen idee waar en hoe dat eruit ziet.
nee dat neitquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat alleen nog maar kouder worden toch?
Nee, hier is het wel daadwerkelijk van kerel geloof ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, hier ook.
dat heeft mn vader allemaal laten liggen toen hij verhuisde.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
was gisteren naar behang aan het kijken. Ze hebben best leuke dingetjes met flamingo's
Oh leukquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vriendin heeft de wc behangen met flamingobehang.
Ja.quote:
Misschien zijn het wel wansmaakzusjes?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Maar die is sowieso van de drukke printjes, denk dat je d'r smaak ook wel kan waarderen eigenlijk.
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Maar die is sowieso van de drukke printjes, denk dat je d'r smaak ook wel kan waarderen eigenlijk.
Je bent zelf wansmaakquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel wansmaakzusjes?
Is in Nederland volkomen onmogelijk vanwege alle zuurkutten die beginnen over dieren die worden gestoord in hun nachtleven bla bla en bla.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
De ballentrein![]()
https://www.nu.nl/290378/(...)gs-engelse-kust.html
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
De ballentrein![]()
https://www.nu.nl/290378/(...)gs-engelse-kust.html
Als ik een veldmuis zou zijn zou ik ook niet vrolijk worden van zo'n langsrijdende kerremis.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is in Nederland volkomen onmogelijk vanwege alle zuurkutten die beginnen over dieren die worden gestoord in hun nachtleven bla bla en bla.
Nee maar dat ben je nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een veldmuis zou zijn zou ik ook niet vrolijk worden van zo'n langsrijdende kerremis.
moet die oppassen voordat ygritte een tasje van hem maaktquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
"UitStraling, de relevantste veldmuis van héél Foqueville"
Meh.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
"UitStraling, de relevantste veldmuis van héél Foqueville"
Meh.
Dit zou ze nooit doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet die oppassen voordat ygritte een tasje van hem maakt
nou ja kleinere knaagdieren zijn in haar buurt niet veiligquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ze nooit doen![]()
Ik zou wel een mooie tas zijn dan
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet die oppassen voordat ygritte een tasje van hem maakt
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, leek erop, ik ben toch geen knaagdieroloog of zo.
Ik vind het eruit zien als een pinguin trouwens.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je weet toch wel het verschil tussen een veldmuis en een mol
Ja gerbils en hamsters maar dat zijn vrij nutteloze en zinloze beesten, wat doen die nu voor de wereld?quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kleinere knaagdieren zijn in haar buurt niet veilig
Er is een duitse tekenfilm van een mol. Dat is dat figuurtjequote:Op vrijdag 3 december 2021 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een pinguin trouwens.
Dat is Sendung mit der MAUS jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is een duitse tekenfilm van een mol. Dat is dat figuurtje
Een mol is toch dikkie en heeft toch van die enorme voorhanden?quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je weet toch wel het verschil tussen een veldmuis en een mol
ja om te graven en geen staartquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mol is toch dikkie en heeft toch van die enorme voorhanden?
Die muis is bruin, niet zwart-grijs.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf mollen met een stokbroodje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook zwart-wit mollen.
[ afbeelding ]
Straks kom je nog vertellen dat er rode panda's bestaanquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook zwart-wit mollen.
[ afbeelding ]
Misschien krijgt ballie er wel een als kerstcadeau.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straks kom je nog vertellen dat er rode panda's bestaan![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien krijgt ballie er wel een als kerstcadeau.
In stukjes.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien krijgt ballie er wel een als kerstcadeau.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of alleen het hoofdje met zo'n zoet gedichtje erbij.
Ik koop gewoon wat ik wil, en dan moet ik diep graven voor een leuk cadeau.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben echt de slechtste persoon om cadeaus te gevenwil altijd precies dat ene ding en de rest boeit me niet zo.
Halloquote:
In ieder geval een bekendequote:
goedemorgen! Koffie of thee?quote:
Hahahaha jaquote:
in werken? Nooitquote:
Oh ben je van de bediening?quote:
Dat waren evangelische poppenquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf deze associatie houden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ben je van de bediening?Doe mij maar koffie dan
ik heb water maar ga denk ik zo maar een bekertje melk pakkenquote:
Ik vond ze al een beetje kwebs en smiespelig uit de ogen kijken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat waren evangelische poppen
met rumquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
Of warme chocolademelk maken.
Dat is een nog beter idee
het is 0942 gekquote:
Dat is geen goed ontbijtquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een doos met elf kekke chocolademelksmaakjes.
huehue?quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog een doos met elf kekke chocolademelksmaakjes.
Als je thuis werkt waarom niet toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:45 schreef Karzai het volgende:
Lekker de rest van de dag in een roesje werken. Zodat je maandag alles weer overnieuw kan doen
Nah, deze niet zo toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat waren evangelische poppen
Het is mijn levenquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als je thuis werkt waarom niet toch?
Tuurlijk wel joh die rechtse is een vleesgeworden domineequote:
Het is nu of nooit, en ik zal niet voor eeuwig leven.quote:
Oh, ik dacht "stoned".quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh die rechtse is een vleesgeworden dominee
Nee, ik had ook de CL-associatie.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu of nooit, en ik zal niet voor eeuwig leven.
Ik werk ook niet thuis, maar kan wel wat meesmokkelen. Alleen als er ongelukken gebeuren dan ben ik wel de sigaarquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
helaas kan ik niet thuis werken, dus ik zit braaf aan een halve liter thee
Mijne is een Hypa Hypa-cover.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Het nummer dat ik het vaakst heb gedraaid aldus Spotify: How Far I'll Go
Ik gebruik Spotify vooral voor podcasts. Dus sowieso niet heel vaak. Heb ook geen betaald account.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijne is een Hypa Hypa-cover.
Maar ik stream vooral tijdens het sporten.
Dat is 'dit is mijn leven', bij Bon Jovi is het 'het is mijn leven'quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik had ook de CL-associatie.
NTR.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Was een programma van de EO.
O ja, Bon Jovi, niet Shirley Bassey.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is 'dit is mijn leven', bij Bon Jovi is het 'het is mijn leven'
Ja, ik weet het, maar associaties.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is 'dit is mijn leven', bij Bon Jovi is het 'het is mijn leven'
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, Bon Jovi, niet Shirley Bassey.
wie stond er bovenaan in jouw spotify wrapped gebeuren?quote:
Opletten!quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie stond er bovenaan in jouw spotify wrapped gebeuren?
Ik heb zelfs in de top2000 op een nummer gestemd er vanquote:
*block*quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in de top2000 op een nummer gestemd er van
sommige dingen kun je beter geheim houdenquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zelfs in de top2000 op een nummer gestemd er van
ken ik nietquote:
Die is ook tofquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Het nummer dat ik het vaakst heb gedraaid aldus Spotify: How Far I'll Go
Moet ik zeker niet zeggen dat ik dat nummer heb gekozen omdat ik eigenlijk de makina versie er van leuk vindquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige dingen kun je beter geheim houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ik gebruik spotify echt veel te weinig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
Net ook maar gekeken in de app
[ afbeelding ]
ja ik vrijwel de hele dagquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gebruik spotify echt veel te weinig.
Waarschijnlijk dat daardoor S10 ook bovenaanstond
Ik luister nog best veel radioquote:
Same. Ik heb wel Deezer, maar dat is dus vooral voor in de sportschool.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
ik heb geen spotify en youtube music doet geen lijstjes maken eind van het jaar.
kan wel via last.fm denk ik lijstje maken
quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:07 schreef dud0r het volgende:
ik heb geen spotify en youtube music doet geen lijstjes maken eind van het jaar.
kan wel via last.fm denk ik lijstje maken
Brr reclamequote:Op vrijdag 3 december 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Ik luister eigenlijk voornamelijk gewoon radio
heeft mijn spotify ook omdat ik geen abo heb.quote:
https://twitter.com/bol_com/status/1456539281304928260quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit de bo.l.com twitterfeed te lezen. De woordgrappen, ze doen bijna pijn.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[ twitter ]
M'n laatste was dat kadaverboek, Stiff.
Don't stop me nooooowquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Saskia Belleman verslaat een rechtszaak waarbij de verdachte Freddie M. heet en ik zie nu steeds Freddie Mercury voor me.
Had beter verwacht van je.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:16 schreef TaMieke het volgende:
Mn meest beluisterde artiest is Justin Bieder![]()
* dud0r kijkt naar klok en hoeveelheid werk die er nog ligt.quote:
Nieuwe variant incoming.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:30 schreef gianni61 het volgende:
Mijn waterfles heeft hier een maand op mn bureau gestaan met een bodempje water.
Volgens mij zijn er nieuwe levensvormen ontstaan op de bodem
watercovidquote:
ben ik al geweest vanochtend. het was inderdaad frisquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:16 schreef TaMieke het volgende:
Mn meest beluisterde artiest is Justin Bieder![]()
zeker weer je korte broek aan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben ik al geweest vanochtend. het was inderdaad fris
Zegt me nietsquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het schommelt hier tussen Eskimo Callboy en We Butter The Bread With Butter.
uiteraard. korte broek en een tanktop. anders krijg ik het warmquote:
Nah, vooral die tweede is gewoon pokkeherrie.quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zegt me niets
Ik ben te mainstreamof gewoon nog 16
en welke was dat?quote:Op vrijdag 3 december 2021 10:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh joh![]()
Mijn vaakst gedraaide nummer heeft 104 keer aan gestaan
ieuwl Nederlandstalige muziekquote:
Vrouwelijke collega zei gisteren, waarom dip je je lul niet in blauwe verf, maakt daar een afdruk van op een papiertje en dan stuur je die op?quote:
Werkelijk nog nooit van gehoord.quote:
Wat ik zei, het is niet hetzelfde als de Ark van Stekeltje, al hadden die wel dezelfde soort poppen.quote:
Dat laatste klinkt als een lanfbouwvoertuig:pquote:Op vrijdag 3 december 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
"The machines are ready for attack with harshest sounds of Industrial, Electro, EBM and Aggrotech from all over the world"
* IJsdraakje slaat playlist op
Ieder zijn voorkeur tochquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant accountmanagers piepstemmetje.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt als een lanfbouwvoertuig:p
Soms klinkt het ook wel zo, al zou ik dan agritech verwachten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt als een lanfbouwvoertuig:p
Vreemde manier om te smurfen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega zei gisteren, waarom dip je je lul niet in blauwe verf, maakt daar een afdruk van op een papiertje en dan stuur je die op?
Vond ik een vrij opmerkelijke uitspraak.
Ik wist heus wel dat het een band was.quote:
Jij ook alquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:12 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik zo meer eens prijsbewust weekend boodschappen ga halen bij dirk van den broek. Schrok een beetje van mijn uitgaven van vorige maand
You smart cookiequote:Op vrijdag 3 december 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist heus wel dat het een band was.
Beetje ongemakkelijke opmerking, ze schrok er zelf vanquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vreemde manier om te smurfen.
Nee, ik heb deze besteld:quote:
Gelukkig een bonus aan het eind van de maand om de spaarrekening weer te spekkenquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook alik heb in een maand meer uitgegeven dan in het afgelopen half jaar bij elkaar geloof ik, en dan komt er nog kerst en een verjaardag en ik heb nog kleren besteld die onderweg zijn
Het was wel een beetje een "SHOP ALLES"-maand.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij ook alik heb in een maand meer uitgegeven dan in het afgelopen half jaar bij elkaar geloof ik, en dan komt er nog kerst en een verjaardag en ik heb nog kleren besteld die onderweg zijn
KOOP ALLES WAT PASTquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was wel een beetje een "SHOP ALLES"-maand.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes![]()
https://www.willem-twee.n(...)hs-presumably-399026
Ja, moet nog even shit terugsturen.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genieten altijd als balletje moeilijke woorden gaat gebruiken.
Hier nog twee. Gelukkig heb ik rare vormen dus zal bijna alles wel teruggaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, moet nog even shit terugsturen.![]()
En er komen nog drie pakketjes.
Ik weiger dit aan mijn vormen te wijten. Dit was hetzelfde merk en dezelfde maat op het label, maar de ene broek zat perfect en de andere was gewoon drie maten kleiner.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier nog twee. Gelukkig heb ik rare vormen dus zal bijna alles wel teruggaan.
Maar jij kent je vormen toch, dus je kan een beetje inschatten wat wel en niet staat?quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier nog twee. Gelukkig heb ik rare vormen dus zal bijna alles wel teruggaan.
de mijne ligt nutteloos te wezen naast de tvquote:
Daar zou ik heel chagrijnig van wordenquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weiger dit aan mijn vormen te wijten. Dit was hetzelfde merk en dezelfde maat op het label, maar de ene broek zat perfect en de andere was gewoon drie maten kleiner.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne ligt nutteloos te wezen naast de tv
Qua maat is het steeds giswerk. Ik heb de neiging om XL te bestellen en ineens is dat te groot. Dus de volgende keer bestel ik L, en dat is dan te klein. Dus nu bestel ik L en XL en dan is het te breed/te kort/te lang.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar jij kent je vormen toch, dus je kan een beetje inschatten wat wel en niet staat?
Was/ben ik ook.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar zou ik heel chagrijnig van worden
hij heeft een tijd aan de tv gehangen, maar daardoor viel spontaan meerdere keren per dag mijn router uitquote:
dat is niet handig.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft een tijd aan de tv gehangen, maar daardoor viel spontaan meerdere keren per dag mijn router uit
Staan er geen cm's bij? Dan zou je daar vanuit kunnen gaan.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Qua maat is het steeds giswerk. Ik heb de neiging om XL te bestellen en ineens is dat te groot. Dus de volgende keer bestel ik L, en dat is dan te klein. Dus nu bestel ik L en XL en dan is het te breed/te kort/te lang.
Ik heb een vrij standaard maat, maar die verschilt per winkel van s-m-l of 36 tot 42quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Helemaal omdat ik een vrij standaard maat heb inmiddels.Denk je éindelijk van "ha, die maat past me gewoon", flikken ze dat.
Ja, die hel blijft.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een vrij standaard maat, maar die verschilt per winkel van s-m-l of 36 tot 42
* dud0r kijkt naar klok en naar workloadquote:
Boks.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r kijkt naar klok en naar workload
nope
Dank.quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Ga je het hele forum af?quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:42 schreef dud0r het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND
Dat deed haags toch ook..quote:
nee ik neem het alleen hier over. Heb ik gisteren met hem afgesprokenquote:
De rest zal verhongerenquote:Op vrijdag 3 december 2021 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik neem het alleen hier over. Heb ik gisteren met hem afgesproken
Blijft hij dan weg?quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee ik neem het alleen hier over. Heb ik gisteren met hem afgesproken
Hun verantwoordelijkheid dat ze een vervanger regelen hoor.quote:
totdat z'n vakantie voorbij isquote:
jammer voor zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |