SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk wachten tot na Sinterklaas toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie her en der al wat kerstbomen, vind het wel wat vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot nu toe 2quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:14 schreef TaMieke het volgende:
Beetje jammer
Hoeveel gesprekken heb je lopen, Buda?
ja je was er dichtbij :pquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
De tt had moeten zijn: Haags klinkt hoger
Bij mijn ouders kwam de kerstboom er meestal rond de 20e of zoquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk wachten tot na Sinterklaas toch?
Dan pas?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn ouders kwam de kerstboom er meestal rond de 20e of zo
Ow.....succes iigquote:
Dat is vrij laat weer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn ouders kwam de kerstboom er meestal rond de 20e of zo
Dit is het enige juiste antwoord.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon al die kerstboom opzetten als je het leuk vindt
Maar die halen 'm ook "pas" weg na Driekoningen zeker?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Hongarije zet je de boom pas neer op kerstavond
Geen boom mag ook toch?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon al die kerstboom opzetten als je het leuk vindt
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar die halen 'm ook "pas" weg na Driekoningen zeker?
Bij ons thuis was het eigenlijk altijd opruimen op nieuwjaarsdag, dus waarschijnlijk stond 'ie even lang, alleen op een ander moment.quote:
ik heb een kerst hamster van de appie, is dat genoeg?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een grinch, ik doe niet aan kerstbomen.
Misschien sjouw ik m'n kersthuisjes naar beneden, al weet ik niet zo goed waar ik ze neer moet zetten.
Voor mij wel hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb een kerst hamster van de appie, is dat genoeg?
Ik heb ook geen kerstboom. Ik heb een stenen boompje voor een kaarsje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben een grinch, ik doe niet aan kerstbomen.
Misschien sjouw ik m'n kersthuisjes naar beneden, al weet ik niet zo goed waar ik ze neer moet zetten.
Ik vind het wel gezellig staan, maar ik vind het een hoerige kutklus, zo'n boom. En kerel loopt al rood aan bij het idee van kerst, dus het zit me wel goed.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond een kerstboom optuigen hartstikke leuk toen ik nog samenwoonde, maar alleen word ik al depri bij de gedachte
Ik vind het er wel leuk en sfeervol uitzien,quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig staan, maar ik vind het een hoerige kutklus, zo'n boom. En kerel loopt al rood aan bij het idee van kerst, dus het zit me wel goed.
Gisteren wel de eerste sneeuw gezienquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gisteren wel de eerste sneeuw gezien
Hij heeft een chocoladeletter afgeleverd, maar die ligt op kantoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:28 schreef Karzai het volgende:
Benieuwd of de sint vandaag nog langs komt
Mja, volgens mij ligt er wel het een en ander op zolder, maar geen idee waar en hoe dat eruit ziet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind het er wel leuk en sfeervol uitzien,
maar ik heb geen boom, geen lampjes, geen ballen, geen piek en geen zin om dat te kopen
quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond een kerstboom optuigen hartstikke leuk toen ik nog samenwoonde, maar alleen word ik al depri bij de gedachte
Ja, hier ook.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, volgens mij ligt er wel het een en ander op zolder, maar geen idee waar en hoe dat eruit ziet.
nee dat neitquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat alleen nog maar kouder worden toch?
Nee, hier is het wel daadwerkelijk van kerel geloof ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, hier ook.
dat heeft mn vader allemaal laten liggen toen hij verhuisde.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
was gisteren naar behang aan het kijken. Ze hebben best leuke dingetjes met flamingo's
Oh leukquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vriendin heeft de wc behangen met flamingobehang.
Ja.quote:
Misschien zijn het wel wansmaakzusjes?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Maar die is sowieso van de drukke printjes, denk dat je d'r smaak ook wel kan waarderen eigenlijk.
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Maar die is sowieso van de drukke printjes, denk dat je d'r smaak ook wel kan waarderen eigenlijk.
Je bent zelf wansmaakquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel wansmaakzusjes?
Is in Nederland volkomen onmogelijk vanwege alle zuurkutten die beginnen over dieren die worden gestoord in hun nachtleven bla bla en bla.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
De ballentrein![]()
https://www.nu.nl/290378/(...)gs-engelse-kust.html
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
De ballentrein![]()
https://www.nu.nl/290378/(...)gs-engelse-kust.html
Als ik een veldmuis zou zijn zou ik ook niet vrolijk worden van zo'n langsrijdende kerremis.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is in Nederland volkomen onmogelijk vanwege alle zuurkutten die beginnen over dieren die worden gestoord in hun nachtleven bla bla en bla.
Nee maar dat ben je nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een veldmuis zou zijn zou ik ook niet vrolijk worden van zo'n langsrijdende kerremis.
moet die oppassen voordat ygritte een tasje van hem maaktquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
"UitStraling, de relevantste veldmuis van héél Foqueville"
Meh.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
"UitStraling, de relevantste veldmuis van héél Foqueville"
Meh.
Dit zou ze nooit doenquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet die oppassen voordat ygritte een tasje van hem maakt
nou ja kleinere knaagdieren zijn in haar buurt niet veiligquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zou ze nooit doen![]()
Ik zou wel een mooie tas zijn dan
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet die oppassen voordat ygritte een tasje van hem maakt
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, leek erop, ik ben toch geen knaagdieroloog of zo.
Ik vind het eruit zien als een pinguin trouwens.quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je weet toch wel het verschil tussen een veldmuis en een mol
Ja gerbils en hamsters maar dat zijn vrij nutteloze en zinloze beesten, wat doen die nu voor de wereld?quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kleinere knaagdieren zijn in haar buurt niet veilig
Er is een duitse tekenfilm van een mol. Dat is dat figuurtjequote:Op vrijdag 3 december 2021 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een pinguin trouwens.
Dat is Sendung mit der MAUS jaquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er is een duitse tekenfilm van een mol. Dat is dat figuurtje
Een mol is toch dikkie en heeft toch van die enorme voorhanden?quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je weet toch wel het verschil tussen een veldmuis en een mol
ja om te graven en geen staartquote:Op vrijdag 3 december 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mol is toch dikkie en heeft toch van die enorme voorhanden?
Die muis is bruin, niet zwart-grijs.quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf mollen met een stokbroodje.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook zwart-wit mollen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |