SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja dat is heel stom dus. "Durf je een menigte in?" Weet ik veel, die moet ik al twintig maanden vermijden.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar wil je jezelf aan blootstellen dan? Mensen? Die moet je sowieso vermijden.
Gvdquote:Op donderdag 2 december 2021 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Is dat de huisarts van US?
Lapohunterquote:
Ja, echt mijn ultieme doelstelling dit.quote:
"huhuhuhuhuhu"quote:
En dan telkens maar roepen van 'hoe kan dit, dit vind ik helemaal niet leuk, ik weet geen TT', maar ondertussen wel gewoon even 3x op rij scorenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt mijn ultieme doelstelling dit.
En ik maar honger lijden.quote:
Ja, echt.. die wijven van tegenwoordig..quote:Op donderdag 2 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan telkens maar roepen van 'hoe kan dit, dit vind ik helemaal niet leuk, ik weet geen TT', maar ondertussen wel gewoon even 3x op rij scoren
Je bedoelt hoe ziek mensen er van worden? Dat maakt niet zoveel uit. Als iedereen tegelijkertijd verkouden wordt, krijg je ook een zorginfarct omdat een klein percentage van de bevolking nou eenmaal complicaties krijgt bij elke ziekte.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zegt alsnog niet zoveel over de ernst van het verloop verder.
Plausibelquote:Op donderdag 2 december 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de zoveelste haag grap gemaakt denk ik
Ja raar volk is dat soms hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt.. die wijven van tegenwoordig..
Werk jij thuis?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe ziek mensen er van worden? Dat maakt niet zoveel uit. Als iedereen tegelijkertijd verkouden wordt, krijg je ook een zorginfarct omdat een klein percentage van de bevolking nou eenmaal complicaties krijgt bij elke ziekte.
Maar goed, ik hou er over op.
Hoezo "krijgen" we een zorginfarct, dat hebben we al.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe ziek mensen er van worden? Dat maakt niet zoveel uit. Als iedereen tegelijkertijd verkouden wordt, krijg je ook een zorginfarct omdat een klein percentage van de bevolking nou eenmaal complicaties krijgt bij elke ziekte.
Maar goed, ik hou er over op.
Ja heeft een streepquote:Op donderdag 2 december 2021 22:25 schreef Ama het volgende:
Kan dat mobiel niet zien of er een streep staat. @:haags
Ja, streep.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:25 schreef Ama het volgende:
jaquote:Op donderdag 2 december 2021 22:25 schreef Ama het volgende:
quote:
Jij?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
misschien moet iemand anders lunchgenot overnemen nu?
Je bent sommige sociale angsten al vergeten door de corona?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is heel stom dus. "Durf je een menigte in?" Weet ik veel, die moet ik al twintig maanden vermijden.
Hij heeft een streep.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
Er gaan nu nog vier mensen zeggen dat ie een streep heeft.
Oh laat maar danquote:Op donderdag 2 december 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee morgen geen tijd.
je moet het hele forum af he
Ja de grens tussen de sociale angst en de corona-angst is vrij dun. Ze overlappen elkaarquote:Op donderdag 2 december 2021 22:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent sommige sociale angsten al vergeten door de corona?
Ikrquote:
Het kan altijd erger!quote:Op donderdag 2 december 2021 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoezo "krijgen" we een zorginfarct, dat hebben we al.
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee morgen geen tijd.
Wordt wakkerrrrrrrrquote:Op donderdag 2 december 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent echt wel heel naīef als je nu nog steeds in dat coronageneuzel varianten circus trapt.
nicequote:Op donderdag 2 december 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee morgen geen tijd.
SCHAPENquote:Op donderdag 2 december 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Je bent echt wel heel naīef als je nu nog steeds in dat coronageneuzel varianten circus trapt.
BEHHHHH sheepleeeequote:
Dat is toch maar 1 aflevering per week nu?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:28 schreef Ama het volgende:
Morgen eindelijk beginnen aan nieuwe seizoen van Undercover. 👌🏻
Ik heb weer schapen vlak achter mijn huis. ❤️ Zo gezellig, normaal staan ze er maar één keer per jaar.quote:
Ok Willem Pedrosaquote:Op donderdag 2 december 2021 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik merkte op de snelweg wel dat het minder druk was, maar in Ede was het ramvol met auto's .. dus ja..quote:Op donderdag 2 december 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Aan de drukte op de weg vandaag te zien wordt dat "blijf zoveel mogelijk thuis" niet zo opgevolgd.
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb weer schapen vlak achter mijn huis. ❤️ Zo gezellig, normaal staan ze er maar één keer per jaar.
Ja maar moet er al twee kijken.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch maar 1 aflevering per week nu?
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Aan de drukte op de weg vandaag te zien wordt dat "blijf zoveel mogelijk thuis" niet zo opgevolgd.
het elektronische bord met "den haag tegrn corona" stond ook uitquote:Op donderdag 2 december 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Soms kijken ze me vet lang aan als ik in de woonkamer zit. Of het lijkt gewoon zo.quote:
Ik vond het lekker rustig toen er vorig jaar bijna niks mogelijk was. Dat scheelde wel in angstproblemen.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja de grens tussen de sociale angst en de corona-angst is vrij dun. Ze overlappen elkaar
Nee niet normaal joh. Het stond bij een bepaald stoplicht helemaal vast tot aan het centrum, mijn parkeerterrein dus. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Of dat nieuwe kruispunt is geen succes.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik merkte op de snelweg wel dat het minder druk was, maar in Ede was het ramvol met auto's .. dus ja..
Het is maar goed dat jij die truc goed in het snotje hebt.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee dat is de truc om mensen maar gespannen te laten. Niks aan de hand..gewoon doorlopen.
Niet je been breken tijdens het fietsen want dan hebben ze geen plekje voor je.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee dat is de truc om mensen maar gespannen te laten. Niks aan de hand..gewoon doorlopen.
Ede is niet voor niets een hotspot, #schijtaandeoverheid #yolo #onlygodcanjudgemequote:Op donderdag 2 december 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik merkte op de snelweg wel dat het minder druk was, maar in Ede was het ramvol met auto's .. dus ja..
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een soort mini file bij de rotonde als je van de snelweg afkomt. Geen idee waar, maar ik vond het een beetje apart.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet normaal joh. Het stond bij een bepaald stoplicht helemaal vast tot aan het centrum, mijn parkeerterrein dus. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Of dat nieuwe kruispunt is geen succes.
Gezien de cijfers daar verwondert het me ook niet echt.quote:
Dan moet die naar die glazen bunker in de bossen met die rare mannetjes toequote:Op donderdag 2 december 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet je been breken tijdens het fietsen want dan hebben ze geen plekje voor je.
Och het broodjes aap circus begint ook al?quote:
Jezusquote:
Die avondklok was zalig.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het lekker rustig toen er vorig jaar bijna niks mogelijk was. Dat scheelde wel in angstproblemen.
Dat is ook wel lichtelijk para.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezusen ik zit bij elke natte neus al te denken 'kut moet ik me laten testen? Wie doet m'n boodschappen?'
Haha dat zeg je nu al 2 jaar.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet je been breken tijdens het fietsen want dan hebben ze geen plekje voor je.
Nee dat is gewoon de pakketbezorger als freelance onderaannemerquote:Op donderdag 2 december 2021 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och het broodjes aap circus begint ook al?
Net Zoals het witte busje wat overal gezien wordt en kinderen meeneemt.
Als je van de a12 komt? Dat je zo'n smal weggetje af moet en dan op die rotonde uitkomt? Dat komt doordat daar ook de AH zit dus iedereen zit op elkaar te wachten. Kutrotonde. Fietsers komen ook van twee kanten.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een soort mini file bij de rotonde als je van de snelweg afkomt. Geen idee waar, maar ik vond het een beetje apart.
Dat was echt weird.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet die naar die glazen bunker in de bossen met die rare mannetjes toe
Ik merk daar best wel veel van, het is een stuk rustiger op straat en scheelt weer wat dronken joelende brabanders die langs fietsen.quote:
Dat ook weer niet, maar wel genoeg zelftesten gedaan al.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezusen ik zit bij elke natte neus al te denken 'kut moet ik me laten testen? Wie doet m'n boodschappen?'
En toen gingen er in april weer dingen open. Op zich leuk, maar de uitwerking ging even niet zo lekker.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het lekker rustig toen er vorig jaar bijna niks mogelijk was. Dat scheelde wel in angstproblemen.
Ja, ik kwam wel van de A12, maar ik heb die AH niet gezien, het is in ieder geval een hele stomme kronkelweg, dus het zou wel dezelfde weg kunnen zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je van de a12 komt? Dat je zo'n smal weggetje af moet en dan op die rotonde uitkomt? Dat komt doordat daar ook de AH zit dus iedereen zit op elkaar te wachten. Kutrotonde. Fietsers komen ook van twee kanten.
Iedereen wilde op de foto bij het bord “Welcome to CherryLips town”quote:Op donderdag 2 december 2021 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een soort mini file bij de rotonde als je van de snelweg afkomt. Geen idee waar, maar ik vond het een beetje apart.
De aantallen dalenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ede is niet voor niets een hotspot, #schijtaandeoverheid #yolo #onlygodcanjudgeme
The Garden Of Edequote:Op donderdag 2 december 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idereen wilde op de foto bij het bord “Welcome to CherryLips town”
Ja, dat begrijp ik maar al te goedquote:Op donderdag 2 december 2021 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Idereen wilde op de foto bij het bord “Welcome to CherryLips town”
Zwakkelingen zijn het, nu al opgeven terwijl de top zo dichtbij wasquote:
Ja het parkeerterrein van de AH zit op de brug zo ongeveer. Je ziet hem niet vanaf de rotonde. Maar daar zit de bioscoop ook en m'n ouders wonen in die richting dus rij er best vaak.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kwam wel van de A12, maar ik heb die AH niet gezien, het is in ieder geval een hele stomme kronkelweg, dus het zou wel dezelfde weg kunnen zijn
Iedereen is dood.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zwakkelingen zijn het, nu al opgeven terwijl de top zo dichtbij was
Ik denk het laatste..quote:Op donderdag 2 december 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is dood.
Of zit in de auto.
Jullie grenzen aan Duitsland.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden vorig jaar nogal een uitbraak na een feestje met carnaval.
Heeft iemand alle borden overplakt met “welcom to Corona city”
Again: verklaart wel het rijgedrag van sommigen.quote:
Piquote:
Ik ben de laatste die zegt dat ze een goede chauffeur is, snap nog steeds niet dat ik ben geslaagd met afrijden, maar ik zie soms van die acties dat ik denk "ik val nog reuze mee, ik doe het niet zo slecht".quote:Op donderdag 2 december 2021 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Again: verklaart wel het rijgedrag van sommigen.
Yi boh lai beng duk (1996) - IMDbquote:Op donderdag 2 december 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De superkiller bloedspuitvariant.
dat je dit kentquote:Op donderdag 2 december 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yi boh lai beng duk (1996) - IMDb![]()
Ik kijk wel vaak even nieuwsgierig naar binnen als ik langs zo'n kamikaze chauffeur rijd en 9/10 keer is het een vrouwquote:Op donderdag 2 december 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die zegt dat ze een goede chauffeur is, snap nog steeds niet dat ik ben geslaagd met afrijden, maar ik zie soms van die acties dat ik denk "ik val nog reuze mee, ik doe het niet zo slecht".
Gastquote:Op donderdag 2 december 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Panische upload v/d dag https://www.dumpert.nl/item/6611958_6dd50d8f
Je onderschat m'n liefde voor niche-onzin geloof ik.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
Panische upload v/d dag https://www.dumpert.nl/item/6611958_6dd50d8f
Blijkbaar.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je onderschat m'n liefde voor niche-onzin geloof ik.
Dat staat niet op het afhaalmenu bij de Chineesquote:Op donderdag 2 december 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yi boh lai beng duk (1996) - IMDb![]()
Hij zat ooit in een dvd-box die ik gekocht heb voor minder dan een tientje.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Lekker obscuur
Had je graag een ebolaburger gehad dan?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat staat niet op het afhaalmenu bij de Chinees
Bij de chinees hebben ze meestal geen burgers toch?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je graag een ebolaburger gehad dan?
Dat was te dodelijk om zich te kunnen verspreidenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in 2014 gingen we allemaal dood aan ebola.
Het krijgen was wel doodgaan ja.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja in 2014 gingen we allemaal dood aan ebola.
En dat krijg je vaak via bloed of speeksel toch?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was te dodelijk om zich te kunnen verspreiden
Dat was de samenvatting van de film.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de chinees hebben ze meestal geen burgers toch?
Vooral in de supermarkt in Ede.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat krijg je vaak via bloed of speeksel toch?
Volgens mij moet je je boodschappen op andere plaatsen gaan doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vooral in de supermarkt in Ede.
Ja via alle 'lichaamssappen', beetje zoals aidsquote:Op donderdag 2 december 2021 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat krijg je vaak via bloed of speeksel toch?
Nee dat is nooit goed onderzocht, als het uitbrak in een dorp was vaak snel het hele dorp dood waardoor de uitbraak klein bleef.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja via alle 'lichaamssappen', beetje zoals aids
Bijzonder synopsis ... Maar burgers bij de chinees heb ik alsnog nooit gezienquote:Op donderdag 2 december 2021 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was de samenvatting van de film.
Viezerik neukt aap en loopt ebola op. Blijkbaar wordt 'ie er niet ziek van, maar hij verspreidt het wel. Baas ziek en dood, diens vrouw ziek en dood en om z'n hachje te redden maakt hoofdpersoon er burgers van. Meer dood door ebola.
Einde.
Dan moet je hier in de snackbarren kijken.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder synopsis ... Maar burgers bij de chinees heb ik alsnog nooit gezien
Jawel, is vrij duidelijk dat het zich verspreid door speeksel, bloed en ontlasting. Maar het verspreid zich meestal pas als de drager al doodziek is, dus weinig contact en vrij snel dood waardoor er weinig kans op grote verspreiding is.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is nooit goed onderzocht, als het uitbrak in een dorp was vaak snel het hele dorp dood waardoor de uitbraak klein bleef.
Ik heb het toen nog een behoorlijke tijd rustig aan gedaan met sociale contacten, ook vanwege kwetsbare ouders die ik af en toe moet helpen. De laatste tijd ben ik weer vrij druk en merk ik dat ik ook weer vatbaarder ben voor angsten.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En toen gingen er in april weer dingen open. Op zich leuk, maar de uitwerking ging even niet zo lekker.
Vrouwen kunnen ook ziektes overbrengen.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Maar kunnen we het niet gewoon over eten of vrouwen hebben, of een combinatie ervan ipv over ziektes
quote:Op donderdag 2 december 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Maar kunnen we het niet gewoon over eten of vrouwen hebben, of een combinatie ervan ipv over ziektes
Ja en van eten kun je ook ziek wordenquote:Op donderdag 2 december 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen ook ziektes overbrengen.
En ze bloeden uit gaten.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had het over burgers.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
Die hebben ze in Nederland nu ook voor mensen met prikangst!quote:Op donderdag 2 december 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de VS is er gewoon een lieve labrador bij de vaccinatie als je wil. Kun je beetje knuffelen.
Bij die ebolaburgers moet ik gelijk aan een nummer van Stromae denkenquote:
In NL ookquote:Op donderdag 2 december 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de VS is er gewoon een lieve labrador bij de vaccinatie als je wil. Kun je beetje knuffelen.
*hatsjoe*quote:Op donderdag 2 december 2021 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hebben ze in Nederland nu ook voor mensen met prikangst!
Dus je krijgt er een bak babi pangang bij?quote:Op donderdag 2 december 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
en 25kg jappenkak voor jouquote:Op donderdag 2 december 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus je krijgt er een bak babi pangang bij?
Ik probeer wel meer dingen te ondernemen maar dat is lastig als je steeds mensen uit je aura wilt slaan.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het toen nog een behoorlijke tijd rustig aan gedaan met sociale contacten, ook vanwege kwetsbare ouders die ik af en toe moet helpen. De laatste tijd ben ik weer vrij druk en merk ik dat ik ook weer vatbaarder ben voor angsten.
Ik denk dat als je een treetje bier en een kip aanbied in Nederland dat er ook nog veel extra een pirkje laten zetten.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waar!!!quote:Op donderdag 2 december 2021 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Die hebben ze in Nederland nu ook voor mensen met prikangst!
Honden likken graag aan poep en aan anussen.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje pindakaas aan je snikkel en je voelt er niks meer van
Beetje retorische vraag wel ditquote:
Iets wat je niet hebt, kan je geen moeite mee hebben?quote:
"Je gaat vooral 's ochtends naar de bioscoop, omdat de zaal dan leger is? Waarom? Vind je menigten eng?"quote:
Nee, iedereen heeft moeite met het OV. Daar geen moeite mee hebben, is een stoornis, lijkt me.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets wat je niet hebt, kan je geen moeite mee hebben?
Of eten koken.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
die zit in de zorg?quote:Op donderdag 2 december 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wil ik wel voor mijn booster.
Mijn vriendin krijgt volgende week al booster
Ja, nuttige vraag zo.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Je gaat vooral 's ochtends naar de bioscoop, omdat de zaal dan leger is? Waarom? Vind je menigten eng?"
"Nee omdat er een pandemie heerst en omdat ik agressief word als mensen door de film heen lullen en appen."
Het zijn echt lastige tijden voor veel mensen met angstproblemen.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer wel meer dingen te ondernemen maar dat is lastig als je steeds mensen uit je aura wilt slaan.
"Heb je moeite met het OV?" Wordt er dan gevraagd.
Denk het niet, maar heb er op 7 maart 2020 voor het laatst gebruik van gemaakt
Het is heel dubbel, want door dingen te doen en door te zetten wordt het makkelijker, maar het wordt door Corona wel weer een stuk moeilijker.
Van die mensen die het leuker vinden om 2,5 uur met het OV te reizen ipv 20 minuutjes met de auto vind ik maar engquote:Op donderdag 2 december 2021 23:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, iedereen heeft moeite met het OV. Daar geen moeite mee hebben, is een stoornis, lijkt me.
In ziektes overbrengen ook.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste mannen zijn daar een stukje beter in.
Vergelijkbare reistijd, niet hoeven parkeren en een biertje kunnen drinken.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die mensen die het leuker vinden om 2,5 uur met het OV te reizen ipv 20 minuutjes met de auto vind ik maar eng
Ja dat heb ik dus allemaal nietquote:Op donderdag 2 december 2021 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergelijkbare reistijd, niet hoeven parkeren en een biertje kunnen drinken.
M'n ouders hebben hem al. Snap niet helemaal hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Ik moet nog een paar maanden wachten anders was ik ook vast gegaan.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrouwentoiletten zijn de voorportalen naar de hel.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In ziektes overbrengen ook.
Anxiety voor gevorderden.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zijn echt lastige tijden voor veel mensen met angstproblemen.
Denk dat ze het doen om Mariah Carey te verbiedenquote:Op donderdag 2 december 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Wtf waarom is de EU zo’n woke circus geworden?
NWS / Geschrokken eurocommissaris door het stof om kerstgroet-ban
Ja, dat wel jaquote:Op donderdag 2 december 2021 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwentoiletten zijn de voorportalen naar de hel.
Yesss, de NS heeft weer storing, nu is mijn reis nog langer!quote:Op donderdag 2 december 2021 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die mensen die het leuker vinden om 2,5 uur met het OV te reizen ipv 20 minuutjes met de auto vind ik maar eng
Oh das een goede zaak.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze het doen om Mariah Carey te verbieden
Mijn vriend net voor kerst.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snelle huisarts? Mijn ouders moeten nog even. Ik zal binnenkort ook wel eens aan de beurt zijn.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben hem al. Snap niet helemaal hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen. Ik moet nog een paar maanden wachten anders was ik ook vast gegaan.
Stel jezelf op de huishoudbeurs voor.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Snap ik niks van, pleinangst en die shit.
Aanstellerij.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap het ook niet, dat is ook een beetje het probleem.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee de GGD had een fout gemaakt zeiden ze. Ze konden zo naar binnen lopen en hem halen, als ze hun vorige vaccinatiebewijzen maar konden laten zien. Er moest wel specifiek zes maanden tussen zitten.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snelle huisarts? Mijn ouders moeten nog even. Ik zal binnenkort ook wel eens aan de beurt zijn.
Ja daar is het begonnen denk ikquote:Op donderdag 2 december 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel jezelf op de huishoudbeurs voor.
Dat valt toch gewoon onder zelfkastijding?quote:Op donderdag 2 december 2021 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stel jezelf op de huishoudbeurs voor.
Dat is heel menselijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar is het begonnen denk ik
Hoi.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:17 schreef Flory het volgende:
[..]
Mijn vriend net voor kerst.
In België.
Je mag mijne kopenquote:Op donderdag 2 december 2021 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi.
Wil voor mij een kerst UI maken?
Ik heb weleens in een trein gezeten vol vrouwen die naar de huishoudbeurs gingen.Word af en toe nog gillend wakker.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt toch gewoon onder zelfkastijding?
O Jezusquote:Op donderdag 2 december 2021 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de GGD had een fout gemaakt zeiden ze. Ze konden zo naar binnen lopen en hem halen, als ze hun vorige vaccinatiebewijzen maar konden laten zien. Er moest wel specifiek zes maanden tussen zitten.
quote:Op donderdag 2 december 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk kom je dit trauma ooit nog te boven, ik leef met je meequote:Op donderdag 2 december 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens in een trein gezeten vol vrouwen die naar de huishoudbeurs gingen.Word af en toe nog gillend wakker.
Dat hoop ik ook nietquote:Op donderdag 2 december 2021 23:21 schreef Flory het volgende:
Ik heb opeens een vlek voor rechteroog en zie soms gekke stipjes![]()
Moet morgenochtend naar oogarts, iets over netvliesloslating, hoop dat het dat niet is.
Krijg je angstkloppingen als je in de super door het gangpad met schoonmaakartikelen loopt?quote:Op donderdag 2 december 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuurlijk!quote:Op donderdag 2 december 2021 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoi.
Wil je voor mij een kerst UI maken?
Vanmorgen m'n laatste training gehad, eens zien of ik weer zonder zijwieltjes kan.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb tijden op professioneel niveau gespeeld.
Ik kan echt niet bedenken waar ik die papiertjes heb gelaten.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook even gaan zoeken, lichtelijk in paniek.
Dit is een beetje het tegenovergestelde als een luxe jacht vol premium halfblote vrouwen.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens in een trein gezeten vol vrouwen die naar de huishoudbeurs gingen.Word af en toe nog gillend wakker.
Nu helemaal los op swingerspad?quote:Op donderdag 2 december 2021 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen m'n laatste training gehad, eens zien of ik weer zonder zijwieltjes kan.
Als ik de ping van een magnetron hoor. Ik spring automatisch aan de kant voor alle scootmobiels die op het gratis vreten af komen.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijg je angstkloppingen als je in de super door het gangpad met schoonmaakartikelen loopt?
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een beetje het tegenovergestelde als een luxe jacht vol premium halfblote vrouwen.
Die heb je waarschijnlijk echt niet nodig. Dan kan half Nederland geen booster meer krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan echt niet bedenken waar ik die papiertjes heb gelaten.
Ja zoiets, maar dat kan wel een teken zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet![]()
Zijn die stipjes niet gewoon floaters?
Zaterdag de eerste orgie.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu helemaal los op swingerspad?
Nee, dat leek me ook niet logisch, dus ik zal nog maar niet beginnen met alles overhoop halenquote:Op donderdag 2 december 2021 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb je waarschijnlijk echt niet nodig. Dan kan half Nederland geen booster meer krijgen.
Zijn wel meestal die typetjes.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu helemaal los op swingerspad?
Dan heb ik al 20 jaar tekenenquote:Op donderdag 2 december 2021 23:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dat kan wel een teken zijn
Staat toch in je QR verwerkt?quote:Op donderdag 2 december 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat leek me ook niet logisch, dus ik zal nog maar niet beginnen met alles overhoop halen
Je moest bij de eerdere vaccinaties ook van alles meenemen eigenlijk, maar daar werd niet naar gekeken. Mijn vader heeft vandaag een afspraak voor de booster gemaakt en hij zei dat ze direct in het systeem konden zien wanneer de vorige vaccinaties waren etc.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat leek me ook niet logisch, dus ik zal nog maar niet beginnen met alles overhoop halen
Ja iets met sneeuw enzoquote:Op donderdag 2 december 2021 23:23 schreef Flory het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Moet wel even afwachten wat het is met mijn oog, maar zeg maar vast wat je zou willen
Dat is niet kerstigquote:Op donderdag 2 december 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Make America Great Again petje op?
Ja Buda, ok Budaquote:Op donderdag 2 december 2021 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan heb ik al 20 jaar tekenen![]()
Even rustig afwachten wat de oogarts zegt en niet gaan googledokteren
Heb je het niet in je gele boekje laten zetten?quote:Op donderdag 2 december 2021 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rood Make America Great Again kerstmutsjequote:Op donderdag 2 december 2021 23:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Met je huidige ui neem ik aan?
Wil je verder nog iets kerstigs rood, mutsje ofzo?
Neequote:Op donderdag 2 december 2021 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rood Make America Great Again kerstmutsje
Jaquote:Op donderdag 2 december 2021 23:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Met je huidige ui neem ik aan?
Wil je verder nog iets kerstigs rood, mutsje ofzo?
Neequote:Op donderdag 2 december 2021 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je het niet in je gele boekje laten zetten?
Hij was wel leukquote:Op donderdag 2 december 2021 23:44 schreef Recce het volgende:
Misschien weer een keer South Park proberen. De trailer van de laatste aflevering is best leuk:
Starlink is a revolutionary artificial intelligence system built by Cyberdyne Systems for SAC-NORAD.quote:Op donderdag 2 december 2021 23:59 schreef Recce het volgende:
Om 00:12 uur zo een lancering van SpaceX:
Ohhhhquote:Op vrijdag 3 december 2021 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben je hier niet veilig!
* Recce wijst naar UitStraling
quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan ben je hier niet veilig!
* Recce wijst naar UitStraling
Oh ik hou wel van wijnquote:Op vrijdag 3 december 2021 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal begint-ie met een glaasje wijn en wat snaakse opmerkingen.
Welterusten!quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan kom ik er morgen op terug goed? Dan ga ik nu slapen
Dit is correct.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Meestal begint-ie met een glaasje wijn en wat snaakse opmerkingen.
Ik twijfel nog tussen wat herstbiertjes, een flesje chenin blanc of een hartverwarmende whisky.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig
Morgen heb ik wijn, een rode, jij?
Gezellig! Mogen we gokken op hoe lang Mazikeen blijft?quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen wat herstbiertjes, een flesje chenin blanc of een hartverwarmende whisky.
ik mis nog wat uurtjes in de avond, dus ben denk ik ook op de bank in slaap gedonderdquote:Op vrijdag 3 december 2021 06:21 schreef Karzai het volgende:
Jij hebt niet erg lang geslapen scholletje?
Succes vandaag met je sollicitatiequote:
Hoe klinkt @Haags dan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*zet haags stemmetje*
Goedmeuning
ook zo lekker geslapen?quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:55 schreef gianni61 het volgende:
Ballieballieballieballieballieballieballieballieballie
ja, op zich heb ik vandaag niks te klagenquote:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaahKlinkt wel een stuk hoger dan ik dacht.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook prima geslapen voor het eerst deze week
Met een ander?quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om tien uur nog een gesprek.
Ik zie her en der al wat kerstbomen, vind het wel wat vroegquote:Op vrijdag 3 december 2021 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend maar eens een kerstboom uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |