SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
en de airmilesquote:
Jemigquote:
Gewoon wat handdoeken doen danquote:Op donderdag 2 december 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de wasmachine op 95 graden laten draaien met twee vaatwastabletten erin. Nu durf ik het beddengoed niet te wassen.
In de vaatwasser met een scheutje Robijn?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de wasmachine op 95 graden laten draaien met twee vaatwastabletten erin. Nu durf ik het beddengoed niet te wassen.
Er zijn vast mensen die dit doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de vaatwasser met een scheutje Robijn?
Ken ook mensen die knakworsten warm maken in de waterkoker, maar ik zal geen namen noemenquote:Op donderdag 2 december 2021 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die dit doen.
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken ook mensen die knakworsten warm maken in de waterkoker, maar ik zal geen namen noemen
Of pasta koken in de waterkoker.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken ook mensen die knakworsten warm maken in de waterkoker, maar ik zal geen namen noemen
Dat laatste is wel een goeie life hack zegquote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Of pasta koken in de waterkoker.
Of hun onderbroeken uitkoken in de waterkoker op de hotelkamer.
Je zegt enge dingen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Of pasta koken in de waterkoker.
Je zegt dit met zoveel vertrouwen dat je dat waarschijnlijk zelf doetquote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ker-op-je-hotelkamerquote:Op donderdag 2 december 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zegt dit met zoveel vertrouwen dat je dat waarschijnlijk zelf doet
Was dat je inspiratiebron?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ker-op-je-hotelkamer
Spanning ende sensatie ;Dquote:Op donderdag 2 december 2021 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerder vanavond ging hier het brandalarm af. Dus allemaal naar buiten.. Bleek niet veel aan de hand te zijn. Iemand had zijn eten laten aanbranden...
Yup.quote:
in de luchtquote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
Waar zal ik eens gaan vliegen met m'n sportvliegtuigje?
Texelquote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
Wat zijn de opties?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup.
Was wel een bewoner die het nodig vond om terug naar binnen te gaan om zijn bodywarmer te halen..![]()
Maar ja ze wonen hier natuurlijk niet vanwege zweetvoeten laten we maar zeggen..
Heb je foto?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
Had je bijna weer kunnen verhuizen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerder vanavond ging hier het brandalarm af. Dus allemaal naar buiten.. Bleek niet veel aan de hand te zijn. Iemand had zijn eten laten aanbranden...
oh dacht echt vliegtuigjequote:Op donderdag 2 december 2021 20:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een goede optie!
[..]
Bijna alle vliegvelden ter wereld zitten in de sim.
Tenzing-Hillary Airport, Lukla (Nepal)quote:Op donderdag 2 december 2021 20:40 schreef Recce het volgende:
Breda International Airportquote:Op donderdag 2 december 2021 20:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een goede optie!
[..]
kon maar nodig wezen hequote:Op donderdag 2 december 2021 20:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor deze constructieve bijdrage.
Dat is vreselijk!quote:Op donderdag 2 december 2021 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzing-Hillary Airport, Lukla (Nepal)
heeft een echt leven?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Weet hier iemand wat er met DerRabbit gebeurd is?
en nieuwe wheel of timequote:Op donderdag 2 december 2021 20:43 schreef Ama het volgende:
Morgen nieuwe video van Eskimo Callboy.
Ohja moet ik nog verder kijken maar wacht wel tot alles er is. Vind steeds wachten irritant.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
En weer een dag vol mooie en leuke dingen
Dit staat heel raar zo onder elkaar.quote:
jaquote:Op donderdag 2 december 2021 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Weet hier iemand wat er met DerRabbit gebeurd is?
de ene post staat toch echt los van de andere postquote:Op donderdag 2 december 2021 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dit staat heel raar zo onder elkaar.
Oepsiequote:Op donderdag 2 december 2021 20:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk ik anders over na mn reanimatie oproep van net
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:49 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup.
Was wel een bewoner die het nodig vond om terug naar binnen te gaan om zijn bodywarmer te halen..![]()
Maar ja ze wonen hier natuurlijk niet vanwege zweetvoeten laten we maar zeggen..
ja, maar eerst bij nieuwe huis checken of er post ligt..quote:
De poscode?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maar eerst bij nieuwe huis checken of er post ligt..
oh en loterij bellen want mijn decemberkalenders zijn niet bezorgd
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb nog heel oud spul van CH Products. Rudder en een joystick met veel knoppen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:47 schreef mschol het volgende:
flightsim.. wil ik nog altijd een goeie yoke en rudders ed voor hebben
iets waar ik best ook wat geld in wil zinken om beetje fatsoenlijk te kunnen vliegen
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
Eeuhm, de baan in Lukla is te steil. Ik had de snelheid eruit laten lopen na de landing en nu kom ik niet meer omhoog, zelfs niet met vol gas.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
Eeuhm, de baan in Lukla is te steil. Ik had de snelheid eruit laten lopen na de landing en nu kom ik niet meer omhoog, zelfs niet met vol gas.
[ afbeelding ]
omdraaien en weer opstijgenquote:Op donderdag 2 december 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, kwam niet meer vooruit. Ik had misschien achteruit kunnen rijden en dan draaien? Ik denk alleen dat-ie dan op z'n staart gaat staan als je afremt.quote:
kan je 'm nie tin z'n vrij zetten en op zwaartekracht laten rollen?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, kwam niet meer vooruit. Ik had misschien achteruit kunnen rijden en dan draaien? Ik denk alleen dat-ie dan op z'n staart gaat staan als je afremt.
Hoe is het Kirby?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo fijn dat ik weer kan ademen.
ik wil iets als de bravo throttle quadrant en alpha flighr controls beide van honeycombquote:Op donderdag 2 december 2021 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog heel oud spul van CH Products. Rudder en een joystick met veel knoppen.
de nederlandse loterij.. bij krassen.nl wat december krasloten gekocht vorige week maar nog steeds niet binnen, en das wat langquote:
mogelijk nieuwe verzekering of VVEquote:En van wie verwacht je zo snel post ?:P
Ik vind Kirby ook wel schattig met van die kraaloogjesquote:Op donderdag 2 december 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik bol en rond ben?
Gelukt! Rem eraf en direct vol sturen zodat ik geen snelheid kreeg. Even opgestegen en nu ben ik wel bovengekomen. Ze hebben een Budahotel!quote:Op donderdag 2 december 2021 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je 'm nie tin z'n vrij zetten en op zwaartekracht laten rollen?
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukt! Rem eraf en direct vol sturen zodat ik geen snelheid kreeg. Even opgestegen en nu ben ik wel bovengekomen. Ze hebben een Budahotel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:07 schreef Recce het volgende:
. Ze hebben een Budahotel!
[ afbeelding ]
In dat geval. Mijn pasfotoquote:Op donderdag 2 december 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Kirby ook wel schattig met van die kraaloogjes
Ja, die zijn mooi inderdaad, maar daar is de prijs ook naar.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil iets als de bravo throttle quadrant en alpha flighr controls beide van honeycomb
Niet zichtbaar?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, daar ging een plaatje van Kirby ?
Nu welquote:
Je staat er mooi opquote:Op donderdag 2 december 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat geval. Mijn pasfoto![]()
[ afbeelding ]
Thank you for noticingquote:Op donderdag 2 december 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je staat er mooi opNieuwe schoenen?
ik heb er 4 gedraaid vandaag..quote:Op donderdag 2 december 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was nummer twee draait in de wasmachineGaat lekker
Ik hou het even bij 2, morgen weer een dagquote:Op donderdag 2 december 2021 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb er 4 gedraaid vandaag..
zo nog ff schoon beddengoed er op fietsen
elke 2-3 dagen schoon beddengoedquote:Op donderdag 2 december 2021 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou het even bij 2, morgen weer een dag![]()
En oehhhh schoon beddengoed
Uhm.. ik doe dat elke week, het moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
elke 2-3 dagen schoon beddengoed
Ik snap Twitter nietquote:
Zo leuk vind ik dat gehannes met een dekbed niet dat ik dat zou doenquote:Op donderdag 2 december 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven. Dan ben je continu aan het wassen.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik gebruik het letterlijk alleen om te mopperen.quote:
Veel werk voor je moeder.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het kost me 5 minuutjes ondertussenquote:Op donderdag 2 december 2021 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo leuk vind ik dat gehannes met een dekbed niet dat ik dat zou doen
Ik ook niet, doe 1x per week.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Zo leuk vind ik dat gehannes met een dekbed niet dat ik dat zou doen
Neuh, heb meerdere sets. Das dan gewoon 1x in de week wassenquote:Op donderdag 2 december 2021 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een beetje overdreven. Dan ben je continu aan het wassen.
Oh ja, handig. Volgens mij heeft mr. Wattenschijfje ook puur alleen daarom een Twitteraccountquote:Op donderdag 2 december 2021 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik het letterlijk alleen om te mopperen.Ooit gezeik met zi.ggo bij m'n ouders, zij bellenbellenbellen, ik mopper op twitter en krijg een berichtje van "joh, drop je nummer in DM, dan bellen we je" en toen was het binnen een week gefixt. En nu dus weer mopperen.
met een winterdekbed van 220x240? Dat red ik niet. En na afloop 10min bijkomen van dat sjorrenquote:Op donderdag 2 december 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het kost me 5 minuutjes ondertussen
het ziet er dan niet altijd netjes uit maar wel functioneel
Ja, ik was bij HF aan het kijken wat ze op het menu hadden staan komende weken, zit er vis in een vegetarisch gerecht. Flikker op.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, handig. Volgens mij heeft mr. Wattenschijfje ook puur alleen daarom een Twitteraccount
Huehue, sjorren.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:19 schreef Puala het volgende:
[..]
met een winterdekbed van 220x240? Dat red ik niet. En na afloop 10min bijkomen van dat sjorren![]()
Oh ja, want vis is vegetarischquote:Op donderdag 2 december 2021 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik was bij HF aan het kijken wat ze op het menu hadden staan komende weken, zit er vis in een vegetarisch gerecht. Flikker op.
Uitbesteden dan maar :pquote:Op donderdag 2 december 2021 21:19 schreef Puala het volgende:
[..]
met een winterdekbed van 220x240? Dat red ik niet.
Huehuehuequote:En na afloop 10min bijkomen van dat sjorren![]()
Daar moest ik dus even over mopperen.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, want vis is vegetarisch
Beetje whiepen in 146 karaktersquote:Op donderdag 2 december 2021 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, handig. Volgens mij heeft mr. Wattenschijfje ook puur alleen daarom een Twitteraccount
Ik zal t op mn tinderprofiel zettenquote:
beetje voorspelbaar jaquote:[..]
Huehuehue
de reactie waarvan je wist dat die ging komen
Je kan ook gewoon publiekelijk afstand doen van de opmerking.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
Die maxime meiland heeft wel pech met wat die moeder heeft geschreven zeg
Brrrrr. Gelukkig zitten ze niet aan wat ín de doos zit.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ooit een hello fresh chauffeur tegen het passagiersportier van z'n busje zien staan pissen.
Hello, heel fresh
ja ze heeft toch niet dat boek geschreven :pquote:Op donderdag 2 december 2021 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon publiekelijk afstand doen van de opmerking.
godverquote:Op donderdag 2 december 2021 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brrrrr. Gelukkig zitten ze niet aan wat ín de doos zit.
huehue
Dat denk jijquote:Op donderdag 2 december 2021 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brrrrr. Gelukkig zitten ze niet aan wat ín de doos zit.
huehue
Het moet wel precies goed want anders word ik er 's avonds chagrijnig van en sta ik het om half een nog een keer te doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het kost me 5 minuutjes ondertussen
het ziet er dan niet altijd netjes uit maar wel functioneel
met genoeg training krijg je overal handigheid inquote:Op donderdag 2 december 2021 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het moet wel precies goed want anders word ik er 's avonds chagrijnig van en sta ik het om half een nog een keer te doen.
Nou ik denk dat de combi van niet publiekelijk afstand doen en je kind naar de witte school doen niet heel handig isquote:Op donderdag 2 december 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze heeft toch niet dat boek geschreven :p
overal maar altijd dat afstand moeten doen
Begrijp sowieso niet waarom die mensen zoveel aandacht krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
Die maxime meiland heeft wel pech met wat die moeder heeft geschreven zeg
Het was niet eens haar opmerkingquote:Op donderdag 2 december 2021 21:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon publiekelijk afstand doen van de opmerking.
Waarom zou je tegen je eigen busje gaan pissen?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
Heb ooit een hello fresh chauffeur tegen het passagiersportier van z'n busje zien staan pissen.
Hello, heel fresh
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje whiepen in 146 karakters
oh geen idee waar het kind naar toe gaatquote:Op donderdag 2 december 2021 21:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de combi van niet publiekelijk afstand doen en je kind naar de witte school doen niet heel handig is
omdat je door wind anders over jezelf staat te pissenquote:Op donderdag 2 december 2021 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen je eigen busje gaan pissen?
Ik denk niet dat het echt zijn busje was.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen je eigen busje gaan pissen?
niet zijn eigen iddquote:Op donderdag 2 december 2021 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt zijn busje was.
Daar had-ie dan beter over na moeten denken.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat je door wind anders over jezelf staat te pissen
Ik vroeg me al af waar die continue geldstroom vandaan kwam, maar dat is nog een aardige lijst en niet de minste namen.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
Albelli is niet het enige bedrijf dat zijn samenwerking met de Meilandjes geen vervolg geeft. Ook onder meer Hallmark, NIVEA, Milka en Hello Fresh willen niet meer met de familie geassocieerd worden. Talpa liet weten wel door te gaan met de tv-programma's rond de familie.
nou bedankt mams
Allemaal bang dat ze gecancelled wordenquote:Op donderdag 2 december 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
Albelli is niet het enige bedrijf dat zijn samenwerking met de Meilandjes geen vervolg geeft. Ook onder meer Hallmark, NIVEA, Milka en Hello Fresh willen niet meer met de familie geassocieerd worden. Talpa liet weten wel door te gaan met de tv-programma's rond de familie.
nou bedankt mams
Wel het busje waar-ie verder mee moest rijden. Ik zou niet in m'n eigen pislucht willen werken.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt zijn busje was.
Zit je in je nieuwe dure huis.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
nou bedankt mams
En de hypotheek loopt door.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je in je nieuwe dure huis.
zouden ze die nog hebben?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de hypotheek loopt door.
ja gaat die bedrijven echt niet om wat er gezegd isquote:Op donderdag 2 december 2021 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Allemaal bang dat ze gecancelled worden
Ze hadden er al nooit aan moeten beginnen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
nou bedankt mams
Hm, oh ja.. dat kan ook nog ..quote:
Ja, bedanktquote:Op donderdag 2 december 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
nou bedankt mams
IJsdraakje weetquote:Op donderdag 2 december 2021 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bedankt
Niet meer overal die lui om je oren krijgen.
ik heb niks met de Meilandjes verder maar dit is natuurlijk vreselijk politiek correct gedragquote:Op donderdag 2 december 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
nou bedankt mams
Dat is een goede bijvangstquote:Op donderdag 2 december 2021 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bedankt
Niet meer overal die lui om je oren krijgen.
Weinig is al te veel.quote:
Scuzi. Mobiel posten ditdat.quote:
Zolang je maar niet "opzoek" schrijft.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterft het topic nou op een tikfout?
jouw schultquote:Op donderdag 2 december 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik ooit niets meer kan dan ga ik dat ook worden.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Al die rekroeters (aanneemmensjes); Haaaaai ik ben opzoek naar..
kkkkkkkkkkkkkkkrrrrrrr
Als ik dat moet gaan doen, maak ik mezelf van kant hoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik ooit niets meer kan dan ga ik dat ook worden.
Er zijn ook aanneemmensjes die wel wat kunnen, maar helaas zijn er enkelen die het keihard verpesten voor de rest.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik ooit niets meer kan dan ga ik dat ook worden.
Kreeg laatst nog een waanzinnig goed aanbod waarbij mijn salaris ongeveer gehalveerd zou wordenn.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik dat moet gaan doen, maak ik mezelf van kant hoor.
Wauw dat is wel echt een serieus goed aanbodquote:Op donderdag 2 december 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg laatst nog een waanzinnig goed aanbod waarbij mijn salaris ongeveer gehalveerd zou wordenn.
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Al die rekroeters (aanneemmensjes); Haaaaai ik ben opzoek naar..
kkkkkkkkkkkkkkkrrrrrrr
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor 1 dag in de week?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kreeg laatst nog een waanzinnig goed aanbod waarbij mijn salaris ongeveer gehalveerd zou wordenn.
dan moet ie wel heeeeeeeeeeeeeeel interessant zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben een webinar van 2 uur en 56 minuten aan het luisterenhet mag ook wat minder lang hoor
Uhm, ja en nee... hij is vooral heel nuttigquote:Op donderdag 2 december 2021 21:48 schreef Koen66 het volgende:
da
[..]
dan moet ie wel heeeeeeeeeeeeeeel interessant zijn
over cavia's?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ben een webinar van 2 uur en 56 minuten aan het luisterenhet mag ook wat minder lang hoor
Over iets wat jullie vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel saai vindenquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
One flew over the cavia nest
Iewquote:Op donderdag 2 december 2021 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over iets wat jullie vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel saai vinden
Sociale zekerheid
integendeelquote:Op donderdag 2 december 2021 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over iets wat jullie vast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel saai vinden
Sociale zekerheid
oh nee hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 21:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sociale zekerheid
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:55 schreef Recce het volgende:
Hmm, even wat rondgelezen over Omikron. We are fucked.
ik luister lekker nietquote:Op donderdag 2 december 2021 21:55 schreef Recce het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:55 schreef Recce het volgende:
Dagje ruilen?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zeg je nou dat mijn werk Iew is?![]()
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zeg je nou dat mijn werk Iew is?![]()
Nee, ik denk dat ik dan 'per ongeluk' kopjes koffie over lastige gasten laat vallen.quote:
Ja doe ik met tomatensoepquote:Op donderdag 2 december 2021 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik dan 'per ongeluk' kopjes koffie over lastige gasten laat vallen.
"OEPS"quote:
en dan uiteraard over zo'n hypochonder... "IK BLOED HIMMEL LEEEEEEEG... ALS EEN RUND... AAARGH, DE PIJN, HET LEED... KIJK DAN... BLOED!!!!!!!!!"quote:
Net als Rutte?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik dan 'per ongeluk' kopjes koffie over lastige gasten laat vallen.
Geen actieve herinnering aanquote:
https://www.nu.nl/290362/(...)ens-coronadebat.htmlquote:Op donderdag 2 december 2021 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen actieve herinnering aan
Ja, ik had op een linkje gehoopt.quote:
Zegt ie nou godver?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/290362/(...)ens-coronadebat.html
Och, ruimt wat ongevaccineerden op.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
R van omikron is ongeveer 3 in Zuid-Afrika. De R van delta is daar nu ongeveer 0,8.
Besmettelijker maar hopelijk veel milder ziekteverloop.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
R van omikron is ongeveer 3 in Zuid-Afrika. De R van delta is daar nu ongeveer 0,8.
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/290362/(...)ens-coronadebat.html
Als het ziekteverloop milder is, hoeft dat geen drama te zijn.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
We krijgen meer sars en dat is prima, viva coronaquote:Op donderdag 2 december 2021 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Daarom moest ik 'm weer even delen.quote:
Is dat iets nieuws danquote:Op donderdag 2 december 2021 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
De christengekkies zijn nu op hun kut getrapt iig
Tja, punt is dat de vaccins minder werken bij omikron. Hopelijk werken ze wel beter dan de immuniteit van een eerder doorgemaakte infectie. In Zuid-Afrika kun je ervan uitgaan dat bijna iedereen al corona heeft gehad.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ruimt wat ongevaccineerden op.
De bond van het nuilen.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
de bond tegen het vloeken had het ook al opgemerkt
z'n eikel verbrand aan dampende koffiequote:Op donderdag 2 december 2021 22:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Ja, gaat wel, eh.. eigenlijk niet, hihi."
Daar kun je nog niet veel over zeggen omdat er nog te weinig tijd is geweest voor zieken om dood te gaan.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Besmettelijker maar hopelijk veel milder ziekteverloop.
Volgens mij zijn ze daar nog niet over uit.
Mja, weet je, er valt nog geen kloot over te zeggen, dus ik weiger om meteen van het ergste uit te gaan.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, punt is dat de vaccins minder werken bij omikron. Hopelijk werken ze wel beter dan de immuniteit van een eerder doorgemaakte infectie. In Zuid-Afrika kun je ervan uitgaan dat bijna iedereen al corona heeft gehad.
dit. En als die beloofde Corona pillen eens van de grond komenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het ziekteverloop milder is, hoeft dat geen drama te zijn.
Het vermaak tussendoor was van korte duur.quote:
Die hello fresh busjes zien er sowieso altijd uit alsof je van de sloop zijn getrokken en daarna nog door een weiland achter een gierwagen aan zijn gesleurdquote:Op donderdag 2 december 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
Hello, heel fresh
3x is scheepsrechtquote:Op donderdag 2 december 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nog een keer naar een vloekende Rutte kijken.
Als-ie 50% minder dodelijk is en 10% besmettelijker, heb je na een paar weken toch meer doden in totaal bij dezelfde maatregelen.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het ziekteverloop milder is, hoeft dat geen drama te zijn.
Raar groepje wel dat, wat precies 'vloeken' is is nogal subjectiefquote:Op donderdag 2 december 2021 22:08 schreef bitterbal het volgende:
de bond tegen het vloeken had het ook al opgemerkt
komt omdat bij jou de wegen nog niet zijn geasfalteerdquote:Op donderdag 2 december 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hello fresh busjes zien er sowieso altijd uit alsof je van de sloop zijn getrokken en daarna nog door een weiland achter een gierwagen aan zijn gesleurd
Extra verse groenten dus.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hello fresh busjes zien er sowieso altijd uit alsof je van de sloop zijn getrokken en daarna nog door een weiland achter een gierwagen aan zijn gesleurd
Idem.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, weet je, er valt nog geen kloot over te zeggen, dus ik weiger om meteen van het ergste uit te gaan.
Precies dat geroeptoeter met variantjes, weer nieuwe angstporno.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, weet je, er valt nog geen kloot over te zeggen, dus ik weiger om meteen van het ergste uit te gaan.
Jij bent nog nooit hier geweest hequote:Op donderdag 2 december 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt omdat bij jou de wegen nog niet zijn geasfalteerd
dat laatstequote:Op donderdag 2 december 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Zin in cereal. Maar trek ik m'n nieuwe open of maak ik eerst de oude op?
Nodig haar dan eens uitquote:Op donderdag 2 december 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit hier geweest heMaar ook in steden zien ze er zo ransbakkensmerig uit
Oh, ik had alleen de laatste keer een chauffeur in een mottig busje, verder gewoon nette busjes hoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit hier geweest heMaar ook in steden zien ze er zo ransbakkensmerig uit
Dat deed ik eerder ook niet, maar wat er nu te zien is aan cijfers, is wel verontrustend.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Caafs zouden aprovenquote:
Ik wacht nog steeds op een link.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat deed ik eerder ook niet, maar wat er nu te zien is aan cijfers, is wel verontrustend.
Ja ja ik blijf wel weer binnen. Daar gaat m'n exposure therapy.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat deed ik eerder ook niet, maar wat er nu te zien is aan cijfers, is wel verontrustend.
Volgend jaar zomer mag je weer Gerquote:Op donderdag 2 december 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ja ik blijf wel weer binnen. Daar gaat m'n exposure therapy.
Het is toch maar koud buiten.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet al tig keer heb gedaanquote:
Nee, valt mee.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
Vind ze ook nooit zo vies als hier omschreven
Vanmorgen half negen, het was 1 graad buiten. Ik heb warme trui, winterjas en sjaal. En ik had het warm.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is toch maar koud buiten.
De wind was guur.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen half negen, het was 1 graad buiten. Ik heb warme trui, winterjas en sjaal. En ik had het warm.
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een link.
Hier sneeuwde het vanmiddag.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had vanochtend natte sneeuw
Ik vond het wel gezelligquote:
Je gaat niet dood van cijfers.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een link.
I COME TO YO EMOTIONAAAAAAAAL RESCUEEEEEquote:Op donderdag 2 december 2021 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon heel hard gaan zingen
[ afbeelding ]
Ik ook, tezamen met onweer, terwijl ik onbeschut in de polder liep, genot.quote:
Geen plek meer op de IC in Ede.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tnx, ik lig schuimbekkend op de grond.
@bitterbalquote:Op donderdag 2 december 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet al tig keer heb gedaan
Heb eerder een schoonmaker nodig.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen plek meer op de IC in Ede.
Is dat de huisarts van US?quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft wattenschijfje ook een winterdekbed?
Waar wil je jezelf aan blootstellen dan? Mensen? Die moet je sowieso vermijden.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, een winter cuddle cup, zo'n heel warm mandjequote:Op donderdag 2 december 2021 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft wattenschijfje ook een winterdekbed?
Zegt alsnog niet zoveel over de ernst van het verloop verder.quote:
Eens.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:20 schreef Recce het volgende:
Mensen? Die moet je sowieso vermijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |