SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
en de airmilesquote:
Jemigquote:
Gewoon wat handdoeken doen danquote:Op donderdag 2 december 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de wasmachine op 95 graden laten draaien met twee vaatwastabletten erin. Nu durf ik het beddengoed niet te wassen.
In de vaatwasser met een scheutje Robijn?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de wasmachine op 95 graden laten draaien met twee vaatwastabletten erin. Nu durf ik het beddengoed niet te wassen.
Er zijn vast mensen die dit doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de vaatwasser met een scheutje Robijn?
Ken ook mensen die knakworsten warm maken in de waterkoker, maar ik zal geen namen noemenquote:Op donderdag 2 december 2021 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die dit doen.
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken ook mensen die knakworsten warm maken in de waterkoker, maar ik zal geen namen noemen
Of pasta koken in de waterkoker.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken ook mensen die knakworsten warm maken in de waterkoker, maar ik zal geen namen noemen
Dat laatste is wel een goeie life hack zegquote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Of pasta koken in de waterkoker.
Of hun onderbroeken uitkoken in de waterkoker op de hotelkamer.
Je zegt enge dingen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Of pasta koken in de waterkoker.
Je zegt dit met zoveel vertrouwen dat je dat waarschijnlijk zelf doetquote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ker-op-je-hotelkamerquote:Op donderdag 2 december 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zegt dit met zoveel vertrouwen dat je dat waarschijnlijk zelf doet
Was dat je inspiratiebron?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ker-op-je-hotelkamer
Spanning ende sensatie ;Dquote:Op donderdag 2 december 2021 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerder vanavond ging hier het brandalarm af. Dus allemaal naar buiten.. Bleek niet veel aan de hand te zijn. Iemand had zijn eten laten aanbranden...
Yup.quote:
in de luchtquote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
Waar zal ik eens gaan vliegen met m'n sportvliegtuigje?
Texelquote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
Wat zijn de opties?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup.
Was wel een bewoner die het nodig vond om terug naar binnen te gaan om zijn bodywarmer te halen..![]()
Maar ja ze wonen hier natuurlijk niet vanwege zweetvoeten laten we maar zeggen..
Heb je foto?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
Had je bijna weer kunnen verhuizen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerder vanavond ging hier het brandalarm af. Dus allemaal naar buiten.. Bleek niet veel aan de hand te zijn. Iemand had zijn eten laten aanbranden...
oh dacht echt vliegtuigjequote:Op donderdag 2 december 2021 20:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een goede optie!
[..]
Bijna alle vliegvelden ter wereld zitten in de sim.
Tenzing-Hillary Airport, Lukla (Nepal)quote:Op donderdag 2 december 2021 20:40 schreef Recce het volgende:
Breda International Airportquote:Op donderdag 2 december 2021 20:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een goede optie!
[..]
kon maar nodig wezen hequote:Op donderdag 2 december 2021 20:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor deze constructieve bijdrage.
Dat is vreselijk!quote:Op donderdag 2 december 2021 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzing-Hillary Airport, Lukla (Nepal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |