SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
en de airmilesquote:
Jemigquote:
Gewoon wat handdoeken doen danquote:Op donderdag 2 december 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de wasmachine op 95 graden laten draaien met twee vaatwastabletten erin. Nu durf ik het beddengoed niet te wassen.
In de vaatwasser met een scheutje Robijn?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik had de wasmachine op 95 graden laten draaien met twee vaatwastabletten erin. Nu durf ik het beddengoed niet te wassen.
Er zijn vast mensen die dit doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de vaatwasser met een scheutje Robijn?
Ken ook mensen die knakworsten warm maken in de waterkoker, maar ik zal geen namen noemenquote:Op donderdag 2 december 2021 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die dit doen.
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken ook mensen die knakworsten warm maken in de waterkoker, maar ik zal geen namen noemen
Of pasta koken in de waterkoker.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken ook mensen die knakworsten warm maken in de waterkoker, maar ik zal geen namen noemen
Dat laatste is wel een goeie life hack zegquote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Of pasta koken in de waterkoker.
Of hun onderbroeken uitkoken in de waterkoker op de hotelkamer.
Je zegt enge dingen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Of pasta koken in de waterkoker.
Je zegt dit met zoveel vertrouwen dat je dat waarschijnlijk zelf doetquote:Op donderdag 2 december 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ker-op-je-hotelkamerquote:Op donderdag 2 december 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zegt dit met zoveel vertrouwen dat je dat waarschijnlijk zelf doet
Was dat je inspiratiebron?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ker-op-je-hotelkamer
Spanning ende sensatie ;Dquote:Op donderdag 2 december 2021 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerder vanavond ging hier het brandalarm af. Dus allemaal naar buiten.. Bleek niet veel aan de hand te zijn. Iemand had zijn eten laten aanbranden...
Yup.quote:
in de luchtquote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
Waar zal ik eens gaan vliegen met m'n sportvliegtuigje?
Texelquote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
Wat zijn de opties?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup.
Was wel een bewoner die het nodig vond om terug naar binnen te gaan om zijn bodywarmer te halen..![]()
Maar ja ze wonen hier natuurlijk niet vanwege zweetvoeten laten we maar zeggen..
Heb je foto?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:37 schreef Recce het volgende:
Had je bijna weer kunnen verhuizen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eerder vanavond ging hier het brandalarm af. Dus allemaal naar buiten.. Bleek niet veel aan de hand te zijn. Iemand had zijn eten laten aanbranden...
oh dacht echt vliegtuigjequote:Op donderdag 2 december 2021 20:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een goede optie!
[..]
Bijna alle vliegvelden ter wereld zitten in de sim.
Tenzing-Hillary Airport, Lukla (Nepal)quote:Op donderdag 2 december 2021 20:40 schreef Recce het volgende:
Breda International Airportquote:Op donderdag 2 december 2021 20:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een goede optie!
[..]
kon maar nodig wezen hequote:Op donderdag 2 december 2021 20:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor deze constructieve bijdrage.
Dat is vreselijk!quote:Op donderdag 2 december 2021 20:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tenzing-Hillary Airport, Lukla (Nepal)
heeft een echt leven?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Weet hier iemand wat er met DerRabbit gebeurd is?
en nieuwe wheel of timequote:Op donderdag 2 december 2021 20:43 schreef Ama het volgende:
Morgen nieuwe video van Eskimo Callboy.
Ohja moet ik nog verder kijken maar wacht wel tot alles er is. Vind steeds wachten irritant.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
En weer een dag vol mooie en leuke dingen
Dit staat heel raar zo onder elkaar.quote:
jaquote:Op donderdag 2 december 2021 20:42 schreef Koen66 het volgende:
Weet hier iemand wat er met DerRabbit gebeurd is?
de ene post staat toch echt los van de andere postquote:Op donderdag 2 december 2021 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dit staat heel raar zo onder elkaar.
Oepsiequote:Op donderdag 2 december 2021 20:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk ik anders over na mn reanimatie oproep van net
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:49 schreef Puala het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yup.
Was wel een bewoner die het nodig vond om terug naar binnen te gaan om zijn bodywarmer te halen..![]()
Maar ja ze wonen hier natuurlijk niet vanwege zweetvoeten laten we maar zeggen..
ja, maar eerst bij nieuwe huis checken of er post ligt..quote:
De poscode?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, maar eerst bij nieuwe huis checken of er post ligt..
oh en loterij bellen want mijn decemberkalenders zijn niet bezorgd
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb nog heel oud spul van CH Products. Rudder en een joystick met veel knoppen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:47 schreef mschol het volgende:
flightsim.. wil ik nog altijd een goeie yoke en rudders ed voor hebben
iets waar ik best ook wat geld in wil zinken om beetje fatsoenlijk te kunnen vliegen
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
Eeuhm, de baan in Lukla is te steil. Ik had de snelheid eruit laten lopen na de landing en nu kom ik niet meer omhoog, zelfs niet met vol gas.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
Eeuhm, de baan in Lukla is te steil. Ik had de snelheid eruit laten lopen na de landing en nu kom ik niet meer omhoog, zelfs niet met vol gas.
[ afbeelding ]
omdraaien en weer opstijgenquote:Op donderdag 2 december 2021 20:57 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, kwam niet meer vooruit. Ik had misschien achteruit kunnen rijden en dan draaien? Ik denk alleen dat-ie dan op z'n staart gaat staan als je afremt.quote:
kan je 'm nie tin z'n vrij zetten en op zwaartekracht laten rollen?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, kwam niet meer vooruit. Ik had misschien achteruit kunnen rijden en dan draaien? Ik denk alleen dat-ie dan op z'n staart gaat staan als je afremt.
Hoe is het Kirby?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo fijn dat ik weer kan ademen.
ik wil iets als de bravo throttle quadrant en alpha flighr controls beide van honeycombquote:Op donderdag 2 december 2021 20:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nog heel oud spul van CH Products. Rudder en een joystick met veel knoppen.
de nederlandse loterij.. bij krassen.nl wat december krasloten gekocht vorige week maar nog steeds niet binnen, en das wat langquote:
mogelijk nieuwe verzekering of VVEquote:En van wie verwacht je zo snel post ?:P
Ik vind Kirby ook wel schattig met van die kraaloogjesquote:Op donderdag 2 december 2021 21:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik bol en rond ben?
Gelukt! Rem eraf en direct vol sturen zodat ik geen snelheid kreeg. Even opgestegen en nu ben ik wel bovengekomen. Ze hebben een Budahotel!quote:Op donderdag 2 december 2021 21:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je 'm nie tin z'n vrij zetten en op zwaartekracht laten rollen?
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukt! Rem eraf en direct vol sturen zodat ik geen snelheid kreeg. Even opgestegen en nu ben ik wel bovengekomen. Ze hebben een Budahotel!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:07 schreef Recce het volgende:
. Ze hebben een Budahotel!
[ afbeelding ]
In dat geval. Mijn pasfotoquote:Op donderdag 2 december 2021 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Kirby ook wel schattig met van die kraaloogjes
Ja, die zijn mooi inderdaad, maar daar is de prijs ook naar.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil iets als de bravo throttle quadrant en alpha flighr controls beide van honeycomb
Niet zichtbaar?quote:Op donderdag 2 december 2021 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed, daar ging een plaatje van Kirby ?
Nu welquote:
Je staat er mooi opquote:Op donderdag 2 december 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat geval. Mijn pasfoto![]()
[ afbeelding ]
Thank you for noticingquote:Op donderdag 2 december 2021 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je staat er mooi opNieuwe schoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |