SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja dat is heel stom dus. "Durf je een menigte in?" Weet ik veel, die moet ik al twintig maanden vermijden.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar wil je jezelf aan blootstellen dan? Mensen? Die moet je sowieso vermijden.
Gvdquote:Op donderdag 2 december 2021 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Is dat de huisarts van US?
Lapohunterquote:
Ja, echt mijn ultieme doelstelling dit.quote:
"huhuhuhuhuhu"quote:
En dan telkens maar roepen van 'hoe kan dit, dit vind ik helemaal niet leuk, ik weet geen TT', maar ondertussen wel gewoon even 3x op rij scorenquote:Op donderdag 2 december 2021 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt mijn ultieme doelstelling dit.
En ik maar honger lijden.quote:
Ja, echt.. die wijven van tegenwoordig..quote:Op donderdag 2 december 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan telkens maar roepen van 'hoe kan dit, dit vind ik helemaal niet leuk, ik weet geen TT', maar ondertussen wel gewoon even 3x op rij scoren
Je bedoelt hoe ziek mensen er van worden? Dat maakt niet zoveel uit. Als iedereen tegelijkertijd verkouden wordt, krijg je ook een zorginfarct omdat een klein percentage van de bevolking nou eenmaal complicaties krijgt bij elke ziekte.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zegt alsnog niet zoveel over de ernst van het verloop verder.
Plausibelquote:Op donderdag 2 december 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de zoveelste haag grap gemaakt denk ik
Ja raar volk is dat soms hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt.. die wijven van tegenwoordig..
Werk jij thuis?quote:Op donderdag 2 december 2021 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe ziek mensen er van worden? Dat maakt niet zoveel uit. Als iedereen tegelijkertijd verkouden wordt, krijg je ook een zorginfarct omdat een klein percentage van de bevolking nou eenmaal complicaties krijgt bij elke ziekte.
Maar goed, ik hou er over op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |