SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Trapped voor de tweede keer? Een ezel stoot zich in het algemeen....quote:
Ik associeer muziek vaak met gebeurtenissen en die weer met jaartallen e.d.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
35 jaar geleden dus al?
Dat is een hele tijd. Dat je dat nog zo precies weet.
geen 2 keer aan dezelfde steen.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Trapped voor de tweede keer? Een ezel stoot zich in het algemeen....
keurig op het ritmequote:
Ach ja, ik laat het aan hemzelf over.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
geen 2 keer aan dezelfde steen.
Wil je nu zeggen dat Symph een ezel is dan?
Nee die niet, ik heb me vandaag assertief en pro-actief gedragenquote:Op donderdag 2 december 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Trapped voor de tweede keer? Een ezel stoot zich in het algemeen....
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee die niet, ik heb me vandaag assertief en pro-actief gedragen
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Dit was Iggy in 1978.
Punker spelen tijdens carnaval op school en de planten slopen.
Want dat deed Iggy ook bij Toppop en dus dat was punk…
Dit was Iggy in 1978.
Dit was Iggy in 1978.
Heel toepasselijk. Lekker nummer, maar niet om uit volle borst mee te zingen.quote:
Ik ga je niet tegenhouden hoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel toepasselijk. Lekker nummer, maar niet om uit volle borst mee te zingen.
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
Even een blokje om, oortjes laat ik thuis…
For fans onlyquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
For fans only![]()
Die had je niet mogen draaien, Melting.
Er wordt alleen niet gezegd of het een donkere toekomst is of niet.quote:
Daarom doen we er een lichtje bij aan.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Er wordt alleen niet gezegd of het een donkere toekomst is of niet.
Soms. In bepaalde settings kan ik het waarderen.quote:
Dan had hij dat rondje wat korter moeten maken.quote:
Als ik zo eens naar Rachelleke kijk.. zonnenbank bruinquote:Op donderdag 2 december 2021 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Er wordt alleen niet gezegd of het een donkere toekomst is of niet.
quote:
Of zijn oortjes mee moeten nemen.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan had hij dat rondje wat korter moeten maken.
Dit was geschreven voor zijn eerste of tweede vrouw volgens mij. De moeder van Melvin (waarom weet ik dit?)quote:Op donderdag 2 december 2021 19:53 schreef Charz het volgende:
[..]
Als ik zo eens naar Rachelleke kijk.. zonnenbank bruin
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was geschreven voor zijn eerste of tweede vrouw volgens mij. De moeder van Melvin (waarom weet ik dit?)
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was geschreven voor zijn eerste of tweede vrouw volgens mij. De moeder van Melvin (waarom weet ik dit?)
quote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
Hadden jullie ook je spotify wrapped up gehad? Ik luister niet zoveel spotify en dan krijg je grappige resultaten.
Yep, sloeg alleen nergens op…quote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
Hadden jullie ook je spotify wrapped up gehad? Ik luister niet zoveel spotify en dan krijg je grappige resultaten.
Ik schijn 13.088 songs beluisterd te hebben…quote:Op donderdag 2 december 2021 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister zo’n 3 uur per jaar spotify, dus ik heb geen idee
quote:
Ik kan alleen de playlist zien, maar niet het filmpje, want die idioten van Spotify hebben bedacht dat je dat alleen via de app mag zien, niet op je desktop-computer. En mijn app crasht steeds.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:56 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Misschien al eens verteld, maar dit werd gespeeld tijdens de uitvaart van iemand die zelfmoord had gepleegd n.a.v. de voetbalrellen in Beverwijk in 1995. Zo bizar, dat ik op dat moment een soort van kortsluiting in mijn gedachten kreeg.
Ik kan het ook niet meer horen zonder daar aan terug te denken…
Ahhhquote:Op donderdag 2 december 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Misschien al eens verteld, maar dit werd gespeeld tijdens de uitvaart van iemand die zelfmoord had gepleegd n.a.v. de voetbalrellen in Beverwijk in 1995. Zo bizar, dat ik op dat moment een soort van kortsluiting in mijn gedachten kreeg.
Mijn lijstje is een en al verrassingquote:Op donderdag 2 december 2021 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan alleen de playlist zien, maar niet het filmpje, want die idioten van Spotify hebben bedacht dat je dat alleen via de app mag zien, niet op je desktop-computer. En mijn app crasht steeds.
Mijn lijstje bevat weinig verrassingen, trouwens.
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn lijstje is een en al verrassing![]()
De nummer 4 en 5 van mijn topartiesten komen me absoluut niet bekend voor, net als de nummer 2 en 3 van mijn meest beluisterde nummers.
Maar mijn muziekstemming was neerslachtig, dus wellicht heeft dat er wat mee te maken. Kennelijk luister ik alleen naar Spotify als ik zo depressief ben dat ik het me later niet meer herinner.
Heftigquote:Op donderdag 2 december 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn lijstje is een en al verrassing![]()
De nummer 4 en 5 van mijn topartiesten komen me absoluut niet bekend voor, net als de nummer 2 en 3 van mijn meest beluisterde nummers.
Maar mijn muziekstemming was neerslachtig, dus wellicht heeft dat er wat mee te maken. Kennelijk luister ik alleen naar Spotify als ik zo depressief ben dat ik het me later niet meer herinner.
Jeetje, wat heftig. Ik vond die rellen sowieso erg heftig, maar wist niet dat ook nog tot zelfmoorden had geleid.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Luister je elke keer na een show van Vout dan?
Je wil niet weten waar dat allemaal toe geleid heeft…quote:Op donderdag 2 december 2021 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeetje, wat heftig. Ik vond die rellen sowieso erg heftig, maar wist niet dat ook nog tot zelfmoorden had geleid.
Fijn om te horen.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Kun je morgen dus toch naar kantoor.
In principe wel, maar dat wordt maandagquote:Op donderdag 2 december 2021 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Kun je morgen dus toch naar kantoor.
quote:
Mag ik het nou wel of niet op de boogie blamen?quote:
Geen idee. We kunnen het niet navragen aan degene die het zong.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Mag ik het nou wel of niet op de boogie blamen?
quote:
Had hij het maar bij een boot gehouden.quote:
Nee, meneer moest zo nodig gaan vliegen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Had hij het maar bij een boot gehouden.
Welkom bij de laatste 20 minuten, Fogel.quote:
Top 40quote:Op donderdag 2 december 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Is dit de #1 van december 2007 in Rhodesië?
Bonnie had hem nog gewaarschuwdquote:Op donderdag 2 december 2021 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, meneer moest zo nodig gaan vliegen.
[Melting] Het stond 5 weken op #1 in de Top 40, vorig jaar. En het stond op 1536 in de Top 2000. [/Melting]quote:Op donderdag 2 december 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Is dit de #1 van december 2007 in Rhodesië?
ik las stringsquote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Never Can Say Goodbye - In de Gloria Gaynor
Val niet over Symph's schuiten.quote:
ik ga het onthoudenquote:Op donderdag 2 december 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit zijn echte Rusian Strings:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden z'n ouders net chips gegeten toen ze een babynaam bedachten.
Tsja, als je dan toch een artiestennaam moet bedenken, dan is Crispian wel voor de hand liggend…quote:Crispian St. Peters, geboren als Robin Peter Smith, (Swanley, 5 april 1939 - aldaar, 8 juni 2010) was een Britse zanger.
of hadden ze last van de chips in bedquote:Op donderdag 2 december 2021 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hadden z'n ouders net chips gegeten toen ze een babynaam bedachten.
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
of hadden ze last van de chips in bed
Wil jij nog een crispy, An?quote:Op donderdag 2 december 2021 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
Kan ook nog jaquote:Op donderdag 2 december 2021 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
zou heel goed kunnenquote:Op donderdag 2 december 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil jij nog een crispy, An?
Zoiets?
Nee, Elvis, die heeft koorts!quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg…
Je kan veel van hem zeggen, maar niet dat hij momenteel koorts heeft.quote:
je zag staan "tast toe"quote:Op donderdag 2 december 2021 21:00 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 kijkt op de klok en ziet dat het geen vrijdagochtend is.
Elvis lives!quote:Op donderdag 2 december 2021 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan veel van hem zeggen, maar niet dat hij momenteel koorts heeft.
Ik zou het in de slaapkamer proberenquote:Op donderdag 2 december 2021 21:01 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor de leuke en gezellige avond.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Welterusten voor straks.
[ afbeelding ]
Morgen pepernotencake…quote:Op donderdag 2 december 2021 21:00 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 kijkt op de klok en ziet dat het geen vrijdagochtend is.
quote:Op donderdag 2 december 2021 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan ga ik nu kookprogramma’s op de BBC kijken, krijg ik nog meer honger van
Goedemorgen livelink.quote:
Ik niet zozeer. Maar we kampen al sinds dinsdagmiddag met issues, die we niet opgelost krijgen. Iedere keer als we denken het opgelost te hebben, gaat er ergens anders iets fout. Dus gisterenmiddag om 17.15 kreeg ik ineens allemaal signalen van weer een nieuw issue. Maar ik ben niet de developer die het op kan lossen. Om 20.30 kreeg ik bericht dat het nieuwe issue weer was opgelost en toen moesten ze weer verder met het oorspronkelijke issue. Op mijn vraag of dat nog veel werk was, kreeg ik alleen maar het antwoord 'yep'. Dus ik ben bang dat ze de hele nacht hebben doorgewerkt. En ik hoop enorm dat ze het ook nu hebben opgelost (ga zo kijken), want anders ga ik de derde dag in met allemaal telefoontjes en mailtjes. Oh ja, en ondertussen ben ik ook nog aan het factureren.quote:Op vrijdag 3 december 2021 06:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Gisteren toch niet te laat doorgewerkt hè?
Wat vervelend. Dan hoop ik dat het vandaag een beetje meevalt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niet zozeer. Maar we kampen al sinds dinsdagmiddag met issues, die we niet opgelost krijgen. Iedere keer als we denken het opgelost te hebben, gaat er ergens anders iets fout. Dus gisterenmiddag om 17.15 kreeg ik ineens allemaal signalen van weer een nieuw issue. Maar ik ben niet de developer die het op kan lossen. Om 20.30 kreeg ik bericht dat het nieuwe issue weer was opgelost en toen moesten ze weer verder met het oorspronkelijke issue. Op mijn vraag of dat nog veel werk was, kreeg ik alleen maar het antwoord 'yep'. Dus ik ben bang dat ze de hele nacht hebben doorgewerkt. En ik hoop enorm dat ze het ook nu hebben opgelost (ga zo kijken), want anders ga ik de derde dag in met allemaal telefoontjes en mailtjes. Oh ja, en ondertussen ben ik ook nog aan het factureren.
Dank je. Net even gechecked, maar radiostilte op slack en de mail. Of dat een goed of een slecht teken is weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat vervelend. Dan hoop ik dat het vandaag een beetje meevalt.![]()
Als je maar zorgt dat je met een goed gevoel het weekend in gaat. Dat is belangrijk.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Net even gechecked, maar radiostilte op slack en de mail. Of dat een goed of een slecht teken is weet ik niet.
Ik kan de geur er van erbij bedenken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 07:50 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag op verzoek pepernotencake:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
I like thatquote:Op vrijdag 3 december 2021 07:50 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag op verzoek pepernotencake:
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg!
quote:
Is dan ook een oude garde. Toen deze ze nog niet aan hip en fancy.quote:
Bij Hoevelaken linksafquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:29 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)ftijd-overleden.html
Te laat voor een topnotering in de Top 2000...quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:29 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)ftijd-overleden.html
ik heb alleen maar truttige dingenquote:
In elke kringloopwinkel zien we je servies staan en groet Symph je even hardopquote:Op vrijdag 3 december 2021 17:24 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb alleen maar truttige dingen
quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In elke kringloopwinkel zien we je servies staan en groet Symph je even hardop
quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:30 schreef livelink het volgende:
En dan de volgende tip: als je niet verliefd wordt op een limited edition, koop het dan juist wel. Dan kun je het in het vervolg voor een afzetprijs verkopen via marktplaats. Succes gegarandeerd. Er is altijd wel een sukkel die er wel verliefd op is, die bereid is om het te betalen. Been there, done that.
Nutromaquote:Op vrijdag 3 december 2021 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De gratis Douwe Egberts set uit de 70's…
Mijn oudtante ook en nadat we het op de 3e rommelmarkt op een rij aan de straatstenen niet kwijt konden heeft mijn vader het met veel gekletter in de ondergrondse vuilcontainer gegooid. Veel kringloopwinkels vragen er fikse prijzen voor, geen idee waarom want in letterlijk iedere kringloopwinkel kom je het tegen. Net zo’n item als die LP van Kamahl, je kunt er niet omheenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat kan ook.
Mijn oma had ook die hele set…
Dan kunnen de kabouters dat later ook zeggenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat kan ook.
Mijn oma had ook die hele set…
Ik heb wel een zwak voor servies. Maar het moet ook praktisch zijn. Als ik een servies heb, waarvan ik het zonde vind om te gebruiken of dat het niet in de afwasmachine kan, houdt het op.quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu ben ik benieuwd welk servies.
Ik heb ooit allerlei onderdelen van Duo van V&D voor verjaardagen gevraagd en dat servies gebruiken we nog steeds het meest, maar ik pak ook wel eens wat vintage Arcopal uit de kast. Via de kringloop heb ik een paar extra borden en schaaltjes gevonden, altijd handig en ik speur er altijd naar.
Ja, het goudrandje is ook wel de afknapper voor man en kinderen vermoed ik. Had voor mij ook niet gehoeven. Ik viel voor de vogeltjes.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Pip studio vind ik wel leuk vrolijk, ik heb een paar theebekers van hun collectie voor Douwe Egberts/Pickwick destijds, dat is iets minder opvallend (geen goudrandje) en die gebruik ik dagelijks
Blond Amsterdam vind ik mutsig en Oilily vind ik kinderachtig
Mogen verzoekjes? Ik hoorde vandaag een klein stukje van Icona Pop met I love it en nou heb ik zin in het hele nummer. Maar weet niet of het echt onder dance valt.quote:
ik zou het gewoon gebruiken, jammer dan dat zij het niet mooi vinden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het goudrandje is ook wel de afknapper voor man en kinderen vermoed ik. Had voor mij ook niet gehoeven. Ik viel voor de vogeltjes.
Tuurlijk mag dat, gaan we regelen...quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Mogen verzoekjes? Ik hoorde vandaag een klein stukje van Icona Pop met I love it en nou heb ik zin in het hele nummer. Maar weet niet of het echt onder dance valt.
En het valt natuurlijk ook niet onder het Light-thema.
Kan maar weer weg zijn voor de grote verhuizingquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet boven eens in een doos gaan graven, ik gok dat er ergens nog wat Blond Amsterdam in zit, ik heb geen idee wat men dacht toen men me dat kado deed. Op Vinted ermee
quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
Ik mopper tegen mijn man dat hij een raar geluid aan het maken is, blijkt het in dat nummer van net te zitten.
Die claxon?quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
Ik mopper tegen mijn man dat hij een raar geluid aan het maken is, blijkt het in dat nummer van net te zitten.
Ik had het warm nadat ik een paar keer naar zolder was gegaan mét mobiel bij me!quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is overal koud, ik heb net mijn winterdekbed gepakt, het herfstdeel voldeed niet meer de afgelopen nachten, zelfs niet met een gehaakte deken er overheen
Ik heb mijn elektrische kacheltje maar even naast me gezet...quote:Op vrijdag 3 december 2021 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is overal koud, ik heb net mijn winterdekbed gepakt, het herfstdeel voldeed niet meer de afgelopen nachten, zelfs niet met een gehaakte deken er overheen
moet je het wel aanzettenquote:Op vrijdag 3 december 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb mijn elektrische kacheltje maar even naast me gezet...
Die staat volop te blazen.quote:
Past wonderwel goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dan ook Sing It Back (Mousse T's Feel Love Mix) van Moloko...
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb eindelijk m’n schaaltje chips. Als beloning voor het leegeten zie ik nu Nijntje op de bodem van het schaaltje (ja, ik heb ook peuterservies)
quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb eindelijk m’n schaaltje chips. Als beloning voor het leegeten zie ik nu Nijntje op de bodem van het schaaltje (ja, ik heb ook peuterservies)
Jij kan datquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het viel niet mee met het aparte intro van deze studio versie...
Eat, repeat, eat, repeat...quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:40 schreef livelink het volgende:
Eat, sleep, rave, repeat. Ik hou het vooral op Eat.
Dat was voor mij alleen in de beginjaren in Utrecht. Vorig jaar vond ik het wel weer leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Toen het Glazen Huis nog iets was waar je naar uitkeek...
Het is toch al een paar jaar geen Glazen Huis op een plein meer?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was voor mij alleen in de beginjaren in Utrecht. Vorig jaar vond ik het wel weer leuk om te kijken.
als die stroopwafel dan maar lekker gesmaakt heeftquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een stroopwafel gegeten en ik voelde me toch wat schuldig...
Ja, daar heb ik ook last van. Maar na 8 maanden heel goed opletten en niks geks doen gaat het bij mij sinds een week of wat weer mis. Gek is dat; al die tijd geen problemen gehad en ineens wel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een stroopwafel gegeten en ik voelde me toch wat schuldig...
moet je morgen werken ????quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:47 schreef livelink het volgende:
Morgen maar weer eens een lange wandeling maken als het werk het toelaat. Het is nog steeds mis met allerlei issues.
Niet eens, het was een voorverpakte Kanjer stroopwafel en die smaken vreemd...quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
als die stroopwafel dan maar lekker gesmaakt heeft
die zijn ook niet lekkerquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet eens, het was een voorverpakte Kanjer stroopwafel en die smaken vreemd...
Nou, hopelijk niet veel. Maar we gaan vannacht voor de 3e keer proberen iets op te lossen en als dat is gelukt en ook als dat niet is gelukt, moet ik dat morgen wel communiceren. Dus morgenochtend vroeg maar even inloggen en snel een mail eruit gooien en hopelijk is het dan klaar. Maar ja dat dacht ik donderdagochtend en vanochtend ook al.quote:
Oh ja ik had dat gelezen, dan maar hopen dat het dit keer wel goed gaatquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, hopelijk niet veel. Maar we gaan vannacht voor de 3e keer proberen iets op te lossen en als dat is gelukt en ook als dat niet is gelukt, moet ik dat morgen wel communiceren. Dus morgenochtend vroeg maar even inloggen en snel een mail eruit gooien en hopelijk is het dan klaar. Maar ja dat dacht ik donderdagochtend en vanochtend ook al.
Ik ben niet optimistischquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja ik had dat gelezen, dan maar hopen dat het dit keer wel goed gaat
Pfff, dat soort langdurige incidenten zijn altijd een pain in the ass...quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, hopelijk niet veel. Maar we gaan vannacht voor de 3e keer proberen iets op te lossen en als dat is gelukt en ook als dat niet is gelukt, moet ik dat morgen wel communiceren. Dus morgenochtend vroeg maar even inloggen en snel een mail eruit gooien en hopelijk is het dan klaar. Maar ja dat dacht ik donderdagochtend en vanochtend ook al.
na al die pogingen kan ik me me voorstellenquote:
Doe gewoon 's van wel.quote:
Ja, echt heel erg. Ik was er gisterenavond tot 21.00 mee bezig en vandaag de hele dag. Had echt knallende koppijn aan het eind van de dag. Maar er zijn wat collega's die er nu al 3 avonden en nachten mee bezig zijn, dus ik mag niet klagen. Behalve dan dat ik het contact met de klanten heb.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pfff, dat soort langdurige incidenten zijn altijd een pain in the ass...
Tijdens een release van de website van ons bedrijf 's avonds om 20.00 uur wilde de database niet meer connecten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, echt heel erg. Ik was er gisterenavond tot 21.00 mee bezig en vandaag de hele dag. Had echt knallende koppijn aan het eind van de dag. Maar er zijn wat collega's die er nu al 3 avonden en nachten mee bezig zijn, dus ik mag niet klagen. Behalve dan dat ik het contact met de klanten heb.
Fijn. Het is dus functioneel? Ik dacht echt dat je het gewoon voor de feestelijkheid had.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Mijn LED strips bevallen me prima.
Het is even een puzzeltje hoe dat allemaal gekoppeld moet worden, want het moest natuurlijk wel allemaal draadloos via een afstandsbediening, maar het licht is veel rustiger dan die grote lampen die ik eerst aan had...
Nee, na het gekloot met de keukenverlichting onlangs met defecte trafo's en zo ben ik me in LED strips gaan verdiepen. En om te kijken hoe dat allemaal werkt, heb ik een aantal LED strips voor in mijn kamer aangeschaft.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn. Het is dus functioneel? Ik dacht echt dat je het gewoon voor de feestelijkheid had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |