Hoe wil je dan controleren wie wel of niet een prik heeft gehad?quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:04 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Stel die plicht komt er, zijn we dan ook van dat qr code gebeuren af? dat is dan niet meer nodig lijkt mij.
database bij de ggd ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoe wil je dan controleren wie wel of niet een prik heeft gehad?
En dan geef je iedereen toegang tot de database van het ggd?quote:
lolquote:Op vrijdag 3 december 2021 20:04 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Stel die plicht komt er, zijn we dan ook van dat qr code gebeuren af? dat is dan niet meer nodig lijkt mij.
Weet ik veel, lijkt me niet dat iedereen daar toegang toe heeft. ik ben tegen verplichting, maar qr code voor toegang is niet meer nodig als het verplicht is.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En dan geef je iedereen toegang tot de database van het ggd?
Dan moet je je gegevens opnoemen zodat men in het systeem kan kijken, is nogal veel tijdverspilling, zo'n QR-code is retesnel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:59 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Weet ik veel, lijkt me niet dat iedereen daar toegang toe heeft. ik ben tegen verplichting, maar qr code voor toegang is niet meer nodig als het verplicht is.
Tot 23 keer?quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, definieer "velen malen" en wat ga je met elkaar vergelijken dan?
Dus je wilt een verplichting plus overal scannen om binnen te komen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dan moet je je gegevens opnoemen zodat men in het systeem kan kijken, is nogal veel tijdverspilling, zo'n QR-code is retesnel.
nee, dat wordt een social credit systeem.quote:Op vrijdag 3 december 2021 20:04 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
Alleen in Forumland.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
nee, dat wordt een social credit systeem.
Stress en onzekerheid brengt je immuunsysteem omlaag .quote:Op vrijdag 3 december 2021 11:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma
https://www.kalender-365.nl/weeknummer.html
[ afbeelding ]
Maar jij hebt hierbij + al die hartstilstanden niet het gevoel dat er wat mis kan zijn met het vaccin?
Rode lijn = 2021, blauwe lijn = 2020
4% meer sterfte dan 2020 in die groep. Cq 1/12000 cq kans van 0.0082% extra op sterven gemiddeld per persoon in 2021 tov 2020.
Dat percentage is veel te laag om echt opvallend te zijn, maar het valt wel op, als je er naar gaat zoeken en de statistieken produceert.
Waar komt die oversterfte nou vandaan Devlin?
https://www.tweedekamer.n(...)22246&did=2021D47333
150 mensen in de 2e kamer vragen het zich ook af overigens, waar komen die oversterftecijfers nou vandaan?
Anti-vaxxers leven huurvrij in het hoofd van pro-vaxxersquote:Op vrijdag 3 december 2021 21:35 schreef Newsworld het volgende:
Anti vaxxers , ja maaaaar !! de heer Bonte heeft iets met pfizer daarom neem ik het vaccin niet, de logica van een anti vaxxer![]()
Arts schrijf een medicijn voor, patiënt heeft u aandelen in dit medicijn, zo ja dan neem ik het niet.
https://dvhn.nl/extra/De-(...)n-niet-27317850.htmlquote:Een vaccinatieplicht is niet aan de orde en er wordt ook niet over gesproken in het kabinet, maar het categorisch en bij voorbaat uitsluiten deed demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) vrijdag niet.
""Het is nu niet aan de orde, maar ik heb afgeleerd om al te stellig te zijn over hoe het leven er later uitziet", "
Ja dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
nee, dat wordt een social credit systeem.
Andersom is dat zeeeeeeker niet het geval, dat laat fok wel duidelijk zienquote:Op vrijdag 3 december 2021 22:46 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Anti-vaxxers leven huurvrij in het hoofd van pro-vaxxers
Als de EU het wil, dan zal NL zich hooguit kortstondig weren voor de buhne en is er per 1 feb 2022 sprake van een plicht.quote:Op vrijdag 3 december 2021 23:40 schreef Montagui het volgende:
23-11 "Laat ik het nog maar eens heel duidelijk zeggen, er komt geen vaccinatieplicht. Of je je wel laat vaccineren is een vrije keuze".
[ twitter ]
1 week later:
[..]
https://dvhn.nl/extra/De-(...)n-niet-27317850.html
M.i zijn de woorden van Hugo op 23-11 wel stellig. Draaikonterrij ten top. En totaal niet bevorderlijk voor het vertrouwen in de politiek.
Wat bedoel je nou? Wie heeft er nou zin in vaccinaties? Daar heeft niemand zin in, niet in polio tetanus griep corona of welke vaccinatie dan ook.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me af hoe dit in de praktijk gaat werken. De "verplichte" vaccinaties die we nu hebben zijn geen herhaal vaccinaties.
Ik voel er weinig voor om - verplicht - elk jaar gevaccineerd te worden, om maar wat te noemen. Of boosten, zoals je wil.
Dit zijn de statistieken voor 65- waar nauwelijks oversterfte was in 2020.quote:Op vrijdag 3 december 2021 22:44 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Stress en onzekerheid brengt je immuunsysteem omlaag .
Bloed druk gaat omhoog met je hartslag.
Zeker bij oudere kan dat dodelijk zijn.
Van hart stilstand tot hersenbloeding.
Denk dat we in die hoek moeten gaan zoeken.
Dan de bijwerkingen van de corona vaccinatie er bij als booster wat de immuunsysteem beschadigt zodat het actieve word om Corona weerstand op te bouwen.
Daar zit denk ik de verklaring.
Zal zeg print dit uit en hang het in je kamer.
Aangezien dit de antwoord is waar ze dadelijk mee gaan komen in 2022.
Nou nou, ik geef gewoon netjes antwoord en jij gaat meteen schelden. Jij wil dat men het checkt bij de GGD, maar hoe gaat men dat doen zonder gegevens? Die moet je dan toch eerst doorgeven zodat men het kan checken? Dat duurt toch veel langer dan een QR-code en is daarnaast jouw eigen idee. Jouw eigen idee, en dan val je mij aan op nuance.quote:Op vrijdag 3 december 2021 21:30 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Dus je wilt een verplichting plus overal scannen om binnen te komen. Debiel
En waarom is hij relevant? Een of andere dj op Twitter....quote:
Overal je qr code laten controlleren terwijl er een verplichte vaccinatie is slaat toch nergens op. En jeetje niet zo kleinzerig doen, je zit op het internet.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nou nou, ik geef gewoon netjes antwoord en jij gaat meteen schelden. Jij wil dat men het checkt bij de GGD, maar hoe gaat men dat doen zonder gegevens? Die moet je dan toch eerst doorgeven zodat men het kan checken? Dat duurt toch veel langer dan een QR-code en is daarnaast jouw eigen idee. Jouw eigen idee, en dan val je mij aan op nuance.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |