Kijk eens wat het het medische personeel waarneemt en zegt. En stop een met je misinformatie dogmatisch/mantra gewauwel. En ga gewoon je covid prik halen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je bent toch al geprikt, bedoel, je kan typen achter je PC, ik ga er idd vanuit dat je geen zware gezondheidsklachten hebt.
[..]
Waar haal je die angst vandaan joh?
[..]
Jeuwww rustig, je kansen daarop zijn echt niet lager geworden.
[..]
Wie heeft jou die angst aangepraat....
[..]
Je schat het gevaar van dit virus onterecht na vaccinatie na jarenlange natuurlijke immuniteit groter in dan de normale risico's - ex covid -.
Sorry hoor maar jij bent hier degene die met grote angstige praat aan het praten is.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Kijk eens wat het het medische personeel waarneemt en zegt. En stop een met je misinformatie dogmatisch/mantra gewauwel.
"is bekend, doen we niks mee" is niet echt acceptabel.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Nou geef dan eens aan wat er wel gedaan moet worden, en kom niet met de zorg opschalen want dat riedeltje is al bekend.
Ik heb allen hoogte vrees en heb verder nergens angst voor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jij bent hier degene die met grote angstige praat aan het praten is.
Haal vooral een prik als je die wilt halen uit eigen initiatief en overweging.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor behalve dat ik hoogte vrees heb.Maar ben niet bang voor covid en dergelijke dus je doet weer een foute aanname over mij. De dood hoort ook bij het leven tenslotte daar ben ik niet bang voor wel jammer dat wappies zo als jij dat voor wat mensen dichterbij willen brengen door even geen prikje te willen halen.
Echt stop eens met herhalen van jou dogmatische en foutieve mantra.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Haal vooral een prik als je die wilt halen uit eigen initiatief en overweging.
Maar als iemand bang is dat zijn sterfterisico rond 65 dermate hoog is dat de kans "groot is" dat iemand rond die leeftijd overlijdt... Van Covid.... Dat is niet waarmee we te maken hebben gewoon, gewoon niet, dat is ongefundeerde angst, het staat gigantisch ver van de werkelijkheid af.
Maar misschien dat jij het begrip "groot" verward met "misschien een klein beetje verhoogd, mogelijkerwijs"
Ontkennen dat de oversterfte bij COVID vele malen hoger ligt dan bij influenza heeft niets met rationaliteit te maken. Dat is gewoon de feiten verdraaien en misinformatie verspreiden.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:04 schreef ludovico het volgende:
Ik heb liever dat we wat rationeler in die pandemie zitten, dat angstige gedoe ben ik geen fan van.
En dan is je definitie van "gezond persoon" zeker iemand die niet aan covid overlijdt?quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:
Zoek eens uit wat de IFR van Covid is voor gevaccineerde gezonde mensen, want laatste keer dat ik het hoorde zijn er daar letterlijk 0 van op de IC's.
Dus hoe is dat dodelijker dan de griep?
Tuurlijk joh, definieer "velen malen" en wat ga je met elkaar vergelijken dan?quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:46 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ontkennen dat de oversterfte bij COVID vele malen hoger ligt dan bij influenza heeft niets met rationaliteit te maken. Dat is gewoon de feiten verdraaien en misinformatie verspreiden.
Geen onderliggend lijden. Maaaaaaaaaaaaar ach, succes, houdoe.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dan is je definitie van "gezond persoon" zeker iemand die niet aan covid overlijdt?
Er liggen genoeg gevaccineerden zonder onderliggende comorbiditeiten op de ic.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen onderliggend lijden. Maaaaaaaaaaaaar ach, succes, houdoe.
De IFR van covid-19 ligt een aantal factoren hoger dan die van influenza. Dat is feitelijk, in tal van studies, aangetoond. Je moet echt een behoorlijke plaat voor je kop hebben om dat te ontkennen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, definieer "velen malen" en wat ga je met elkaar vergelijken dan?
Oh dacht dat laatste gezegd werd praktisch 0. Praten we wel over 70- oid.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er liggen genoeg gevaccineerden zonder onderliggende comorbiditeiten op de ic.
Ik heb het dan ook over NA vaccinatie, en NA natuurlijke immuniteit, maar je kan verdomme wel op mijn reageren en zelf woordjes typen maar verdomme ff lezen is te moeilijk?quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:54 schreef DireStraits7 het volgende:
De IFR van covid-19 ligt een aantal factoren hoger dan die van influenza. Dat is feitelijk, in tal van studies, aangetoond. Je moet echt een behoorlijke plaat voor je kop hebben om dat te ontkennen.
Ik negeer het niet. Het slaat alleen nergens op. Influenza zorgt niet het hele jaar voor doden, dus het slaat nergens op om te speculeren op een 'wat als' vraag. Daarnaast is afgelopen winter half Europa in lockdown gegaan. En desondanks was de oversterfte ruimschoots hoger dan het gemiddelde aantal influenzadoden in de winters daarvoor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:04 schreef ludovico het volgende:
Dat benoem ik dan ook nog specifiek.
Dat jij dat straal negeert vind ik het volgende van:
Beperkingen waarvan jij mijn god niet weet, hoeveel effect ze hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Sowieso is het nogal lachwekkend, want we hebben nu ondanks alle beperkingen meer doden door COVID-19 dan in alle voorgaande jaren door influenza, zonder ook maar enige beperking.
Allemaal leuk maar je negeert vollop.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik negeer het niet. Het slaat alleen nergens op. Influenza zorgt niet het hele jaar voor doden, dus het slaat nergens op om te speculeren op een 'wat als' vraag. Daarnaast is afgelopen winter half Europa in lockdown gegaan. En desondanks was de oversterfte ruimschoots hoger dan het gemiddelde aantal influenzadoden in de winters daarvoor.
Compleet irrelevant voor het argument.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Beperkingen waarvan jij mijn god niet weet, hoeveel effect ze hebben.
Je kunt dit soort cijfers gewoon opzoeken, hè. Was je ook maar zo kritisch op je eigen onderzoeksvermogen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Oh dacht dat laatste gezegd werd praktisch 0. Praten we wel over 70- oid.
Ok ook nog eens niet rationeel kunnen redeneren, dan is een intellegent gesprek sowieso uitgesloten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Compleet irrelevant voor het argument.
Note bene nog in het nieuws geweest deze week "praktisch geen gevaccineerde mensen op de IC zonder onderliggend lijden" maar ik mag de cijfers opzoeken die helemaal niet zo open en bloot worden gegeven.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt dit soort cijfers gewoon opzoeken, hè. Was je ook maar zo kritisch op je eigen onderzoeksvermogen.
De neveneffecten van eventuele beperkingen zijn totaal irrelevant wanneer je je afvraagt of influenza dodelijker is dan covid. Die beperkingen veranderen namelijks niet aan de dodelijkheid van de virussen. Alleen aan het aantal mensen dat gedood wordt.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ok ook nog eens niet rationeel kunnen redeneren, dan is een intellegent gesprek sowieso uitgesloten.
Dit is dus niet:quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:59 schreef ludovico het volgende:
Note bene nog in het nieuws geweest deze week "praktisch geen gevaccineerde mensen op de IC zonder onderliggend lijden" maar ik mag de cijfers opzoeken die helemaal niet zo open en bloot worden gegeven.
"praktisch geen" is niet hetzelfde als "letterlijk 0".quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:
want laatste keer dat ik het hoorde zijn er daar letterlijk 0 van op de IC's.
Ter illustratie:quote:Op vrijdag 3 december 2021 18:00 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dit is dus niet:
[..]
"praktisch geen" is niet hetzelfde als "letterlijk 0".
Intellegent is zeker uitgesloten.quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ok ook nog eens niet rationeel kunnen redeneren, dan is een intellegent gesprek sowieso uitgesloten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |