En zo de melk je koffie inknijpen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog even doorbunkeren met kerst en ik kan een BH’tje aan. Lekker man, trans worden.
@RamboDirk is dit een vrouw?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nog even doorbunkeren met kerst en ik kan een BH’tje aan. Lekker man, trans worden.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen jullie niet allemaal dezelfde kleur UI nemen? Ik word helemaal gestoord van al die kleurtjes.
Een beetje ironisch dat dit komt van iemand met een bewegende UI.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:43 schreef Scrummie het volgende:
Kunnen jullie niet allemaal dezelfde kleur UI nemen? Ik word helemaal gestoord van al die kleurtjes.
Ik kon mijn oorspronkelijke niet zo snel terug vinden helaasquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje ironisch dat dit komt van iemand met een bewegende UI.
Mijn nichtje van 2 komt morgen met mijn ouders en broer eten dus doen we wat cadeautjes.quote:Op vrijdag 3 december 2021 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Vieren jullie ook sinterklaas?
Ik doe er NIETS aan. Al kreeg ik vandaag wel een chocoladeletter van mijn moeder.
Toch heeft @Scrummie wel een prima UI.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje ironisch dat dit komt van iemand met een bewegende UI.
Dat klinkt erg gezellig!quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 2 komt morgen met mijn ouders en broer eten dus doen we wat cadeautjes.
quote:
Dit lijkt me vrij vervelend voor iemand die zijn hele leven carnavalsmuziek heeft gezongen.quote:Ondanks al zijn feestnummers hield Ribbens helemaal niet van carnaval.
Schoonzus niet welkom?quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn nichtje van 2 komt morgen met mijn ouders en broer eten dus doen we wat cadeautjes.
Ben je direct klaar voor het WK Dartsquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je direct klaar voor het WK Darts
Je kale oma.quote:Op vrijdag 3 december 2021 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee lul, de 2e ‘e’ van ketsen kan al niet. Zie ‘kutjes’.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |