Mimimimiquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:01 schreef TLC het volgende:
Mokhtar speelt de racismekaart omdat hij geen club kan vinden
https://nos.nl/artikel/24(...)n-afkomst-rol-speelt
Niet denken dat het aan jezelf ligt (lees er niks van kan)
Een boek over de dorpsgekken waar je maar drie keer in staat?quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:49 schreef tong80 het volgende:
Zo dit boek halen in café De Republiek. Was genomineerd om het van de Sint te krijgen. Ik sta er drie keer in.....
[ afbeelding ]
Het is geen Syrie hier he.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we die mensjes van de VvE niet gewoon vergassen? Echt woedend word ik van dit soort berichten.
Helaas, zet die kutboomers maar op een enkeltje naar Syrie.quote:
Nounounouquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kunnen we die mensjes van de VvE niet gewoon vergassen? Echt woedend word ik van dit soort berichten.
Very cool. De moeite waard. Nogmaals dank.quote:
Denk dat beide kanten zich beter kunnen gedragen. Die man moet gewoon niet al z'n zooi daar stallen en waarschijnlijk steeds meer plek toeeigenen. Zelfde kleur kratten gebruiken. Ken echter ook wel zo'n buurman die vindt dat alles precies zo moet zijn als hij denkt dat het moet zijn anders meldt hij het bij de gemeente, starre ouwe mensen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas, zet die kutboomers maar op een enkeltje naar Syrie.
Ik ben geïnterviewd voor een ander boek, met dezelfde strekking. Neem ik de kans waar mezelf voor gek te zetten. Ipv de koffie.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Een boek over de dorpsgekken waar je maar drie keer in staat?
Neem aan dat je dat als een belediging hebt opgevat.
Stel je aan zegquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat beide kanten zich beter kunnen gedragen. Die man moet gewoon niet al z'n zooi daar stallen en waarschijnlijk steeds meer plek toeeigenen. Zelfde kleur kratten gebruiken.
Mensen die zich om zoiets druk maken verdienen een nekschot.quote:
Het is meer dat als je het bij 1 kleur houdt, het minder rommelig lijkt en je dus minder kans hebt dat men gaat klagen. Boeit mij verder niet zo zeer.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mensen die zich om zoiets druk maken verdienen een nekschot.
Nee. Heb me wel een zak pepernoten gekocht. Bolletje. Ik wil mezelf dit weekend eens echt goed verwennen namelijk.quote:
Pfff, spannend! Heb je al een zelftest gedaan?quote:
Nog nietquote:Op vrijdag 3 december 2021 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfff, spannend! Heb je al een zelftest gedaan?
Diktiet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 15:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee. Heb me wel een zak pepernoten gekocht. Bolletje. Ik wil mezelf dit weekend eens echt goed verwennen namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |