Bij de onboards krijg ik gewoon een onprettig gevoel waar ik dat bijv. bij Monaco totaal niet heb.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijzonder, zo veilig achter je tv'tje
Voor Alonso.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
Stop de persen! Perez op 16! Ik herhaal: op 16!
Dit gaat ook een stuk harder door die smalle baanquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij de onboards krijg ik gewoon een onprettig gevoel waar ik dat bijv. bij Monaco totaal niet heb.
True, maar ik denk dat als ie zoveel extra kracht heeft, hij ook eerder in de muur zit. Ik denk dat hij niet heel veel profijt er van zal hebben eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
Allemaal heel leuk, maar Mercedes heeft de raketmotor nog niet geïnstalleerd.
Gaan ze tussen VT1 en VT2 weer wat aan de auto aanpassen en is het straks weer plotsklaps kut met Mercedes 0,7 sec. los.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:53 schreef Evenstar het volgende:
Natuurlijk nog maar vrijdag, dus tijdens zeggen weinig, maar Red Bull ziet er wel "strak" uit qua wegligging.
Voor een parkeerplaatscircuit kan het er mee door. Voor een stratencircuit niet.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit is hoe een stratencircuit moet zijn. Dicht langs de muur, en snelle bochten
Woosh!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |