niet echt zijn schuldquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:33 schreef _UserName_ het volgende:
Tsunoda al in de pit bijna tegen de muur
Klopt, maar wel typisch gezien men erg zeker is dat de muur geraakt gaat worden.quote:
Probeer het eens zonder te sturen, gaat je auto stuk zeg ik ja.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:35 schreef HiDiHo het volgende:
Als je vol gas door een bocht kunt...is het dan nog een bocht?
quote:
P1 is P1 met of zonder mercedesquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedes nog geen tijd gezet dus tot nu toe betekent P1 niks.
(lol)quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
Mercedes heeft iig weer genoeg voorraad zand in de buurt.
quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
geen privé-jacht, maar een cruiseschip voor de extreemrijken (die geen eigen boot willen/kunnen betalen blijkbaar)quote:
Hoop op wat zand in zijn raketmotor Zondagquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
hoop op wat muur in zijn raketmotorquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hoop op wat zand in zijn raketmotor Zondag
quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoop op wat muur in zijn raketmotor
Afvlaggen en doorgaan abu dabhiquote:
wie?quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb je gezien waar Perez staat?
P18?quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb je gezien waar Perez staat?
das vandaag niet zon probleem hoorquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:44 schreef Sureahcamidd het volgende:
ik hoop dat max zijn motor opblaast
quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:44 schreef Sureahcamidd het volgende:
ik hoop dat max zijn motor opblaast
Krijg een beetje ABB FIA Formula E World Championship vibes van dit circuitje.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
Het lijkt wel een gevangenis met al die hekken...
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:45 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Krijg een beetje ABB FIA Formula E World Championship vibes van dit circuitje.
Die werkt zich nog wel omhoog denk ik.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:48 schreef _UserName_ het volgende:
Perez verbeterd zijn tijd! Van P18 naar P17en weer 18
Max moet het dus in zijn eentje klaren of, zou hij met een rede achteraan het veld willen rijden?
Ik ben in ieder geval aangenaam verrastquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die werkt zich nog wel omhoog denk ik.
Mercedes laat nog niet het achterste van de tong zien denk ik. Maar Red Bull wellicht ook niet.
Bijzonder, zo veilig achter je tv'tjequote:Op vrijdag 3 december 2021 14:49 schreef tja77 het volgende:
Ik krijg het op m’n zenuwen van deze baan, veel bochten waar je met veel snelheid ingaat en die totaal niet overzichtelijk zijn.
Tot nu toe heeft nog niemand hem in de muur gezetquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:49 schreef tja77 het volgende:
Ik krijg het op m’n zenuwen van deze baan, veel bochten waar je met veel snelheid ingaat en die totaal niet overzichtelijk zijn.
Ha ha haquote:Op vrijdag 3 december 2021 14:51 schreef _UserName_ het volgende:
Stop de persen! Perez op 16! Ik herhaal: op 16!
Ik ook. Maar we zijn er nog lang niet. Volgens mij rijdt Lewis ook nog niet met die raketmotor.quote:Op vrijdag 3 december 2021 14:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval aangenaam verrast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |