quote:Op woensdag 15 december 2021 11:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Afgeleverd! Dus voor de administratie: pakket van donateur -gt- en shopper Cavabien voor DJMO is afgeleverd![]()
Nu met het pakket van gever Cavabien naar een anonieme ontvanger
En wat wordt de stop hierna? Noordburen en dan door naar Gelderland?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:38 schreef superkimmi het volgende:
ETA voor volgende pakket: 5 minuten![]()
Kwam mooi uit dit qua afstand
Yeey!quote:Op woensdag 15 december 2021 11:20 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Afgeleverd! Dus voor de administratie: pakket van donateur -gt- en shopper Cavabien voor DJMO is afgeleverd![]()
Nu met het pakket van gever Cavabien naar een anonieme ontvanger
Haha Rob vroeg het ook al, maar Noorderburen slaan we toch maar even over. Nee we hebben nog 1 pakket in Noord Holland nu en dan naar Gelderland.quote:Op woensdag 15 december 2021 11:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
En wat wordt de stop hierna? Noordburen en dan door naar Gelderland?
Ik had het kunnen wetenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:54 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha Rob vroeg het ook al, maar Noorderburen slaan we toch maar even over. Nee we hebben nog 1 pakket in Noord Holland nu en dan naar Gelderland.
Pakket 2 is dus ook afgeleverd bij anonieme ontvanger en 2 leuke poezels![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu richting de laatste!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
quote:Op woensdag 15 december 2021 13:12 schreef superkimmi het volgende:
En dat is 3! Mijn geshopte pakket met geld van @:nostra is afgeleverd bij @:houdjemond! En ondanks corona was dat heel gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu richting de laatste!wat was dit ongezellig!
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ik kan alvast zeggen dat hij niet teleurgesteld is.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:22 schreef superkimmi het volgende:
Laatste pakket is afgeleverd bij Cygne!![]()
![]()
![]()
En we kregen de verlanglijst mee van kleuter:
[ link | afbeelding ]
Dus hopelijk heb je alle wensen vervuld @:jentin![]()
En hij had gewoon een takkie-kersttrui aan, net als zijn jongere broertje! En @:kapiteiniglo takkie sokken. Match made in heaven
Edit: oh en Cygne is ook ontvanger van onze anonieme donateur die wat grotere wensen liet uitkomen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2021 15:45 schreef superkimmi het volgende:
Niet van die moeilijke vragen stellen hoor.
Jij zit links.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:46 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]zeuren doe je maar in een ander topic
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:59 schreef Cygne het volgende:
Zelfs de baby vond het een groot feest.Geweldige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk verslag weer
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Gewoon even tussendoor, hatseflatsquote:Op woensdag 15 december 2021 17:13 schreef superkimmi het volgende:
Misschien hebben we net ook nog even onze trouwringen gekocht in Winterswijk
Ja, hatseflats inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon even tussendoor, hatseflats
Neuh, gewoon een gokje.quote:
Hieruit blijkt wel dat ik niet vals gespeeld heb door aan Rob te vragen wie wie isquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hieruit blijkt wel dat ik niet vals gespeeld heb door aan Rob te vragen wie wie is
Was trouwens wel een stomme logica. Jij wordt altijd als eerste genoemd. Het is altijd ki en & sk dus jij staat altijd links. Dus mijn brein vond dat jij links op de foto moest staan.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef CaVaBien het volgende:
Vanaf welke kant gezien trouwens?
Ik weet wie wie is, maar ik heb gestemd vanaf jullie kant gezien en niet vanaf mijn eigen kant
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:13 schreef superkimmi het volgende:
Misschien hebben we net ook nog even onze trouwringen gekocht in Winterswijk
Wel thuis!quote:Op woensdag 15 december 2021 21:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
And the roadtrip continues home….
[ afbeelding ]
Och wat sneuquote:Op woensdag 15 december 2021 21:54 schreef superkimmi het volgende:
En om een hele leuke en mooie dag in een klap een heel naar randje. We vinden zojuist vlakbij huis op de provinciale weg een zwaargewonde kat gevonden. Hij leefde nog toen we hem oppakten maar inmiddels vermoeden we van niet meer![]()
Hij leeft niet meer. Dierenambulance heeft het bevestigd. Ben er best beetje kapot van. We hebben godzijdank via een vriendelijke buurvrouw de eigenaresse nog kunnen bereiken dus de dierenambulance hoefde hem niet anoniem mee te nemen. En we hebben haar nog kunnen vertellen hoe en wat.quote:
quote:
Ja toen ik hemquote:
Leuk om over jullie roadtrip te lezen en inderdaad dat laatste is wel een vervelend einde maar wel fijn dat de eigenaar nog is gevonden en in elk geval weet wat er aan de hand was.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:44 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
[..]
Ja toen ik hem
Oppakte was hij nog warm en voelde ik zijn hartje nog kloppen. Maar hij deed toen al niet meer reageren. Snel handdoek geregeld waar hij in kon liggen, maar tijdens het wachten op de dierenambulance is hij toch overleden.
Ik lees dit nu pasquote:Op woensdag 15 december 2021 21:54 schreef superkimmi het volgende:
En om een hele leuke en mooie dag in een klap een heel naar randje. We vinden zojuist vlakbij huis op de provinciale weg een zwaargewonde kat gevonden. Hij leefde nog toen we hem oppakten maar inmiddels vermoeden we van niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |