Jij zit links.quote:Op woensdag 15 december 2021 15:46 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]zeuren doe je maar in een ander topic
quote:Op woensdag 15 december 2021 14:59 schreef Cygne het volgende:
Zelfs de baby vond het een groot feest.Geweldige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk verslag weer
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Gewoon even tussendoor, hatseflatsquote:Op woensdag 15 december 2021 17:13 schreef superkimmi het volgende:
Misschien hebben we net ook nog even onze trouwringen gekocht in Winterswijk
Ja, hatseflats inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2021 17:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon even tussendoor, hatseflats
Neuh, gewoon een gokje.quote:
Hieruit blijkt wel dat ik niet vals gespeeld heb door aan Rob te vragen wie wie isquote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hieruit blijkt wel dat ik niet vals gespeeld heb door aan Rob te vragen wie wie is
Was trouwens wel een stomme logica. Jij wordt altijd als eerste genoemd. Het is altijd ki en & sk dus jij staat altijd links. Dus mijn brein vond dat jij links op de foto moest staan.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2021 18:53 schreef CaVaBien het volgende:
Vanaf welke kant gezien trouwens?
Ik weet wie wie is, maar ik heb gestemd vanaf jullie kant gezien en niet vanaf mijn eigen kant
quote:Op woensdag 15 december 2021 17:13 schreef superkimmi het volgende:
Misschien hebben we net ook nog even onze trouwringen gekocht in Winterswijk
Wel thuis!quote:Op woensdag 15 december 2021 21:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
And the roadtrip continues home….
[ afbeelding ]
Och wat sneuquote:Op woensdag 15 december 2021 21:54 schreef superkimmi het volgende:
En om een hele leuke en mooie dag in een klap een heel naar randje. We vinden zojuist vlakbij huis op de provinciale weg een zwaargewonde kat gevonden. Hij leefde nog toen we hem oppakten maar inmiddels vermoeden we van niet meer![]()
Hij leeft niet meer. Dierenambulance heeft het bevestigd. Ben er best beetje kapot van. We hebben godzijdank via een vriendelijke buurvrouw de eigenaresse nog kunnen bereiken dus de dierenambulance hoefde hem niet anoniem mee te nemen. En we hebben haar nog kunnen vertellen hoe en wat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |