dus moeten ze ze dan opeten of zo?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat? Het zijn dieren hè, geen hulpmiddelen.
Nee, maar je moet ze niet nemen als hulpmiddel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dus moeten ze ze dan opeten of zo?
mag ik jou nemen als hulpmiddel lieverd?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar je moet ze niet nemen als hulpmiddel.
Doen we ook niet hoor.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar je moet ze niet nemen als hulpmiddel.
En dan te schattig is om opzij te leggenquote:Op zondag 5 december 2021 09:39 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Doen we ook niet hoor.
Alleen Niles is gewoon een gevoelige boy die bij je komt liggen als je down bent.
Maar het is vooral gewoon een kat die 90% van de tijd ligt te slapen op plekken waar hij in de weg ligt…
Onze kat ligt vaak in de weg op onze gladde vloer, die schuiven we dan aan de kant als een ijshockeypuck.quote:Op zondag 5 december 2021 09:41 schreef superkimmi het volgende:
[..]
En dan te schattig is om opzij te leggen
Minimaal twee andere roadtrips waaronder de eerste die al gedaan is, worden met onze eigen auto gereden hoor.quote:Op zondag 5 december 2021 19:57 schreef superkimmi het volgende:
Na het pakket van donderdag, hebben we nu alle ontvangers waar we langs willen een berichtje gestuurd. Want we hebben nog te bezorgen:
- ons eigen pakket
- pakket dat ik geshopt heb voor Nostra
- pakket dat vandaag vanaf Iglo haar ouders bij ons is bezorgd en dat door moet
- 2 pakketten die gemaakt worden door iemand die ook gever én shopper is en die allebei dezelfde richting op moeten.
De 2 gecombineerde pakketten, het geshopte pakket en het pakket van Jentin mogen we gaan bezorgen met de lease auto van Iglo haar stiefvader. Ondanks dat we deze moeten halen in Zeeland, bespaard dit ons wel een sloot benzine. We worden momenteel dus langs alle kanten gesponsord en vinden dat echt superlief![]()
Volgens mij is er echt niemand die jullie hier scheef over aankijkt hoor. En als ze dat wel doen, dan snappen ze niet hoe FHF en deze pakketten werken (en hoe liefde voor je medemens werkt). Dus ga je alsjeblieft niet verantwoorden over keuzes of wat dan ook, iedereen gunt jullie ook een fijne decemberquote:Op zondag 5 december 2021 20:01 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Minimaal twee andere roadtrips waaronder de eerste die al gedaan is, worden met onze eigen auto gereden hoor.
Dus het is zeker niet zo dat nu door de leaseauto alles gratis is en wij lekker bonnen zitten te harken. Ik zou me echt kei lullig voelen daarover. Daarom wilden we hier ook transparant over zijn.
Leaseauto aanbod kwam ook pas vandaag
Vorig jaar hebben we de hele roadtrip met zijn auto gedaan wat resulteerde in meer dan 1000 km
Haha lees andere topic over het pakket van Jentinquote:
Ja, van dat pakket had ik gelezen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:35 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha lees andere topic over het pakket van Jentin![]()
En ach organisatorisch gaat er wel eens een mailtje naar de verkeerde persoon (en dit keer was ik het zelf)
Maar dusver nog geen echte juicy stories.
Op onze geplande dagen kan iedereen! Behalve 1 iemand maar daar kunnen we het in de buurt afgeven.
Dus 12 december rijden we 1 pakket weg en de grote klapper van 4 pakketten op 1 dag wordt dit jaar 15 december
Leuk!! Een goede reis vandaag!quote:Op zondag 12 december 2021 10:10 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag is het weer zover! We gaan ons eigen pakket wegbrengen, wat @:kapiteiniglo en ik zelf hebben betaald én samengesteld![]()
Woensdag maken we weer de echte klapper met een ritje Zuid-Holland, Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Holland (op drie plekken) en Gelderland. Daarna de auto weer terugbrengen naar Zeeland en zelf naar Zuid-Holland.
Maar van die grote trip woensdag meer. Vandaag brengt ons eigen pakket ons naar Brabant. Naar een ontvanger waar we ongeveer elke keer dat we voor wie dan ook gingen shoppen wel iets passends tegenkwamen, waardoor zoals traditie, ook dit pakket weer veel te groot is geworden voor 1 doos. En dus krijgt het zoontje zijn eigen doos
Goede reis vandaagquote:Op zondag 12 december 2021 10:10 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag is het weer zover! We gaan ons eigen pakket wegbrengen, wat @:kapiteiniglo en ik zelf hebben betaald én samengesteld![]()
Woensdag maken we weer de echte klapper met een ritje Zuid-Holland, Zeeland, Zuid-Holland, Noord-Holland (op drie plekken) en Gelderland. Daarna de auto weer terugbrengen naar Zeeland en zelf naar Zuid-Holland.
Maar van die grote trip woensdag meer. Vandaag brengt ons eigen pakket ons naar Brabant. Naar een ontvanger waar we ongeveer elke keer dat we voor wie dan ook gingen shoppen wel iets passends tegenkwamen, waardoor zoals traditie, ook dit pakket weer veel te groot is geworden voor 1 doos. En dus krijgt het zoontje zijn eigen doos
quote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef superkimmi het volgende:
Oh en wij hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om te tanken in België en daar wat te eten. Nu met gevulde buikjes naar huis!
Ja! Precies de juiste ook. Goede tip!quote:Op zondag 12 december 2021 16:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]hebben jullie het kunnen vinden?
Tanken in België
Net bij @CaVaBien geweest en 2 pakketten gehaald om morgen te bezorgen, samen met het pakket van Jentin en het pakket dat ik geshopt heb met geld van @nostraquote:Op maandag 13 december 2021 16:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
Morgenavond pakketten halen…. En dan woensdag de grote roadtrip.
Pompiedom.
Ik denk dat ik één tussenstop wel kan raden (naast degene die ze maken voor mij)quote:Op woensdag 15 december 2021 08:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Heel veel plezier op jullie roadtrip vandaagIk ben benieuwd naar de vele avonturen die jullie vandaag gaan beleven.
Uiteraard!! Want: code rood, code rood, het past niet. 1 ontvanger krijgt 0 cadeautjes, die houden we maar zelfquote:Op woensdag 15 december 2021 08:43 schreef Viv het volgende:
Ja!! Succes vandaag! Denk aan oplaadkabeltjes en zo!![]()
Komen er ook foto's van de volgeladen achterbak?
Een fok party busquote:Op woensdag 15 december 2021 09:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
Een auto vol met liefde
Volgend jaar dus maar een busje huren
En dan ‘s avonds eten bij @Rafeiroquote:Op woensdag 15 december 2021 09:36 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Een fok party bus![]()
![]()
Roadtrippen in stijl, en dan door het land op om iedereen en hun pakketjes op te halen
Gewoon magneet stickers laten makenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:36 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Een fok party bus![]()
![]()
Roadtrippen in stijl, en dan door het land op om iedereen en hun pakketjes op te halen
kijk jij snapt het!quote:Op woensdag 15 december 2021 09:38 schreef superkimmi het volgende:
[..]
En dan ‘s avonds eten bij @:rafeiro
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:47 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
We reizen in stijl
Als @Danny ze sponsort mag het Fok! Logo er ook opquote:Op woensdag 15 december 2021 09:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon magneet stickers laten makenkun je keer op keer hergebruiken
Nou weet ik natuurlijk niet hoe jullie rijden, maar zijn jullie soms een kerstpakket verloren onderweg?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:33 schreef superkimmi het volgende:
Pitstop 1. Want wat is een roadtrip zonder koffie![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou weet ik natuurlijk niet hoe jullie rijden, maar zijn jullie soms een kerstpakket verloren onderweg?![]()
[ afbeelding ]
Zo spannend. Kan serieus niet wachtenquote:Op woensdag 15 december 2021 11:04 schreef superkimmi het volgende:
[..]![]()
![]()
*kijkt achterom*
Nope, valt mee gelukkig.
ETA voor het afgeven van jouw pakket: 4 minuten
Afgeleverd! Dus voor de administratie: pakket van donateur -gt- en shopper Cavabien voor DJMO is afgeleverdquote:Op woensdag 15 december 2021 11:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo spannend. Kan serieus niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |