quote:Op zondag 12 december 2021 15:42 schreef superkimmi het volgende:
Oh en wij hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om te tanken in België en daar wat te eten. Nu met gevulde buikjes naar huis!
Ja! Precies de juiste ook. Goede tip!quote:Op zondag 12 december 2021 16:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]hebben jullie het kunnen vinden?
Tanken in België
Net bij @CaVaBien geweest en 2 pakketten gehaald om morgen te bezorgen, samen met het pakket van Jentin en het pakket dat ik geshopt heb met geld van @nostraquote:Op maandag 13 december 2021 16:22 schreef KapiteinIglo het volgende:
Morgenavond pakketten halen…. En dan woensdag de grote roadtrip.
Pompiedom.
Ik denk dat ik één tussenstop wel kan raden (naast degene die ze maken voor mij)quote:Op woensdag 15 december 2021 08:43 schreef MevrouwCactus het volgende:
Heel veel plezier op jullie roadtrip vandaagIk ben benieuwd naar de vele avonturen die jullie vandaag gaan beleven.
Uiteraard!! Want: code rood, code rood, het past niet. 1 ontvanger krijgt 0 cadeautjes, die houden we maar zelfquote:Op woensdag 15 december 2021 08:43 schreef Viv het volgende:
Ja!! Succes vandaag! Denk aan oplaadkabeltjes en zo!![]()
Komen er ook foto's van de volgeladen achterbak?
Een fok party busquote:Op woensdag 15 december 2021 09:29 schreef MevrouwCactus het volgende:
Een auto vol met liefde
Volgend jaar dus maar een busje huren
En dan ‘s avonds eten bij @Rafeiroquote:Op woensdag 15 december 2021 09:36 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Een fok party bus![]()
![]()
Roadtrippen in stijl, en dan door het land op om iedereen en hun pakketjes op te halen
Gewoon magneet stickers laten makenquote:Op woensdag 15 december 2021 09:36 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Een fok party bus![]()
![]()
Roadtrippen in stijl, en dan door het land op om iedereen en hun pakketjes op te halen
kijk jij snapt het!quote:Op woensdag 15 december 2021 09:38 schreef superkimmi het volgende:
[..]
En dan ‘s avonds eten bij @:rafeiro
quote:Op woensdag 15 december 2021 09:47 schreef superkimmi het volgende:
[ link | afbeelding ]
We reizen in stijl
Als @Danny ze sponsort mag het Fok! Logo er ook opquote:Op woensdag 15 december 2021 09:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon magneet stickers laten makenkun je keer op keer hergebruiken
Nou weet ik natuurlijk niet hoe jullie rijden, maar zijn jullie soms een kerstpakket verloren onderweg?quote:Op woensdag 15 december 2021 10:33 schreef superkimmi het volgende:
Pitstop 1. Want wat is een roadtrip zonder koffie![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2021 11:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou weet ik natuurlijk niet hoe jullie rijden, maar zijn jullie soms een kerstpakket verloren onderweg?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |