SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Omg dit duurde uren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Want?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Bijna 500 medewerkers die over het hele jaar heen 28 adviezen hebben uitgebracht. Als de adviezen zijn zoals de adviezen rondom vaccineren heb ik het gevoel dat daar wel een bezempje doorheen kan..
Overigens zijn het niet per se medewerkers, hè. Voor de meesten is dit een nevenfunctie waarbij ze alleen op afroep een advies uitbrengen.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Maar waar trek je de grens dan? Gaan de naar de Britse Gezondheidsraad luisteren? De Vlaamse? De Franse? Wat doen we als de Vlaamse en Britse raden verschillend adviseren?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:17 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag, als dezelfde onderzoeken al in omringende landen gedaan zijn en de effecten daar al zichtbaar zijn.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Corona is inmiddels alweer verslagen. Nu hoeft het niet meerquote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Omdat de feiten zijn veranderd, helaas. Het virus is een paar keer naar een besmettelijkere variant gemuteert én de bescherming van verkregen-immuniteit en vaccinatie-immuniteit blijken niet lang genoeg aan te houden (met name bij de kwetsbaren). Dat 15% van de Nederlanders niet naar bovenstaand advies hebben geluisterd zorgt ook nog eens voor bijna dubbele druk op de zorg.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En al die shit is verkocht voor 'als we dit doen, hoeft het vorige niet meer'
Fuck off inderdaad. Kappen met die ongein.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Wetenschappers vinden oorzaak trombose na prik AstraZeneca
Wetenschappers denken de oorzaak te hebben gevonden van de zeer zeldzame bijwerking van het AstraZeneca-vaccin waarbij bloedstolsels (trombose) worden gevormd.
Het vaccin van AstraZeneca bestaat uit genetisch materiaal en een inactief gemaakt chimpanzeevirus. Het wordt normaliter geïnjecteerd in een spier, maar soms komt een deel van het middel in de bloedbaan terecht. Dan is er een kans dat het een bepaald eiwit in het bloed aantrekt, wat in zeldzame gevallen zorgt voor een reactie van het immuunsysteem.
Die reactie zorgt ervoor dat antistoffen het geïnjecteerde verkoudheidsvirus aanvallen, wat kan leiden tot de bloedstolsels.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijg-je-bloedstolsels![]()
Als ministeries zich nu een beter aan aanbestedingsprocedures zouden houden en niet zo zwaar zouden tillen aan allerlei adviesraden in crisistijd waar Piet, Jan en Klaasje hun zegje willen doen, maar het verstand zouden gebruiken.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:20 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar waar trek je de grens dan? Gaan de naar de Britse Gezondheidsraad luisteren? De Vlaamse? De Franse? Wat doen we als de Vlaamse en Britse raden verschillend adviseren?![]()
Voor 50+ is dat een prima overweging inderdaad. Maar straks wordt het in Europa onmogelijk om te reizen zonder een boosterprik die voor mensen onder de 50 zeer weinig toegevoegde waarde heeft.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een vaccinatieplicht (desnoods voor 50+) lijkt me een inmiddels een serieus te overwegen optie.![]()
Daar heb je gelijk in. Tegelijkertijd heeft het wel bijna een maand geduurd voor de Nederlandse Gezondheidsraad het goedgekeurd heeft. Daar zit een periode in dat er gewacht wordt op de Nederlandse bijsluiter en een hoop andere redenen, maar een maand na het advies van de EMA is wel een lange tijd. Ik vind het goed dat de Gezondheidsraad ernaar kijkt en kijkt wat de situatie voor Nederland is, maar dat moet echt wel sneller kunnen dan een maand.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Want?
Overigens zijn het niet per se medewerkers, hè. Voor de meesten is dit een nevenfunctie waarbij ze alleen op afroep een advies uitbrengen.![]()
Ja, vette smoes om vooral allerlei extra hoepels te implementeren.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Omdat de feiten zijn veranderd, helaas. Het virus is een paar keer naar een besmettelijkere variant gemuteert én de bescherming van verkregen-immuniteit en vaccinatie-immuniteit blijken niet lang genoeg aan te houden (met name bij de kwetsbaren). Dat 15% van de Nederlanders niet naar bovenstaand advies hebben geluisterd zorgt ook nog eens voor bijna dubbele druk op de zorg.
Beetje de pavlovreactie die politici standaard hebben omdat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Ze zijn te laf om zaken te verbieden voor een periode en te stom om aan capaciteitsverhogingen te denken in de zorg.
Deze shit blijft nog wel een tijdje, maar we kunnen niet continu met allerlei hoepels blijven zitten en van lockdown naar lockdown leven.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Mooi dat ze dat hebben gevonden, dan kunnen ze het verbeteren. De wetenschap is een prachtig fenomeenquote:Op donderdag 2 december 2021 11:22 schreef Za het volgende:
Wetenschappers denken de oorzaak te hebben gevonden van de zeer zeldzame bijwerking van het AstraZeneca-vaccin waarbij bloedstolsels (trombose) worden gevormd.
Het vaccin van AstraZeneca bestaat uit genetisch materiaal en een inactief gemaakt chimpanzeevirus. Het wordt normaliter geïnjecteerd in een spier, maar soms komt een deel van het middel in de bloedbaan terecht. Dan is er een kans dat het een bepaald eiwit in het bloed aantrekt, wat in zeldzame gevallen zorgt voor een reactie van het immuunsysteem.
Die reactie zorgt ervoor dat antistoffen het geïnjecteerde verkoudheidsvirus aanvallen, wat kan leiden tot de bloedstolsels.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijg-je-bloedstolsels[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
RTL schrijft "chimpanzeevirus"? Of heb je zelf lopen rommelen in de bron.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:22 schreef Za het volgende:
Afgelopen jaar was er een theorie dat de stollingsproblemen bij AstraZeneca kwamen door verkeerd vaccineren. Dat ze in een ader zitten in plaats van de spier etc. Die theorie lijkt dus te kloppen?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:22 schreef Za het volgende:
Ik ga toch af op de experts die het inmiddels ook aanraden voor mensen onder de 50. Vroeg of laat voor alle volwassenen.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:23 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Voor 50+ is dat een prima overweging inderdaad. Maar straks wordt het in Europa onmogelijk om te reizen zonder een boosterprik die voor mensen onder de 50 zeer weinig toegevoegde waarde heeft.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Wat is 'het' (goedgekeurd)?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Tegelijkertijd heeft het wel bijna een maand geduurd voor de Nederlandse Gezondheidsraad het goedgekeurd heeft. Daar zit een periode in dat er gewacht wordt op de Nederlandse bijsluiter en een hoop andere redenen, maar een maand na het advies van de EMA is wel een lange tijd. Ik vind het goed dat de Gezondheidsraad ernaar kijkt en kijkt wat de situatie voor Nederland is, maar dat moet echt wel sneller kunnen dan een maand.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Maar dat aanraden doen ze alleen omdat er paniek is volgens mij. Zonder de hoge zorgdruk zou dat niet aangeraden worden.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ga toch af op de experts die het inmiddels ook aanraden voor mensen onder de 50. Vroeg of laat voor alle volwassenen.![]()
Om te gebruiken op de Nederlandse markt?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat is 'het' (goedgekeurd)?![]()
Dan weet jij meer dan ik.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:26 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Maar dat aanraden doen ze alleen omdat er paniek is volgens mij. Zonder de hoge zorgdruk zou dat niet aangeraden worden.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Nou terechte vraag lijkt mij aangezien hun beraadslagingen toch best wel vertragend zijn. Zeker als ze zoals vaak tot dezelfde conclusie komen.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:16 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad blind gaan varen op andere buitenlandse gremia, maar waarom zou je dan nog een eigen GR hebben?And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Dit is de originele tekst op RTL Nieuws, zonder chimpanzeevirus erin:quote:Op donderdag 2 december 2021 11:24 schreef Fosive het volgende:
[..]
RTL schrijft "chimpanzeevirus"? Of heb je zelf lopen rommelen in de bron.quote:Het vaccin van AstraZeneca bestaat uit genetisch materiaal en een algemeen verkoudheidsvirus. Het wordt normaliter geïnjecteerd in een spier, maar soms komt een deel van het middel in de bloedbaan terecht. Dan is er een kans dat het een bepaald eiwit in het bloed aantrekt, wat in zeldzame gevallen zorgt voor een reactie van het immuunsysteem. Die reactie zorgt ervoor dat antistoffen het geïnjecteerde verkoudheidsvirus aanvallen, wat kan leiden tot de bloedstolsels.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2021 11:27:51 ]![]()
Nogmaals, waarnaar verwijst 'het'?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Om te gebruiken op de Nederlandse markt?
En zodra de EMA een vaccin goedkeurt mag het gebruikt worden in Nederland. Sterker nog, Nederland heeft formeel niet eens te wachten op het oordeel van de EMA.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ik vind ook dat kabinet/ambtelijk apparaat/GGD best daarvoor had kunnen beginnen met voorbereiding. Locaties zoeken, prikkers regelen, transport regelen voor vaccins enzovoorts. Je hoeft daarmee niet te wachten tot gezondeheidsraad hun advies heeft uitgebracht.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Tegelijkertijd heeft het wel bijna een maand geduurd voor de Nederlandse Gezondheidsraad het goedgekeurd heeft. Daar zit een periode in dat er gewacht wordt op de Nederlandse bijsluiter en een hoop andere redenen, maar een maand na het advies van de EMA is wel een lange tijd. Ik vind het goed dat de Gezondheidsraad ernaar kijkt en kijkt wat de situatie voor Nederland is, maar dat moet echt wel sneller kunnen dan een maand.![]()
Meer onderzoek, meer veldata.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:27 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Waarom werd het dan eerst alleen aangeraden voor 60+? Wat is er veranderd in de tussentijd?Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Alle boomers vrij reizen!quote:Op donderdag 2 december 2021 11:23 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Voor 50+ is dat een prima overweging inderdaad. Maar straks wordt het in Europa onmogelijk om te reizen zonder een boosterprik die voor mensen onder de 50 zeer weinig toegevoegde waarde heeft.
And everything under the sun is in tune
Triest dat @Za loopt te rommelen met teksten. Vind je het gek dat niemand je serieus neemt, Za?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is de originele tekst op RTL Nieuws, zonder chimpanzeevirus erin:
[..]![]()
Ik denk dat het draagvlak voor een vaccinatieplicht heel snel verdampt als duidelijk wordt dat we dan als nog met verplichte testen, mondkapjes en het hele maatregelencircus blijven zitten eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:13 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik durf best de stelling wel aan dat een meerderheid van de Nederlanders inmiddels voor een vaccinatieplicht is. En dat is dan nog een stap minder invasief dan stellen dat het je morele plicht is je te laten vaccineren.![]()
Astra Zeneca:
"The AstraZeneca vaccine uses a chimpanzee adenovirus vaccine vector. This is a harmless, weakened adenovirus that usually causes the common cold in chimpanzees."
https://www.health.gov.au(...)e-contain-animal-dna...![]()
De discussie ging over het vaccin, wanneer ik over 'het goedgekeurd' heb kun je dus redelijkerwijs aannemen dat ik het over het vaccin heb.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:27 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nogmaals, waarnaar verwijst 'het'?
En zodra de EMA een vaccin goedkeurt mag het gebruikt worden in Nederland. Sterker nog, Nederland heeft formeel niet eens te wachten op het oordeel van de EMA.
Dat klopt, maar de regering heeft zich eraan gecomitteerd te wachten op de Gezondheidsraad om advies te geven. Dat houdt in dat je hele vaccinatiecampagne afhangt van het advies dat zij uitbrengen en de tijdigheid waarmee zij dat uitbrengen.![]()
Het klopt ook, ik snap alleen niet zo goed waarom je de tekst van (in dit geval RTL) aan zou passen. Je kan er prima een stukje bij zetten wat voor soort virus het is zonder de bron te compromitteren.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:29 schreef KikaDeWaDo het volgende:
Astra Zenica:
"The AstraZeneca vaccine uses a chimpanzee adenovirus vaccine vector. This is a harmless, weakened adenovirus that usually causes the common cold in chimpanzees."
https://www.health.gov.au(...)e-contain-animal-dna![]()
"chimpanzeevirus" klink natuurlijk extra eng. brrrrr.... enge vaccins....quote:Op donderdag 2 december 2021 11:24 schreef Fosive het volgende:
[..]
RTL schrijft "chimpanzeevirus"? Of heb je zelf lopen rommelen in de bron.
Deze regel is ook perongelukexpres weggelaten:
"Een woordvoerder van AstraZeneca legt aan de BBC uit dat de kans op de bloedstolsels groter is na besmetting met het coronavirus dan na een vaccinatie."![]()
Daar heb ik anders niet over gehoord. Wat is de toegevoegde waarde voor een booster van iemand onder de 50 zonder onderliggend lijden?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Meer onderzoek, meer veldata.![]()
Misschien kunnen ze dan ook gelijk even Googelen hoe je chimpansee schrijft.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi dat ze dat hebben gevonden, dan kunnen ze het verbeteren. De wetenschap is een prachtig fenomeenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Er zijn nogal wat verschillende adviezen gekomen: over de eerste twee prikken, het gebruik van specifieke vaccins (AZ/Janssen wel/niet voor ouderen, daarna wel/niet voor jongeren, Moderna voor jonge mensen etc.), over boosters.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:30 schreef chratnox het volgende:
De discussie ging over het vaccin, wanneer ik over 'het goedgekeurd' heb kun je dus redelijkerwijs aannemen dat ik het over het vaccin hebCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Knuppel in het hoenderhok: ik vermoed uitgestelde zorg. Het stuwmeer is inmiddels gigantisch, we komen nu op het punt dat er gewoon mensen doodgaan ivm te lange wachttijd.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar het sowieso een goed idee om te onderzoeken waarom de oversterfte in Nederland zo hoog is op dit moment.![]()
Dit... duizendmaal dit.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, vette smoes om vooral allerlei extra hoepels te implementeren.
Beetje de pavlovreactie die politici standaard hebben omdat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Ze zijn te laf om zaken te verbieden voor een periode en te stom om aan capaciteitsverhogingen te denken in de zorg.
Deze shit blijft nog wel een tijdje, maar we kunnen niet continu met allerlei hoepels blijven zitten en van lockdown naar lockdown leven.
Geen complot, geen sinister plan... er is gewoon géén plan, maar oneindig paniekvoetbal. En het ondanks alles overeind willen houden van het nu toch wel enorm af geserveerde neoliberale maakbaarheidsdenken.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Als iemand een artikel deelt van een bron; niet gaan prutsen aan de inhoud.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"chimpanzeevirus" klink natuurlijk extra eng. brrrrr.... enge vaccins....
Deze regel is ook perongelukexpres weggelaten:
"Een woordvoerder van AstraZeneca legt aan de BBC uit dat de kans op de bloedstolsels groter is na besmetting met het coronavirus dan na een vaccinatie."![]()
Als je moedwillig tekst gaat veranderen of dingen gaat weglaten weet je dondersgoed dat je fout zit. Jammer dat je dan toch in je tunnel wil blijven...![]()
Dat lijkt me meer iets voor RTLquote:Op donderdag 2 december 2021 11:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dan ook gelijk even Googelen hoe je chimpansee schrijft.
Oh of gewoon voor Za. zelf blijkbaar[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is makkelijk oplosbaar door een vaccinatiebewijs te eisen voor je werkplek en het onderwijs.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dat het draagvlak voor een vaccinatieplicht heel snel verdampt als duidelijk wordt dat we dan als nog met verplichte testen, mondkapjes en het hele maatregelencircus blijven zitten eerlijk gezegd.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Jij verwoordt mijn punt beter dan ik zelf doe.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de regering heeft zich eraan gecomitteerd te wachten op de Gezondheidsraad om advies te geven. Dat houdt in dat je hele vaccinatiecampagne afhangt van het advies dat zij uitbrengen en de tijdigheid waarmee zij dat uitbrengen.
Die strategie moet misschien anders een volgende crisis/keer.And everything under the sun is in tune
Ja, een eerder deel van deze discussie ging over de tijd die het kostte om tot een advies over de booster te komen (een maand). Daar ging het over. Doordat dat de start van deze discussie was was ik in de veronderstelling dat dat duidelijk was, maar ik zal erop letten dat duidelijker te maken.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:32 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er zijn nogal wat verschillende adviezen gekomen: over de eerste twee prikken, het gebruik van specifieke vaccins (AZ/Janssen wel/niet voor ouderen, daarna wel/niet voor jongeren, Moderna voor jonge mensen etc.), over boosters.
Voor alle adviezen die je noemt geldt trouwens wel ongeveer hetzelfde. Een vrij lange doorlooptijd.![]()
Dezelfde als voor de eerste twee prikken.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:31 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Daar heb ik anders niet over gehoord. Wat is de toegevoegde waarde voor een booster van iemand onder de 50 zonder onderliggend lijden?Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
Ik vind een vaccinatieplicht best te billijken als we daarna van het grootste deel van de maatregelen af zijn. Anders zie ik niet in hoe het proportioneel is. Lichamelijke integriteit bij het vuilnis zonder enige winst op andere fronten is wat mij betreft ook onacceptabel.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is makkelijk oplosbaar door een vaccinatiebewijs te eisen voor je werkplek en het onderwijs.![]()
Ik denk dat RTL dat echt wel weet.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer iets voor RTL
Oh of gewoon voor Za. zelf blijkbaarIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
@Da_Sandman heeft hier een pittige mening overquote:Op donderdag 2 december 2021 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat RTL dat echt wel weet.![]()
![]()
Je zou echt, echt eens moeten kappen met dat verspreiden van nepnieuws. Sowieso erg onkies, quote minen.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:22 schreef Za het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijg-je-bloedstolselsOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
dat is me wat te makkelijkquote:Op donderdag 2 december 2021 11:34 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dezelfde als voor de eerste twee prikken.![]()
Daarom vroeg ik waar het om ging, want het heeft geen maand geduurd. De aanvraag kwam op 15 oktober, het advies op 2 november.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:34 schreef chratnox het volgende:
Ja, een eerder deel van deze discussie ging over de tijd die het kostte om tot een advies over de booster te komen (een maand). Daar ging het over.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Forum Opties Forumhop: Hop naar: