SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een agressie weer op de vroege ochtendquote:
ik ga zondag sushi etenquote:Op donderdag 2 december 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een agressie weer op de vroege ochtend
Waarom staat er een plaatje van ballie in de OP
Komt door dat vieze kloteweer.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een agressie weer op de vroege ochtend
Waarom staat er een plaatje van ballie in de OP
wist ej dat nog niet?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ben jij de vriendin van @:EttovanBelgie ofzodie is ook altijd zo aggresief
Nee joh, ik ben toch veel te ordinair voor Etto.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
goh wat een verrassingquote:
het is ook wel echt baggerweer inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt door dat vieze kloteweer.
Wel lekker gesport gisteren.
ik zou ook agressief worden als je samenwoont met iemand die geen kaas eetquote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ordinaaaaaaaaaaaaaaaaaaairquote:Op donderdag 2 december 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben toch veel te ordinair voor Etto.
je hebt het wel zwaar hequote:
Het bootje?quote:
Nais. Ik ga morgen weer, de spieren die ik gepakt heb, voel ik nu ook wel wat, dus goed bezig geweest I guess, ook al was het allemaal wat lichter dan normaal. (De vorige keer was ook alweer 3 weken geleden.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
goh wat een verrassing
[..]
het is ook wel echt baggerweer inderdaad.
ik ga over een uurtje sporten. Borst, biceps, buik en benen ook maar weer even meepakken
Waarheid dit.quote:[..]
ik zou ook agressief worden als je samenwoont met iemand die geen kaas eet
ik heb morgen geen tijd dus vandaag maar gaan en en dan vanavond maar die uurtjes aan werk inhalen.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nais. Ik ga morgen weer, de spieren die ik gepakt heb, voel ik nu ook wel wat, dus goed bezig geweest I guess, ook al was het allemaal wat lichter dan normaal. (De vorige keer was ook alweer 3 weken geleden.)
[..]
Waarheid dit.
Oeh, bij echte spierpijn is dat de leukste dag.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit op dag 2 na het sporten en nog steeds spierpijn. Vanmiddag weer.
quote:
spierpijn altijd erger de 2e dagquote:Op donderdag 2 december 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, bij echte spierpijn is dat de leukste dag.
Ja, echt top geregeld hoor zo.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
ook dat nog![]()
Doordat steeds meer ziekenhuizen de planbare zorg afschalen of zelfs staken, dreigen grote groepen patiënten twee keer hun eigen risico te moeten betalen. Dat gebeurde bij vorige coronagolven ook al, maar sindsdien is er niets veranderd. Dat zegt de Patiëntenfederatie Nederland tegen BNR.
Door het systeem van de zogenoemde Diagnose Behandel Combinatie, DBC, kan het voorkomen dat mensen twee keer hun eigen risico moeten betalen voor één medische behandeling. Een DBC is een periode waarbinnen een zorgtraject plaatsvindt, die begint op de eerste dag dat de patiënt een zorgtraject start en eindigt als het zorgtraject is afgerond, bijvoorbeeld met een geslaagde operatie. Een DBC heeft een geldigheidsduur van maximaal 120 dagen.
180kg squatten en de volgende dag op stap met zo'n beetje de hoogste vrachtwagen uit de vloot is gegarandeerd genotquote:Op donderdag 2 december 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
maar dan missen we al het soapgenot hierquote:Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dm citizen nu al mijn tinderdates :p
ik ga straks kijken of ik boven de 200 kan calf raisenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
180kg squatten en de volgende dag op stap met zo'n beetje de hoogste vrachtwagen uit de vloot is gegarandeerd genot
tegenvaller dit weerquote:
ik heb nu een winterstop. Nu is het buda's seizoenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dan missen we al het soapgenot hier
echt nietquote:Op donderdag 2 december 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
vier op een rij
verdomme bal er tussen
oh ja, jij date niet in de harige wintertijdenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu een winterstop. Nu is het buda's seizoen
nee ben ik niet op mijn snackstquote:Op donderdag 2 december 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja, jij date niet in de harige wintertijden
Oh, dat red ik ook met 40kg hoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
180kg squatten en de volgende dag op stap met zo'n beetje de hoogste vrachtwagen uit de vloot is gegarandeerd genot
dat je van die zwakke trillende beentjes hebt als je naar huis gaat <3 en dan vervolgens in de foetushouding op de bank gaat liggen.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat red ik ook met 40kg hoor.
quote:Op donderdag 2 december 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben ik niet op mijn snackst
Het was verdorie wel dringen bij de squatracks.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat je van die zwakke trillende beentjes hebt als je naar huis gaat <3 en dan vervolgens in de foetushouding op de bank gaat liggen.
dan was het een goede workout
Vuige leugens.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe, 2:02 minder vandaag. Wel lekker zonnetje eigenlijk.
In Tennessee is het wettelijk verboden vissen te vangen met een lasso
Gauw aan het werk
zodra ik weer een fatsoenlijk huis heb komt er een power rack in de garagequote:Op donderdag 2 december 2021 09:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was verdorie wel dringen bij de squatracks.
In België mag je niet op vogels schieten in de havensquote:Op donderdag 2 december 2021 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Joe, 2:02 minder vandaag. Wel lekker zonnetje eigenlijk.
In Tennessee is het wettelijk verboden vissen te vangen met een lasso
Gauw aan het werk
ergste wat ik ooit gehad heb was na een dag trainen met de yamakasi. thuis komen en jezelf 4 trappen op moeten slepen omdat je benen geen trappen meer willen lopen.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat je van die zwakke trillende beentjes hebt als je naar huis gaat <3 en dan vervolgens in de foetushouding op de bank gaat liggen.
dan was het een goede workout
mja infrarood sauna schijnt wel goed te helpen tegen zulke dingen. maarja.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ergste wat ik ooit gehad heb was na een dag trainen met de yamakasi. thuis komen en jezelf 4 trappen op moeten slepen omdat je benen geen trappen meer willen lopen.
ook gewoon een week naar de kloten geweest daardoor. daarna was de spierpijn pas weg.
Dat wil ik al een tijdje ja, het lijkt er ook op dat dat geen tienjarenplan hoeft te worden.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zodra ik weer een fatsoenlijk huis heb komt er een power rack in de garage
De horror van de trap af moeten.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
ergste wat ik ooit gehad heb was na een dag trainen met de yamakasi. thuis komen en jezelf 4 trappen op moeten slepen omdat je benen geen trappen meer willen lopen.
ook gewoon een week naar de kloten geweest daardoor. daarna was de spierpijn pas weg.
in welk opzicht nietquote:Op donderdag 2 december 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wil ik al een tijdje ja, het lijkt er ook op dat dat geen tienjarenplan hoeft te worden.
We zijn voorzichtig plannen aan het smeden.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in welk opzicht niet? ga je verkassen?
sauna'squote:Op donderdag 2 december 2021 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja infrarood sauna schijnt wel goed te helpen tegen zulke dingen. maarja.
saunazweet enzo
noicequote:Op donderdag 2 december 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We zijn voorzichtig plannen aan het smeden.
Mijn bovenbenen zijn het niet met je eens.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De trap af wankelen.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn bovenbenen zijn het niet met je eens.
Dat zijn degene die ermee begonnen zijn in Frankrijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De horror van de trap af moeten.
En dat zijn parkour-lui?
nee.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent meer van de saunaclub?
quote:Op donderdag 2 december 2021 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zijn degene die ermee begonnen zijn in Frankrijk.
Zijn toen overgekomen voor een paar dagen naar Nederland om training te geven aan de Nederlandse community.
Zelfs de top van de community ging dood naar huis, terwijl die gasten brak vanuit Amsterdam gekomen waren en dan gewoon een hele dag zonder problemen door beukte
2 jaar achter elkaar gehad.
2e jaar was wel een stuk beter te doen want iedereen z'n trainingsregime was omhoog gegaan
Zoiets heb ik ook gehad na een bokstraining die boven mijn niveau ging qua sparren. Ben toen ook in etappes naar huis gereden omdat het anders gewoon niet meer ging. De weg van de auto naar de voordeur en daarna naar bed duurde voor mijn gevoel echt een half uur. Daarna niet meer uit bed gekomen.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst warm douchenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gehad na een bokstraining die boven mijn niveau ging qua sparren. Ben toen ook in etappes naar huis gereden omdat het anders gewoon niet meer ging. De weg van de auto naar de voordeur en daarna naar bed duurde voor mijn gevoel echt een half uur. Daarna niet meer uit bed gekomen.
Ik was waarschijnlijk out gegaan in de douche en verdronken dan. Niet normaal hoe intens een paar keer 1 minuut boksen kan zijn.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eerst warm douchen
Eerste keer dat ik m'n borstpieren in de sportschool ging doen was ik ook te hard gegaan.
Partij spierpijn, tot op het punt dat ik er bijna koorts van kreeg.
Ja dat is wat minder verstandig danquote:Op donderdag 2 december 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk out gegaan in de douche en verdronken dan. Niet normaal hoe intens een paar keer 1 minuut boksen kan zijn.
Het is plots duidelijk waarom die rondes zo kort zijn ja.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was waarschijnlijk out gegaan in de douche en verdronken dan. Niet normaal hoe intens een paar keer 1 minuut boksen kan zijn.
leukquote:Op donderdag 2 december 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We zijn voorzichtig plannen aan het smeden.
Vermoed dat jij ze misschien wat meer heavy-duty gaat gebruiken; maar dat is best fijn spul.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij kent t merk? ik niet echt verder
Leugens!quote:
Je had je kerstmuts toevallig op wil je zeggen?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:50 schreef Ama het volgende:
Of ik zin heb om met een kerstmuts op een kerstfilmpje te maken hier met anderen. Wat denken ze nou zelf dan.
Vorig jaar kreeg ik een professioneel uitziend filmpje met de tien knapste vrouwen van het bedrijf die kerstliedjes aan het zingen waren in korte kerstjurkjes, iedereen vond het geweldig behalve de vrouwen die niet mee mochten zingen.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:50 schreef Ama het volgende:
Of ik zin heb om met een kerstmuts op een kerstfilmpje te maken hier met anderen. Wat denken ze nou zelf dan.
Klinkt wat ongeloofwaardig hoorquote:
Gewoon de zon opzoeken.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
De zon komt pas weer in april toch?
Dus geen IJs-tuin-updates meer.quote:
Lekker kort?quote:
Gesprek met 3 mensen. Ik heb alle vragen goed kunnen beantwoorden. Eén hobbeltje: een systeem waar de overheid mee werkt en ik geen ervaring mee heb. Morgen hoor ik of ik door ben naar ronde 2.quote:
Zover is het nog niet toch :pquote:Op donderdag 2 december 2021 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus geen IJs-tuin-updates meer.![]()
Vetquote:Op donderdag 2 december 2021 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gesprek met 3 mensen. Ik heb alle vragen goed kunnen beantwoorden. Eén hobbeltje: een systeem war de overheid mee werkt en ik geen ervaring mee heb. Morgen hoor ik of ik door ben naar ronde 2.
Twee gesprekken. En een case die ik moet oplossen.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vet![]()
hoeveel rondjes moet je doen?
Neuh, maar ik ga 'm niet meer zo overhoop halen als ik van plan was. Het meeste is wat nieuwe plantjes in m'n bakken en onderhoud.quote:
Hoop het ookquote:Op donderdag 2 december 2021 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee gesprekken. En een case die ik moet oplossen.
Ik was vandaag wel de eerste kandidaat, dus ik hoop dat ik voldoende indruk heb gemaakt
quote:Op donderdag 2 december 2021 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vet![]()
hoeveel rondjes moet je doen?
quote:Op donderdag 2 december 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buda gaat keihard ambtenaar worden![]()
Iedere dag lekker krantje lezen 's morgens
quote:Op donderdag 2 december 2021 09:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat jij ze misschien wat meer heavy-duty gaat gebruiken; maar dat is best fijn spul.
Aaawquote:Op donderdag 2 december 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop het ookIk ga non stop duimen
ja die maken zich waarschijnlijk niet zo drukquote:Op donderdag 2 december 2021 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Ik vond de mensen ook leuk. Ruimte voor humor, lekker informeel.
Betaald smurfenquote:Op donderdag 2 december 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die maken zich waarschijnlijk niet zo druk![]()
zullen wel veel smurfen
Ze vertelden dat ze kiezen voor een bedrijfsmatige aanpak. En dat de cultuur redelijk dynamisch isquote:Op donderdag 2 december 2021 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die maken zich waarschijnlijk niet zo druk![]()
zullen wel veel smurfen
Geloofwaardig verhaal wel weer.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik een professioneel uitziend filmpje met de tien knapste vrouwen van het bedrijf die kerstliedjes aan het zingen waren in korte kerstjurkjes, iedereen vond het geweldig behalve de vrouwen die niet mee mochten zingen.
quote:Op donderdag 2 december 2021 10:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij de overheid![]()
![]()
![]()
Er is inderdaad ruimte voor humor
nu bed verschonen?quote:Op donderdag 2 december 2021 10:26 schreef CherryLips het volgende:
Vannacht heerlijk liggen zweten onder m'n winterdekbed
Die klinkt wel een beetje Orwelliaansquote:Op donderdag 2 december 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
ministerie van Verzekeringszaken
Straks zes uurtjes per week werken en klagen dat je het zo druk hebtquote:Op donderdag 2 december 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ach, ik werk nu voor het ministerie van Verzekeringszaken, althans zo voelt het vaak
Dat doet Frantic 3 keer per dag, dus die ene keer moet jou ook wel lukkenquote:
Ik heb niet genoeg hoezen, de vorige zit nog niet eens in de wasmachinequote:Op donderdag 2 december 2021 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker
ik ga t straks ook ff verschonen..
Achter je rug uiteraard, hoef je er niet naar te kijken.quote:
Hoop voor je dat ze jou kiezen iig.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ach, ik werk nu voor het ministerie van Verzekeringszaken, althans zo voelt het vaak
Lekker uit het raam staren. Altijd zorgen dat je bureau met goed uitzicht krijgt.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks zes uurtjes per week werken en klagen dat je het zo druk hebt
Beeje potloden tellen. Moet wel wat uitdaging in je werk zitten natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker uit het raam staren. Altijd zorgen dat je bureau met goed uitzicht krijgt.
Hele dag potloden door de slijper duwen.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beeje potloden tellen. Moet wel wat uitdaging in je werk zitten natuurlijk
Doet me denken aan een meisje dat hier wel eens kwam, die was watervogelteller voor een waterrijke gemeente en die hadden een afdeling van 16 mensen waarvan de helft thuis zat wegens burn-out klachtenquote:Op donderdag 2 december 2021 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker uit het raam staren. Altijd zorgen dat je bureau met goed uitzicht krijgt.
Nee dat is meet US zijn werkplekquote:Op donderdag 2 december 2021 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele dag potloden door de slijper duwen.
Ik schrok even.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als ambtenaar bedoel ik.
Als je niet op komt dagen omdat je dacht dat het al weekend was dan vergeven ze je daar ook wel hoor. "ja sorry ik dacht dat het al zaterdag was"quote:
Etto dan. Kannie lekker ALLEMAAL SPULLEN VERNIETIGENquote:Op donderdag 2 december 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is veel te gevaarlijk
Watervogeltellerquote:Op donderdag 2 december 2021 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een meisje dat hier wel eens kwam, die was watervogelteller voor een waterrijke gemeente en die hadden een afdeling van 16 mensen waarvan de helft thuis zat wegens burn-out klachten
Lekker papadagjes, persoonlijke ontwikkelingsdagen, thuiswerkvergoedingen voor het schijtlint.quote:
Super stressen hoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Watervogelteller![]()
![]()
Lijkt me een héérlijke baan
ach, je kan er ook een snorretje op tekenenquote:Op donderdag 2 december 2021 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Achter je rug uiteraard, hoef je er niet naar te kijken.
gewoon afschieten als je ze geteld hebtquote:Op donderdag 2 december 2021 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Super stressen hoor.
Voor je het weet tel je telkens dezelfde vogel.
quote:Op donderdag 2 december 2021 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk voor een weekje
Nieuwe betekenis voor "afvinken".quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon afschieten als je ze geteld hebt
Van dat werk dat je ook incontinent met maar een been en twee hersencellen kunt doen vanuit een rolstoelquote:Op donderdag 2 december 2021 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Watervogelteller![]()
![]()
Lijkt me een héérlijke baan
Iedere dag een boterham met kaas ingepakt krijgen van je moeder of partner om te eten tussen de middag.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat werk dat je ook incontinent met maar een been en twee hersencellen kunt doen vanuit een rolstoel
Wat doe jij daarquote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Wat doen al die mensen toch in de trein? 👀
:p
Thermoskannetje lauwe koffie mee.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedere dag een boterham met kaas ingepakt krijgen van je moeder of partner om te eten tussen de middag.
Het prutsweer ontwijken natuurlijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Wat doen al die mensen toch in de trein? 👀
:p
Mensen die niet investeren in een goede thermoskan.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thermoskannetje lauwe koffie mee.
Het is wel echt guur schijtweerquote:Op donderdag 2 december 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het prutsweer ontwijken natuurlijk.
Knuffelbeer in een bedje in de bureauladequote:Op donderdag 2 december 2021 10:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thermoskannetje lauwe koffie mee.
Ik ben al jaren erg gelukkig met die van mijquote:Op donderdag 2 december 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen die niet investeren in een goede thermoskan.
In Rotterdam zon en stukken blauwe luchtquote:Op donderdag 2 december 2021 10:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is wel echt guur schijtweer
Jep.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is wel echt guur schijtweer
quote:Op donderdag 2 december 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt verschrikt om zich heen.
Ik heb überhaupt geen thermoskanquote:Op donderdag 2 december 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen die niet investeren in een goede thermoskan.
Same.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben al jaren erg gelukkig met die van mij
Schitterend weer hierquote:Op donderdag 2 december 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het prutsweer ontwijken natuurlijk.
Noord-Holland verzuipt.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2021 10:48 schreef bitterbal het volgende:
I
[..]
In Rotterdam zon en stukken blauwe lucht
Maar jij vindt wel meer.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind een thermoskan en een broodtrommeltje wel de meest lullige dingen die je kunt bezitten als werkende mens.
Smurfen.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:53 schreef Karzai het volgende:
Hele ochtend in de regen gelopen, straks lekker huispak aan en smurfen
Lekker praktisch tochquote:Op donderdag 2 december 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind een thermoskan en een broodtrommeltje wel de meest lullige dingen die je kunt bezitten als werkende mens.
Ik maakte vroegah nog weleens een feest van mijn broodtrommeltje hoor. Pre-thuiswerkophokkerij zeg maar. Met een zelfgebakken gehakttaartje, en bentoprikkertjes overal in en zoquote:Op donderdag 2 december 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Dat zei een vlotte vrouw ooit tegen me "Jij bent het tegenovergestelde van een man die met een broodtrommeltje op de pakkendrager naar zijn werk fietst"quote:
Vertel meer over je huispakquote:Op donderdag 2 december 2021 10:53 schreef Karzai het volgende:
Hele ochtend in de regen gelopen, straks lekker huispak aan en smurfen
Collega van me sleept ook altijd een half restaurant mee het werk, superranzig vind ik dat.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maakte vroegah nog weleens een feest van mijn broodtrommeltje hoor. Pre-thuiswerkophokkerij zeg maar. Met een zelfgebakken gehakttaartje, en bentoprikkertjes overal in en zoMijn broodtrommel kan eigenlijk voor twee dagen eten in en dan kan ik op kantoor kiezen waar ik zin in heb. Gehaktballetjes of kaasblokjes of Balisto's of zo. Van alles.
Fles de levensgenieterquote:Op donderdag 2 december 2021 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik maakte vroegah nog weleens een feest van mijn broodtrommeltje hoor. Pre-thuiswerkophokkerij zeg maar. Met een zelfgebakken gehakttaartje, en bentoprikkertjes overal in en zoMijn broodtrommel kan eigenlijk voor twee dagen eten in en dan kan ik op kantoor kiezen waar ik zin in heb. Gehaktballetjes of kaasblokjes of Balisto's of zo. Van alles.
Zo'n hoesje eromheen doen, dan zie je niet dat het Wicky is.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pakjes Wicky zijn ook praktisch, maar daar kun je ook niet mee aanzetten op kantoor.
Zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 2 december 2021 10:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pakjes Wicky zijn ook praktisch, maar daar kun je ook niet mee aanzetten op kantoor.
Gewoon met een spuitbusje een roze kont geven, net als met gedekte schapenquote:Op donderdag 2 december 2021 10:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Super stressen hoor.
Voor je het weet tel je telkens dezelfde vogel.
Wicky in een whiskyfles overgietenquote:Op donderdag 2 december 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n hoesje eromheen doen, dan zie je niet dat het Wicky is.
Wickyfles.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wicky in een whiskyfles overgieten
Gewoon een rugtas joh.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zei een vlotte vrouw ooit tegen me "Jij bent het tegenovergestelde van een man die met een broodtrommeltje op de pakkendrager naar zijn werk fietst"
Nou het heeft wat kinderlijksquote:Op donderdag 2 december 2021 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom nietZit soms ook gewoon aan een pakje appelsap te lurken
Lekker met een Ligaquote:Op donderdag 2 december 2021 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom nietZit soms ook gewoon aan een pakje appelsap te lurken
Ik ben te oud om me daar druk om te gaan maken.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou het heeft wat kinderlijks
Ik heb eentje van Contigo. Lekt ook niet omdat je 'm 'op slot' kunt drukken. Zit al jaren bij m'n laptop in de tas onderweg.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een goede thermoskan voor m'n thee.
Ik zie het voor me, iemand met een spuitbus achter een vogel aanrennen.quote:Op donderdag 2 december 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon met een spuitbusje een roze kont geven, net als met gedekte schapen
Boeiendquote:Op donderdag 2 december 2021 10:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stond dan ook nog rustig een kwartier eerder op om een eitje te bakken voor op brood. In een tijd dat ik de trein van half zeven naar Eindhoven moest hebbenquote:
Ik heb wel een gezellig bureau ja, thuis in ieder geval.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook allemaal poppetjes en spulletjes en dingetjes op jullie bureau?
Vooral zooi op het moment.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Hebben jullie ook allemaal poppetjes en spulletjes en dingetjes op jullie bureau?
Zooi noem ik dat.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Zo’n paint-geweer gebruikenquote:Op donderdag 2 december 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie het voor me, iemand met een spuitbus achter een vogel aanrennen.
Mja, papierzooi vooral.quote:
Ja, moet je aanbellen. Gek idee, probeer het eens.quote:Beste ontvanger,
De bezorging is niet gelukt vandaag.
pakkendrager wat?quote:Op donderdag 2 december 2021 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zei een vlotte vrouw ooit tegen me "Jij bent het tegenovergestelde van een man die met een broodtrommeltje op de pakkendrager naar zijn werk fietst"
Ik heb die thermobeker van Nescaféquote:Op donderdag 2 december 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog een goede thermoskan voor m'n thee.
Ja bij mij ook functioneel, maar wel in leuke kleurtjes.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooi ja. Functionele zooi. Geen decoratie of zo.
Ik heb twee planten, handencreme, daglichtlamp, plakband, plakbriefjes, agenda's, notitieboekjes en een mok met pennen.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, papierzooi vooral.
Al heb ik ook kleurpotloden liggen om onbekende redenen.
Ja, dat wel.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bij mij ook functioneel, maar wel in leuke kleurtjes.
Nespresso dusquote:Op donderdag 2 december 2021 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb die thermobeker van Nescafé
ideaalthee blijft echt uren warm
ja wrijf het er even in, ik moet naar PostNL, DHL en UPS. En de apotheekquote:Op donderdag 2 december 2021 11:04 schreef CherryLips het volgende:
Zo blij dat het PostNL-punt hier in de straat zit
Oh ja wat cubes staan er ook bij inderdaadquote:Op donderdag 2 december 2021 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bij mij ook functioneel, maar wel in leuke kleurtjes.
DHL en UPS zou ik even op moeten zoeken waar die zittenquote:Op donderdag 2 december 2021 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wrijf het er even in, ik moet naar PostNL, DHL en UPS. En de apotheek
Groot pak wc-papier op je bureauquote:Op donderdag 2 december 2021 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BoeiendHeb genoeg zelfvertrouwen om me daar echt totaal niet druk om te maken
PostNL, UPS en DPD zitten hier nog wel in de buurt, DHL is een stukje rijden.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wrijf het er even in, ik moet naar PostNL, DHL en UPS. En de apotheek
Heb je je achteruitkijkspiegels al opgezet vandaag?quote:Op donderdag 2 december 2021 10:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eronder. Anders is m'n bureau zo snel vol.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groot pak wc-papier op je bureau
Zwart-wit foto van je geslachtsdeel.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De Nomad of de Touch?quote:
Maakt me ook niet uitquote:Op donderdag 2 december 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schaamte is dan ook slechts onvolwassenheid, zelfs de meest verlegen en bedeesde mens beseft ooit dat het allemaal geen ruk uitmaakt, of niet en dan heb je een zielig kreupel leventje, had je net zo goed als hamster geboren kunnen worden.quote:
Waarom shame je dan lui met een broodtrommel?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schaamte is dan ook slechts onvolwassenheid, zelfs de meest verlegen en bedeesde mens beseft ooit dat het allemaal geen ruk uitmaakt, of niet en dan heb je een zielig kreupel leventje, had je net zo goed als hamster geboren kunnen worden.
om z'n eigen onzekerheid te verbergen ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 2 december 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom shame je dan lui met een broodtrommel?
quote:Op donderdag 2 december 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schaamte is dan ook slechts onvolwassenheid, zelfs de meest verlegen en bedeesde mens beseft ooit dat het allemaal geen ruk uitmaakt, of niet en dan heb je een zielig kreupel leventje, had je net zo goed als hamster geboren kunnen worden.
Ik heb trek, maar als ik nu ga eten, duurt het zo lang tot avondeten.quote:
Dat is geen shamen, daar ben je het typetje voor of niet.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een "lullig" typetje?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is geen shamen, daar ben je het typetje voor of niet.
quote:Op donderdag 2 december 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
Ja, ja, zij hebben trek, ik heb honger.quote:
Die is meestal leeg.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een pot met m&'m's op je buro
Haha, alsof die een pot halen.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een pot met m&'m's op je buro
'Hersluitbare zakken' haha watquote:Op donderdag 2 december 2021 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Haha, alsof die een pot halen.
#kirby
quote:Op donderdag 2 december 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je je achteruitkijkspiegels al opgezet vandaag?
Geef Hugo maar de schuld!quote:Op donderdag 2 december 2021 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die ineens van een fysieke afspraak een teams meeting maken
Je kapper?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:37 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die ineens van een fysieke afspraak een teams meeting maken
“Dat oor plakken we er straks weer aan. Nu even föhnen.”quote:Op donderdag 2 december 2021 11:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
“Ja heel goed. Een cm omhoog en knip. Ja volgende plukje erbij kammen. Gaat goed zo.”
Wel negatieve test gehaald bij de GGD?quote:Op donderdag 2 december 2021 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Het ene moment denk ik dat mijn verkoudheid wel weer op z’n retour is en het andere moment zit alles weer potdicht
Oh, nee joh, alleen als je het gaat drinken wil je zorgen dat het de juiste temperatuur heeft. Tot die tijd donker wegzetten kan ook prima.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer je een bier adventskalender krijgt maar geen bierdrinker bent en bier 'koud moet liggen'
I know, maar staat al tering vol overal met meukquote:Op donderdag 2 december 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee joh, alleen als je het gaat drinken wil je zorgen dat het de juiste temperatuur heeft. Tot die tijd donker wegzetten kan ook prima.
Ja, als dit het minst in de weg ligt, is dat ook gewoon een prima oplossing.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know, maar staat al tering vol overal met meuk
kan ook op het balkon eigenlijk. want winter.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, als dit het minst in de weg ligt, is dat ook gewoon een prima oplossing.
Wel doen met glasbakflesjes. Blijkbaar hebben ze de statiegeldautomaten "geupgrade" waardoor 'ie de flesjes zonder label niet meer herkent ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan ook op het balkon eigenlijk. want winter.
Labelpeuteraars zijn irritant!quote:Op donderdag 2 december 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Bron: we hadden een labelpeuteraar op bierdrinkbezoek en dat flesje wilde de automaat niet hebben.
Stap één was waarschijnlijk een aantal weken zonder mondkapje winkelen en als daar niet tegen op wordt getreden, kun je ook gewoon zonder betalen boodschappen doen.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:35 schreef Ama het volgende:
Lol er was net iemand zijn pinpas vergeten bij de Jumbo dus die liep met boodschappen (zonder te betalen) gewoon weg.
In ieder geval Leffe en Hertog Jan zijn statiegeld. Ik vermoed dat bijna alles statiegeld is eigenlijk.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
Volgens mij zijn dit allemaal glasbakflesjes
Valt tegen vaak met specialer bier hoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
In ieder geval Leffe en Hertog Jan zijn statiegeld. Ik vermoed dat bijna alles statiegeld is eigenlijk.
Als zelfs de zwijnen het beter hebben.quote:
ja ik heb gewoon een hertog krat staan en Leffe weet ik, maar de rest is allemaal glasbakquote:Op donderdag 2 december 2021 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
In ieder geval Leffe en Hertog Jan zijn statiegeld. Ik vermoed dat bijna alles statiegeld is eigenlijk.
Ah, ik dacht dat er nu vaker statiegeld op zat, maar ik heb al een tijd geen speciaalbier gedronken. Is altijd irritant als je dan bij de glasbak staat in ieder geval.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Valt tegen vaak met specialer bier hoor.
Corona ook?quote:Op donderdag 2 december 2021 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik heb gewoon een hertog krat staan en Leffe weet ik, maar de rest is allemaal glasbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |