SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een agressie weer op de vroege ochtendquote:
ik ga zondag sushi etenquote:Op donderdag 2 december 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een agressie weer op de vroege ochtend
Waarom staat er een plaatje van ballie in de OP
Komt door dat vieze kloteweer.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een agressie weer op de vroege ochtend
Waarom staat er een plaatje van ballie in de OP
wist ej dat nog niet?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ben jij de vriendin van @:EttovanBelgie ofzodie is ook altijd zo aggresief
Nee joh, ik ben toch veel te ordinair voor Etto.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
goh wat een verrassingquote:
het is ook wel echt baggerweer inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt door dat vieze kloteweer.
Wel lekker gesport gisteren.
ik zou ook agressief worden als je samenwoont met iemand die geen kaas eetquote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ordinaaaaaaaaaaaaaaaaaaairquote:Op donderdag 2 december 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben toch veel te ordinair voor Etto.
je hebt het wel zwaar hequote:
Het bootje?quote:
Nais. Ik ga morgen weer, de spieren die ik gepakt heb, voel ik nu ook wel wat, dus goed bezig geweest I guess, ook al was het allemaal wat lichter dan normaal. (De vorige keer was ook alweer 3 weken geleden.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
goh wat een verrassing
[..]
het is ook wel echt baggerweer inderdaad.
ik ga over een uurtje sporten. Borst, biceps, buik en benen ook maar weer even meepakken
Waarheid dit.quote:[..]
ik zou ook agressief worden als je samenwoont met iemand die geen kaas eet
ik heb morgen geen tijd dus vandaag maar gaan en en dan vanavond maar die uurtjes aan werk inhalen.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nais. Ik ga morgen weer, de spieren die ik gepakt heb, voel ik nu ook wel wat, dus goed bezig geweest I guess, ook al was het allemaal wat lichter dan normaal. (De vorige keer was ook alweer 3 weken geleden.)
[..]
Waarheid dit.
Oeh, bij echte spierpijn is dat de leukste dag.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit op dag 2 na het sporten en nog steeds spierpijn. Vanmiddag weer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |