SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een agressie weer op de vroege ochtendquote:
ik ga zondag sushi etenquote:Op donderdag 2 december 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een agressie weer op de vroege ochtend
Waarom staat er een plaatje van ballie in de OP
Komt door dat vieze kloteweer.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een agressie weer op de vroege ochtend
Waarom staat er een plaatje van ballie in de OP
wist ej dat nog niet?quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ben jij de vriendin van @:EttovanBelgie ofzodie is ook altijd zo aggresief
Nee joh, ik ben toch veel te ordinair voor Etto.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
goh wat een verrassingquote:
het is ook wel echt baggerweer inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt door dat vieze kloteweer.
Wel lekker gesport gisteren.
ik zou ook agressief worden als je samenwoont met iemand die geen kaas eetquote:Op donderdag 2 december 2021 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ordinaaaaaaaaaaaaaaaaaaairquote:Op donderdag 2 december 2021 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben toch veel te ordinair voor Etto.
je hebt het wel zwaar hequote:
Het bootje?quote:
Nais. Ik ga morgen weer, de spieren die ik gepakt heb, voel ik nu ook wel wat, dus goed bezig geweest I guess, ook al was het allemaal wat lichter dan normaal. (De vorige keer was ook alweer 3 weken geleden.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
goh wat een verrassing
[..]
het is ook wel echt baggerweer inderdaad.
ik ga over een uurtje sporten. Borst, biceps, buik en benen ook maar weer even meepakken
Waarheid dit.quote:[..]
ik zou ook agressief worden als je samenwoont met iemand die geen kaas eet
ik heb morgen geen tijd dus vandaag maar gaan en en dan vanavond maar die uurtjes aan werk inhalen.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nais. Ik ga morgen weer, de spieren die ik gepakt heb, voel ik nu ook wel wat, dus goed bezig geweest I guess, ook al was het allemaal wat lichter dan normaal. (De vorige keer was ook alweer 3 weken geleden.)
[..]
Waarheid dit.
Oeh, bij echte spierpijn is dat de leukste dag.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit op dag 2 na het sporten en nog steeds spierpijn. Vanmiddag weer.
quote:
spierpijn altijd erger de 2e dagquote:Op donderdag 2 december 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, bij echte spierpijn is dat de leukste dag.
Ja, echt top geregeld hoor zo.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:15 schreef bitterbal het volgende:
ook dat nog![]()
Doordat steeds meer ziekenhuizen de planbare zorg afschalen of zelfs staken, dreigen grote groepen patiënten twee keer hun eigen risico te moeten betalen. Dat gebeurde bij vorige coronagolven ook al, maar sindsdien is er niets veranderd. Dat zegt de Patiëntenfederatie Nederland tegen BNR.
Door het systeem van de zogenoemde Diagnose Behandel Combinatie, DBC, kan het voorkomen dat mensen twee keer hun eigen risico moeten betalen voor één medische behandeling. Een DBC is een periode waarbinnen een zorgtraject plaatsvindt, die begint op de eerste dag dat de patiënt een zorgtraject start en eindigt als het zorgtraject is afgerond, bijvoorbeeld met een geslaagde operatie. Een DBC heeft een geldigheidsduur van maximaal 120 dagen.
180kg squatten en de volgende dag op stap met zo'n beetje de hoogste vrachtwagen uit de vloot is gegarandeerd genotquote:Op donderdag 2 december 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, bij echte spierpijn is dat de leukste dag.
maar dan missen we al het soapgenot hierquote:Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dm citizen nu al mijn tinderdates :p
ik ga straks kijken of ik boven de 200 kan calf raisenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
180kg squatten en de volgende dag op stap met zo'n beetje de hoogste vrachtwagen uit de vloot is gegarandeerd genot
tegenvaller dit weerquote:
ik heb nu een winterstop. Nu is het buda's seizoenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dan missen we al het soapgenot hier
echt nietquote:Op donderdag 2 december 2021 09:17 schreef dud0r het volgende:
vier op een rij
verdomme bal er tussen
oh ja, jij date niet in de harige wintertijdenquote:Op donderdag 2 december 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb nu een winterstop. Nu is het buda's seizoen
nee ben ik niet op mijn snackstquote:Op donderdag 2 december 2021 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh ja, jij date niet in de harige wintertijden
Oh, dat red ik ook met 40kg hoor.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
180kg squatten en de volgende dag op stap met zo'n beetje de hoogste vrachtwagen uit de vloot is gegarandeerd genot
dat je van die zwakke trillende beentjes hebt als je naar huis gaat <3 en dan vervolgens in de foetushouding op de bank gaat liggen.quote:Op donderdag 2 december 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat red ik ook met 40kg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |