Punten zijn zo te zien idd nog niet verwerkt.quote:Op donderdag 2 december 2021 08:36 schreef SnuggLe het volgende:
Pino, kan het kloppen dat de punten van Feyenoord - Heracles nog niet verwerkt zijn?
Ik stond 6e, ik sta 6e.
Ja, hij updatet standaard alleen de laatste drie rondes. Dit is wat dat betreft te lang geleden maar we kunnen dat aanpassen dus zijn er mee bezigquote:Op donderdag 2 december 2021 08:36 schreef SnuggLe het volgende:
Pino, kan het kloppen dat de punten van Feyenoord - Heracles nog niet verwerkt zijn?
Ik stond 6e, ik sta 6e.
Enig idee of dat voor 18:59u lukt?quote:Op donderdag 2 december 2021 13:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, hij updatet standaard alleen de laatste drie rondes. Dit is wat dat betreft te lang geleden maar we kunnen dat aanpassen dus zijn er mee bezig
Berghuis speelt volgens mij niet vanavond. (papa geworden)quote:Op donderdag 2 december 2021 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Malacia en Antony OUT.
Mazraoui en Berghuis IN
Twijfelde nog over Bijlow,maar pak het risico maar.
Die kan dat shirt nu wel vergetenquote:Op donderdag 2 december 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Berghuis speelt volgens mij niet vanavond. (papa geworden)
Ja, is bijgewerkt. Je staat nu 2e.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:16 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Enig idee of dat voor 18:59u lukt?
TOP! Dank.quote:Op donderdag 2 december 2021 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, is bijgewerkt. Je staat nu 2e.
50 punten genot.quote:Alvarez 8
Martinez 14
Timber 9
Mazraoui 9
Pasveer 10
Naast dat ik jou de punten natuurlijk ontzettend gun kunnen we misschien volgend jaar wel in een iets andere vorm gieten. Vrijwel iedereen heeft dezelfde spelers/5 van Ajax en daar wordt het in mijn ogen niet leuker van.quote:Op donderdag 2 december 2021 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iedereen zal wel flink gescoord hebben, maar ik ben toch erg blij met m'n boys
[..]
50 punten genot.
Precies. Die had ik er net uitgehaald voor Blind.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Antony kan ook de tering krijgen.
Dat komt omdat we niet direct begonnen vanwegen corona etc, maar pas een ronde later. Dan kan je goed zien wie je wel/niet moet hebben. En Feyenoord pakte heel veel punten, en die spelers waren niet zo duur.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naast dat ik jou de punten natuurlijk ontzettend gun kunnen we misschien volgend jaar wel in een iets andere vorm gieten. Vrijwel iedereen heeft dezelfde spelers/5 van Ajax en daar wordt het in mijn ogen niet leuker van.
Sws zie ik liever meer beperkingen qua aantal spelers van een club in je team. Maximaal 1 vind ik persoonlijk het mooiste, levert veel meer verschillende teams op.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naast dat ik jou de punten natuurlijk ontzettend gun kunnen we misschien volgend jaar wel in een iets andere vorm gieten. Vrijwel iedereen heeft dezelfde spelers/5 van Ajax en daar wordt het in mijn ogen niet leuker van.
Ja oké maar dan alsnog had iedereen nu 5 van Ajax gehad ofzo, daar vind ik persoonlijk geen reet aan. Ben het met @DombohetOlifantje1 eens.quote:Op vrijdag 3 december 2021 08:48 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat komt omdat we niet direct begonnen vanwegen corona etc, maar pas een ronde later. Dan kan je goed zien wie je wel/niet moet hebben. En Feyenoord pakte heel veel punten, en die spelers waren niet zo duur.
Zo ging dat in de jaren '90 ja, kon je in het AD 11 spelers kiezen, eentje per club, en maar zien waar je eindigdequote:Op vrijdag 3 december 2021 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sws zie ik liever meer beperkingen qua aantal spelers van een club in je team. Maximaal 1 vind ik persoonlijk het mooiste, levert veel meer verschillende teams op.
Ik denk dat een beperking van aantal spelers per club het enige is wat gaat helpen. Overigens is dit een probleem wat je alle jaren wel had, maar omdat Ajax nog altijd maar 2 (lol) tegengoals heeft is het nu wel heel extreem.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ondertussen sta ik 100 punten achter, en heb ik hierdoor besloten om voor Twente ipv Ajax te gaan. Hopende dat Willem II en AZ voor wat doelpunten zorgen.quote:Op vrijdag 3 december 2021 00:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
77 punten, niet slechtquote:Kallon 2
Sylla -
Brouwers 2
Alvarez 8
De Wit 5
Til 9
Martinez 14
Timber 9
Mazraoui 9
Pedersen 9
Pasveer 10
18quote:Kallon 5
Sylla -
Brouwers 3
Alvarez 2
De Wit 5
Til 3
Martinez -2
Timber 0
Mazraoui -
Pedersen 2
Pasveer 0
UTR tegen AJA is toch een zekerheidje.quote:Op dinsdag 14 december 2021 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar die moeten dus ook tegen Ajax en PSV resp. Maar inderdaad, dit worden de ronden waarin de beslissing zal vallen.
Dat is ook volledig terechtquote:Op zaterdag 18 december 2021 09:20 schreef Pino112 het volgende:
De verschuiving ivm bekervoetbal hebben we niet meegekregen / aangepast.
Aangezien het wel zo eerlijk is om elke speelronde gewoon te sluiten op de dag van de eerste wedstrijd staat de ronde open tot 15.59 uur.
50, mwoah. Wel blij dat Fey niet scoordequote:Kallon 2
Sinisterra 2
Linssen 0
Til 2
Brouwers 2
Alvarez 5
De Wit 9
Martinez 9
Timber 9
Pedersen 0
Pasveer 10
Ik kom er nu pas achter dat die twee niet hebben gespeeld èn niet op de bank zatenquote:Op woensdag 22 december 2021 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig heeft bijna iedereen martinez en alvarez
62, rondetotaal van 112, niks mis meequote:Kallon 3
Sinisterra 5
Linssen 10
Til 9
Brouwers 2
Alvarez -
De Wit 5
Martinez -
Timber 9
Pedersen 9
Pasveer 10
Geen haast, het is toch winterstopquote:Op donderdag 23 december 2021 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
ik ga het met het invoeren van de wedstrijden vanavond niet redden. Morgenavond lukt het wel
Heldquote:Op vrijdag 24 december 2021 00:00 schreef Pino112 het volgende:
De altijd vervelende doordeweekse speelronde. Heb de rest even gedaan
Ik ook, sowieso voor nop Senesi toegevoegdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, toch weer in Feyenoord getuind
Dat wist ik gelukkig wel, maar heb hem gewoon laten staanquote:Op zondag 16 januari 2022 13:25 schreef Pino112 het volgende:
Ach die verdraaide Africa Cup ook
Wist ik veel dat Kallon daar mee doet.
48, karig.quote:Kallon -
Linssen 2
Antony 8
De Wit 5
Til 2
Brouwers 2
Blind 9
Timber 9
Senesi -
Pedersen 1
Pasveer 10
45, rondetotaal van 93, mwoah.quote:Kallon -
Linssen 7
Antony 5
De Wit 3
Til 9
Brouwers 1
Blind 5
Timber 5
Senesi 5
Pedersen -
Pasveer 5
Speciaal voor jou gaat hij 2,5 miljoen kostenquote:Op maandag 31 januari 2022 12:54 schreef stpn het volgende:
Wanneer worden de transfers doorgevoerd? Voor het wisselmoment?
Ik zit al de hele week te wachten tot ik Hendrix er in kan gooien
73, hatsebamquote:Kallon 2
Linssen 5
Antony 3
De Wit 5
Til 13
Brouwers 2
Blind 9
Timber 9
Senesi 7
Pedersen 8
Pasveer 10
quote:Linsen - 5
Sinisterra -7
Van Wolfswinkel - 10
Til - 13
Jacobs - 2
Senesi - 7
Mazraoui - 9
Schouten - 10
Hilgers - 9
Unnerstall - 10
Ja, ik heb geen Wijndal en die heeft dan een tegengoal maar alsnog een assistquote:Op maandag 7 februari 2022 12:59 schreef SnuggLe het volgende:
Ach, alles weer retedicht bij elkaar.
Ik tel er zo snel even 90. Zullen er voor de top 5 allemaal 2 tot 5 punten meer of minder zijn.
Jammer dat Halilovic niet speelde, zwakke schakel.
Ik verloochen mijn principes graag om een spelletje te winnen.quote:
85 punten, rondetotaal van 158, goeie genadequote:Kallon 4
Linssen 7
Antony 7
De Wit 11
Til 5
Brouwers 6
Blind 9
Timber 9
Senesi 9
Pedersen 8
Pasveer 10
190 uiteindelijk, wel de beste.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
187 punten en dat zal denk ik niet eens genoeg zijn voor weekwinst met de doelpuntenregen van Haller
4 uit 16.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, voor wie gaan jullie deze week. Even een greep aan namen:
Pasveer/Timber/Mazraoui/Martinez/Blind/Pedersen/Malacia/Kokcu/Til/Alvarez/De Wit/Linssen/Haller/Tadic/Sinisterra/Gakpo
8/16quote:Op vrijdag 18 februari 2022 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, voor wie gaan jullie deze week. Even een greep aan namen:
Pasveer/Timber/Mazraoui/Martinez/Blind/Pedersen/Malacia/Kokcu/Til/Alvarez/De Wit/Linssen/Haller/Tadic/Sinisterra/Gakpo
Idemquote:
77 punten, niks mis meequote:Haller 5
Linssen 5
Antony 7
De Wit 5
Til 5
Kökcü 12
Blind 9
Timber 14
Senesi 5
Hilgers -
Pasveer 10
11quote:Haller 2
Linssen 2
Antony 2
De Wit 3
Til 2
Kökcü 0
Blind 0
Timber -
Senesi 0
Hilgers -
Pasveer -
38quote:Haller 11
Linssen 3
Antony 7
De Wit 5
Til 3
Kökcü 3
Blind 4
Timber -
Senesi 2
Hilgers -
Pasveer -
39 lullige puntjes, rondetotaal een erg karige 77 omdat ik vergeten was te wisselenquote:Haller 8
Linssen 4
Antony 5
De Wit 2
Til 8
Kökcü 3
Blind 4
Timber -
Senesi 5
Hilgers -
Pasveer -
66 punten, mwoh.quote:Tadic 8
Haller 8
Antony 4
Til 6
Gravenberch 5
Brouwers 9
Blind 4
Mazraoui 4
Senesi -1
Pröpper 9
Unnerstall 10
quote:Op maandag 21 maart 2022 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax defensie eruit geschopt -> Ajax krijgt weer tegengoals
AZ defensie erin -> AZ wint niet eens
43quote:Tadic 9
Haller 5
Antony -
Til 5
Gravenberch 5
Brouwers -
Blind 5
Mazraoui 5
Senesi 9
Pröpper 0
Unnerstall 0
Benieuwd hoe Ajax het gaat doen tegen Liverpool!!quote:Op maandag 4 april 2022 16:39 schreef SnuggLe het volgende:
Mensen die nu al wisselen, terwijl er nog een heel Europees programma gespeeld wordt (met kans op blessures)
quote:Op maandag 4 april 2022 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Ajax het gaat doen tegen Liverpool!!
71, nicequote:Tadic 9
Haller 5
Til 9
J. Veerman 9
Gravenberch 5
Timber 5
Blind 5
Mazraoui -
Senesi 5
Pröpper 9
Unnerstall 10
61, rondetotaal van 132, genot.quote:Tadic 2
Haller 5
Til -
J. Veerman 5
Gravenberch 5
Timber 9
Blind 7
Mazraoui -
Senesi 5
Pröpper 13
Unnerstall 10
Echt he, levert me maar 3 punten op (Unnerstall, Pröpper, Van Wolfswinkel)quote:
Ik heb een volledige Twente defensie.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt he, levert me maar 3 punten op (Unnerstall, Pröpper, Van Wolfswinkel)
Auquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een volledige Twente defensie.
56, kut Twentequote:Tadic 8
Sinisterra 5
Van Wolfswinkel 1
Kokcü 5
J. Veerman 5
Gravenberch 5
Timber 9
Blind 9
Senesi 5
Pröpper 2
Unnerstall 2
Kokcu had een assist, waarde Drizzt.quote:
Weet ik, maar ook een penal gemist.quote:
oh well you're rightquote:Op zondag 1 mei 2022 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weet ik, maar ook een penal gemist.
quote:
quote:
quote:
24quote:Tadic 3
Sinisterra 5
Van Wolfswinkel 3
Kokcü 3
J. Veerman 6
Gravenberch 3
Timber 1
Blind 1
Senesi 1
Pröpper -2
Unnerstall 0
86, lekkah.quote:Tadic 7
Gakpo 5
Van Wolfswinkel 9
Kokcü 5
Til 5
Klaassen 5
Blind 9
Timber 13
Senesi 9
Pröpper 9
Unnerstall 10
Ik was te laat en koos even snel een team, wist niet dat Flemming geschorst was. Anders had ik nooit Fortuna gekozenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zie veel Fortuna, maar die spelen met een B-elftal vanavond.
33 lullige puntjes, rondetotaal van 119. Eindscore (als het goed is) 1676. Ik ben tevreden met de eindklassering rond de 20e plekquote:Tadic 7
Gakpo 5
Van Wolfswinkel 9
Kokcü 2
Til 2
Klaassen 1
Blind -2
Timber 0
Senesi 0
Pröpper 4
Unnerstall 5
Zuur voor degene die de hele tijd bovenaan stondquote:Op maandag 16 mei 2022 07:31 schreef Pino112 het volgende:
Alles staat er in.
Net op de laatste speelronde toch een nieuwe nummer één.
quote:Op maandag 16 mei 2022 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nachtkaars door verkeerde keuzes in de laatste twee speelronden, van 6e naar uiteindelijk slechts 11e, jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |