24quote:Tadic 3
Sinisterra 5
Van Wolfswinkel 3
Kokcü 3
J. Veerman 6
Gravenberch 3
Timber 1
Blind 1
Senesi 1
Pröpper -2
Unnerstall 0
 Rondetotaal van 80, tragisch.
 Rondetotaal van 80, tragisch. 

86, lekkah.quote:Tadic 7
Gakpo 5
Van Wolfswinkel 9
Kokcü 5
Til 5
Klaassen 5
Blind 9
Timber 13
Senesi 9
Pröpper 9
Unnerstall 10

Ik was te laat en koos even snel een team, wist niet dat Flemming geschorst was. Anders had ik nooit Fortuna gekozenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zie veel Fortuna, maar die spelen met een B-elftal vanavond.

33 lullige puntjes, rondetotaal van 119. Eindscore (als het goed is) 1676. Ik ben tevreden met de eindklassering rond de 20e plekquote:Tadic 7
Gakpo 5
Van Wolfswinkel 9
Kokcü 2
Til 2
Klaassen 1
Blind -2
Timber 0
Senesi 0
Pröpper 4
Unnerstall 5

Zuur voor degene die de hele tijd bovenaan stondquote:Op maandag 16 mei 2022 07:31 schreef Pino112 het volgende:
Alles staat er in.
Net op de laatste speelronde toch een nieuwe nummer één.
 Feli @Wazaa !
 Feli @Wazaa !

quote:Op maandag 16 mei 2022 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nachtkaars door verkeerde keuzes in de laatste twee speelronden, van 6e naar uiteindelijk slechts 11e, jammer.

Eerlijk gezegd had ik lange tijd niet verwacht dat een eerste plaats nog mogelijk was. Met het nodige geluk ben ik, net als in het vorige seizoen van de FOK!Voetbalmanager, in de laatste ronde van de 2e plaats naar de 1e plaats gegaan.
 Eerlijk gezegd had ik lange tijd niet verwacht dat een eerste plaats nog mogelijk was. Met het nodige geluk ben ik, net als in het vorige seizoen van de FOK!Voetbalmanager, in de laatste ronde van de 2e plaats naar de 1e plaats gegaan. Het opzetten van het spel, het bepalen van de waardes van de spelers aan het begin van het seizoen en het tweewekelijks invullen van alle punten kost voor zover ik in kan schatten erg veel tijd. Weet dat dit heel erg door de deelnemers gewaardeerd wordt
 Het opzetten van het spel, het bepalen van de waardes van de spelers aan het begin van het seizoen en het tweewekelijks invullen van alle punten kost voor zover ik in kan schatten erg veel tijd. Weet dat dit heel erg door de deelnemers gewaardeerd wordt  Super bedankt!
 Super bedankt! 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |