Je zegt het zelf eigenlijk al. Het algehele niveau in de eredivisie is hilarisch laag, er loopt eigenlijk geen een speler rond die daadwerkelijk goed kan voetballen.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd hoe jij naar zo’n wedstrijd kijkt. Er gaat eigenlijk geen wedstrijd voorbij zonder dat we de controle hebben en minstens 3 á 4 100% kansen creëren. Een enkele uitzondering daargelaten. Het is lang niet elke wedstrijd heel goed, maar welke club in Nederland doet dat wel dan? Precies, geen enkele.
En ook Europees hebben we op 1 helft na vrijwel altijd de controle en kansen gehad. Ik vind het eigenlijk bizar hoe Feyenoord dit jaar presteert.
Zoals Besiktas-Ajax?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al. Het algehele niveau in de eredivisie is hilarisch laag, er loopt eigenlijk geen een speler rond die daadwerkelijk goed kan voetballen.
Internationaal gezien is het ook niet veel beter trouwens, je weet echt niet wat je ziet als je eens een willekeurige Champions League wedstrijd opzet.
Misschien is het dan tijd om je standaarden bij te stellen?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je zegt het zelf eigenlijk al. Het algehele niveau in de eredivisie is hilarisch laag, er loopt eigenlijk geen een speler rond die daadwerkelijk goed kan voetballen.
Internationaal gezien is het ook niet veel beter trouwens, je weet echt niet wat je ziet als je eens een willekeurige Champions League wedstrijd opzet.
Of te stoppen met voetbal kijken.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien is het dan tijd om je standaarden bij te stellen?
quote:Op woensdag 1 december 2021 23:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is zo’n idiote vergelijking dat ik maar niet kan stoppen met tegenargumenten bedenken.quote:Op donderdag 2 december 2021 00:04 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Precies, ja. Dus voor Eredivisiebegrippen en ECL doet Feyenoord het meer dan behoorlijk. En niet alleen qua punten. Als jij CL voetbal verwacht van Feyenoord dan ben je gewoon niet helemaal lekker. Overigens zijn er genoeg zaadwedstrijden te zien in de CL, maar goed. Dat is weer iets anders.
Die was slecht hèquote:Op donderdag 2 december 2021 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mij trouwens niet geërgerd aan Basacikoglu vandaag
Kan mij nog een Feyenoord-Heracles herinneren waar hij de enige was op die hele dag waar ik mij aan heb geërgerd.
quote:Op donderdag 2 december 2021 00:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb mij trouwens niet geërgerd aan Basacikoglu vandaag
Kan mij nog een Feyenoord-Heracles herinneren waar hij de enige was op die hele dag waar ik mij aan heb geërgerd.
vandaar dat ook geroepen wordt dat ajax dit seizoen de CL gaat winnen....quote:Op woensdag 1 december 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het helpt dat Ajax en PSV nog niet zo sterk zijn dit jaar.
Kökcügodquote:Op donderdag 2 december 2021 07:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vandaar dat ook geroepen wordt dat ajax dit seizoen de CL gaat winnen....
wat werd Feyenoord slecht toen kokcu gewisseld werd voor toornstra
kokcu begint echt een goede spelverdeler te worden
Uiteindelijk haalden we in 18/19 maar 65 punten. Ik ben wel benieuwd hoe Slot de tweede seizoenshelft aanpakt. Als we uiteindelijk op meer dan 70 punten staan heeft hij een prima debuutseizoen afgeleverd.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van de user op wie je reageert vind ik het ook weer niet bizar eigenlijk. Ik was begin dit seizoen sowieso wat positiever ingesteld maar al die pot tegen Elfsborg bevestigde dat Feyenoord een erg hoog niveau kan aantikken. In Slot als tacticus had ik door zijn AZ-tijd sowieso al heel veel vertrouwen (in uitwedstrijden werden Ajax, PSV èn Feyenoord weggespeeld toen), dus had toch wel enige verwachtingen hoor. Helpt ook wel dat we echt goede vervangers voor Fer en Botteghin hebben gevonden, en dat uit de budgetbak.
We lopen nu volgens mij 1 puntje achter op 16/17 (daarna volgde wel een reeks van 10 overwinningen) en in punten zelfs gelijk met 18/19, dus het is ook allemaal niet ongekend dit. Het helpt dat Ajax en PSV nog niet zo sterk zijn dit jaar.
'Can they do it on a cold rainy night in Stoke'quote:Op woensdag 1 december 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het voorbeeld van vPersie altijd wel mooi, die zei dat de Champions League potjes de ‘makkelijkste’ wedstrijden waren omdat je dan op een goed veld speelde waar lekker ruimte lag, en de zwaarste potjes waren juist wedstrijden als Bolton-uit in de winter omdat je dan op een koud schijtveld je moest worstelen tegen een ploeg die de bus parkeert.
Soms zijn de omstandigheden er gewoon niet naar om een galavoorstelling neer te zetten en dan gaat het maar om één ding: drie punten. Die zijn binnen, nou big deal dan.
Heeft ook wel te maken met de manier van spelen van de tegenstanders.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals Besiktas-Ajax?
Uiteindelijk heeft Ajax zich niet eens langs Heracles en de Eagles kunnen spelen in die ‘o zo zwakke Eredivisie’ maar ze staan wel met 15 uit 5 bovenaan in een Champions League poule.
Jouw argument pleit nog meer om geen interlandbreaks meer te maken in de mooie maanden september, oktober, november en maart, waarin je mooie speelbare velden hebt.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond het voorbeeld van vPersie altijd wel mooi, die zei dat de Champions League potjes de ‘makkelijkste’ wedstrijden waren omdat je dan op een goed veld speelde waar lekker ruimte lag, en de zwaarste potjes waren juist wedstrijden als Bolton-uit in de winter omdat je dan op een koud schijtveld je moest worstelen tegen een ploeg die de bus parkeert.
Soms zijn de omstandigheden er gewoon niet naar om een galavoorstelling neer te zetten en dan gaat het maar om één ding: drie punten. Die zijn binnen, nou big deal dan.
Dat kan niet want dan kunnen landen met een zeer winters klimaat niet fatsoenlijke thuiswedstrijden spelenquote:Op donderdag 2 december 2021 12:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Jouw argument pleit nog meer om geen interlandbreaks meer te maken in de mooie maanden september, oktober, november en maart, waarin je mooie speelbare velden hebt.
Doe in plaats daarvan maar een langere winterbreak en doe dan vanaf midden januari dan een lange interlandbreak van zo'n drie weken. En de nationale competities weer laten hervatten vanaf ongeveer midden februari.
PS, ik vind december tot de 23-ste altijd wel een leuke competitieperiode.
Een of twee stadions per land kun je toch wel winterklaar houden.quote:Op donderdag 2 december 2021 12:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan niet want dan kunnen landen met een zeer winters klimaat niet fatsoenlijke thuiswedstrijden spelen
Misschien over 50 jaarquote:Op donderdag 2 december 2021 13:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een of twee stadions per land kun je toch wel winterklaar houden.
Klopt, na die wereldassist vorige week vooral. Wat een afgang.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Nooit meer Beertruida aub, wat een afgang is die gast.
Wat Ajax meemaakt gaat Feyenoord ook meer krijgen als ze beter worden, tegenstanders gaan spelen om niet te verliezen en dat lukt dan af en toe ook nog.quote:Op donderdag 2 december 2021 11:27 schreef avotar het volgende:
[..]
Heeft ook wel te maken met de manier van spelen van de tegenstanders.
Heel kort erop zitten, amper ruimte weggeven en niet aansprekend zijn.
Zo heerlijk hè. Een foutje en we schrijven meteen weer af.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, na die wereldassist vorige week vooral. Wat een afgang.
Terwijl je best kan zeggen dat Geertruida moet werken aan dat soort momenten, ze moeten er echt wel uit. En in zijn verdediging kan je weer wedstrijdritme aanvoeren.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo heerlijk hè. Een foutje en we schrijven meteen weer af.
Ik HAAT opportunisme @:maxi-mus
Ook nog iemand die na alles te spelen nu naast het elftal staat en maar spaarzaam minuten maakt.quote:Op donderdag 2 december 2021 13:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo heerlijk hè. Een foutje en we schrijven meteen weer af.
Ik HAAT opportunisme @:maxi-mus
Dat niet, maar het kan nooit goed blijven gaan qua fitheid (of schorsingen) en hij is voor 3 van de 4 verdedigende opties eerste reserve (lol)quote:Op donderdag 2 december 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik moet zeggen dat de situatie voor Geert er wel lastig uit ziet. Ik blijf wel fan van hem maar Trauner of Pedersen speelt ie gewoon niet meer uit de basis denk ik, tenzij een blessure.
En ook nog op de positie van Aursnes.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het kan nooit goed blijven gaan qua fitheid (of schorsingen) en hij is voor 3 van de 4 verdedigende opties eerste reserve (lol)
Mijn broer die nog altijd SCC‘er is appte mij hier net over.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Krijg overigens net een mailtje over Feyenoord - Maccabi. Blijkbaar kan je dit keer niet kiezen om af te zien van compensatie, want ik krijg binnen nu en 2 weken een derde van de aankoopprijs van mijn passe partout terug gestort zonder dat ik keuze heb.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik voor mijn seizoenskaart wel compensatie wil, ook omdat de overheid dat toch vergoedt, maar van die paar tientjes voor een ECL-potje had ik waarschijnlijk afgezien als ik de keuze had gehad. Toch wel bijzonder.
Zo sta ik er ook wel in ja. Want niet wegneemt dat ik als club wel gewoon een keuze had geboden om af te zien van compensatie, zijn ongetwijfeld meer dan genoeg mensen die daarvoor kiezen. Dat is pure winst lijkt me, tenzij je natuurlijk dat geld niet meer terug krijgt van de overheid omdat je het al van die mensen gekregen hebt.quote:Op donderdag 2 december 2021 15:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mijn broer die nog altijd SCC‘er is appte mij hier net over.
Die vond 1x honderden euro’s doneren wel goed geweest.
Geert heeft gisteren laten zien dat Pedersen toch een klasse of twee beter is.quote:Op donderdag 2 december 2021 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik moet zeggen dat de situatie voor Geert er wel lastig uit ziet. Ik blijf wel fan van hem maar Trauner of Pedersen speelt ie gewoon niet meer uit de basis denk ik, tenzij een blessure.
Pedersen was matig afgelopen zondag, dus ik snap het welquote:Op donderdag 2 december 2021 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geert heeft gisteren laten zien dat Pedersen toch een klasse of twee beter is.
Dat rouleren tussen die twee hoeft van mij ook niet meer.
Al weken, het ventje heeft dit seizoen ook de meeste minuten in zijn benen van de hele eredivisie omdat hij ook al uit een lopend seizoen in Noorwegen kwam. Lijkt me prima dat je die de komende tijd wat meer rust geeft.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen was matig afgelopen zondag, dus ik snap het wel
Bovendien was de argumentatie dat Pedersen al een deel van het seizoen in Noorwegen speelde, nationaal altijd speelt, en zo door moest bij ons waar we al vanaf de eerste weken officiele wedstrijden speelden.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Pedersen was matig afgelopen zondag, dus ik snap het wel
Al besproken.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien was de argumentatie dat Pedersen al een deel van het seizoen in Noorwegen speelde, nationaal altijd speelt, en zo door moest bij ons waar we al vanaf de eerste weken officiele wedstrijden speelden.
Prima argumenten wat mij betreft om juist wél te rouleren.
Ik denk dat Pedersen volgend seizoen weg is en waarschijnlijk in Italie gaat voetballen.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien was de argumentatie dat Pedersen al een deel van het seizoen in Noorwegen speelde, nationaal altijd speelt, en zo door moest bij ons waar we al vanaf de eerste weken officiele wedstrijden speelden.
Prima argumenten wat mij betreft om juist wél te rouleren.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 2 december 2021 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat Pedersen volgend seizoen weg is en waarschijnlijk in Italie gaat voetballen.
Hij speelde de laaste weken minder maar dat komt omdat die kut toornstra rechtsbuiten liep.
Het liep in het begin van het seizoen heel goed tussen pedersen en alireza, Rechterkant was toen de meest gevaarlijke kant. Nu is het andersom.
Dat komt omdat die zogenaam toptrainer van ons faalt en maar wil vast blijven houden aan toornstra.
Waarom krijgt Neslon niet is een kans in de basis. Hij maakt acties,.
We hebben geen fuck aan spelers die alleen maar balletjes breed spelen. Sinistera is daarin een verademing, Je heb eigenlijk 2 van dat soort spelers nodig in de voorhoede.
Daarom vind ik die ten hag een steeds betere trainer worden. Hj wil met de beste spelers voetballen en doet niet aan politiek. Vandaar dat die klaassen gewoon op de bank zit.
je heb niets aan laffe trainers die een paar wedstrijdjes winnen en dan nog 20 wedstrijden met die opstelling blijven spelen terwijl het gewoon kut gaat...
Wat raad je aan? Een kruiwagen ? Of hand in hand begeleiden?quote:Op donderdag 2 december 2021 16:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Tyf nou gewoon eens op. En neem klaas mee.
Nog een talent die wegloopt met Cor Adriaansequote:
Ja, blijft een wondere wereld, die jeugdopleiding van ons.quote:Op donderdag 2 december 2021 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog een talent die wegloopt met Cor Adriaanse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |