quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Sorry popje…quote:Op woensdag 1 december 2021 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
@:Lenny_Leonard en @:tja77 zijn ons kats vergeten
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 1 december 2021 19:48 schreef DKUp het volgende:
Drie kinderen
Twee kinderen
Gescheiden vorig jaar
Uit elkaar groeien
Happy family
Goede basis dit
Vroeger zeiden ze wel eens, zal ik van je bril een fiets maken? Nou van die bril maak je een tandem.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vroeger zeiden ze wel eens, zal ik van je bril een fiets maken? Nou van die bril maak je een tandem.
Dit soort vrouwtjes. Nee.quote:
Iemand die zijn lipjes tuit als een vrouw maar dominant boven iemand wil staan.quote:
100%. De man is hier veel knapper dan de vrouw.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Deze vrouw vindt hij niet aantrekkelijk genoeg
Hij klaagt over vrouwen want de mooiste wijzen hem af.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Deze vrouw vindt hij niet aantrekkelijk genoeg
Ja zo fantastisch is hij nou ook weer niet maar waarschijnlijk denkt hij zelf van welquote:Op woensdag 1 december 2021 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij klaagt over vrouwen want de mooiste wijzen hem af.
Vught is wel een upgrade hoor.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Geboren in Didam en met twee maanden naar Vught of zo verhuisd.
Kaching. Ik ben de perfecte matchmakerquote:Op woensdag 1 december 2021 19:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
je mag alleen niet veel druks gebruiken van haar
Hij heeft tietjesquote:Op woensdag 1 december 2021 20:00 schreef Poefbank het volgende:
Hij loopt alsof ie gister keihard in zijn reet is geneukt
quote:Op woensdag 1 december 2021 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Kaching. Ik ben de perfecte matchmaker
Oké. Ik kan wel voor jou de perfecte vrouw vinden maar jij vanavond al voor de tweede keer niet voor mij.quote:
Didam is niet veel soeps, mijn ex heeft er gewerkt in een schoonheidssalon. Vught is wel erg duur wonen, maar veel ECHT mooie huizen/villa’s.quote:Op woensdag 1 december 2021 19:59 schreef NoCigar het volgende:
M
[..]
Ken Didam niet, maar ik bedoel zijn accent. Klinkt zuidelijker.
Skip.quote:
Ik heb dan ook nergens gesteld dat ik een perfecte matchmaker ben hequote:Op woensdag 1 december 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Oké. Ik kan wel voor jou de perfecte vrouw vinden maar jij vanavond al voor de tweede keer niet voor mij.
Top 5 itch van Fok!kersquote:
Al besprokenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wouter is een combinatie van Peter r de Vries en Schumacher.
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Iemand met flinke tetten gok ik.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oké. Ik kan wel voor jou de perfecte vrouw vinden maar jij vanavond al voor de tweede keer niet voor mij.
SOJAEDquote:Op woensdag 1 december 2021 20:04 schreef tja77 het volgende:
Vandaar zo bleek, eet geen vlees die miep.
Met een snufje Hannibal Lectorquote:Op woensdag 1 december 2021 20:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Koppelen ze een vrij ingetogen meisje aan zo’n ego. Sneu idd.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
Die gek met dat witte jasje vind zichzelf een hele toffe intelligente en knappe jongen. Ik noem zoiets een vieze vuile zelfingenomen teringlijer. Je zou die meid zijn, je opgegeven voor dit programma en dan zo’n imbeciel voorgeschoteld krijgen. Zal die spijt hebben? Wtf.
6. Mensen die niet gewoon Amsterdam zeggen.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Top 5 itch van Fok!kers
1. Reizuh
2. Damsko
3. Zoete wijn
4. Pretentieus
5. Alternatief
Die hebben beide hun beste tijd gehad.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
De vies (Patrick) van Joran is juist positiefquote:Op woensdag 1 december 2021 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wou net posten: leuke meid! Maar ze is viessss Patrick.
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:07 schreef Rickocum het volgende:
[..]
GRAAF JE BEK ERIN TERWIJL JE OVER HAAR BRUINE TEPELS KOMT
Zucht.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De vies (Patrick) van Joran is juist positief
Of Winstonquote:Op woensdag 1 december 2021 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Hij zou Daan Schuurmans kunnen spelen.
We missen jouw mening over okselhaarquote:Op woensdag 1 december 2021 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dus hij is een beetje klootzakkerig geworden door verdriet
Dan maar naar Feyenoord gaan kijken (lol)quote:Op woensdag 1 december 2021 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Okselhaar en kutgrappen. Wat een ellende allemaal.
Heftigquote:Op woensdag 1 december 2021 20:11 schreef Poefbank het volgende:
[..]
We missen jouw mening over okselhaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Nou die oksels maken wel indruk.quote:
Klap in het gezicht van de dubstep.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:14 schreef Nine. het volgende:
Na 1990 geen goede muziek meer... right
Julian zoekt een even ijdele vrouw als hij.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Joanne is te eenvoudig voor hem misschien. Er steekt natuurlijk geen kwaad in de lieverd.
Aan de assistent producerquote:Op woensdag 1 december 2021 20:14 schreef tja77 het volgende:
Ik heb hetzelfde gezegd?
Je hebt niks gezegd tutje.
quote:Op woensdag 1 december 2021 20:14 schreef Nine. het volgende:
Na 1990 geen goede muziek meer... right
Hij zoekt meer dan ijdel. Waarschijnlijk de perfecte mooiste vrouw.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Julian zoekt een even ijdele vrouw als hij.
Iets wereldser of zo.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Julian zoekt een even ijdele vrouw als hij.
neuken, niet neukenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Waar bestonden die verschillende verwachtingen precies uit?
Slikken, niet slikkenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Waar bestonden die verschillende verwachtingen precies uit?
Afberen terugdenkende aan Loeloe met haar okselhaar?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:19 schreef Rickocum het volgende:
Inderdaad een graf aflevering.
Ik ga me even afberen onder de douche. Zet hem op, poppekindjes!
Even de snikkel in die natuurlijke borstel raggen!quote:Op woensdag 1 december 2021 20:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Afberen terugdenkende aan Loeloe met haar okselhaar?
Sfeerverhogend Rickiequote:Op woensdag 1 december 2021 20:21 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Even de snikkel in die natuurlijke borstel raggen!
Ik misquote:Op woensdag 1 december 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Top 5 itch van Fok!kers
1. Reizuh
2. Damsko
3. Zoete wijn
4. Pretentieus
5. Alternatief
Kom op als je old school hardcore gaat posten doe dan wel goeiequote:
Oh ja. Vrouwen die accepteren dat een man betaalt maar geen vervolgdate willen.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:13 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ik mis
HOE BEN JIJ UIT DE KAST GEKOMUH
HOU JE OOK ZO VAN ETEH
mensen die gaan splitten
Bij mij welquote:Op woensdag 1 december 2021 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja. Vrouwen die accepteren dat een man betaalt maar geen vervolgdate willen.![]()
Die andere 2 zitten niet zo diep als het reizuh en witte wijn.
Ik had deze opstoan en dat is lekker nummertje.quote:Op woensdag 1 december 2021 21:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Kom op als je old school hardcore gaat posten doe dan wel goeie
Hij draagt het waardig hoorquote:Op donderdag 2 december 2021 19:30 schreef Hexagon het volgende:
Hij lijkt net zo'n Ajax voetballer die ze in ee net pak gehesen hebben
Kleding?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:31 schreef NoCigar het volgende:
Hallo ik ben Lucia en ik leef nog in de jaren zeventig.
Dan vallen er nog altijd wel wat leeftijdsgenoten afquote:Op donderdag 2 december 2021 19:32 schreef alpeko het volgende:
Een volwassen man. Je verwacht het niet
Mss is de zoete witte wijn op?quote:Op donderdag 2 december 2021 19:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Kan er iemand even bellen, ik ben ongerust.
Verdacht dat zowel @Pisces29 als @Rickokum er niet zijnquote:Op donderdag 2 december 2021 19:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Kan er iemand even bellen, ik ben ongerust.
SjakieGodquote:Op donderdag 2 december 2021 19:35 schreef Hexagon het volgende:
Lucia is een soort Sjakie uit Flodder
Sporters kunnen best wat wereldvreemd zijn, maar dit is uit haar eigen hoek. Een beetje alsof je Mick Jagger of Maradonna niet kent. Maar goed, het zij zo.quote:Op donderdag 2 december 2021 19:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ze krijgt vaak kortsluiting in haar hoofd hè.
Rennen uit de douche. Maar ik ben er!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |