abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2021 @ 21:53:20 #201
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_202426849
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:50 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Nee dat heet recht op zelfbeschikking. Net zoals jij recht hebt op een abortus terwijl er nog steeds grijze mannen zijn die vinden dat jij dat recht niet hebt
Abortus is daadwerkelijk alleen je eigen zaak. Het is gelukkig niet zo dat andere vrouwen spontane abortussen krijgen van jouw abortus provocatus. Bij besmettelijke ziekten ligt dat toch even iets anders.
pi_202426852
afgezet, werd er depri van.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 december 2021 @ 21:53:57 #203
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_202426856
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:53 schreef mootie het volgende:

[..]
Ik zat hier in mijn eentje te lollen :@
Hij fietste het er echt zo prachtig in _O_
pi_202426858
quote:
2s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:52 schreef mazaru het volgende:

[..]
Omdat ik met een eventuele abortus niet voor code zwart in de ziekenhuizen zorg
Er zijn mannen die vinden dat elke vorm van abortus moord is.
  woensdag 1 december 2021 @ 21:54:33 #205
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_202426866
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:54 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Dit is gewoon echt een belachelijke vergelijking
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_202426876
Wie moet er van wie een functie elders krijgen?
pi_202426877
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:53 schreef Iblardi het volgende:
Abortus is daadwerkelijk alleen je eigen zaak.
Dat vinden ze in staten zoals Texas in de VS dus niet. Daar zij volgens de interpretatie van de Bijbel het zien als directe moord
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:53 schreef Iblardi het volgende:
Bij besmettelijke ziekten ligt dat toch even iets anders.
Waarom?
  woensdag 1 december 2021 @ 21:55:55 #208
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202426885
In vak K wordt niet echt afstand gehouden he?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_202426887
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:54 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Door jouw abortus hoeven er geen kankeroperaties te worden uitgesteld.

Kansloze vergelijking.
pi_202426891
Goed om te zien dat GL en SP eindelijk eens echt inzoomen op het gebrek aan informatie. Ik snap werkelijk het verhaal van Rutte niet dat je effect individuele maatregelen niet kan laten zien. Als je een overall uitkomst krijgt (van 25-35% reductie in bewegingen) moet er een weging toegekend worden aan individuele variabelen die die uitkomst veroorzaken. Uiteraard kan het zo zijn dat bepaalde maatregelen met elkaar interfereren maar ook dat kan je laten zien als je wil. Als dat niet zo is dan slaat de uitkomst ook nergens op. Het kan niet anders dat je een schatting en weging per item dat je voorstelt als input levert.
  woensdag 1 december 2021 @ 21:57:16 #211
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202426905
quote:
2s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:49 schreef mazaru het volgende:

[..]
Die groep vind ook dat ze boven de samenleving staan.
Want daar zijn ze en worden ze getuige die ongenuanceerde polarisatie, zo neergezet.

Het recht om een keuze te maken mag niet maken dat iemand die dat recht anders uitoefent dan de meerderheid, dan geen dele van de samenleving is. Ik ken ook (N=x) mensen de gevaccineerd en al, pertinent weigeren zich zo te registreren maar dus wel zo worden aangesproken.
Die aangewakkerde tweedeling heeft geen zin en kan alleen maar uitmonden op nog verzet.
Of er is vrijheid of er is plicht. Waarvan de laatste haaks staat op onze verworvenheden die ons juist onderscheid van totalitaire staten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202426909
quote:
2s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:52 schreef mazaru het volgende:

[..]
Omdat ik met een eventuele abortus niet voor code zwart in de ziekenhuizen zorg
Ik denk dan ook dat individuele ongevaccineerden niet inzien dat dat een potentieel gevolg van hun keuze is. “Wat maakt die ene prik van mij nou uit?”

Het probleem is veel te abstract en ver van je bed om rekening mee te houden zolang je gezond bent, dus het gros van de mensen zal denken: ja hoor, je kan er toch gewoon een bed bij rollen?
pi_202426912
als je alleen maar een doorgeefluik bent en zelf niet kritisch kan zijn of logisch kan nadenken over bepaalde adviezen en je alles maar afschuift als er iets fout gaat, ben je toch gewoon president onwaardig ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202426916
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:55 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Door jouw abortus hoeven er geen kankeroperaties te worden uitgesteld.

Kansloze vergelijking.
Je gaat ervan uit dat operaties die uitgesteld worden nu alleen spelen. Deze speelden al pre-corona, corona is een factor maar niet de reden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 december 2021 @ 21:58:15 #215
416575 crew  Evenstar
pi_202426922
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:55 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Dat vinden ze in staten zoals Texas in de VS dus niet. Daar zij volgens de interpretatie van de Bijbel het zien als directe moord
[..]
Waarom?
Waarom? Dat is toch niet moeilijk?

Abortus zorgt niet voor overbelasting van de zorg, abortus zorgt niet voor ontwrichting van de samenleving en een abortus is niet besmettelijk waardoor mensen waarmee jij in aanraking komt ook spontaan hetzelfde gaan doen.

Dat er dan een paar grijze mannetjes zijn die het niet leuk vinden of het moord vinden is dan hun mening en die mogen ze hebben.

Dat je überhaupt die vraag moet stellen ..... Doe even normaal of denk in ieder geval even twee seconden na voordat je iets post aub.
  woensdag 1 december 2021 @ 21:58:54 #216
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202426927
Heb het idee dat het RIVM en gezondheidsraad het niet zozeer kwaad bedoeld, maar dat het hen gewoon ontbeert aan vaktechniek om beleidsmakers goed te informeren.

Gewoon, zoals je dat ook op je werk hebt - of zelf bent - gewoon vriendelijke collega's maar die verdomd slecht in hun werk zijn.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_202426930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:57 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Je gaat ervan uit dat operaties die uitgesteld worden nu alleen spelen. Deze speelden al pre-corona, corona is een factor maar niet de reden.
Toch niet op deze schaal man. Kijk even naar die grafieken in de OP. Meer zeg ik niet.
pi_202426931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:56 schreef Panthera. het volgende:
Goed om te zien dat GL en SP eindelijk eens echt inzoomen op het gebrek aan informatie. Ik snap werkelijk het verhaal van Rutte niet dat je effect individuele maatregelen niet kan laten zien. Als je een overall uitkomst krijgt (van 25-35% reductie in bewegingen) moet er een weging toegekend worden aan individuele variabelen die die uitkomst veroorzaken. Uiteraard kan het zo zijn dat bepaalde maatregelen met elkaar interfereren maar ook dat kan je laten zien als je wil. Als dat niet zo is dan slaat de uitkomst ook nergens op. Het kan niet anders dat je een schatting en weging per item dat je voorstelt als input levert.
Ho ho Rutte doctrine is er juist voor dat de Staten der Generaal zo min mogelijk geinformeerd worden.
  woensdag 1 december 2021 @ 21:59:16 #219
38396 mazaru
pi_202426935
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:57 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik denk dan ook dat individuele ongevaccineerden niet inzien dat dat een potentieel gevolg van hun keuze is. “Wat maakt die ene prik van mij nou uit?”

Het probleem is veel te abstract en ver van je bed om rekening mee te houden zolang je gezond bent, dus het gros van de mensen zal denken: ja hoor, je kan er toch gewoon een bed bij rollen?
Nu toch niet meer? Nu zal het totale plaatje toch wel zijn doorgedrongen? Ik denk toch echt dat het nu gewoon schijt hebben aan je medemens is. Die gaan het pas erg vinden als ze zelf ineens ziek worden en voor de gesloten deur van het ziekenhuis staan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 december 2021 @ 21:59:55 #220
416575 crew  Evenstar
pi_202426945
quote:
7s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
Heb het idee dat het RIVM en gezondheidsraad het niet zozeer kwaad bedoeld, maar dat het hen gewoon ontbeert aan vaktechniek om beleidsmakers goed te informeren.

Gewoon, zoals je dat ook op je werk hebt - of zelf bent - gewoon vriendelijke collega's maar die verdomd slecht in hun werk zijn.
Dat zie je ook goed terug bij die briefings. Het is voor een leek echt niet te volgen als van Dissel weer aan zijn hoorcollege begint.
  woensdag 1 december 2021 @ 22:00:39 #221
38396 mazaru
pi_202426950
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:59 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Dat zie je ook goed terug bij die briefings. Het is voor een leek echt niet te volgen als van Dissel weer aan zijn hoorcollege begint.
Ik vond zijn lezing van vanmiddag best goed te volgen. Zeker met de plaatjes die hij erbij had.
pi_202426952
quote:
2s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:59 schreef mazaru het volgende:

[..]
Nu toch niet meer? Nu zal het totale plaatje toch wel zijn doorgedrongen? Ik denk toch echt dat het nu gewoon schijt hebben aan je medemens is. Die gaan het pas erg vinden als ze zelf ineens ziek worden en voor de gesloten deur van het ziekenhuis staan.
Ziekenhuizen en de overheid onderling kan het niet eens eens worden over code zwart. Wat dat nu precies is en of we daar wel of niet dichtbij zitten. Ik denk dat je overschat hoeveel het veel mensen echt bezig houdt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2021 22:01:16 ]
pi_202426956
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:58 schreef Evenstar het volgende:
Abortus zorgt niet voor overbelasting van de zorg, abortus zorgt niet voor ontwrichting van de samenleving en een abortus is niet besmettelijk waardoor mensen waarmee jij in aanraking komt ook spontaan hetzelfde gaan doen.
Leuk hoe wij er anders tegen aankijken. Ik beredeneerde dan ook vanuit het recht op zelfbeschikking. Recht op zorg, wonen en zelfbeschikking zijn een grondrecht en tevens een mensenrecht. Dat is iets waar je niet aan komt.
  woensdag 1 december 2021 @ 22:01:13 #224
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_202426957
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 21:59 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Wat ze doen is continu - maar dat ook bij OP1 - is dat grafieken achteraf voorzien worden van commentaar. Maar het heeft nauwelijks voorspellende waarde of wat dan ook.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 1 december 2021 @ 22:02:08 #225
38396 mazaru
pi_202426972
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:00 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ziekenhuizen en de overheid onderling kan het niet eens eens worden over code zwart. Ik denk dat je overschat hoeveel het veel mensen echt bezig houdt.
Volgens mij maakt het merendeel van de mensen zich echt wel zorgen over waar we nu op af stevenen. Het is juist dat groepje dat het niet wil zien wat voor de problemen zorgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')