Is lekker bezig vanavond. Dat quasi boze toontje doet het ook wel goedquote:
Zelftest hoeft niet zo diep toch?quote:Op woensdag 1 december 2021 20:37 schreef SilverEyes het volgende:
Aangezien corona nu ook flink rondgaat op mijn werk, doe ik maar braaf 2-3 keer per week een zelftest. Moet zeggen, ik vind het wel minder naar worden ofzo, stokkie gaat steeds wat dieper.
(Ik ben me er volledig van bewust dat dit dubbelzinnig opgevat kan worden)
Neuh dat valt ook wel mee, maar eerst zat ik gewoon beetje voorin m'n neus te roerenquote:Op woensdag 1 december 2021 20:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zelftest hoeft niet zo diep toch?
He goh. Hoekandanou...quote:QR-codecheck lijkt averechts te werken bij zwembaden. Kinderen haken af voor volgende zwemdiploma’s en ’het wordt er ook voor corona niet veiliger door’
20 centimeter, hooguit.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zelftest hoeft niet zo diep toch?
Als je Lisa stage laat lopen bij de ME, is de eerste die begint te meppen, die agressieve handgebaren zijn tekenendquote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben echt fan van Lisa![]()
We kunnen dan wel de beste modelleurs hebben, maar nemen niet de beste beslissingen
zinloos debat tot 2 uur s'nachts, met een keer diner en 4x broodjes eten.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef Vallon het volgende:
Debat TK: het is en lijkt niet mogelijk om de impact van maatregelen individueel te kunnen (af)wegen.
De enige die dat kan duiden zit verpakt in in het beste model van de wereld nl. dat van Wallinga zijn dat verder topsecet is. De TK kan dus niets controleren.
Dit is weer zo'n debat dat nergens op uitloopt. In het beste geval wordt ms het sporttijdstip van 17u naar 18u gaan waarna iedereen weer elkaar op de schouders slaat en lacht hoe de koffie werd uitgeschonken.
Daar gaat ons mooie nieuwe vloerbedekking!quote:Op woensdag 1 december 2021 20:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"oh godver, jeetje, sorry, haha, da's niet handig"
Eerst een boostertje en een PCR voor de Kids.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20211201_67762165
[..]
He goh. Hoekandanou...
Hij vind het allemaal maar lastig al die vragen. Gewoon tekenen bij het kruisje en verder niks.quote:Op woensdag 1 december 2021 20:48 schreef halfway het volgende:
Ik bespeur toch enig vorm van irritatie bij Rutte.
die bespeur ik al de hele crisis.......quote:Op woensdag 1 december 2021 20:48 schreef halfway het volgende:
Ik bespeur toch enig vorm van irritatie bij Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |