abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 december 2021 @ 22:54:59 #276
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202427813
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef maan_man het volgende:
De laatste tijd begeef ik mij niet zo vaak op straat tijdens de drukke uren. Vandaag echter wel en ik moet zeggen dat ik vooral verbaasd was door het tijdenstip waarop het al erg druk was 16:00. Alsof iedereen net iets vroeger was vertrokken om nog even iets te doen.
Ja geen idee.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202427814
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef maan_man het volgende:
De laatste tijd begeef ik mij niet zo vaak op straat tijdens de drukke uren. Vandaag echter wel en ik moet zeggen dat ik vooral verbaasd was door het tijdenstip waarop het al erg druk was 16:00. Alsof iedereen net iets vroeger was vertrokken om nog even iets te doen.
Ik wil even gezegd hebben dat absoluut niemand dit aan had zien komen.

Als 8 miljoen mensen normaal gesproken in 12 uur hun bewegingen hebben heb je gemiddeld ~0,66 miljoen bewegingen per uur. Als 8 miljoen mensen in 8 uur hun bewegingen moeten doen heb je gemiddeld 1 miljoen bewegingen per uur. Om te voorkomen dat het drukker wordt gaan mensen dus vroeger (ipv 8 uur 's morgens 6 uur 's morgens etc) aan de slag.

Ik snap het idee achter de maatregel, dat ze hopen dat mensen thuis blijven, dat winkels niet eerder open gaan etc. Maar als die gedragswetenschappers die ze nu het beleid achteraf laten toetsen aan tafel zaten hadden ze kunnen vertellen dat dat niet is hoe het werkt :+
  woensdag 1 december 2021 @ 22:59:28 #278
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_202427863
Toch wel verbazingwekkend vind ik, een soort van langetermijnvisie van Hugo zojuist.
pi_202427917
Noemde Paternotte nu het ministerie als een risicovolle werkplek irt de griepprik? :D
pi_202427922
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Als 8 miljoen mensen normaal gesproken in 12 uur hun bewegingen hebben heb je gemiddeld ~0,66 miljoen bewegingen per uur. Als 8 miljoen mensen in 8 uur hun bewegingen moeten doen heb je gemiddeld 1 miljoen bewegingen per uur. Om te voorkomen dat het drukker wordt gaan mensen dus vroeger (ipv 8 uur 's morgens 6 uur 's morgens etc) aan de slag.

Ik snap het idee achter de maatregel, dat ze hopen dat mensen thuis blijven, dat winkels niet eerder open gaan etc. Maar als die gedragswetenschappers die ze nu het beleid achteraf laten toetsen aan tafel zaten hadden ze kunnen vertellen dat dat niet is hoe het werkt :+
zo slim zijn ze niet in den haag....elke kleuter kan dit berekenen maar onze regering ? naaahhhh
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202427929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:59 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel verbazingwekkend vind ik, een soort van langetermijnvisie van Hugo zojuist.
We bitchen echt heel veel op de Jonge, maar ik heb ergens ook wel met 'm te doen. Een minister-president die ogenschijnlijk in paniek raakt en om zich heen gaat slaan en een directeur infectieziekten van het RIVM die de emoties die onderliggend zijn aan onrust, paniek of stress niet lijkt te kennen. Voeg daar een aantal OMT leden aan toe die direct willen communiceren met de Jonge via Op1, Jinek of Nieuwsuur, waarschijnlijk omdat ze bij eerdergenoemde directeur nul op het rekest krijgen.
pi_202427936
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

ze hoopten/dachten ook niet dat er zo snel zoveel besmettingen zouden zijn.
Tja..........
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_202427952
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Noemde Paternotte nu het ministerie als een risicovolle werkplek irt de griepprik? :D
Ja, dat hoorde ik ook. Ik heb Paternotte wel vaker dingen horen zeggen die erop hinten dat hij wat we nu doen voor corona ook voor de seizoensgriep wil doen. Best een enge gedachte.
pi_202427955
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:06 schreef Predator40 het volgende:

[..]
ze hoopten/dachten ook niet dat er zo snel zoveel besmettingen zouden zijn.
Tja..........
De het zal wel los lopen mindset.
  woensdag 1 december 2021 @ 23:09:20 #285
498282 Scrummie
pi_202427976
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:05 schreef chratnox het volgende:

[..]
We bitchen echt heel veel op de Jonge, maar ik heb ergens ook wel met 'm te doen. Een minister-president die ogenschijnlijk in paniek raakt en om zich heen gaat slaan en een directeur infectieziekten van het RIVM die de emoties die onderliggend zijn aan onrust, paniek of stress niet lijkt te kennen. Voeg daar een aantal OMT leden aan toe die direct willen communiceren met de Jonge via Op1, Jinek of Nieuwsuur, waarschijnlijk omdat ze bij eerdergenoemde directeur nul op het rekest krijgen.
Oh zeker, hij heeft het niet makkelijk. Moeilijk zelfs. Wat dat betreft wel met zo'n man te doen.

Maarrrrrr.. nee ik heb ook geen zin in weer het herhalende riedeltje met al zijn fouten :D Dat is ook wel wat, zelfs ik kan het na bijna 2 jaar niet meer opbrengen om te zeiken. Maar morgen is er weer een dag, wie weet.
pi_202427985
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 22:54 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Zou jij Kuiken willen opladen? @:de_boswachter
Rendacgoden
U MAD?
pi_202427996
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:07 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ja, dat hoorde ik ook. Ik heb Paternotte wel vaker dingen horen zeggen die erop hinten dat hij wat we nu doen voor corona ook voor de seizoensgriep wil doen. Best een enge gedachte.
Oh dat was eigenlijk niet eens waar ik op aan sloeg, maar zo'n ministerie is gewoon een normale kantoor omgeving. Als dat al relatief onveilig is.

En verder eens. Voor corona was het prima geregeld voor de griepprik.
  woensdag 1 december 2021 @ 23:11:53 #288
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202427998
Ik vraag me wel af of ze Hugo hebben gevraagd of dat hij zichzelf heeft aangeboden om Bruins te vervangen?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  woensdag 1 december 2021 @ 23:12:38 #289
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202428009
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Rendacgoden
_O-
pi_202428015
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef jcdragon het volgende:
Ik vraag me wel af of ze Hugo hebben gevraagd of dat hij zichzelf heeft aangeboden om Bruins te vervangen?
Hij schijnt gebeld te zijn door Rutte.
zie email 27 oktober
pi_202428016
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Oh zeker, hij heeft het niet makkelijk. Moeilijk zelfs. Wat dat betreft wel met zo'n man te doen.

Maarrrrrr.. nee ik heb ook geen zin in weer het herhalende riedeltje met al zijn fouten :D Dat is ook wel wat, zelfs ik kan het na bijna 2 jaar niet meer opbrengen op te zeiken. Maar morgen is er weer een dag, wie weet.
Ja, hier hetzelfde. Ik zie ook dat er veel fout gaat en dat hij vooral de kop van jut is. Een niet altijd even sympathieke kop van jut, dat helpt ook niet.

Ik heb wel het idee (ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen :D) dat hij wat lijkt te groeien in zijn rol. Hij is wat minder vanuit de heup en lijkt wat beter na te denken over wat hij zegt. Dat helpt wel.
pi_202428024
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Oh dat was eigenlijk niet eens waar ik op aan sloeg, maar zo'n ministerie is gewoon een normale kantoor omgeving. Als dat al relatief onveilig is.

En verder eens. Voor corona was het prima geregeld voor de griepprik.
Het ministerie zou dan ook leeg moeten zijn op het cruciale personeel na :)
  woensdag 1 december 2021 @ 23:14:33 #293
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202428026
TK Hugo; "We gaan vanaf Vrijdag aanstaande een boosteroffensief beginnen" (operatie Barbarossa gaat dan van start).
Kga benieuwd worden hoe zorgvuldig dat gaat en ze hebben - zegt hij zelf ook - helaas onvoldoende rekening gehouden met de infectie druk.... dank je de koekoek dropper... had je maar meer op Fok! moeten zitten.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202428030
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:13 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hij schijnt gebeld te zijn door Rutte.
Volgens Stilte op het Binnenhof heeft hij initieel zelf gebeld dat hij het wilde doen.
  woensdag 1 december 2021 @ 23:15:00 #295
498282 Scrummie
pi_202428031
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ja, hier hetzelfde. Ik zie ook dat er veel fout gaat en dat hij vooral de kop van jut is. Een niet altijd even sympathieke kop van jut, dat helpt ook niet.

Ik heb wel het idee (ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen :D) dat hij wat lijkt te groeien in zijn rol. Hij is wat minder vanuit de heup en lijkt wat beter na te denken over wat hij zegt. Dat helpt wel.
Zou wel kunnen ja. Ik ben dan nog wel zo cynisch om te denken dat het vooralsnog communicatieadiviseurs zijn die hem vertellen wat op dit moment even slim is om te doen. Maar goed, de tijd zal het leren, hij gaat toch niet weg de komende paar maanden.
pi_202428034
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:14 schreef chratnox het volgende:

[..]
Volgens Stilte op het Binnenhof heeft hij initieel zelf gebeld dat hij het wilde doen.
Ik heb die verzameling papier niet direct bij de hand, maar mij staat wat anders bij?
zie email 27 oktober
  woensdag 1 december 2021 @ 23:15:38 #297
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202428036
quote:
0s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:

[..]

Mark en Hugo zijn in 1,5 jaar 10 jaar ouder geworden. Grijze haren, wallen, rimpels etc.
pi_202428064
Mass vaccination fails to halt Covid transmission rates – study

.
https://www.rt.com/news/5(...)-covid-transmission/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')