Ja geen idee.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef maan_man het volgende:
De laatste tijd begeef ik mij niet zo vaak op straat tijdens de drukke uren. Vandaag echter wel en ik moet zeggen dat ik vooral verbaasd was door het tijdenstip waarop het al erg druk was 16:00. Alsof iedereen net iets vroeger was vertrokken om nog even iets te doen.
Ik wil even gezegd hebben dat absoluut niemand dit aan had zien komen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:51 schreef maan_man het volgende:
De laatste tijd begeef ik mij niet zo vaak op straat tijdens de drukke uren. Vandaag echter wel en ik moet zeggen dat ik vooral verbaasd was door het tijdenstip waarop het al erg druk was 16:00. Alsof iedereen net iets vroeger was vertrokken om nog even iets te doen.
zo slim zijn ze niet in den haag....elke kleuter kan dit berekenen maar onze regering ? naaahhhhquote:Op woensdag 1 december 2021 22:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik wil even gezegd hebben dat absoluut niemand dit aan had zien komen.
Als 8 miljoen mensen normaal gesproken in 12 uur hun bewegingen hebben heb je gemiddeld ~0,66 miljoen bewegingen per uur. Als 8 miljoen mensen in 8 uur hun bewegingen moeten doen heb je gemiddeld 1 miljoen bewegingen per uur. Om te voorkomen dat het drukker wordt gaan mensen dus vroeger (ipv 8 uur 's morgens 6 uur 's morgens etc) aan de slag.
Ik snap het idee achter de maatregel, dat ze hopen dat mensen thuis blijven, dat winkels niet eerder open gaan etc. Maar als die gedragswetenschappers die ze nu het beleid achteraf laten toetsen aan tafel zaten hadden ze kunnen vertellen dat dat niet is hoe het werkt
We bitchen echt heel veel op de Jonge, maar ik heb ergens ook wel met 'm te doen. Een minister-president die ogenschijnlijk in paniek raakt en om zich heen gaat slaan en een directeur infectieziekten van het RIVM die de emoties die onderliggend zijn aan onrust, paniek of stress niet lijkt te kennen. Voeg daar een aantal OMT leden aan toe die direct willen communiceren met de Jonge via Op1, Jinek of Nieuwsuur, waarschijnlijk omdat ze bij eerdergenoemde directeur nul op het rekest krijgen.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:59 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel verbazingwekkend vind ik, een soort van langetermijnvisie van Hugo zojuist.
ze hoopten/dachten ook niet dat er zo snel zoveel besmettingen zouden zijn.quote:Op woensdag 1 december 2021 22:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik wil even gezegd hebben dat absoluut niemand dit aan had zien komen.
Als 8 miljoen mensen normaal gesproken in 12 uur hun bewegingen hebben heb je gemiddeld ~0,66 miljoen bewegingen per uur. Als 8 miljoen mensen in 8 uur hun bewegingen moeten doen heb je gemiddeld 1 miljoen bewegingen per uur. Om te voorkomen dat het drukker wordt gaan mensen dus vroeger (ipv 8 uur 's morgens 6 uur 's morgens etc) aan de slag.
Ik snap het idee achter de maatregel, dat ze hopen dat mensen thuis blijven, dat winkels niet eerder open gaan etc. Maar als die gedragswetenschappers die ze nu het beleid achteraf laten toetsen aan tafel zaten hadden ze kunnen vertellen dat dat niet is hoe het werkt
Ja, dat hoorde ik ook. Ik heb Paternotte wel vaker dingen horen zeggen die erop hinten dat hij wat we nu doen voor corona ook voor de seizoensgriep wil doen. Best een enge gedachte.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Noemde Paternotte nu het ministerie als een risicovolle werkplek irt de griepprik?
De het zal wel los lopen mindset.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:06 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hoopten/dachten ook niet dat er zo snel zoveel besmettingen zouden zijn.
Tja..........
Oh zeker, hij heeft het niet makkelijk. Moeilijk zelfs. Wat dat betreft wel met zo'n man te doen.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
We bitchen echt heel veel op de Jonge, maar ik heb ergens ook wel met 'm te doen. Een minister-president die ogenschijnlijk in paniek raakt en om zich heen gaat slaan en een directeur infectieziekten van het RIVM die de emoties die onderliggend zijn aan onrust, paniek of stress niet lijkt te kennen. Voeg daar een aantal OMT leden aan toe die direct willen communiceren met de Jonge via Op1, Jinek of Nieuwsuur, waarschijnlijk omdat ze bij eerdergenoemde directeur nul op het rekest krijgen.
Rendacgodenquote:Op woensdag 1 december 2021 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zou jij Kuiken willen opladen? @:de_boswachter
Oh dat was eigenlijk niet eens waar ik op aan sloeg, maar zo'n ministerie is gewoon een normale kantoor omgeving. Als dat al relatief onveilig is.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook. Ik heb Paternotte wel vaker dingen horen zeggen die erop hinten dat hij wat we nu doen voor corona ook voor de seizoensgriep wil doen. Best een enge gedachte.
Hij schijnt gebeld te zijn door Rutte.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef jcdragon het volgende:
Ik vraag me wel af of ze Hugo hebben gevraagd of dat hij zichzelf heeft aangeboden om Bruins te vervangen?
Ja, hier hetzelfde. Ik zie ook dat er veel fout gaat en dat hij vooral de kop van jut is. Een niet altijd even sympathieke kop van jut, dat helpt ook niet.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zeker, hij heeft het niet makkelijk. Moeilijk zelfs. Wat dat betreft wel met zo'n man te doen.
Maarrrrrr.. nee ik heb ook geen zin in weer het herhalende riedeltje met al zijn foutenDat is ook wel wat, zelfs ik kan het na bijna 2 jaar niet meer opbrengen op te zeiken. Maar morgen is er weer een dag, wie weet.
Het ministerie zou dan ook leeg moeten zijn op het cruciale personeel naquote:Op woensdag 1 december 2021 23:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Oh dat was eigenlijk niet eens waar ik op aan sloeg, maar zo'n ministerie is gewoon een normale kantoor omgeving. Als dat al relatief onveilig is.
En verder eens. Voor corona was het prima geregeld voor de griepprik.
Volgens Stilte op het Binnenhof heeft hij initieel zelf gebeld dat hij het wilde doen.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij schijnt gebeld te zijn door Rutte.
Zou wel kunnen ja. Ik ben dan nog wel zo cynisch om te denken dat het vooralsnog communicatieadiviseurs zijn die hem vertellen wat op dit moment even slim is om te doen. Maar goed, de tijd zal het leren, hij gaat toch niet weg de komende paar maanden.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Ik zie ook dat er veel fout gaat en dat hij vooral de kop van jut is. Een niet altijd even sympathieke kop van jut, dat helpt ook niet.
Ik heb wel het idee (ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen) dat hij wat lijkt te groeien in zijn rol. Hij is wat minder vanuit de heup en lijkt wat beter na te denken over wat hij zegt. Dat helpt wel.
Ik heb die verzameling papier niet direct bij de hand, maar mij staat wat anders bij?quote:Op woensdag 1 december 2021 23:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Volgens Stilte op het Binnenhof heeft hij initieel zelf gebeld dat hij het wilde doen.
Mark en Hugo zijn in 1,5 jaar 10 jaar ouder geworden. Grijze haren, wallen, rimpels etc.quote:Op woensdag 1 december 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, hier hetzelfde. Ik zie ook dat er veel fout gaat en dat hij vooral de kop van jut is. Een niet altijd even sympathieke kop van jut, dat helpt ook niet.
Ik heb wel het idee (ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen) dat hij wat lijkt te groeien in zijn rol. Hij is wat minder vanuit de heup en lijkt wat beter na te denken over wat hij zegt. Dat helpt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |