abonnement Unibet Coolblue
pi_202425706
We willen zo graag inclusief zijn dus moeten we dit ook accepteren.
pi_202425812
Graag een beetje respect voor de mensen die homoseksuelen de cel in flikkeren.
pi_202427462
Je mag dus best homo zijn zolang je maar nooit iets homosexueels doet. Duidelijk, haha.
pi_202427874
men ging toch ook voetballen in Rusland? Wat is het probleem? Dat het een islamitisch land is zeker?
pi_202427875
Wist je dat je in Nederland ook ongestrafd mensen kunt vermoorden, zolang niemand erachter komt dat jij het bent geweest?
pi_202428344
Ja, echt helemaal prima toch? Mensen moeten zich maar aanpassen aan daar waar ze zich vertoeven, groot gelijk. Net zoals die moslims die hier komen, die conformeren zich toch ook helemaal naar onze normen en waarden.

Toch?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  donderdag 2 december 2021 @ 00:14:45 #34
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202428467
quote:
83s.gif Op woensdag 1 december 2021 17:57 schreef sp3c het volgende:
was er vorige week of de week daar voor niet een Formule 1 GP in Qatar?

hoeveel homo's hebben toen een zware straf op hun hoofd gekregen?
Hamilton loopt nog gewoon vrij rond.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202429093
Waar zijn alle deugers met hun protesten en regenboogvlaggen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_202429096
quote:
4s.gif Op woensdag 1 december 2021 23:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Ja, echt helemaal prima toch? Mensen moeten zich maar aanpassen aan daar waar ze zich vertoeven, groot gelijk. Net zoals die moslims die hier komen, die conformeren zich toch ook helemaal naar onze normen en waarden.

Toch?
Mee eens. Waarom wij dan met Hongarije bemoeien is mij een raadsel.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_202429127
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 18:15 schreef myShizzle het volgende:
Alsof er daadwerkelijk een voetbaltoernooi in Qatar gaat zijn. Forget it.


Net als gisteren een bericht dat Pinkpop de band Måneskin heeft vastgelegd voor dit jaar.

Je bent echt hopeloos naïef als je als organisator er nog gewoon van uit gaat dat event X over Y maanden nog doorgang gaat vinden.
Denken dat het WK niet doorgaat, hahaha.
Misschien zonder of met weinig publiek ja, dat wel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202429197
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2021 07:48 schreef HSG het volgende:
Waar zijn alle deugers met hun protesten en regenboogvlaggen?
Niet. De islam heeft een status aparte. Daar behoor je als westerling gewoon geen enkele kritiek op te hebben. Dat er in Qatar dus duizenden slaven zijn omgekomen, homoseksualiteit is verboden en levert gevangenisstraf op met of zonder stokslagen, persvrijheid niet bestaat en noem maar op allemaal niet goed is maakt niets uit. In tegenstelling tot een christelijk land als Hongarije dat niet wil dat drag queens voorlezen aan kleuters, dan gaan de registers los. Dat is iets om je piswoest over te maken.
pi_202429214
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2021 18:15 schreef myShizzle het volgende:
Alsof er daadwerkelijk een voetbaltoernooi in Qatar gaat zijn. Forget it.


Net als gisteren een bericht dat Pinkpop de band Måneskin heeft vastgelegd voor dit jaar.

Je bent echt hopeloos naïef als je als organisator er nog gewoon van uit gaat dat event X over Y maanden nog doorgang gaat vinden.
Lol, denken dat dit miljardenevenement geen doorgang zal vinden :D dan heb je er écht he-le-maal niets van begrepen.
pi_202429436
in dubai mag ook alles. als je het maar binnen doet.
pi_202429615
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 08:42 schreef pokkerdepok het volgende:
in dubai mag ook alles. als je het maar binnen doet.
Dit ook ja. Het is ook niet zo dat je als man-vrouw koppel moet denken om 'affectie' te laten zien. Ook dan is de kans aannemelijk dat je in de bak belandt. Het is nu eenmaal een superconservatief land. Niet mijn ding maar zolang je achter de voordeur niet vervolgd wordt, whatever.
  donderdag 2 december 2021 @ 09:08:21 #42
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_202429677
quote:
Volgens hem is "iedereen welkom, zolang ze zich aan de regels houden en respect hebben voor de plaatselijke cultuur".
Verstandig, dat principe hadden wij ook moeten hanteren in NL. Is nu te laat helaas.
  donderdag 2 december 2021 @ 09:10:53 #43
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_202429705
Voetbal is geen sport.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_202429842
prima toch. ze wisten toen ze wk toewezen. Klaarblijkelijk zit in hun doelgroep weinig behoefte aan homo sexualiteit en de meeste top voetballers zijn ook straight dus storm in glas water.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_202429883
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:20 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
prima toch. ze wisten toen ze wk toewezen. Klaarblijkelijk zit in hun doelgroep weinig behoefte aan homo sexualiteit en de meeste top voetballers zijn ook straight dus storm in glas water.
Bij die toewijzing zijn behoorlijk steekpenningen komen kijken hoor. Mensenrechten spelen wat minder als je heel veel geld toegeschoven krijgt.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 09:26:20 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202429926
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:20 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
prima toch. ze wisten toen ze wk toewezen. Klaarblijkelijk zit in hun doelgroep weinig behoefte aan homo sexualiteit en de meeste top voetballers zijn ook straight dus storm in glas water.
Die gaan echt niet voor het oog van de hele wereld voetbalsupporters aan lopen potenrammen dus de doelgroep zal er weinig van merken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202429947
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
Die gaan echt niet voor het oog van de hele wereld voetbalsupporters aan lopen potenrammen dus de doelgroep zal er weinig van merken
Dat denk ik ook. Gedurende het WK zal het een voorbeeldig en gastvrij land zijn. Daarna gaat alles terug naar hoe het voor het WK was.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 09:28:55 #48
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202429960
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:28 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Gedurende het WK zal het een voorbeeldig en gastvrij land zijn. Daarna gaat alles terug naar hoe het voor het WK was.
As usual
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202430038
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
Die gaan echt niet voor het oog van de hele wereld voetbalsupporters aan lopen potenrammen dus de doelgroep zal er weinig van merken
wellicht maar de vraag is of ze een visum krijgen. Ze zullen hier en daar wel wat checks doen en moet je je social accounts tegenwoordig ook niet opgeven? Dat moet volgens mij wel naar de USA.

Als je naar Wk wilt zou ik niet met gekleurd haar gaan en/of regenboog vlaggetje in mijn profiel laten zien. Dan zal het verder wel meevallen denk ik.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 09:38:22 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202430070
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:35 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]
wellicht maar de vraag is of ze een visum krijgen. Ze zullen hier en daar wel wat checks doen en moet je je social accounts tegenwoordig ook niet opgeven? Dat moet volgens mij wel naar de USA.

Als je naar Wk wilt zou ik niet met gekleurd haar gaan en/of regenboog vlaggetje in mijn profiel laten zien. Dan zal het verder wel meevallen denk ik.
Het lijkt me toch niet hoor, dan breekt er echt een shitstorm loos

Zou wel lachen zijn als ze het probeerden want die link is wel heel snel gelegd natuurlijk :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')