Ik zou zeggen ga de straat opquote:Op woensdag 1 december 2021 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan niet alleen voor mijzelf, maar ook voor de jongere generatie. Hoe zal de toekomst van mijn 17 jarige dochter zijn, en die van mijn neefje en nichtje. Kinderen zijn gelukkig heel veerkrachtig en flexibel maar als dit allemaal nog veel langer gaat duren is het nog maar de vraag hoe het op de langere termijn voor ze uit gaat pakken.
Dit zou de redding uit de pandemie, maar tegelijk een vloek zijn. De redding voor nu, maar het zal er tegelijk voor zorgen dat er geen structurele verbeteringen doorgevoerd worden om te voorkomen dat een nieuwe pandemie voet aan de grond krijgt.quote:
Het valt mij anders eerder op dat vooral de jeugd de tering kan krijgen.quote:
De Pfizer-baas die gister bij Beau zat was juist optimistisch over de bescherming die hun vaccin biedt tegen Omikron.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar denken Pfizer en Ab vast anders over.
Het zou toch nog een dikke week duren voor er bepaalde uitslagen zouden komen? Volgens mij is het allemaal veels te voorbarig.quote:
2020 all over again. Het WHO dat met alle macht alles downplayed zonder onderzoeken af te wachten.quote:
Als het echt tot een minder zwaar ziektebeeld leidt dan zit er niks anders op...quote:Op woensdag 1 december 2021 16:17 schreef Fosive het volgende:
[..]
Moeten we de boel dan niet z.s.m. open gooien om de schadelijkere Delta-variant te laten verdrijven?
Mja, zeker met een omgekeerde vlag roepen, Hugo en Mark Oprutte?quote:
Dit is dan ook geen grafiek van de totale IC-bezetting, maar alleen van het aantal covidgevallen. Daarvoor hanteren ze een signaalwaarde van ~200. Alles daarboven gaat ten koste van andere patiënten, vanwege de grote hoeveelheid achterstallige zorg dat nog moet worden ingehaald.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:16 schreef leolinedance het volgende:
Wat een vertekende schaalverdeling en kleuren.
[ afbeelding ]
https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames
Als >80% van onze IC-bedden in het 'rood' valt hebben we toch wel een ander probleem zou he zeggen.
18-50 kan vooral de tyfus genieten.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:22 schreef galantis het volgende:
[..]
Het valt mij anders eerder op dat vooral de jeugd de tering kan krijgen.
Er is gezegd dat ze die variant eerst 2 weken moeten kweken voordat ze het weten wat die allemaal doet en dan komt de WHO ineens met zo'n uitspraak.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zouden we allemaal moeten zijn hier.
Die zijn er (deels) best, maar die situatie is dan weer niet toepasbaar op andere landen (want eiland, lage bevolkingsdichtheid, cultuur, luisteren naar overheid etc. etc.)quote:Op woensdag 1 december 2021 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wás er maar een land dat het supergoed deed met een bepaalde strategie, dan bood dat nog een uitweg.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen, er zijn nergens handvatten waar we concreet wat mee kunnenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zijn er (deels) best, maar die situatie is dan weer niet toepasbaar op andere landen (want eiland, lage bevolkingsdichtheid, cultuur, luisteren naar overheid etc. etc.)
Waarom vind je dat?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
18-50 kan vooral de tyfus genieten.
Daar boven zijn het 'de ouderen' en daar onder zijn het 'de kinderen'
Dus eigenlijk zeg je dat we Nederland een eiland moeten maken, dan zijn de problemen opgelost? FOK! meet bij de Duitse grens om ze af te steken?quote:Op woensdag 1 december 2021 16:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zijn er (deels) best, maar die situatie is dan weer niet toepasbaar op andere landen (want eiland, lage bevolkingsdichtheid, cultuur, luisteren naar overheid etc. etc.)
Ik zie het Mark Rutte al zeggen op de persconferentiequote:Op woensdag 1 december 2021 16:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als het echt tot een minder zwaar ziektebeeld leidt dan zit er niks anders op...
Iedereen op de bek pakken die je tegenkomt.
Ja eigenlijk wel. Zeker Mark de man van de Toeslagendrama, de man van het verneuken van de publieke sector pre-corona en de man van de Rutte doctrine en Omtzigt functie elders.quote:
Juist wel. Experts zeiden al dat corona niet meer weg gaat begin dit jaar, de gezondheidsraad adviseerde in september al een booster shot zoals het VK heeft gedaan. Hugo was drukker met dansen met janssen en 12 jarigen vaccineren. Mede ook omdat er 5.1 miljard verdwenen is uit de begroting van VWS en Van Lienden met zijn 100 miljoen ook een rol speelt als prominente CDA lid.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:24 schreef Arizona het volgende:
Dat de prikken niet de uitweg waren, kun je bijvoorbeeld niemand aanrekenen.
Inderdaad zoals Zweden, VK, Spanje, VSquote:
Zwedenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:24 schreef Arizona het volgende:
Wás er maar een land dat het supergoed deed met een bepaalde strategie, dan bood dat nog een uitweg .
Laat Twente dan maar aan Duitsland vastzittenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat we Nederland een eiland moeten maken, dan zijn de problemen opgelost? FOK! meet bij de Duitse grens om ze af te steken?
Zoals tijdens de hele pandemie kunnen we niet individualiseren. We kunnen niet het hele land -behalve Twente- afsteken, dus Twente zal gewoon bij Nederland moeten horenquote:Op woensdag 1 december 2021 16:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat Twente dan maar aan Duitsland vastzitten![]()
Ik waag mijn kansen wel bij onze oosterburen![]()
Ik wil wel bij België!quote:Op woensdag 1 december 2021 16:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Laat Twente dan maar aan Duitsland vastzitten![]()
Ik waag mijn kansen wel bij onze oosterburen![]()
Kan je dat (in deze tijd) überhaupt wel voorkomen? Ik zou meer inzetten op strategie 'ermee dealen' ipv voorkomen.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit zou de redding uit de pandemie, maar tegelijk een vloek zijn. De redding voor nu, maar het zal er tegelijk voor zorgen dat er geen structurele verbeteringen doorgevoerd worden om te voorkomen dat een nieuwe pandemie voet aan de grond krijgt.
Niets.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:33 schreef Questular het volgende:
Wat zou het opleveren als Mark en Hugo nu weg zouden gaan?
Misschien krijg je een Biden effect zoals in de VSquote:Op woensdag 1 december 2021 16:33 schreef Questular het volgende:
Wat zou het opleveren als Mark en Hugo nu weg zouden gaan?
Ja excuses... ik ben vandaag gemoved naar een ander apartement hier en dat was even wat gedoe en daarna moest ik mezelf belonen door dit te gaan doenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:25 schreef alpeko het volgende:
@:dick_laurent ook storing bij de banketbakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |