Eerste van de maand, zal vannacht wel weer een of andere licentie of certificaat verlopen zijnquote:Op woensdag 1 december 2021 15:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hebben ze nu al weer een storing bij de GGD? Wanneer gaan ze daar nu eens met fatsoenlijke servers werken.
Doen we toch winkels een uur later open? Kunnen kinderen een uur langer sportenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:54 schreef Confetti het volgende:
De infantiele Kamer heeft weer nieuw wisselgeld gevonden.
[..]
https://www.gelderlander.(...)er-sporten~aa5ce960/
Wat een stelletje marionetten van de regering zijn het toch.
Ik heb dat ooit voor een klant gedaan. Die moest een instantie, UWV of zo, iets vragen en dat durfde/kon hij zelf niet. Om privacyredenen wilden ze niet met een derde spreken, ook niet met de belastingadviseur. Ik gedaan of ik hem was. En je hoorde de persoon aan de telefoon denken, wat een rare stem voor een man, maar dat die het niet durfde te vragen.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Precies dat ja!![]()
Goed moment om je imitatiekunsten uit te proberen.
Order is niet hetzelfde als veiligheid of de volksgezondheid. We hebben echt donders geluk dat Corona geen airborne Ebola is of zo want dan hadden dit soort uit de context gesleurde "wijsheden" ons nog verder in de shit geholpen.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:43 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dus in theorie kan je een chip in mensen plaatsen als het kan voorkomen dat het anderen in gevaar brengt.
Aangezien ze zo van de war on terror argumenten zijn.
Dan is deze quote van toen ook hier toepasselijk.
"A society that will trade a little liberty for a little order will lose both, and deserve neither.“
je kan niet jong genoeg beginnen met boosterenquote:Op woensdag 1 december 2021 15:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
verplichte prik voor elke levende ziel, ook baby's.......
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20211201_83213903quote:Op woensdag 1 december 2021 15:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Disclose.tv is meestal fake news. Staat ook geen bron bij
Hoop is slechts uitgestelde teleurstelling.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik probeer er naïef in te blijven, ik heb nog hoop in een democratie
Hey, die heb ik eerder zelf ook gebruiktquote:Op woensdag 1 december 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoop is slechts uitgestelde teleurstelling.
En met deze bemoedigende quote gaan we de winter inquote:Op woensdag 1 december 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds op met oog op lichamelijke integriteit.quote:Op woensdag 1 december 2021 15:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Order is niet hetzelfde als veiligheid of de volksgezondheid. We hebben echt donders geluk dat Corona geen airborne Ebola is of zo want dan hadden dit soort uit de context gesleurde "wijsheden" ons nog verder in de shit geholpen.
Vat het hele beleid wel samen in 1 zinquote:Op woensdag 1 december 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja sorryquote:Op woensdag 1 december 2021 16:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
En met deze bemoedigende quote gaan we de winter in
Leidsch dagblad ook fake news?quote:Op woensdag 1 december 2021 15:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Disclose.tv is meestal fake news. Staat ook geen bron bij
Stemmingmakerij dus weer.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.leidschdagblad.nl/cnt/dmf20211201_83213903
De Europese Unie moet het hebben over het verplichten van een coronaprik, vindt voorzitter Ursula von der Leyen van de Europese Commissie. Nu het virus weer om zich heen grijpt in de EU en de vaccinatie stokt, is dat volgens haar logisch en gepast.
Het is niet aan haar om een vaccinatieplicht voor te stellen of aan te bevelen, onderstreept Von der Leyen. Dat is aan de EU-landen zelf. Sommige daarvan, zoals Oostenrijk en Duitsland, bereiden een verplichte inenting inmiddels voor.
"Als je me vraagt naar mijn persoonlijke opvatting: ik denk dat het begrijpelijk en passend is om deze discussie nu te voeren binnen de EU", zegt de Duitse commissievoorzitter. "Dit vergt een gezamenlijke aanpak."
Ik weet nog toen jij dit zei ja.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja sorry.
Ik zei ooit; ik zou niet weten wat een depressie is of hoe dat zou voelen. De laatste maanden paar keer gedacht 'zou dit het dan zijn?'. En nee, nu geef ik mij niet de zelfdiagnose depressie, ik denk dat ik daar nog mijlenver vanaf zit, maar ik ben wel wat somber. Net als heel veel andere mensen uiteraard.
1G of lockdown graag.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Die uitspraak van van Dissel "Aantal besmettingen nog steeds veel te hoog, we kunnen dit niet volhouden" is echt volle bak voorsorteren op strengere maatregelen. Benieuwd of dit nog naar 10 december gaat qua besluitvorming.
Zolang je nog maar de humor van bepaalde zaken in kunt zien komt het wel goedquote:Op woensdag 1 december 2021 16:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja sorry.
Ik zei ooit; ik zou niet weten wat een depressie is of hoe dat zou voelen. De laatste maanden paar keer gedacht 'zou dit het dan zijn?'. En nee, nu geef ik mij niet de zelfdiagnose depressie, ik denk dat ik daar nog mijlenver vanaf zit, maar ik ben wel wat somber. Net als heel veel andere mensen uiteraard.
Mooiquote:Op woensdag 1 december 2021 16:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voorsorteren op 2G en/of vaccinatie van kinderen onder de 12, gokje.quote:Op woensdag 1 december 2021 16:06 schreef Jor_Dii het volgende:
Die uitspraak van van Dissel "Aantal besmettingen nog steeds veel te hoog, we kunnen dit niet volhouden" is echt volle bak voorsorteren op strengere maatregelen. Benieuwd of dit nog naar 10 december gaat qua besluitvorming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |