abonnement Unibet Coolblue
pi_202432388
Overigens zitten mijn 3 uitvaartliedjes ook in mijn top 35 :D :+
pi_202432411
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:08 schreef gcjoel het volgende:
Als ik straks in een hutje op de hei woon zou ik me echt niet druk kunnen maken om de keuze op thuisbezorgd.
Maar goed gebruik dat nu ook al amper.
Bij ons is het bijna traditie om op donderdag of vrijdag iets te bestellen bij 1 restaurant, daar eten we dan 2 dagen van.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:10:40 #253
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202432436
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:09 schreef Blues het volgende:

[..]
Bij ons is het bijna traditie om op donderdag of vrijdag iets te bestellen bij 1 restaurant, daar eten we dan 2 dagen van.

Ik haal dan ook vaak het liefst gewoon een frietje ofzo.
Alleen tijdens de lock down veel restaurants laten koken voor ons :9

Mja vind de keuze vaak ook niks bij thuisbezorgd, 10x hetzelfde met hoge minimale bestelbedragen en bezorgkosten.
pi_202432468
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Netto?
Heb je ooit een salarisindicatie netto voorbij zien komen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie Sport donderdag 2 december 2021 @ 12:12:45 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_202432472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:08 schreef gcjoel het volgende:
Als ik straks in een hutje op de hei woon zou ik me echt niet druk kunnen maken om de keuze op thuisbezorgd.
Maar goed gebruik dat nu ook al amper.
Gaat in fases. Heb perioden iedere week wel 1x, maar de laatste keer was nu eind september.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij zijn verwend hier hè met Thuisbezorgd O+ :9
Probeer eens Milano! De aller aller lekkerste !
Idd. 186 keuzes :P (Uber en Deliveroo nu niet meegenomen, maar ook door corona zijn goede restaurants op deze services te vinden)
Milano doet pas vanaf 30e Schalkwijk aan.

Ik laat de Pizza nu meestal door Valentino (afhaalzaak A'damse Poort) brengen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_202432474
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:08 schreef gcjoel het volgende:
Als ik straks in een hutje op de hei woon zou ik me echt niet druk kunnen maken om de keuze op thuisbezorgd.
Maar goed gebruik dat nu ook al amper.
Ik zou in een grote stad en echt veel goede keuze wel als een voordeel kunnen zien. Maar er moet wel echt héél veel keuze zijn om het interessant te maken.
pi_202432493
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:49 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik startte op 2200 en zit met bachelor, onderzoeksmaster en 7 jaar werkervaring (5 jaar PhD en 2 jaar postdoc) nog (net) niet in het midden van die range :'(

Maar heel eerlijk, ik zou ook echt dat werk niet kunnen doen, lijkt me mentaal erg zwaar. Ik zou al bijna moeten janken als ik een ziek kindje aan al die slangen zie liggen :+ dus wat dat betreft heb ik liever de baan die ik nu heb haha
Ik dacht dat jij echt belachelijk veel verdiende. :D
pi_202432528
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:14 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij echt belachelijk veel verdiende. :D
Belachelijk veel en hard werken in loondienst gaat vaak niet samen met belachelijk veel verdienen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202432534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik haal dan ook vaak het liefst gewoon een frietje ofzo.
Alleen tijdens de lock down veel restaurants laten koken voor ons :9

Mja vind de keuze vaak ook niks bij thuisbezorgd, 10x hetzelfde met hoge minimale bestelbedragen en bezorgkosten.
Wij hebben 4 favo restaurants bij TB, dus dat doen we dan meestal om de beurt en soms een uitstapje naar wat 'nieuws' maar we willen wel altijd genoeg voor 2 dagen hebben.
1. Chinees
2. Toko hier in het dorp (oké geen TB)
3. India roti room'
4. Thai

Uitstap voor 1 dag, Griek, Döner, Shoarma, Pizza
pi_202432540
quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:15 schreef sigme het volgende:
Belachelijk veel en hard werken in loondienst gaat vaak niet samen met belachelijk veel verdienen
Ik vind dat er ook in loondienst flink royale salarissen kunnen zijn.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:17:44 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202432558
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Heb je ooit een salarisindicatie netto voorbij zien komen?
Lijkt me ook wel knap. En nutteloos
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_202432559
quote:
2s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:15 schreef sigme het volgende:

Belachelijk veel en hard werken in loondienst gaat vaak niet samen met belachelijk veel verdienen
g's laatste 3 banen in loondienst werden wel flink beloond hoor
  donderdag 2 december 2021 @ 12:18:57 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202432579
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik vind dat er ook in loondienst flink royale salarissen kunnen zijn.
Niet in haar soort banen helaas
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 2 december 2021 @ 12:19:30 #264
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202432591
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij hebben 4 favo restaurants bij TB, dus dat doen we dan meestal om de beurt en soms een uitstapje naar wat 'nieuws' maar we willen wel altijd genoeg voor 2 dagen hebben.
1. Chinees
2. Toko hier in het dorp (oké geen TB)
3. India roti room'
4. Thai

Uitstap voor 1 dag, Griek, Döner, Shoarma, Pizza
Oh ja de Toko, die bezorgd niet. Dat zou ik wel vaker willen eten dan nu maar denk er nooit aan ;(
pi_202432607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
:Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 2 december 2021 @ 12:30:44 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202432764
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:14 schreef vlindertje89 het volgende:
fluticasonproprionaat
Hier combinatie van bovenstaande met levoceterizine, en van die laatste merk ik dan geen dufheidsklachten..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202432793
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:16 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik vind dat er ook in loondienst flink royale salarissen kunnen zijn.
Ja, en dat is vaak niet voor de functies waar het hardste gewerkt wordt.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:17 schreef Blues het volgende:

[..]
g's laatste 3 banen in loondienst werden wel flink beloond hoor
Ik weet niet of g. belachelijk veel en hard werkte, zeg maar zoiets als wat vlindertje doet als ze geen hersenschudding heeft. Zou kunnen natuurlijk. Uitzonderingen bestaan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202432802
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:14 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij echt belachelijk veel verdiende. :D
:D :D
Op de universiteit ja? Nee, helaas :+ was het maar zo'n feest. Vanaf dec zit ik in schaal 11-2 bij Leiden (1 dag per week) en 11-1 bij Utrecht (4 dagen per week). Verschillen tussen uni's vind ik wel bizar, bij Leiden ging ik automatisch na m'n promotie van schaal 10 naar 11. Bij Utrecht moest ik er zelf naar vragen hoe dat daar zat, moest ik vervolgens een jaar op schaal 11 niveau functioneren (! 8)7 ) én m'n leidinggevende moest officieel het aanbevelen en toen pas kon ik daarheen. Vandaar bij Leiden een trede hoger.

Ik vind het verder opzich een prima salaris hoor, zolang ik kijk naar hoeveel geld ik over hou - als ik ga vergelijken met anderen denk ik er snel anders over dus dat doe ik zo min mogelijk :+
Als ik ooit hoogleraar zou zijn, dan verdien je goed, maar ik weet niet of ik dat überhaupt wil (komt ook een hoop extra overwerk, verantwoordelijkheid en druk bij kijken) en los daarvan duurt dat ook nog een hoop jaar voor ik daar zou zijn haha.

Ik was zeer gefrustreerd over m'n salaris toen ik in m'n 4e jaar PhD zat en ex na een uitzendbaantje als data entry medewerker een baan als datamanager kreeg aangeboden bij die organisatie. Hij had nul relevante opleiding of ervaring, was al 9 maanden een baan aan het zoeken, en echt geen goed cv. En zijn startsalaris was potverdomme hoger dan wat ik op dat moment verdiende. Terwijl ik een heel goed CV had met heel veel relevante ervaring voor m'n PhD, en dus inmiddels ook al 3.5 jaar daarin aan het werk was. RIVM zat hij.
(Ik verdien inmiddels wel meer overigens. Maar hij heeft dan weer een vast contract, ik moet na 3 of 4 jaar op zoek naar iets nieuws)

[ Bericht 6% gewijzigd door vlindertje89 op 02-12-2021 12:41:29 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 december 2021 @ 12:36:33 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_202432848
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:12 schreef AnneX het volgende:
@Kreator bevalt het dorp verder? Je kon al wel wennen natuurlijk in de zoekperiode.
Misschien is jullie makelaar een aanrader voor @Candaasje?
Ja hoor. Mooie omgeving, prima huis ook. Kantoor is groter dan ik nodig heb.

Onze makelaar was een absolute bitch en dat is wel wat je nodig hebt.
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 december 2021 @ 12:41:34 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_202432920
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:55 schreef Candaasje het volgende:
Dat is dan weer het voordeel van in een dorp/klein stadje wonen en weinig opties hebben m.b.t. Thuisbezorgd; geen keuzestress
Er is een bbq-afhaal tokootje. (matig)
Er is een (hele goede) afhaal pizzeria, waar ze me ondertussen bij naam kennen en een foto van mezelf aan de muur hangt.
Er is een cafetaria, gerund door chinezen dus smerig.
Er is een BBQ-restaurant (letterlijk, binnen bbq in de stank) en die heeft goede ribs.
Er is een normaal restaurant maar die is sinds de grote storm van 2021 dicht en vrij duur, maar wel prima.
Er is een michelinrestuarant dat prima is, maar altijd volgeboekt.
Oh er is ook nog zo'n all you can eat chinees achtig ding, maar die is voor toeristen die niet op tripadvisor kijken.
En er is ook nog een chinees, maar daar heb ik nog nooit iemand binnen of buiten gezien dus dat durf ik niet.

Toch nog 8. De keuzestress is met name: Waar hebben we de afgelopen weken niet besteld en waarom heb je geen zin in pizza.

gelukkig is utrecht 25 minuten rijden en veenendaal 20. En amersfoort 30.

-edit- er is ook nog een pannenkoekenhuis (meh)
en een italiaans restaurant voor toeristen (stom)

Dus eigenlijk best wel veel voor een dorp van 6000 inwoners.
pi_202432968
quote:
9s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:41 schreef Kreator het volgende:

[..]
Er is een bbq-afhaal tokootje. (matig)
Er is een (hele goede) afhaal pizzeria, waar ze me ondertussen bij naam kennen en een foto van mezelf aan de muur hangt.
Er is een cafetaria, gerund door chinezen dus smerig.
Er is een BBQ-restaurant (letterlijk, binnen bbq in de stank) en die heeft goede ribs.
Er is een normaal restaurant maar die is sinds de grote storm van 2021 dicht en vrij duur, maar wel prima.
Er is een michelinrestuarant dat prima is, maar altijd volgeboekt.
Oh er is ook nog zo'n all you can eat chinees achtig ding, maar die is voor toeristen die niet op tripadvisor kijken.
En er is ook nog een chinees, maar daar heb ik nog nooit iemand binnen of buiten gezien dus dat durf ik niet.

Toch nog 8. De keuzestress is met name: Waar hebben we de afgelopen weken niet besteld en waarom heb je geen zin in pizza.

gelukkig is utrecht 25 minuten rijden en veenendaal 20. En amersfoort 30.

-edit- er is ook nog een pannenkoekenhuis (meh)
en een italiaans restaurant voor toeristen (stom)

Dus eigenlijk best wel veel voor een dorp van 6000 inwoners.
Dat is best veel hoor.

Wij hebben onze eisen wat bijgesteld. Binnen 20 minuten rijden is er best veel goeds af te halen. Ze bezorgen alleen niet. Dat went wel, soort van.
Spoilers!
pi_202433053
In de winter nemen we een kruik mee in de koelbox als we wat afhalen. Dat werkt heel goed. Afgelopen zaterdag verging ik van de kou in de auto, toen heeft de pizza mij opgewarmd. Die moest thuis wel weer even in de oven maar dat was in dit geval niet zo'n probleem omdat we thuis nog 5-10 minuten dingen te doen hadden voor we konden eten.
Spoilers!
  donderdag 2 december 2021 @ 12:51:48 #273
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202433078
quote:
9s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:41 schreef Kreator het volgende:

[..]
Er is een bbq-afhaal tokootje. (matig)
Er is een (hele goede) afhaal pizzeria, waar ze me ondertussen bij naam kennen en een foto van mezelf aan de muur hangt.
Er is een cafetaria, gerund door chinezen dus smerig.
Er is een BBQ-restaurant (letterlijk, binnen bbq in de stank) en die heeft goede ribs.
Er is een normaal restaurant maar die is sinds de grote storm van 2021 dicht en vrij duur, maar wel prima.
Er is een michelinrestuarant dat prima is, maar altijd volgeboekt.
Oh er is ook nog zo'n all you can eat chinees achtig ding, maar die is voor toeristen die niet op tripadvisor kijken.
En er is ook nog een chinees, maar daar heb ik nog nooit iemand binnen of buiten gezien dus dat durf ik niet.

Toch nog 8. De keuzestress is met name: Waar hebben we de afgelopen weken niet besteld en waarom heb je geen zin in pizza.

gelukkig is utrecht 25 minuten rijden en veenendaal 20. En amersfoort 30.

-edit- er is ook nog een pannenkoekenhuis (meh)
en een italiaans restaurant voor toeristen (stom)

Dus eigenlijk best wel veel voor een dorp van 6000 inwoners.
En dan het michelin restaurant wel prima noemen _O-
pi_202433160
Zin in pizza nu.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 2 december 2021 @ 12:59:53 #275
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202433238
Pff, Hier op het dorp
Een Italiaan die perfecte pizza (10/10) heeft, maar verder ook niets bijzonders, pasta is steevast bremzout
Een goede Dönerzaak (9/10)
Een zeer matige Kroaat (5/10)
Een matige Kroaat (6/10)
Een okay gastropub (7,5/10)
Een hotel waar ik nooit gegeten heb, eerste keer dat ik daar binnenkwam was de eigenaar zo onbeschoft dat ik weer weggegaan ben.
Paar frietkotten waar ik nooit kom
  Moderator donderdag 2 december 2021 @ 13:03:13 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202433293
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:08 schreef gcjoel het volgende:
Als ik straks in een hutje op de hei woon zou ik me echt niet druk kunnen maken om de keuze op thuisbezorgd.
Maar goed gebruik dat nu ook al amper.
Ik heb via thuisbezorgd nog nooit iets besteld, het is een kleine moeite om bij het restaurant het bestellen en dan krijgen die ook de gewone prijs.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 2 december 2021 @ 13:04:38 #277
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202433318
Ik laat eigenlijk nooit wat bezorgen aan maaltijden. Ga liever uit eten.
pi_202433376
We hadden hier in een uur zon, pikzwart, extreme regen, hagel en natte sneeuw. Nu schijnt de zon weer zo fel dat ik op moet staan om iets aan de jaloezieën te doen.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer donderdag 2 december 2021 @ 13:14:15 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_202433453
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik laat eigenlijk nooit wat bezorgen aan maaltijden. Ga liever uit eten.
Hoi, Piet Verdriet?
pi_202433533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Meeste kindermisbruik is door Papa of een naast familielid
Het meeste kindermisbruik is inderdaad door een bekende (zo'n 80%). Dat hoeft geen familie te zijn.

Laat nou zo'n bekende snel 'bekend' kunnen worden door de moeder te groomen. Of nog mooier: stiefpapa te worden door de moeder te groomen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_202433539
Ik bestel soms op de site van het restaurant en soms via thuisbezorgd, Maar dan alleen omdat het restaurant daar mee werkt.
Merk wel dat de afgelopen tijd er een enorm tekort aan bezorgers is bij de gewone restaurants want daar duurt het vaak heel lang. Maar de laatste weken niets meer besteld dus weet niet hoe dat nu is.

Hier zijn natuurlijk ook best veel restaurants. En ik moet nog eens zien wat ik met kerst doe. Waarschijnlijk afhalen (of laten bezorgen) van Konijnenvoer Express

Ook gestemd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 2 december 2021 @ 13:27:07 #282
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_202433611
Ik vind bezorgen maar armoe, het valt bijna altijd tegen. Alleen Döner doen we weleens, maar dat kan ik net zo goed gaan halen, dat is 4 minuten lopen ofzo. Verder kan je prima eten in mijn dorp van 5800 inwoners.
Siesta & Fiesta!
pi_202433642
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2021 12:32 schreef sigme het volgende:


Ik weet niet of g. belachelijk veel en hard werkte, zeg maar zoiets als wat vlindertje doet als ze geen hersenschudding heeft. Zou kunnen natuurlijk. Uitzonderingen bestaan.
60-80 uur, managerfuncties.
Dat telde lekker aan :9~
pi_202433731
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik bestel soms op de site van het restaurant en soms via thuisbezorgd, Maar dan alleen omdat het restaurant daar mee werkt.
Merk wel dat de afgelopen tijd er een enorm tekort aan bezorgers is bij de gewone restaurants want daar duurt het vaak heel lang. Maar de laatste weken niets meer besteld dus weet niet hoe dat nu is.

Hier zijn natuurlijk ook best veel restaurants. En ik moet nog eens zien wat ik met kerst doe. Waarschijnlijk afhalen (of laten bezorgen) van Konijnenvoer Express

Ook gestemd
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Stars is fijn ja O+
pi_202433740
Positief kind }:| De isolatie is nu omgedraaid :') Nog altijd geen WOT DP -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_202433756
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik heb via thuisbezorgd nog nooit iets besteld, het is een kleine moeite om bij het restaurant het bestellen en dan krijgen die ook de gewone prijs.
Doen wij ook bij voorkeur, maar bij veel linken ze meteen door naar TB.
  donderdag 2 december 2021 @ 13:40:55 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202433773
-O-

Ik baal een beetje..
Ga ik dit weekend speciaal voor sinterklaas naar NL is nichtje positief getest..

Dus nu ga ik in mn eentje sinterklaas vieren }:|

Iemand zin om langs te komen *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_202433790
Ik wil straks, na bezoek aan mondhygienist ergens wat afhalen.
Maar Chinees gaat pas om 16:30u open. Bier halen bij de supermarkt dan maar, om de tijd te vullen. En groentepakket ophalen. En dat dan allemaal een beetje langzaam.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202433806
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:37 schreef Clubsoda het volgende:
Positief kind }:| De isolatie is nu omgedraaid :') Nog altijd geen WOT DP -O-
-O- Och
We have far more in common than that which devides us..
pi_202433841
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2021 09:12 schreef Molo het volgende:

[..]
Mijn aandelen Philips gaan anders helemaal niet zo goed laatste tijd :(
Je kan ook beter Signify kopen. Dat doet de Hue verlichting :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202433896
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:40 schreef Barreltje het volgende:
-O-

Ik baal een beetje..
Ga ik dit weekend speciaal voor sinterklaas naar NL is nichtje positief getest..

Dus nu ga ik in mn eentje sinterklaas vieren }:|

Iemand zin om langs te komen *O*
Je bent welkom in Spijkenisse hoor 8-) Er staan nog 3 stoofpotjes plus erwtensoep op het menu.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202434005
quote:
11s.gif Op donderdag 2 december 2021 11:05 schreef derLudolf het volgende:
Ben ik de enige die nooit neusspray gebruik?
Ik gebruik het nooit tegen verstopte neus / verkoudheid, maar wel tegen bloedneuzen. Xylometazoline vernauwt de bloedvaten en samen met neuszalf werkt het goed om te voorkomen dat mijn neus continu bloedt als ik weer eens zo'n periode heb. Een weekje sprayen en zalf smeren en dan gedraagt de neus zich weer. :D
  donderdag 2 december 2021 @ 14:09:18 #293
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_202434074
Tevens hier ook nog nooit meis spray gebruikt, erl altijd verstopte neus.. ik hou het gewoon bij het betere neuspeuterwerk :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 2 december 2021 @ 14:11:50 #294
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_202434101
Een confcall met een stotteraar.. lastug.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_202434149
Oh @Clubsoda -O-

En @Barreltje -O-
Ik ga zondag met broertje survivallen in een modderig gat in de Achterhoek, ik ga ervan uit dat je niet mee wilt :+
pi_202434180
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:37 schreef Clubsoda het volgende:
Positief kind }:| De isolatie is nu omgedraaid :') Nog altijd geen WOT DP -O-
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 13:40 schreef Barreltje het volgende:
-O-

Ik baal een beetje..
Ga ik dit weekend speciaal voor sinterklaas naar NL is nichtje positief getest..

Dus nu ga ik in mn eentje sinterklaas vieren }:|

Iemand zin om langs te komen *O*
Narigheid alom -O-
pi_202434207
Gotsamme.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_202434234
Maar ik ging ook een hele fijne wandeling maken O+
Ik kwam tot het hertenkamp :o dat is echt voor het eerst dat ik zo'n 50 minuten kan lopen *G*
  donderdag 2 december 2021 @ 14:24:24 #299
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_202434249
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:21 schreef Blues het volgende:
Gotsamme.
Zit mijn 2e tijdlijn voor de psych te maken.
Van mijn 10e tot mijn 20e. 1969-1979
Veel leuks maar JEZUS MINA die kerels "in die tijd" tegenover meisjes van mijn leeftijd o|O :blauwoog: als ik toen wist/voelde wat ik NU hierbij voel met opschrijven: aan de hoogste boom. ALLEMAAL.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :r :r :r :r :r :r
Pff
Ik kan me nauwelijks wat herinneren, hier en daar wat fragmenten enzo van de tijd tussen mijn 10e en 20e,
Knap dat je je zoveel herinnerd
pi_202434256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 december 2021 14:21 schreef Blues het volgende:
Gotsamme.
Zit mijn 2e tijdlijn voor de psych te maken.
Van mijn 10e tot mijn 20e. 1969-1979
Veel leuks maar JEZUS MINA die kerels "in die tijd" tegenover meisjes van mijn leeftijd o|O :blauwoog: als ik toen wist/voelde wat ik NU hierbij voel met opschrijven: aan de hoogste boom. ALLEMAAL.
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :r :r :r :r :r :r
Ja, daar kijk ik ook wel vaak van op. Wat je allemaal liet welgevallen (of eigenlijk niet wel, maar werd beschouwd als normaal).
Jij hebt dus nu hetzelfde, als we toen wat meer durfden (tenminste ik durfde echt niet) waren de herinneringen heel anders.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')